7 Април, 2021 16:32, обновена 7 Април, 2021 16:35 5 610 31

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

Въпреки избледняващата популярност на конструкция на рама, всъдеходите от този вид се смятат за най-проходимите. Ето и пет от най-добрите офроуд автомобила, които могат да се намерят у нас в добро техническо състояние.

Mitsubishi Pajero

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

Класически всъдеход от Япония, задвижван от двигатели с доста прилична мощност. Колата има и добри динамични качества, но най-важното - висока проходимост. Особеност при този модел от трета генерация е, че рамата не е класическа, а е вградена в конструкцията. Това е т.нар. RISE конструкция на Mitsubishi. За разлика от повечето други офроуд автомобили на рама, високопроходимият флагман на Mitsubishi се отличава с интегрирана такава, която намалява теглото на колата, но не твърде много.

Jeep Wrangler

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

Още един легендарен всъдеход. В последната си актуализация колата даже стана по-удобна. В същото време цената на автомобила не е ниска, но предлаганото ниво на проходимост и оборудване в Jeep Wrangler донякъде съответства на цената му.

Nissan Patrol

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

Голям и брутален всъдеход на рама от Nissan. Може би с времето в някои екземпляри са настъпили радикални промени, но машината все още запазва чертите на „пионер“ при високопроходимите автомобили.

Mercedes-Benz G-Klasse

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

Тази кола не се кара често в пресечена местност, но моделът е най-добър именно в такава среда. G-класата има широка гама от задвижващи агрегати и огромен потенциал за модификации и подобрения. Най-новите поколения имат доста приличен комфорт.

Toyota Land Cruiser

5 всъдехода на рама, които ще минат навсякъде

И разбира се, не може да не споменем Toyota Land Cruiser. Автомобилът се счита за фаворит на пазара на истински всъдеходи. Традиционното японско качество, подходящата цена и последните технически иновации правят Land Cruiser много атрактивен автомобил в този клас.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 19 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 тарикату

    9 58 Отговор
    паркетници, ще ги скъсам с голфу

    Коментиран от #12

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Хккхх

    9 2 Отговор

    До коментар #2 от "СЕДНИМИН АКУРА":

    Де прочете да пише, че е на рама.
  • 4 Джипа на Слави

    17 21 Отговор
    е по-як от джипа на Бойко.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Кико

    16 24 Отговор
    Бачи за да минава едно нещу нафсекъде требе и дай лекуу.Тия Патроли и Паджерота са като слон в стъкларски магазин в сравнение с Врянглера

  • 7 Бат Кольо

    18 14 Отговор
    Къде е стария Дифендър с TD5 мотор

    Коментиран от #15, #18

  • 8 Спиро

    20 9 Отговор
    Къде е върхът на селянията Киа Соренто.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 един от стадото

    6 5 Отговор
    петимата от РЕМСа са обийци..Възражения не приемам. Точка
  • 11 Факт

    8 13 Отговор
    Крузака и Патрола са номер 1---доказано с годините
  • 12 сектант

    8 15 Отговор

    До коментар #1 от "тарикату":

    Ми те защото са толкова добри, за това ги вадя с дъстъра от ямите.
  • 13 Ivan S

    6 7 Отговор
    Забравихте Джимни-то! Корав боец е то, както и Дефендъра, респект. Aз лично чакам Ineos Grenadier с огромен интерес.
  • 14 Име

    5 14 Отговор
    От показаните само Вранглера става. Офроудажийте знаят защо

    Коментиран от #16

  • 15 Land Rover Defender TD5

    12 5 Отговор

    До коментар #7 от "Бат Кольо":

    Погледнато отдолу, стария Defender е 1 към 1 с G класата, но много по як. В сравнение с Мерджана, рамата му е като влакова релса.
  • 16 шушумига

    18 4 Отговор

    До коментар #14 от "Име":

    Да ама талибаните не знаят защо и затова карат само Тойота и Нисан !!!

    Коментиран от #17

  • 17 Така е

    14 0 Отговор

    До коментар #16 от "шушумига":

    Талибаните карат каквото има под ръка и каквото могат да откраднат
  • 18 0000

    9 1 Отговор

    До коментар #7 от "Бат Кольо":

    Как къде?в сервиза на подемника
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 What

    8 2 Отговор
    Щом в Африка карат патрола и тойотата, смятате щом ги карат в пустинята и не прегряват.Тия двете джипки, заедно с мицубишито и сузуки витара са най добрите.
  • 21 abc

    5 4 Отговор
    А защо няма УАЗ в класацията

    Коментиран от #25, #26

  • 22 Коментара

    1 0 Отговор
    Патфайндъра на Нисан до 2010-12 ако не се лъжа също е на рама (може би последния). Не мисля, че бисе затруднил по какъвто и да е начин в пресечена местност.
  • 23 Всички са добри

    6 4 Отговор
    Аз обаче съм от хората които съм виждал как УАЗ-ка тегли G класа. Шофьора на Мерцедеса го беше взел за амфибия и явно не е имало кой да му каже, че като опре и на двата моста няма как да се движи с потънали изцяло колела. Узката се справи, ама преди това падна яко откопаване на Мерцедеса. Пак казвам добри са, но не са амфибии. :)

  • 24 Трудни работи

    1 2 Отговор
    Чак па навсякъде !? :)

  • 25 Трудни работи

    7 4 Отговор

    До коментар #21 от "abc":

    Защото УАЗ ката е безспорен шампион. Другите след нея са на такова разстояние, че стигане няма. Автомобила е проектиран за обслужване и ремонт на 500 км от най близкия "сервиз". Другите без сервизите са за никъде. За УАЗ ката е казано - врит, кипит, но вървит ! :))
  • 26 карача

    4 0 Отговор

    До коментар #21 от "abc":

    Щот няма и Хамър.Дано ме разбра.
  • 27 незнайко

    3 1 Отговор
    А КЪДЕ Е "БУХАНКАТА" ???
  • 28 дядоЯго

    0 2 Отговор
    Тези като закъсат ,ако няма трактор,трябва исузу....
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Ахахахахаха

    0 2 Отговор
    Господин авторе. Пежерото от първата снимка е без рама.
  • 31 Цецо

    0 1 Отговор
    Къде е Джереми Кларксън с X6-цата :D

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.