11 Април, 2021 13:00 4 416 98

Нов електрически Volkswagen дебютира на 17 април

  • volkswagen-
  • id.6-
  • id.3-
  • id.4

ID.6 ще бъде показан на автоизложнието в Шанхай

Нов електрически автомобил ще бъде показан от Volkswagen на 17 април, а само няколко дни след това моделът ще бъде наличен и в щанда на германската компания на изложението в Шанхай. То започва на 21 април и ще продължи една седмица.

Нов електрически Volkswagen дебютира на 17 април

За сега ID.6 ще се продава само в Китай и макар от Volkswagen да не разкриват особено много със снимките преди официалната премиера, то преди няколко месеца вече видяхме изтекли снимки, които на практика показват как ще изглежда най-голямото електрическо возило на VW.

Нов електрически Volkswagen дебютира на 17 април

Първоначално ще видим ID.6, което ще се задвижва от електромотор в задната част, който най-вероятно ще генерира 204 конски сили и ще разполага с 82кВч батерия, достатъчна за около 450км. Най-вероятно ще видим и вариант с два електромотора и задвижване на четирите колела, чиято мощност ще достига около 300 конски сили.

Нов електрически Volkswagen дебютира на 17 април


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Х7V7

    17 19 Отговор
    Фалирала марка. Същия боклук както и останалите модели на WV. Водят се само от тотални икономии.

    Коментиран от #2

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Дизела

    7 17 Отговор
    Фолксваген ще изпреварят Теслъ по брой продадени електромобили.Ако не успеят тази година,то ще е 2022 г.

    Коментиран от #4, #5, #6

  • 4 Не се знае

    8 4 Отговор

    До коментар #3 от "Дизела":

    Тесла прави големи продажби в Китай, не знам дали си чел! Продажбите в Германия също скачат много и много немци само чакат, родното производство и скачат! Всъщност изглежда, че Тесла ще продаде толкова колкото ще може да произведе!
  • 5 гост

    4 7 Отговор

    До коментар #3 от "Дизела":

    Даже и да стане с бройките , макар че няма , какво ще кажеш за ПРИХОДИТЕ , оттам и любимата ви "печалба" ??? При положение , че средната цена на Тесла все още е почти два ПЪТИ по-голяма от на Фолксваген , също и процента печалба ?? Накрая да не стане като Епъл и Самсунг , уж последния продава повече , ама печалбата му над 4 ПЪТИ по-малка от на Епъл и го купуват само загубеняци , дето не вдяват , че като не е Епъл по-добре китайче за без пари , поне знаеш , че не си се набутал за нищо !!

    Коментиран от #51

  • 6 гост

    9 6 Отговор

    До коментар #3 от "Дизела":

    Състезанието със Фолксваген за Тесла почва след излизането на модела за 25 000 , в момента Тесла се състезава със Мерцедес , БМВ и Ауди и ги бие всичките накуп !! А Порше си мисли , че участва , ама само си мисли , но скоро ще вдене , че се е отправило бавно и сигурно към музейните сбирки , наречени "колекции" , хахах !!

    Коментиран от #12

  • 7 гост

    13 4 Отговор
    ВАГ си мисли , че като при пушилниците може да пробутва коли от различни класове със едни и същи скопени задвижвания и всичко ще е окей ! И тук се опитва да пробута седем местен "джип" със задвижването на умрелия ID 3 , което дори за него е слабо !! И ако в Китай може да се оправдава с данъци , в САЩ и Европа това недоразумение ще предизвика единствено смях !!

    Коментиран от #8, #14, #58

  • 8 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Само да припомня на вагиновските фенчета , че Тесла У срещу която тая смешка трябва да излезе има ДВА ПЪТИ по-голяма мощност в базовата версия , за наточените версии стига до три пъти !
  • 9 Мммммм

    9 3 Отговор
    Пазар ще има за всички електрически! Пазарът на ДВГ ще намаля, а той е 95 млн. на година, така че има място за мноооого електрически! ФВ не яде от пазара на Тесла, а от пазара на собствените си ДВГ коли! За това решиха да ги спират полека! Няма смисъл, да правят едните, а с другите да ги конкурират! Или електрически или ДВГ (но там пазара пада, а на ел. се вдига)
  • 10 един от стадото

    9 6 Отговор
    свършва с автомобилостроенето. Почва ерата на ЛЕГОстроенето. И моторчета от Млад техник с батерии от Никопол..Само мащаба е друг. За непораснали деца и олигофренчета с мания за величие. Индивидуализма изчезва, да живей калъпа....

    Коментиран от #11, #13

  • 11 Аууууу

    9 4 Отговор

    До коментар #10 от "един от стадото":

    Верно, беше много хубаво на Мосвичи, а сега само западни легоавомобили!
  • 12 Plameni

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    гост май имаш нужда да покараш малко колелото ,времето е хубаво
  • 13 Ако знаеш колко грешиш... за съжаление

    8 2 Отговор

    До коментар #10 от "един от стадото":

    Хубаво би било, ако автомобилните производители копираха (крадяха) най-добрите идеи и ги прилагаха в своите автомобили.

    За съжаление обаче не е така. Ето ти едно сравнение, от което се вижда че 100-годишния производител, дори не е изкопирал добрите черти които трябва да притежава един електромобил, камо ли да направи нещо по-добро от прохождащия в индустрията.


    Като се започне с огромния и тежък капак направен от стомана, който се подпира с пръчка като на Москвич. После под капака вместо багажник, са натъпкали какви ли не неща въпреки, че няма двигател, плюс грозна и тежка стоманена тръба, която всякаш е правена в час по трудово, минава по средата за да държи радиатора на парното и на всичко отгоре минава точно върху положителния полюс на 12 волтовия акумулатор, което е предпоставка за късо съединение при зареждане или подаване на ток с щипки, когато антикорозионното покритие ръждяса след няколко години. Да не говорим, как пречи за смяната на самия акумулатор.
    Заради някакви си 16 предпазителя, са сложили огромен предпазителен блок който на всичко има допълнителни в които няма включени предпазители и никъде няма схема кой предпазител за какво е.

    При това ID4 видимо има доста по-високо разположен капак, което предполага много по-дълбок багажник от този на Тесла, чиито капак е направен от алуминий на пчелна пита за олекотяване, защото всеки килограм тегло е важен при електромобилите.

    И тези изводи са направени още с отварянето на капака, п

  • 14 Дизела

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Никой от нормалните хора не си избира кола по мощност и ускорение.Ако беше така всички хора щяхме да караме спортни коли Ферари.Ламборгини,Порше, Бугати, Кьонигсег и т.н.

    Коментиран от #15, #16, #17, #18

  • 15 Пропусна важното

    8 6 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    Ако можеш да избереш един и същи модел автомобил, единия с разход 3/100, мощност 500 коня и ускорение 3 секунди, и друг с разход 10/100 , 80 коня и 8 секунди, като са на една и съща цена, но първия има повече гаранция, кой от двата ще избереш?
  • 16 Хахахаха

    8 6 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    Напротив, всеки избира по мощност и ускорение и това какво може да купи! Ако всеки имаше възможност, всеки щеше да кара Ламборгини и Ферари! А тук Мъска ти дава това, само че на много по-ниска цена. За това продажбите им само ще скачат!

    Коментиран от #19

  • 17 Дрън-дрън

    6 3 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    "Ако беше така всички хора щяхме да караме спортни коли Ферари.Ламборгини,Порше, Бугати, Кьонигсег и т.н."

    Ако някой ти подари четирите плюс безплатно гориво и обслужване, коя от всички ще върнеш защото не ти харесва? Всеки кара каквото може да си позволи, а не това което харесва, иначе в гаража щях да имам съвсем други автомобили (сигурно и по-голям гараж, защото в момента едната ми кола стои на улицата)

    Коментиран от #20

  • 18 гост

    7 4 Отговор

    До коментар #14 от "Дизела":

    Щяхте да карате дръжки , щото само за това имате пари !!!! Що тогава не си купувате нови Дачии , ами налитате на 20 годишни немски кочини и се пънете за шестаци и осмаци , ама иначе нямало значение мощността , ахахахаххахахахха !!!

    Коментиран от #21, #28

  • 19 Дизела

    4 6 Отговор

    До коментар #16 от "Хахахаха":

    Ако беше търговец на автомобили,вече щеше да си фалирал.Всеки нормален човек първо гледа цената.На мен лично и 100 к.с са ми достатъчни, ускорението до 100 км/ч може да е и 20 секунди.На мен ми трябва товарен кон,а не състезателен.Като гледам хората по пътищата карат само коли с над 500 коня хахахаха такава кола я видя веднъж в годината я не.Ти явно виждаш повече,ама на компа хахахахаха

    Коментиран от #22, #23

  • 20 Дизела

    4 6 Отговор

    До коментар #17 от "Дрън-дрън":

    Много подходящ ник си избрал само дрънкаш.Да ти подари някой Ферари?Ти да не вярваш още в Дядо Коледа и Червената шапчица?Да не си сменил дрогата?Разбира се Ферари ми харесва,но не ми е по джоба.А и на мен ми трябва лекотоварна кола.Купувам си ново Кади,след време го връщам в Порше Ауто и вземам пак ново.Ти колко нови коли си купил?Нула ,познах нали.Само дрънкаш и мечтаеш.

    Коментиран от #34

  • 21 Дизела

    5 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Карай си пушилника тесльо и само дръжката на теслъта ще ти остане.Може да си купиш Сайбъртрък играчка да си я буташ по килима хахаха
  • 22 гост

    6 4 Отговор

    До коментар #19 от "Дизела":

    Сто пъти ви обясних на групичката анти , че какво на ВАС ви трябвало , на никой не му дреме , отделно че лъжете като дърти цигани !! А и явно на почти всички други хора им е нужно съвсем друго , така че свиквайте ! А и най-добре забрави завинаги със "споделянето" на личните си предпочитания , щото само докарваш спазми от смях на аудиторията ! И накрая за капак даже не вдяваш , че именно "работните коне " първи ще минат на ток , щото там най-важното е цена на км , а в нея електричките са абсолютно непобедими !!

    Коментиран от #24

  • 23 Аха

    7 5 Отговор

    До коментар #19 от "Дизела":

    Само ще ти кажа, че няма човек, който да избере слабия модел (освен ако мощния не е с дефектни мотори), на една марка, ако двата модела са на една цена! Няма! Ако на една цена са кола със 100 коня, за която пишеш и една 180 коня (например), ти СЪЩО НЯМА да вземеш слабата, но в момента ти пасва така да пишеш! Ако беше така, както пишеш, производителите нямаше да правят всеки следващ модел по-мощен! Едно време се караше и с коли по 50 коня, сега 120 коня всеки ги има за малко, нали?

    Коментиран от #26

  • 24 Дизела

    5 7 Отговор

    До коментар #22 от "гост":

    Най важното за товарните коне е пробега.Когато пуснат лекотоварен електромобил с 1200 км пробег с едно зареждане и 5 минути зареждане на батерията,цена 40 000 лв ще сменя дизела с електромобил веднага.Кога ще стане това?Никога.
    Като гледам какви коли се карат в България моето мнение съвпада с мнението на 99% от хората.

    Коментиран от #25

  • 25 Аха

    6 3 Отговор

    До коментар #24 от "Дизела":

    То по вашите мнения Тесла отдавна, щеше да е фалирала! Но от Тесла не слушат вашите мнения!
  • 26 Дизела

    4 5 Отговор

    До коментар #23 от "Аха":

    Кади имат дизели 75 ,102 ,110 и122 к.с като цените на по слабите е най ниска.Няма такъв филм различна мощност на една цена.Разликата е около 10 х. лв.Всеки си избира каквото му харесва.

    Коментиран от #27

  • 27 Има има

    6 3 Отговор

    До коментар #26 от "Дизела":

    Има има и Тесла предлага точно това! За това се купува! Виж цените на коли с характеристики, като на Тесла и виж коя излиза най-евтино с много повече екстри!

    Коментиран от #29

  • 28 Дачия

    5 4 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Дачия от години държи първото място по продажби на нови автомобили в България.Със цена под 20 000 лева е перфектна за семеен автомобил.До 100 000 км не създава никакви проблеми.С моето каране по 10 000км на година ще я ползвам 10 години без проблеми.

    Коментиран от #38

  • 29 Дизела

    5 3 Отговор

    До коментар #27 от "Има има":

    От ускорение, мощност и колко вдига се интересуват тинейджърите,а те нямат пари и не купуват коли.Да и богатите,но те са по малко от 1%от населението.

    Коментиран от #30

  • 30 Хахахаха

    2 3 Отговор

    До коментар #29 от "Дизела":

    Не, всички се интересуват и сега даже голяма част могат да си позволят. Или може би китайците, а и другите страни където продажбите скачат, хората са станали богати.

    Коментиран от #33

  • 31 Дизела

    3 2 Отговор
    Събери продажбите за 2020г на всички марки спортни коли с 500 к.с. +Тесла и ги сравни с милионите нормални коли на всички производители на коли.Кои са повече? Какво избират обикновените хора?Конските сили и ускорението?

    Коментиран от #32, #37

  • 32 Ееееее

    2 2 Отговор

    До коментар #31 от "Дизела":

    Ма..му не разбираш! Там определя цената, не хващаш ли? А Тесла продава всичко, което произвежда! Ако не продава и колите са на склад, можеш да кажеш че не се търсят!

    Коментиран от #35

  • 33 Дизела

    3 4 Отговор

    До коментар #30 от "Хахахаха":

    Да се интересуват,колко да се интересуват?Миналата година 500 хиляди Тесли,на фона на милионите бройки на колите с двг са капка в морето.Ти кога ще си купиш Тесла?За сега си на етап мечти.
  • 34 Аз също карам каквото мога да си позволя

    2 4 Отговор

    До коментар #20 от "Дизела":

    Само че не се правя на баровец като тебе, да казвам че не ми се кара мощен и бърз автомобил. Дори съм имал porsche cayenne за малко, но много бързо ми мина "мерака" и го разкарах. Ако някой ми плащаше масрафа, щях още да си го карам (по-скоро щях да карам друго нов внос, защото случката беше преди 10 години)

    Така че не обяснявай, че никой не иска да кара бързи автомобили. Ти защо си взе Кади, а не vito? Витото не е хубаво ли?

    Коментиран от #39

  • 35 Дизела

    3 3 Отговор

    До коментар #32 от "Ееееее":

    Разбира се цената е определяща мечтателю.Миналата година едвам добутаха до 500 хиляди с промоции на безплатно зареждане.Щяха да им останат поне 100 хиляди непродадени.

    Коментиран от #36

  • 36 Кое кое

    5 3 Отговор

    До коментар #35 от "Дизела":

    Толкова успяха да произведат, а не толкова да продадат! Ти разлика не правиш! Ако една баничарница прави 1000 баници, как да продаде 2 хиляди?
  • 37 Аха

    3 3 Отговор

    До коментар #31 от "Дизела":

    Може би, въпроса да е, коя марка продава най-много коли с мощност над 400 коня! Там вече може би е Тесла!
  • 38 гост

    4 3 Отговор

    До коментар #28 от "Дачия":

    И само за тия 100 000 км ще платиш още 20 000 само за гориво и масло !! И то в най-добрия случай , може да стигнат и 30 000 , ако ти е "тежък" крака !! И накрая ще имаш десет годишен кошник за 2 000 най-много !! А в момента в Румъния могат да си купят електрическа Дачия за 14 000 лева и да не дадат почти нищо повече за 100 000 км и накрая пак ще имат кола за над 10 000 !! Искаш ли да изчакаш 1-2 години , да видиш какво ще се купува в Румъния , а после и в България , щото тук и втората употреба на тая цена ще я лапат като топъл хляб !!

    Коментиран от #41

  • 39 Дизела

    3 2 Отговор

    До коментар #34 от "Аз също карам каквото мога да си позволя":

    Аз не се правя на баровец.Преценявам си финансовите възможности. Напротив ,кара ми се Ферари,но нямам излишни пари да го купя и да го поддържам.Това трябва да е втората ми кола, защото за работа не става.Няма безплатен обяд,ако чакаш някой да ти подари Тесла няма да стане.Всеки тинейджър мечтае за бърза кола,ама си остава с само с мечтите.
    Едно е да искаш,друго е да можеш и трето е да го постигнеш.Мерцедес Вито ми е много скъп като цена и поддръжката също е скъпа.

    Коментиран от #42, #44

  • 40 Не е вярно

    2 3 Отговор
    Тесла ли продава повече или porsche? Колко са продажбите на porsche за миналата година? А Porsche има представителства по цял свят и е 100-годишна компания с твърди фенове.

    При Това Порше кайман и porsche macan струват по-евтино от Тесла модел 3.

    За 2020 година са постигнали точно половината от продажбите на Тесла за цялата си гама бегачки с ДВГ, което е спад с 10% спрямо предишната година. Ръст на продажбите има само Порше тайкан с 20 хиляди продажби. Опорката ти май издиша?

    Коментиран от #43

  • 41 Дачия

    4 3 Отговор

    До коментар #38 от "гост":

    За 100 000 км дизела ще ми излезе около 10 000 лв.В България субсидии за електромобили няма,няма и да има.Електрическата Дачия има пробег само 200 км и няма да се купува.Става само за градско.
  • 42 гост

    4 4 Отговор

    До коментар #39 от "Дизела":

    Виж какво , не разбра ли , че на никой не му пука дали се правиш на нещо си и какво се опитваш да ни убедиш , че "преценяваш" , щото е шменти капели !!! Нито пък че аз се опитвам да те убеждавам или доказвам нещо , щото това е абсолютно безсмислено , а и последното нещо което ме интересува е дали си вдянал нещо с неадекватното си междуушие !! Само че нямам намерение да ви оставя с дружките ти да плещите простотии и да няма кой да ви отговори !! А резултатите и победителите са видни в света и ще стават все по-видни за вас ужас , хахахах !!!

    Коментиран от #45, #53

  • 43 Дизела

    4 2 Отговор

    До коментар #40 от "Не е вярно":

    Опорката ми е,че масовите автомобили заемат 99%от пазара.Спортните автомобили с 500коня и Тесла не са масови,а бутикови.Кола се купува да се возиш.Колата ще ти свърши еднаква работа със 100 коня и с 1000 коня.Ускорение, мощност и максимална скорост трябват на състезателите от Ф 1.

    Коментиран от #46

  • 44 Дойдохме си на думата

    0 5 Отговор

    До коментар #39 от "Дизела":

    Аз също мога още утре да си купя Тесла модел 3. Имам парите в кеш. Само че при моите няма и 15 хиляди километра пробег годишно, това ще е една абсолютно безсмислена покупка. Преценил съм че дори нов автомобил не ми е необходим, защото годишната му загуба на цената ще е повече, отколкото годишните ми разходи по самия автомобил.

    Ако въртях като тебе по 100 хиляди километра на година, въобще нямаше да се замисля и досега да съм си купил електромобил. Тази седмица обаче не съм минал и 100 километра! Абсолютно безсмислено е, не че не ми се кара, но ще е просто емоционална покупка.

    Точно както и ти може да вземеш вито, но не си заслужава. Обаче ако витото беше по-евтино от кадито, щеше да го избереш, нали?

    Точно както някой когато прави емоционална покупка на бърза кола, ще избере по-мощната за същата или дори по-ниска цена, пък била тя и електромобил.

    Коментиран от #47

  • 45 Дизела

    5 1 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Да не мислиш,че на мен ми пука какво ти си мислиш тесльо?Местя си го в другия крачол.
    Караш "пушилник" лъжеш,че имаш Тесла.Още чакам снимка от Норвегия с твоята Тесла.
  • 46 Този пък?

    1 4 Отговор

    До коментар #43 от "Дизела":

    И кой някога е твърдял, че Тесла е масов автомобил на този етап? При този дефицит на батерии и ограничен производствен капацитет, много ясно че ще произвеждат и ще продават най-скъпото, което могат.

    Защо не произвеждат камиона и батерии за съхранение на енергия? Защото влагат всички налични батерии в продуктите, от които печелят най-много. Въпреки това продават най-много в своя ценови сегмент.

    Следователно клиентите избират по-голямата мощност и по-доброто ускорение за същите пари, вместо да си купят по-бавен автомобил с перфектни фуги. Включително предпочитат Тесла пред porsche на същата цена. Защо не коментира 250 000 продажби на porsche?
  • 47 Дизела

    4 2 Отговор

    До коментар #44 от "Дойдохме си на думата":

    Да бе повярваш ти, гроздето е кисело казала лисицата.Значи държиш 35 хил.$ кеш но няма да си купиш.Не умееш да управляваш пари тесльо.Ако аз имам толкова излишни пари бих ги вложил в нещо за да работят.Сега лихвите са ниски и да ги държиш в банка няма смисъл.Аз бих ги вложил в имот,бизнес,злато,акции.Кола в брой никога,само на лизинг.Мощните коли са винаги по скъпи от тези с малък двигател.

    Коментиран от #48

  • 48 Пак си дойдохме на думата

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Дизела":

    Точно затова не ги затварям в автомобил. Веднъж да ги завъртя в годината, ми плащат целия масраф по автомобила, че в някой случаи дори и на този на жената. И за да се успокоиш, ако става въпрос за 35 хиляди долара, още утре мога да си взема 2 и да ми останат пари, без да пипам тези за черните дни. Само, че отдавна не съм тинейджър за да го направя! Лично за мен, кола на лизинг също е голяма глупост, ако имаш парите в кеш. Две от колите ми бяха точно върнати от лизинг - най-изгодния момент за купуване на автомобил от моя гледна точка с която не карам никой да се съгласи, именно защото си е само моята гледна точка, а не общовалидна истина.

    Коментиран от #49

  • 49 Дизела

    4 0 Отговор

    До коментар #48 от "Пак си дойдохме на думата":

    Всеки излишен лев вкарвам в бизнеса.Да не съм луд да затворя 40-50 хл. лв за кола при условие,че оскъпяването на лизинга е 3-4%.Верно колата губи 30% първите 2-3 години,но си заслужава удоволствието да караш нова кола,с която си вадиш хляба.Чакам да видя дали няма някой производител да се сети да произведе лекотоварен хибрид от типа на Кади и Партнер.Четох май Форд се канят да правят Турнето кънект хибрид.За мен ще е перфектен вариант.В града ще карам на ток екологично,извън града ще имам неограничен пробег.

    Коментиран от #52

  • 50 Кънчо

    1 3 Отговор
    Апъл
    Не Епъл ор Ейпъл бе Ганьо.
  • 51 Хккхх

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Вуйчо, виж какво пише на гърба на Aple. Ясно си пише къде е правен.
  • 52 Прав си

    2 1 Отговор

    До коментар #49 от "Дизела":

    На младини и аз така правих. Сега вече съм възрастен и уморен за да гоня всяка една възможност и да рискувам. Карам я по-спокойно и гледам да се наслаждаваме на живота и на дребните удоволствия. Имам достатъчно пасивни приходи, за да не мисля за глупости. Тази криза ми даде достатъчно житейски уроци кое е важното (оказа се че не са парите, нито пък работата)

    Между другото колкото и да е сме на различни мнения, ти симпатизирам, защото виждам себе си на младини. И аз като тебе изкарвах деня си в микробуса или камиона, понякога с по три по над 100 километра курса на ден. Моите курсове поне не бяха толкова дълги като твоите, но пък ми се е случвало да товаря и разтоварвам по три камиона на ден. Действай, докато не ти е омръзнало.

    Коментиран от #54

  • 53 pokoloko

    6 0 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    вчера пътувах от Лондон за София с Bulgaria air, има в списанието им в самолета много хубава статия "Скритата цена на електромобилите" от Костантин Томов, ако можете я намерете и прочетете да ви станат ясно някой неща които са ясни само на специалисти в енергетиката
  • 54 Дизела

    5 0 Отговор

    До коментар #52 от "Прав си":

    Да не мислиш,че аз съм млад?Наближавам възраст за пенсиониране.Свикнал съм да работя по този начин и докато издържам на натоварването ще карам така.Развивам бизнеса да има какво да оставя на децата, големия син също се включи след университета.
  • 55 Респект

    3 2 Отговор
    Вероятно си по-възрастен и от мен. Не знам обаче кога си започнал. Моя първи бизнес беше в зората на демокрацията, когато с един бус Мерцедес 208 започнах търговия с зеленчуци по борсите, веднага след като взех книжка. Първия милион километра навъртях след десетина години. Тогава ако имаше електрички, хич нямаше да се замисля! Тогава вече имах трима шофьора от общо 12 служители, но въпреки това аз самия пътувах ежедневно. Но от 12 години преминах в друга по-спокойна и доходна сфера и съм ограничил пътуванията си до минимум. Предпочитам да изпратя друг да ми свърши работата, откакто няколко пъти само Господ ми спаси живота, без да имам грам вина. Откачалките по пътищата ми идват в повече. Камерите също. Пък и сега с тези куриери, в повечето случаи не си заслужава да пътуваш.

    Един палет в рамките на страната ти струва 60 лв за доставка. Хайде да те видя как ще ти излезе сметката да го закараш от София за Варна? Дори от Пловдив до Варна? Въобще не ми се занимава с глупости за да спестя двайсетина лева да си изгубя деня и да си рискувам живота, да не говорим да наема шофьор за тази цел, като освен гориво, платя и заплата или надник плюс амортизация на автомобил.

    Помисли и по този въпрос. Просто приятелски съвет с най-добрите чувства като колега, без да се заяждам. Един курс да си спестиш на седмица по този начин все е нещо! Ако се притесняваш за клиентите да не изберат друг, за някой от твоите доставчици може да ползваш този метод и дори да го см

    Коментиран от #56

  • 56 Дизела

    4 1 Отговор

    До коментар #55 от "Респект":

    Смятам Варна София Варна 1016 км.Ще ми излезе около 100 лв дизел при разход 4,5л/100 км при 2,13 лв/л дизел на Лукойл.
    С Еконт при тарифа от врата до врата за 500 кг. 50,50лв+0,45лв/кг =275,50 лв.Разликата е 2,75 пъти.При условие за често пътуване, при 10 пътувания в месеца са 1755 лв.Не са малко пари нали?
    С шофьор транспорта не може да стане за 24 часа.Шофьора ще пътува един ден на отиване и един на връщане,ще спи на хотел ,командировъчни,ще прави регламентираните почивки.Аз тръгвам сутрин рано,свършвам си работата през деня и късно вечерта се прибирам.На другият ден почивам или правя кратък курс.Освен това стоката се избира, шофьор не може да свърши тази работа. Вълкът му е дебел вратът, защото сам си върши работата.

    Коментиран от #57, #60, #73

  • 57 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #56 от "Дизела":

    Разстоянието Варна София Варна е 880 км през Търново, сигурно си смятал през Пловдив!Сигурен ли си,че Еконт ще ти вземат толкова малко пари за 500 кг товар?

    Коментиран от #61

  • 58 TSLA

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Ти кога кара ID.3? От място не ти скинва врата, обаче 204-те коня си казват думата над 100 по магистрала, където изпреварванията стават за кратко време. Големи състезатели, обаче човешката анатомия не издържа на удари над 60.
  • 59 Софиянец

    2 0 Отговор
    А ти прочете ли коментарите под видеото? Хората написаха, че WV са предпочели да освободят място в купето за сметка на пространството под предния капак. Водещият се чуди защо се ползват бушони - германския инженер е пресметнал, че е по-удачно да се смени предпазител за 50 цента, и сервизната операция да трае 5 мин. с тест на системата, отколкото собственика да плати 300 евро труд за разглобяване на цялото табло (както е при Тесла) и подмяна на електронен блок за стотици евро. Същото важи и за въдушния филтър - операцията за подмяната му при Тесла изисква 2 часа сервизен труд, а при VW собственика може да го направи сам.
    Лошото е, че и германците тръгнаха по пътя на Тесла. Стратегията е да печелят от абонаменти за функции и екстри, отколкото от продажба на коли.
  • 60 TSLA

    0 4 Отговор

    До коментар #56 от "Дизела":

    Вместо да пишеш фермани, не си купувай кола/бус на ток и ни освободи от тия речи под всяка статия. Което няма да значи, че с бус на ток не можеш да обиколиш 1600 мили в по-голяма страна от България и да вършиш работа ;) Тарикат мъж не църка - казали старите хора. Който иска, намира начин. Другото е мрън-мрън

    Коментиран от #62

  • 61 Малко пари?

    1 3 Отговор

    До коментар #57 от "Turbo":

    275лв за 500 килограма малко ли ти се виждат? Онзи ден Спиди ми докараха два европалета(120 на 80 сантиметра) по 750 кг всеки с височина колкото мен 1,8м за 130 лв общо за двата. Не знам дали въобще може да ги събере и носи кадито. Изпратени от врата до врата. При неговия случай, ако подпише договор ще му излезе и по-евтино.

    Коментиран от #63

  • 62 Дизела

    6 0 Отговор

    До коментар #60 от "TSLA":

    Ако искаш четеш,ако не искаш не четеш.Това е свободна медия всеки пише каквото си иска.Какво да го правя този електрически бус с пробег 200 км и дебела цена?Да вися после по зарядни станции.Аз съм си намерил начина .Ти му мисли, защото пишеш с ник TSLA ,но си виждал Тесла само на картинка.
  • 63 Дизела

    4 0 Отговор

    До коментар #61 от "Малко пари?":

    Спедиторите пресмятат превоза на килограм и на километър.При договор дават 10%отстъпка.За 1,5 тона 130 лева ми се вижда малко, сигурно е на късо разстояние нещо като Пловдив-Асеновград.Кадито събира 2 европалета.Аз си товаря кашоните и чувалите на ръка без палет.Гледам колегата Турбо ме е поправил.Варна София през В.Търново е 440 км.Превоза ще падне под 90 лв с Кади.С Еконт излиза 275 лв пресметнато по техния калкулатор.

    Коментиран от #64, #65

  • 64 Тома Неверни

    0 3 Отговор

    До коментар #63 от "Дизела":

    Ти сега започна да се опитваш да кажеш, че не знам какво плащам.

    Ето ти и за 500 килограма на Еконт от София до Варна

    Какво искате да изпратите?
    Палети
    Колко броя палети съдържа пратката?
    1
    бр.
    Какъв е видът на палета?
    стандартен палет (с основа 120 на 80 см, височина до 180 см и тегло до 1 т)
    Откъде изпращате?

    България
    Населено място
    [1000] София
    Докъде изпращате

    България
    Населено място
    [9000] Варна
    Какво е теглото на палета?
    500
    кг
    Възможни начини да изпратите вашата пратка:
    От: Офис на ЕконтДо: Офис на Еконт
    Цена: 36.34 лв.

    От: Офис на ЕконтДо: Адрес на получател
    Цена: 44.53 лв.
    От: Адрес на подателДо: Офис на Еконт
    Цена: 44.53 лв.
    Допълнителни услуги
    Подготви пратка
    От: Адрес на подателДо: Адрес на получател
    Цена: 48.79 лв.

    Коментиран от #66, #69

  • 65 Тома Неверни

    0 4 Отговор

    До коментар #63 от "Дизела":

    Ето ти и за две палета по 750 кг София Варна. Нали знаеш, че когато говоря с цифри обикновено са точни. Както и редовно ви хващам с фалшиви цифри.


    От: Офис на ЕконтДо: Офис на Еконт
    Цена: 80.76 лв.
    От: Офис на ЕконтДо: Адрес на получател
    Цена: 111.32 лв.

    От: Адрес на подателДо: Офис на Еконт
    Цена: 111.32 лв.
    От: Адрес на подателДо: Адрес на получател
    Цена: 139.40 лв.


    Можеш ли да ги превозиш тези два палета? Извинявай, ама колко е високо това Кади и колко килограма полезен товар има? Ти го изкара бус? Ако не искаш да ползваш куриери, недей. Ако не искаш да си купуваш електрически автомобил недей. Но недей обяснява как е невъзможно и как все някой се опитва да ви излъже, за неща които може да проверите с едно телефонно обаждане или клик в интернет.
  • 66 1000 километра

    0 4 Отговор

    До коментар #64 от "Тома Неверни":

    Както виждаш разстоянието няма значение. Товар 500 кг до 1,73 кубични метра от адрес на доставчикът ти до найбблизкия до тебе офис на Еконт ще ти струва 45 лв и ще ти отнеме едно телефонно обаждане време за поръчка и няколко минути да отидеш до офиса. Колко време и пари ще спестиш, ако изминеш 1000 километра да идеш да си го вземеш сам? Казах ти, че обичам да си правя сметката и да разглеждам всички възможни опции без пристрастия и емоции. За да си разшириш бизнеса, не е необходимо да работиш повече, а да делегираш повече работа на останалите.

    Дори не оценяваш, че се опитвам да ти помогна, а вместо това ме наричаш лъжец?

    Коментиран от #67, #68, #70

  • 67 Дизела

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "1000 километра":

    Формулата за цените я взех от страницата на Еконт.София - Варна от адрес на адрес за 500 кг излезе 97,58 лв на палет пресметнати на калкуратора на Еконт.На колети за 500 кг излиза 277,75 лв.Пак лъжеш тесльо,45 лв а?Аз не знам ли какво плащам?Ще ме изкараш,че не мога да смятам.Казах ти има избиране на стока от няколко производителя на място.Всеки праща отделно и няма как да се събере в палет.Всеки си избира начина на транспорт.Аз пътувам,ти си ползвай спедиторите.
  • 68 Дизела

    4 0 Отговор

    До коментар #66 от "1000 километра":

    Разстоянието нямало значение? Варна - Русе 200 км 500 кг палет от адрес на адрес 48,79 лв. 97,58 лв София - Варна.Пак лъжеш тесльо.
  • 69 Дизела

    4 0 Отговор

    До коментар #64 от "Тома Неверни":

    Видях къде ти е грешката.Смяташ София-Варна 500 кг наредени на един палет.В Кади се събират 2 европалета.Ако наредиш всичко на един палет височината ще стане над 3 метра.Пресметни с два палета да видиш какво се получава.Моите стоки не са тежки,но са по обемни.Пресметни на колети да видиш какво излиза.Направо ти идва да се гръмнеш.
  • 70 Turbo

    3 1 Отговор

    До коментар #66 от "1000 километра":

    София Варна е 880 км.На Дизела транспорта би трябвало да му излезе 85 лв.

    Коментиран от #72

  • 71 Грешка?

    0 4 Отговор
    Я прочети предишните ми мнения за цената на двата палета?

    Я кажи и колко палета сметна до Русе и каква е разликата при промяна на разстоянието?

    Я кажи колко кубика товариш?

    Казах ти като не искаш, не ползвай, но не обяснявай, че е скъпо или невъзможно да се ползва куриер за тежки и обемисти пратки.

    Както виждаш, грешката е в твоя телевизор. Не я приписвай на мен 500кг палет София Варна, струва точно колкото и 50кг палет Варна Русе - 48,79 лв.

    Кой е лъжеца и обижда отново, при положение че някой се държи културно и уважително към него и му дава добронамерени съвети? Няма Благодаря, няма извинявай, няма объркал съм се!

    Коментиран от #78

  • 72 Е и?

    0 4 Отговор

    До коментар #70 от "Turbo":

    С куриер му е по-евтино, а ти обясняваше че 280лв е ниска и невъзможна цена за куриер с 500кг палет. За толкова пари ще ти доставят 6 палета с общо тегло 3000кг. Колко ще му е горивото за да ги превози? Поток го колко килограма му дават да вози на Кадито и колко гори с това тегло? Дали ще изкара 300 хиляди километра без да сменя накладки? Нали ти обясняваше, че карал като състезател и батерията нямало да му стигне до никъде? Питай го лично, дали кара със 140, като не ми вярваше на мен?

    Коментиран от #74, #76

  • 73 Баварец

    0 4 Отговор

    До коментар #56 от "Дизела":

    Абе човек, недей се излага повече! Какъв Еконт, какви 5 лева. Спиди ми возят палет София - Варна за 45 лева. Европалет до 180 см висок и до 900 кг. Пишеш, пишеш, а си страшна пушилка. Иди на Спиди калкулатор и си го провери!

    Коментиран от #75

  • 74 Turbo

    4 0 Отговор

    До коментар #72 от "Е и?":

    Проверих.С един палет излиза 48,79 лв с два 97.58 лв. за 500 кг. София-Варна.Това е удобно,ако доставяш от едно място.Ако картофите ти са от Самоков, доматите от Пловдивско,киви от Петрич,как ще ги качиш на общ палет?Това ти гише Дизела.
    Колегата до мен също работи със спедитори и от НАП го скъсаха от проверки.Не е прост Дизела,но вие сте аматьори за да разберете как се прави търговията.

    Коментиран от #77

  • 75 Turbo

    4 0 Отговор

    До коментар #73 от "Баварец":

    Проверих и Спиди за един палет 500 кг.София Варна 69,54 лева.Варна Русе 43,61 лева.Разстоянието има значение.
  • 76 Дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #72 от "Е и?":

    Пия си кафето на ОМV,чета ви творенията и се смея хахахаха.Кади събира около 3 кубика и повече от 500 кг не возя.Карам с 90-100 км/ч Кади гори 4 л/100 празно и 5 л/100 натоварено,средно 4,5 л/100.Палетната система за мен е неприложима, защото събирам стока от няколко града за ден.Гледам пак пишеш с няколко ник за масовост.Кафето свърши потеглям.
  • 77 Мишок

    0 3 Отговор

    До коментар #74 от "Turbo":

    Аха, големият бизнесмен дето си крие от данъчните като мишка. Толкова голям бизнесмен, че е тръгнал от цялата държава да събере един палет зеленчуци. Дори магазинчето до нас кара по един-два палета картофи и ги държи направо на палета.

    Бизнесмен който един палет не е получил или изпратил през живота си.

    Какъв бизнесмен може да си, като една сметка не можеш да направиш като хората. Дори представата ти за света е изкривена и дори на грубо не можеш да предположиш кое колко струва. Сега като правиш проверки, не те ли е срам дето писа че 300 лв са малко за 500 кг по куриер?

    Коментиран от #79

  • 78 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #71 от "Грешка?":

    Хайде честито.На колегата му кацна току що поредната проверка от НАП.Ползвайте спедиторите,плащайте наложен платеж и сте абонати на НАП.Този го разпиляха,а не се усеща да спре.Спедиторите дават информация на НАП.Електронните магазини и те реват.
  • 79 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #77 от "Мишок":

    Това е само пример за да разбереш,че гледам мисленето нещо не ти се отдава.Не знам с какво търгува Дизела.Щом е оцелял,значи е добър в бизнеса.Проверявали ли са те НАП?Не ти пожелавам да ти се случи.Ще те попилеят и все ще намерят за какво да ти напишат акт.

    Коментиран от #80

  • 80 Мисленето не ти се отдава

    0 4 Отговор

    До коментар #79 от "Turbo":

    Точно на краставичар тръгна краставици да продаваш. Казах ти че първия ми бизнес беше с продажба на зеленчуци още преди да вляза в казармата. Ако тръгнеш така през цялата страна и не пазаруваш поне по палет, няма да успееш да си платиш и горивото.

    А НАП проверява тези които получават наложен платеж по куриер и не го декларират. Ако Дизела открие някаква стока на далавера, но няма къде да я качи, спокойно може да си я плати в кеш на търговеца и да му остави пари да плати на куриера да му изпрати стоката на адрес или до поискване в неговия град. Кое точно ще му провери НАП? Няма никакъв оборот на негово име. НАП се активира след като си прибрал определена сума, дори да е от много на брой дребни поръчки, обикновено петцифрена сума, но не си декларирал приходи за същото това време. Рядко се активират, ако получаваш пратки и плащаш.

    Хайде питай съседа дали изпраща или получава пратки, за да го проверяват и за каква сума става въпрос? Пак си скаран с реалността.

    Коментиран от #81, #82

  • 81 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "Мисленето не ти се отдава":

    Сметките явно му излизат щом пътува.Ако по маршрута Варна София Варна трябва да натовари стока в София, Ботевград, Севлиево, Велико Търново,Търговище и Шумен как ще ги натовари на палет.Ако стоката е сезонна(пример лятото джапанки,зимата ботуши) и е свързана с мода?Купува толкова,колко може да продаде.Не може да трупа,работи на къси пасове.Пише ти,че му се налага да избира стоката на място.Ако чакаш на доставка ще ти набутат стока,която не върви.
    Може и да разнася стока на отиване от Варна до София,а на връщане да товари стока за склада.Питай го той си знае най добре.Ако за теб те устройват спедиторите,Дизела май не го устройва.

    Коментиран от #83

  • 82 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #80 от "Мисленето не ти се отдава":

    Комшията е толкова тъп,че всичко му доставят спедитори,продава на едро в магазина си и изпраща по спедитори на клиенти.Отделно продава в електронен магазин.Няма бус и не пътува,всичко доставя по куриери.При него има несъответствие в количествата стока,оборота на фирмата,броя работници.Стока много,а оборот няма.
  • 83 Точно това ти е проблемът

    0 3 Отговор

    До коментар #81 от "Turbo":

    Дори без да знаеш подробности, вече обясняваш как няма да стане. Нали знаеш поговорката.

    "Който иска да направи нещо, търси решения, този който не иска да го направи търси оправдания."

    Аз поне предлагам решения, които може и да не са работещи за Дизела, но пък за други като мен работят. Дизела също си е намерил своите решения. Ти обаче отричаш абсолютно всичко, като намираш оправдания. Кой каквото и да каже, винаги измисляш сценарий в който не работи. И да, няма решения които работят при всички ситуации. Иначе нямаше да се произвеждат различни автомобили от дизелови баничарки! И няма срамна работа и срамен автомобил.

    Престани да се подиграваш на хората, включително и на съседите ти. Не е важен оборота, а печалбата. Аз също имам натрупана стока която стои от години. Не случайно ти казах за стока на далавера. Един от артикулите се изплати с първите десетина продажби, а бяха 300 броя от които още ми се подмятат 20-30 вече трета година. Знаеш ли колко ми пука дали ще ги продам и кога? За съжаление такива стоки са рядкост и затова не трябва да се изпускат "защото няма къде да ги качиш" или пък си мислиш че куриера ще ти вземе повече от 300 лв за доставката.

    Коментиран от #84, #85, #86

  • 84 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "Точно това ти е проблемът":

    Представата ти за търговията е много грешна.Опитваш се да даваш акъл на хората в област ,която не разбираш.Работи си както намериш за правилно.Акъл не искам от аматьори.
  • 85 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "Точно това ти е проблемът":

    Колегата си заслужава подигравките.Оборот има ,но нелегален не чука на касовия апарат.После се чуди защо го проверяват.Планини от стока в склада,а не е регистриран по ДДС.Печалби има,но на джоб.Данъци не плаща.После се чуди защо го проверяват и му пишат актове.
  • 86 Дизела

    3 0 Отговор

    До коментар #83 от "Точно това ти е проблемът":

    Колегата Turbo без да знае подробности почти е познал.Колегите търговци се разбираме от половин дума,те схемите на доставка и пласмент са едни и същи.Ако вземат и фантазьори краставичари да ни дават акъл и сме фалирали.Стока със спедиторите получавам само ако доставчиците не са ми на път.Преди карах буса все празен,пикапа по размер ми пасва добре.И обедната почивка свърши и потеглям.

    Коментиран от #87

  • 87 Жив и здрав

    1 3 Отговор

    До коментар #86 от "Дизела":

    Аз бях дотук. Хората са казали, че акъл не се дава, а се взима! Също така, че занаят се краде. Доказахте, че 500 кг пратка не може да се транспортира от куриер в рамките на България за под 275лв. Надявам се да сте доволни!

    Точно както доказахте в предишната тема че не съществуват заводи за рециклиране на батерии и всичко е само анимация!

    Продължавайте да доказвате как и електромобилите не съществуват. Той светът около вас ще се промени дори и да не го видите. Вие продължавайте да обиждате събеседници и колеги и се мислите за най-умните, като отричате съществуването на очевидни за всички останали неща.

    Аз няма да изпадна на вашето ниво и да обиждам някой на доходи, професия или автомобил който кара. Надявам се поне да съм бил полезен на някой друг, който чете в коментарите как най-евтино да изпратя пратка в рамките на България и да избегне данъчни проверки.

    За разлика от вас, аз ще ви пожелая добро здраве, късмет и успех в бизнеса!

    Коментиран от #88

  • 88 Дизела

    1 0 Отговор

    До коментар #87 от "Жив и здрав":

    И ти да си жив и здрав,с най добри чувства към теб.Защо очакваш всеки да ти хареса идеите и приложими ли са всеки?Не давай акъл без да са ти го поискали.Работи си както смяташ за правилно,аз също ще си я карам както смятам за правилно.Моят успех се дължи на ЛИЧНИЯ КОНТАКТ с доставчиците и клиентите.Също коректността в отношенията,без забавяне на разплащането на стоката към доставчиците.Днешният успешен ден доказва,че съм прав. Успех и на теб!

    Коментиран от #92

  • 89 Мерцедес и всички останали

    0 1 Отговор
    Корейски мъж работи усилено в продължение на 15 години, за да си позволи мечтаната кола, Mercedes-Benz S63 AMG, но беше толкова разочарован от нея, тъй като двигателят спря да работи три пъти. Човекът донесе своята S-класа на местния дилър на Mercedes-Benz, където я купи, за да поиска това и те обещаха да разменят колата му, ако двигателят му спре внезапно друг път.

    Въпреки това, когато неговият Mercedes-Benz S63 AMG всъщност спря да работи за четвърти път, докато шофираше семейството си, мъжът отново се върна в автокъщата и служителите на дилъра информираха, че не могат да помогнат, тъй като шефът им отсъства в командировка .

    Чувствайки се ядосан от обяснението на дилъра, разочарованият собственик на A-класата незабавно разбил колата си с неговия голф клуб сам.

  • 90 Няколко пъти говориш за БИЗНЕС

    0 1 Отговор
    Четирите потока на парите, според Робърт Кийосаки
    GALLERY
    Разказвам ви за четирите потока на парите, според класификацията на Робърт Кийосаки. В нея той разделя хората на четири категории според това как изкарват парите си или иначе казано – какъв е потокът на пари, който те генерират към себе си. Тази класификация е онагледена с фигурата в дясната колона на този сайт. Тази фигура също е заслуга на Робърт Кийосаки.

    Квадрант Н

    В квадрант Н се включват наемните работници. Това са хората, които продават своя труд срещу пари. Важно е да отбележим, че авторът не отдава значение на мястото в йерархията. Всеки, който е на трудов договор, независимо дали е ръководител или обслужващ персонал, попада в този квадрант.

    Квадрант С

    В квадрант С попадат хората със свободни професии. Това са адвокатите, занаятчиите, изобщо всички, които са на частна практика. Интересното е, че тук попадат и собствениците на малък частен бизнес. За всички представители на квадрант С е характерно, че доходите им секват, когато те самите не работят.

    Квадрант Б

    Квадрант Б е територията ни бизнес притежателите. Като отличителна черта на хората в този квадрант Робърт Кийосаки посочва, че техните доходи идват от системата, която са създали и това не изисква тяхното постоянно участие. Представителите на квадрант Б получават доходи дори, когато гледат бизнеса си отстрани.

    Квадрант И

    В квадрант И попадат инвеститорите. Това са хора, които са „научили” парите да работят вме
  • 91 Няколко пъти говориш за БИЗНЕС

    0 1 Отговор
    В квадрант И попадат инвеститорите. Това са хора, които са „научили” парите да работят вместо тях. Важно е да подчертаем, а това прави и Робърт Кийосаки, че не е задължително това да са хора с много пари. Тяхната основна отличителна черта е умението им увеличават парите, с които разполагат.

    Всеки сам избира квадранта си

    Класификацията за четирите потока на парите не трябва да се разбира като нещо предопределено. От една страна даден човек може да се изявява в два различни квадранта, а от друга – миграцията между квадрантите е само въпрос на желание и цел. Иначе казано, всеки от нас сам избира в кой квадрант ще изкарва парите си и затова е важно да познаваме спецификата на всеки един от потоците пари, за да можем да направим информирано своя избор.
  • 92 Основен въпрос дали притежаваш бизнес

    0 1 Отговор

    До коментар #88 от "Дизела":

    "Ако отсъстваш няколко месеца, какво ще се случи с бизнеса ти"

    "Бизнес" и "Врата на вълка е дебел, защото сам си върши работата" няма как да стоят в едно изречение.


    А самото споменаване за забавяне на заплащанията, означава разсрочено плащане. Най-добрите отстъпки и условия винаги съм получавал, когато съм предплатил стоката, когато се очакват промоции или съм им доставял друга стока или услуга, на бартер за които ТЕ остава да ми ДЪЛЖАТ пари.

    С колко свои доставчика си ходил на море, круиз екскурзия или ски? Колко са те канили на рожден ден или на сватбата на децата си? Колко от тях са ти честитили рождения ден? А ти на тях? Колко от тях ти се обаждат всеки път когато минат през твоя град? Колко от тях познават децата и жена ти? Даже след като отдавна не правите бизнес заедно по една или друга причина? С повечето се познаваме откакто са започнали от нулата, а сега са ... Техните познати чак ме гледат странно, заради начина по който си позволявам да говоря. Познай какво отстъпки и услуги ми правят техните познати в сегашната ми сфера?

    Наистина нямаме нищо общо като мислене и няма и как да имаме. Човек се справя най-добре сам единствено в тоалетната.

    Коментиран от #93, #94

  • 93 Дизела

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Основен въпрос дали притежаваш бизнес":

    Днес съм почивка и ще ти отговоря веднага.Ние сме семейна фирма.Работим с жена ми, големия син и приятелката му.Малкият още учи,но ако пожелае и него ще включа в бизнеса.Големият син също има книжка и ме замества,когато трябва.Външни хара не наемам,защото ми писна да ме крадат.Моят прякор в бизнеса е Джони Кеш.Имам достатъчно оборотен капитал за да плащам доставките си към производителите.С нашите клиенти работим на една доставка разсрочено плащане.Със всички колеги сме големи приятели,познаваме се от години,знаем си биографиите, доверието е изградено през годините коректно партньорство.
    Май ти отговорих на всички въпроси.
  • 94 Дизела

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "Основен въпрос дали притежаваш бизнес":

    В пост 88 съм ти написал " без забавяне на плащанията към доставчиците".Научи се да четеш с разбиране,а не да ми извърташ думите както на теб ти изнася.За по добрите цени при плащане в брой си абсолютно прав.При плащане в брой отстъпките от производителя са по големи.Не случайно ми викат на майтап Джони Кеш.Личният контакт с производителя и клиента и плащането в брой е тайната на моят успех в търговията.

    Коментиран от #95

  • 95 То всичко хубаво си го написал

    0 0 Отговор

    До коментар #94 от "Дизела":

    Ама как това се връзва с личния избор на стоката и притесненията че ще ти пробутат нещо, което им е залежало?

    Тези несъответствия ги хващам точно, защото чета с разбиране и от опит, защото всичко което казваш го обръщам към примери от личния ми опит.

    Единственият вариант да правя толкова много курсове на ден беше да си правя заявките по телефона и те да ме чакат на палети наредени на рампата на склада. Сумата за плащане предварително приготвена в плик и надписа на за кои склад е. Отивам хвърлям плика без да чакам опашки, през това време ми товарят палетите и потеглям. Нито аз проверявам стоката, нито ми броят парите. Спомени от преди 20 години, когато да си издиктувам заявката по мобифона ми струваше 2-3 лв за някакви си три-четири минути. Хубави времена бяха!

    И аз познавам всички магазинерки и касиерки по магазините в които пазарувам и те ме знаят по име, но това не го броя за личен контакт.

    По никакъв начин не се опитвам да ти казвам, че не правиш нещата правилно! Не ме разбирай погрешно. Всеки бизнес си има своите специфики и няма общи правила. Адмирации за постигнатото от тебе. Желая ти успехи и развитие на бизнеса. Това с кражбите и аз съм го изпитал на гърба си, така че ти съчувствам и те разбирам напълно. В наши дни всичко може да мине през компютър и поне да разбираш кой те краде, но едно време нямаше нито камери, нито компютри и даже не можеше да разбереш дали са откраднати стока или пари, камо ли кой ги е откраднал.

    Коментиран от #96

  • 96 Дизела

    0 0 Отговор

    До коментар #95 от "То всичко хубаво си го написал":

    Всеки бизнес си е специфичен,общите правила не важат.За избора на стоки давам пример.Продаваш стока свързана с модата,да речем дамска конференция.Няма как да избираш по телефона,на картинка също.На снимка може да изглежда добре,на живо може и да се откажеш.Трябва да пипнеш материята,да прецениш цветовете и размерите.Ако поръчваш на сляпо по телефона ще се набуташ сам.А има и некоректни производители,които ще ти пробутат нещо невървящо.
    Ползваме компютри в търговския обект от самото начало на фирмата.Продавачките и на това му намериха цаката.Продават без да минават продажбата през компютъра и касовия апарат и прибират в джоба когато не съм в обекта.Като съм там оборота се вдига,няма ли ме пада.Стоката е много и няма как да правя ревизии постоянно.Затова разчитам на семейството си.Жената няма да ме излъже.Синът и снахата също, защото бизнеса ще остане за тях и за малкия син.Камери не съм слагал.Цяла лекция ти изнесох,дано си ме разбрал защо работя по този начин.Сега трябва да работя.Ако нещо не си разбрал,питай не се притеснявай.

    Коментиран от #97

  • 97 Разбрах

    0 0 Отговор

    До коментар #96 от "Дизела":

    С точно такъв бизнес никога не съм се занимавал. Дори когато клиент ме попиташе какъв цвят продукт да избере, никога не си казвах мнението. Казвам им, че всички цветове имат абсолютно еднакви технически характеристики или евентуално разликата в характеристиките, но избора на цвят и форма си е техен проблем, по който трябва да вземат самостоятелно решение. Аз мога да дам съвет за разрешаване на технически проблем.



    Спорна и доходна! Успехи!
  • 98 Дизела

    0 0 Отговор
    Благодаря!Успех и на теб.Не се занимавам с конфекция.Посочих ти просто пример за бизнес,който е невъзможно да избираш по телефона или снимки.Не можеш да транспортираш по Спиди,костюмите ще се измачкат.Бъди здрав!