7 105 37

Citroen представи новия C5 като 3 в 1

Моделът е смесица между седан и комби с леки нотки на SUV

Citroen представи новия C5 като 3 в 1

След като преди няколко месеца от Citroen представиха обновеното C4, което коренно се различава от предходното поколение, то днес френската компания показа и новото поколение на C5, което също доста се различава от предшествениците си.

Като за начало можем да видим предница, идентична с тази при новото C4 и останалите обновени модели на „борчетата“, като отличаващи са фаровете, разделени на две секции и LED дневните светлини със специфична форма.

Подобни промени виждаме и при задницата, където отново наблюдаваме подобен дизайн на светлините и интересно решение при багажника. Именно тук идва и една от най-големите промени при C5Х, която го описва като 3 в 1.

В страничната линия можем да определим новото C5Х като седан, но поглеждайки в задницата то високата линия на тавана доста напомня при тази на комби моделите, но пък издълженият заден капак отново ни връща към сегмента на седаните. Ако това пък не е достатъчно объркващо, моделът предлага по-висок клиренс и декоративни пластмаси при броните, калниците и праговете при които се долавя и лека SUV нотка.

Размерите на новото C5Х са по-малки от тези на немските му конкуренти в лицето на A6, E-Klasse и 5-Series, като дължината на френското возило достига 4.8 метра, а ширината 1.86 метра. Височината е 1.48 метра, а обемът на багажника достига 1640 литра при сгънати седалки и 545 литра при стандартната конфигурация.

Интериорът също е подобен на този при последните модели на Citroen, можем да отличим 12-инчов дисплей на инфотеймънт системата в средната част, физически контроли на климатика, екран пред водача и хед-ъп дисплей с виртуална реалност, който е една от интересните новости при френския производител.

Citroen представи новия C5 като 3 в 1

От компанията споменават, че новото C5Х ще се предлага с редица различни задвижвания, като в прессъобщението е акцентирано върху хибидния модел, който предлага 1.6-литров бензинов двигател, който заедно с електромотор, генерира сумарна мощност от 225 конски сили, а батерия ще осигурява около 50 км пробег с едно зареждане.

Стандартно при хибрида и опционално при останалите версии ще може да се поръча адаптивно окачване, което ще разполага с три различни настройки, които според Citroen ще осигуряват меко возене когато е нужно и прецизно, и динамично управление в останалите случаи.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 19 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Пежо 308 2011

    64 15 Отговор
    Каквото искате говорете за френските коли, може да не са толкова мощни ама поне не са скучни като средностатистическите японски немски бангясници. Дори корейските са по-интересни вътре и вън по-дизайн от тях.
  • 2 Вальоо

    50 13 Отговор
    Слаба работа.. Един Citroen, няма ли сфери в окачването не е Citroen, а просто едно пежо с друга емблема. Жалко,че отличителните черти на всяка марка биват затрити с всеки един ден.

    Коментиран от #5

  • 3 така така

    5 31 Отговор
    грозен СУВ.
  • 4 onq s konq

    3 54 Отговор
    Моито беенве е 87-ма година правено па е сто пати по убаво от тва
  • 5 Jack Bauer

    21 2 Отговор

    До коментар #2 от "Вальоо":

    ...Cтaндaртнo при хибридa и oпциoнaлнo при ocтaнaлитe вeрcии щe мoжe дa ce пoръчa aдaптивнo oкaчвaнe, кoeтo щe рaзпoлaгa c три рaзлични нacтрoйки, кoитo cпoрeд Сitrоеn щe ocигурявaт мeкo вoзeнe кoгaтo e нужнo и прeцизнo, и динaмичнo упрaвлeниe в ocтaнaлитe cлучaи... И аз съм на твоето мнение, но да беше прочел статията до край. Може да не са сфери, но си мисля че няма да е по-лошо от старата им система HydroActive.

    Коментиран от #6

  • 6 Вальоо

    24 6 Отговор

    До коментар #5 от "Jack Bauer":

    Това адаптивно окачване дето го 'хвалят' са просто едни амортисьори с възглавници който да омекотяват ударите при неравности. Нищо ново и иновативно. А комфорта изобщо няма да може да се доближи до този на Хидроактива. Отделно че не получаваш предимствата на сферите. И за финал, няма да са с толкова дълъг живот,а цената им със сигурност ще е по-скъпа от тази на една сфера.

  • 7 Случаен

    32 3 Отговор
    Доста добре изглежда, по-добре от 99% от гадните сувове.
  • 8 Фак ми

    4 36 Отговор
    Френска може, но само любов!

    Коментиран от #9, #11, #18

  • 9 Чичо

    28 3 Отговор

    До коментар #8 от "Фак ми":

    Ти си бил голям шегаджия,я кажи още нещо забавно,да се посмеем тука всички. Ама да е нещо ново и оригинално,не изтъркано

    Коментиран от #23

  • 10 Госあ

    9 3 Отговор
    Супер е. А най хубавото е, че е хибрид. Японците са го измислили. До пълното навлизане на водорода.
  • 11 Глупе

    16 4 Отговор

    До коментар #8 от "Фак ми":

    А немска направо бягай далеч та дори да е любов

    Коментиран от #14

  • 12 вес

    3 23 Отговор
    Пазара и само пазара определя, а Ситроен не се продават добре. Ама никак даже!

    Коментиран от #16, #26

  • 13 йдбхафг

    19 0 Отговор
    " Моделът е смесица между седан и комби с леки нотки на SUV"- А едва доловим нюанс на индийско орехче нещо да има, а? Ганев, "борчетата" са шеврони. Борчета са само в главите на други Ганьовци.' На външен вид ми харесва повече от ДС7. Дано са запазили двулитровия дизел в гамата двигатели.
  • 14 Komapak

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Глупе":

    ЩО бе? Много хубава реклама имат😁
  • 15 Фен на Сектанта

    3 8 Отговор
    Прилика с Порше Панамера.
  • 16 Язе

    19 0 Отговор

    До коментар #12 от "вес":

    Грешиш.Миналата година С3 беше най-продаван малък автомобил а сега Пежо е с най-много продажби като цяло в Европа.
  • 17 Язе

    10 10 Отговор
    С5 никога не е бил в класа на Ауди А6,БМВ 5 и т.н.Той е в класа на А4,БМВ 3.Едва ли това окачване ще се доближи до хидроактива.Ще го гледам след 10год,втора ръка🤣

    Коментиран от #19, #32, #36

  • 18 Фак ю

    21 1 Отговор

    До коментар #8 от "Фак ми":

    Добре, че франсетата много не се допитват до Ганьо какво иска.
  • 19 Тизе

    22 7 Отговор

    До коментар #17 от "Язе":

    С5 винаги е бил класа над А6 и БМВ 5. Единствено са с по-слаби двигатели, но за гонки си има други коли, това е клас за комфортно возене, не за селски джигити.

    Коментиран от #29, #37

  • 20 Рено ентусиаст

    15 4 Отговор
    Феноменална кола
  • 21 Дачия фен

    10 1 Отговор
    Колата е СУПЕР!!!Купувам!!
  • 22 До борчетата ...

    1 19 Отговор
    Бил съм из цяла Европа и Америка, сутиени много не съм виждал да карат! Освен някое объркано девойче или чичак плешак стигнали му паричките да си купи нещо оригинално....хахах..

    Коментиран от #24, #25

  • 23 До чичо скрудж

    0 3 Отговор

    До коментар #9 от "Чичо":

    Смешки ако искаш има вестник" стършел" от твойто време! После можеш и за друго да го ползваш!За косопад натриваш скалпа с вестник! Аз толкова години се бърша отзад, що косми имам...
  • 24 КонТрол

    6 0 Отговор

    До коментар #22 от "До борчетата ...":

    Да бе то и Мазерати така не го карат...
  • 25 Хо хо хо

    10 3 Отговор

    До коментар #22 от "До борчетата ...":

    Ти не ги мисли.Ситроен са най продаваната кола в Бг не е нужно да ходиш до америка излез навън и ги виж.

    Коментиран от #27

  • 26 Да да ама не

    3 2 Отговор

    До коментар #12 от "вес":

    Този пазар, дето го дрънкаш, нищо не определя. И това е от доста време насам. Единствено и само налага. Корпоративни, капиталистически интереси.
  • 27 Не мерси

    1 4 Отговор

    До коментар #25 от "Хо хо хо":

    Най продавани друг път! То и дачията я продават много е и? То и велосипеди и тротинетки се продават с хиляди по твойта логика.

    Коментиран от #28

  • 28 Вальоо

    5 2 Отговор

    До коментар #27 от "Не мерси":

    Еми да,продават се,и какво от това? Хората гледат да купят най-доброто за най-ниска цена. Като ти предложат добра конфигурация на сгодни пари,купуваш! VW или бендве кога ще ми предложат читава кола с екстри под 30 хил лева? Освен ако не е употребявана и върната от лизинг-Никогиш.

    Коментиран от #30

  • 29 Язе

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Тизе":

    Бъркаш се.В класа на А6,БМВ 5 е Ситроен Ц6.Ц5 е позициониран в по-ниския клас.Какво обаче предлага за парите си е друга тема.Това което го има в него при другите го получаваш срещу една "скромна"сума.За возия....нямат шанс

    Коментиран от #31


  • 30 Дечкоооо

    1 3 Отговор

    До коментар #28 от "Вальоо":

    Няма такова нещо най-добро за най-ниска цена!!! Има пластмасови щайги с двигател на сешоар,за две чанти пари, и обезценка на полвина за първата година..
  • 31 Тизе

    3 3 Отговор

    До коментар #29 от "Язе":

    Епа ти се бъркаш. С6 е в класа на БМВ7, Ауди А8. Сигурно ги сравняваш по цените им, така да ги бъркаш, аз ги сравнявам по размерите.

    Коментиран от #34

  • 32 10 години ли

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Язе":

    Щом можеш да си позволиш само нещо над 10 години, по-добре ни спести ЕКСПЕРТНОТО си мнение.

    Коментиран от #33

  • 33 Язе

    0 1 Отговор

    До коментар #32 от "10 години ли":

    Как разбра,че мога да си го позволя след 10 год?Казах,че ще го гледам след толкова защото сегашната ми кола е достатъчно нова за да я сменявам.Мога и нова от магазина да си взема но не ми е нужна.
  • 34 Моето обективно мнение

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Тизе":

    Не знам но Ц5 е класа на Умрелия пасат по големина. Тоест по-голям от бмв3, ауди4 и бенц Ц класа, и по-малък от бмв5, алди6 и мерц Е класа

    Коментиран от #35

  • 35 Тизе, обективни данни

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Моето обективно мнение":

    Умряло БМВ 5, 2013-2016: Дължина 4907 мм Широчина 1860 мм Умрял Пасат: Дължина 4777 мм; Широчина 1832 мм С5: Дължина 4779 мм Широчина 1860 мм Умряло БМВ 3: Дължина 4633 мм ; Широчина 1811 ММ. Т.е. С5 е по дълъг и доста по-широк от умрелите БМВ3 и Пасата, широко колкото БМВ 5, по-късо от БМВ, щото не се изхвърля с грандомански коне и няма нужда от толкова дълъг преден капак. А един умрял Cadillac Brougham от 1990 г. ги слага в малкото джобче всичките: Дължина 5615 мм, Широчина 1940 мм
  • 36 Maksi

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Язе":

    Аз, като бивш собственик и дори вманиачен и интересуващ се Ситроен фен, мога да кажа обаче обективно - Ситроен С5 е в сегмент D по европейската категоризация, там са C-Klasse, A4, 3-serries, единствено С6 е в по-високия сегмент E на Е-Klasse 5-цата и А6, и дори и тя не е от класа на S-Klasse, нищо, че президента на Франция се возеше дълго време в такава.
  • 37 Макси

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Тизе":

    Aз, кaтo бивш coбcтвeник и дoри вмaниaчeн и интeрecувaщ ce Cитрoeн фeн, мoгa дa кaжa oбaчe oбeктивнo - Cитрoeн C5 e в ceгмeнт D пo eврoпeйcкaтa кaтeгoризaция, тaм ca С-Klаssе, А4, 3-sеrriеs, eдинcтвeнo C6 e в пo-виcoкия ceгмeнт Е нa E-Klаssе 5-цaтa и A6, и дoри и тя нe e oт клaca нa S-Klаssе, нищo, чe прeзидeнтa нa Фрaнция ce вoзeшe дългo врeмe в тaкaвa.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.