7 100 22

Ето го новото Audi A6

Официални снимки на електрическия седан A6 e-tron изтекоха в мрежата преди презентацията

Ето го новото Audi A6

Появата на прототипа на електрическото Audi A6 - концепцията A6 e-tron - беше разкрита преди премиерата. Седанът на Audi, задвижван от електроенергия, трябва да дебютира на автомобилното изложение в Шанхай, но изтичане на информация малко преди премиерата обезсмисли церемонията.

Ето го новото Audi A6

Пресслужбата на Audi не разкри подробности за бъдещия електрически автомобил - предния ден беше публикуван единственият тийзър, лишен от допълнителна информация. Вероятно с A6 e-tron, германската компания демонстрира екстериора на бъдещото Audi A6 и намеква, че наследникът на седана ще загуби двигателите с вътрешно горене.

Може да се очаква, че новият A6 ще се отличава със стеснена „пикселна” LED оптика и осветление на логото, а визията на каросерията ще се промени: седанът ще има наклонен покрив в духа на лифтбека A7. Вероятно производствената версия ще се промени леко: ще се появят дръжки на вратите и формата на страничните панели ще стане по-опростена.

Ето го новото Audi A6

Технически е малко вероятно Audi A6 e-tron да бъде същият като седана e-tron GT - трудно е да си представим създаването на две съизмерими електрически превозни средства със същия форм-фактор на платформата J1. Изглежда, че A6 e-tron ще се основава на архитектурата MEB, което означава, че седанът ще е близо до кросоувърите Q4 e-tron.

Ранното разкриване на концепцията A6 e-tron може да намеква и за съкратен жизнен цикъл на настоящия A6 (C8), което дебютира през 2018 г., въпреки че на теория Audi може паралелно да произвежда и двата модела.

Ето го новото Audi A6

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.

Още по темата

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Алекс

    14 9 Отговор
    Много ми е тъжно! :(
  • 2 гост

    19 5 Отговор
    така като гледам направо ще стърже по асфалта

    Коментиран от #3

  • 3 Селянче

    44 3 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Идеално е за ,,баровските “ квартали на София, там където нямат асфалт и канализация
  • 4 Мимч

    8 20 Отговор
    Абе като я гледам с две врати и не искам да си помислям,за такава.Хич не ги хсресвам,колкото и добра да е иначе и никога няма да купя такава,ако ще и за 10 лв. да е.....

    Коментиран от #5, #6, #14

  • 5 123

    13 1 Отговор

    До коментар #4 от "Мимч":

    Къде видя, че е с 2 врати ?

    Коментиран от #7

  • 6 Мимч

    8 11 Отговор

    До коментар #4 от "Мимч":

    Грешката е моя с 4 вратие,ама пък е много ниска,пак не я харесвам....

  • 7 Мимч

    3 5 Отговор

    До коментар #5 от "123":

    Поправих си грешката...
  • 8 лада

    9 15 Отговор
    Както винаги грозен автомобил, да не говорим за качество.
  • 9 Мерцедес

    7 0 Отговор
    Голям скок ... браво !! Само ако може с няколко см да е повдигнат ще бъде супер
  • 10 jap

    15 2 Отговор
    Изглежда Ауди са решили да оставят скучния дизайн в миналото.Този прототип изглежда страхотно
  • 11 Хо хо хо

    5 11 Отговор
    И кое му е страхотното корейско япондки ди,айн ?!
  • 12 тарикату

    20 1 Отговор
    Не пише какъв кабел да опъна от терасата, квадрат и половина мостовак дали става?

    Коментиран от #19

  • 13 за гъби съм

    7 2 Отговор
    Стискаме палци да покараме първото завиващо ауди от много години насам! Няма да го има вече коня вързан на предния капак както казваше ония зевзек Кларксън. Дано да не го бавят, това е реален конкурент на Тесли-те..

    Коментиран от #15

  • 14 Хихи

    6 0 Отговор

    До коментар #4 от "Мимч":

    С 2 врати е, едната е отпред, другата отзад! От другата страна не се виждат, може да няма! Така че е с 2 врати! 😂😂
  • 15 Не знам за Теслите

    6 6 Отговор

    До коментар #13 от "за гъби съм":

    Но това е реален конкурент на ДВГ, дори от същата марка. Като гледам колко нови модели на ток излизат, май преминаването към електромобили ще е по-бързо, отколкото си го представяхме. Вече един електрически кон и много по-евтин отколкото бензинов или дизелов кон. Който иска много коне ще избере тока.

    Коментиран от #16

  • 16 Хихи

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Не знам за Теслите":

    Кон бе, кон! 😂😂
  • 17 по точна новина

    8 0 Отговор
    Хубава статия, само дето това не е новото А6 а електрическа версия А6 за китай. Има голяма разлика
  • 18 Вуте Стойчко

    2 6 Отговор
    Вуйй много грозно бре хаха.Епа я ни казах истината е у Мерцедесу Мерцедес и сите останали хахха.
  • 19 VsichkoTok

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "тарикату":

    Препоръпваме да прокарате кабел RV-K 5x6 mm2, което Ви дава възможност да зареждате на максимална AC мощност от 22 кВт. Като за целта Ви е необходима партида за трифазен ток с мощност 11 или 22 кВт, както и автомобил с трифазно бордови зарядно като Renault Zoe (22 kW), Audi e-Tron (11/22kW), Tesla (16.5 kW), Mercedes EQC (11 kW), Jaguar i-Pace (11 kW), BMW iX3 (11 kW) и др.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Симо

    1 0 Отговор
    Браво, прилича на А7.
  • 22 dfер

    4 0 Отговор
    Идеална статия за ганчо паганския прост балкански чалгаджия !

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.