12 Юли, 2011 11:23 10 831 85

Новата M-тройка идва през 2014 г.

  • bmw-
  • m1-
  • m2-
  • m3-
  • 1m-
  • фридрих ничке

Задава се истинска вълна от M-модели, "предупреждава" Auto Express. Британското списание цитира шефа на спортното поделение на BMW Фридрих Ничке, който е потвърдил информацията, че малкото купе M2 и новата M-тройка ще бъдат последвани от наследник на суперкара M1 от 1979 г.

Следващото BMW M3 ще се появи на пазара през 2014-а. Автомобилът ще се обоудва със съвсем нов 3.3-литров редови шестак с три турбокомпресора, единият от които електрически. Говори се, че мощността му ще бъде от порядъка на 450 к.с., а каросерията ще бъде изработена от стомана и ултралеки сплави с въглеродни нишки за намаляване на теглото.

Ничке твърди още, че новата M-тройка ще харчи доста по-малко гориво от предшественика си. "Инженерите ни са съсредоточили усилията си върху подобряване на икономичността. Намаляването на разхода обаче няма да повлияе по никакъв начин на динамиката на автомобила. Освен това вече работим по наследник на M1", твърди босът на М-дивизията.

Според него следвата генерация на култовия суперкар е в дневния ред на BMW от цели 11 години, но технологиите са достигнали желаното за такъв автомобил ниво едва сега. Подробности за него все още липсват, но за да се противопостави успешно на конкуренцията от Aston Martin, Lamborghini и Ferrari, M-единицата ще се нуждае поне от 10- или 12-цилиндров двигател. Моделът надали ще бъде готов преди 2016 г.

В Мюнхен обсъждали и въпроса с евентуален наследник на "ловното комби" Z3M Coupe от 90-те. "Все още не сме се разбрали дали ще правим М-версия на Z4", споделя Ничке, "но не виждам особени пречки пред подобен проект".

Шефът на М-дивизията изразява и желание инженерите му да заработят на по-високи обороти по новите модели в програмата на BMW. Сред тях е олекотена CSL-версия на 1M Coupe, която ще наследи много от чертите на концепта tii от 2007 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 m21

    28 13 Отговор
    Ооо ЖЕСТОКА Е !

    Коментиран от #3

  • 2 biji

    4 20 Отговор
    mnogo 6te e yako tova bmw klat go pusnat na pazara i 6te e super ako se siztezava 10 ili 12 cilindara s ferari aston ilamborghini s takiv dvigatel 6i farcim iz magistralite de no pirvo dagi opravyat togas ce s tezi dupki sme za nikade
  • 3 Дошо

    28 28 Отговор

    До коментар #1 от "m21":

    И ще бъде по-добро от Ауди РС5 и Мерцедес Ц63
  • 4 kiki

    24 12 Отговор
    3.3 литра 450коня 3 ТУРБИНИ.Е ТВАЕ ЯКО.АЙ ВЪРИ ГО ХВАНИ

    Коментиран от #11

  • 5 Дошо

    8 31 Отговор
    No nikoga nqma da e po-dobro ot GTR-RA

    Коментиран от #13

  • 6 Y10

    7 17 Отговор
    С всяка година стават все по-груби! Миналият модел ми харесваше много повече на външен вид!

    Коментиран от #9

  • 7 212

    27 3 Отговор
    Изобщо, цялата "М" идея е, дизайна да е по-груб, по-брутален и спортен. Да се покаже, че автомобила е "по-мускулест" и повече насочен към истинските ентусиасти (с достатъчно пари, разбира се).
  • 8 4ipi

    19 9 Отговор
    Това на снимката не е реалното М3.Никои незнае какво ще е можем да гадаем но на 100% ще е с 6-цилиндров.До колктоо C63 вадят наточена версия Black Series която ще е около 500 коня+.
    Купе :) така че не отписваите Мерцедеса.До колкото за ауди.. ауди си е ауди 2-хубави модела и тва..
  • 9 740D

    5 3 Отговор

    До коментар #6 от "Y10":

    ti po nejni dizini li si padash ama normalno vse pak si s damska lancia
  • 10 asd

    5 13 Отговор
    ei razvaliha im wiziqta na bmw prez poslednite godini.Tyi na kolko wreme she smenq akymolator s el tyrbokompresor?

    Коментиран от #12

  • 11 Spud

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "kiki":

    Ай, "въри" си го купи, поддържай и зареждай с гориво и тогава се кефи ;-) "Бедни, бедни Македонски, защо не умря и ти при хълмовете на Гредетин..."
  • 12 Дошо

    13 3 Отговор

    До коментар #10 от "asd":

    като пораснеш ще учиш за едни неща...генератори им викат
  • 13 Дошо

    4 3 Отговор

    До коментар #5 от "Дошо":

    Виждам, че дори на теб ти е ясно
  • 14 Devilssss

    2 6 Отговор
    Нали нямаше да има м3 вече ко стана ? http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/bmw-spira-proizvodstvoto-na-m3.html
  • 15 Дошо

    12 3 Отговор
    Аз съм на 12 години , не разбирам от коли и по цял ден кисна тук

    Коментиран от #16

  • 16 Дошо

    9 2 Отговор

    До коментар #15 от "Дошо":

    Може наистина да си на 12, но по нещат, които пишеш не ти личи.По-вероятно да си на 10
  • 17 BMW FOREVER !

    7 3 Отговор
    Обакваме с нетърпения новите М - модели !!!!! Успех :)
  • 18 Deyan

    5 4 Отговор
    Хубава е, и въпреки това, не е достатъчно радикална, и незнам защо ми се струва малка.

    Поскоро бих се "озъртал" за Ауди или Фиат. Знам, че Фиата не е в класа, но е ефтин и върви много при това.

    Коментиран от #24

  • 19 GTR

    7 12 Отговор
    Чакаме с нетърпение следващите баварски кошове с надпис М за да ги наритат както трябва.
    Ако ще и до 2016 да се подготвят БМВ не могат да направят истинска спортна кола и не веднъж това стана ясно.
    Да си правят колите за кварталните фукльовци и да не се бутат при истинските спортисти.
  • 20 величко

    7 16 Отговор
    особено BMW GTR S3 както нарита японските боклуци и лагерници като техния GTR и Супра, а де не говорим че те повече от 330 -340 не могат да вдигнат колкото и да са тунинговани.... А ПЪК BMW M6 GPOWER и BMW M5 GPOWER са класи над тях.... ЯПОНЦИТЕ ЯКО КРАДЪТ ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ТРУД ОТ ГЕРМАНЦИТЕ ,В АВТОМОБИЛОСТРОЕНЕТО СА МНОООГО НАЗАД ..... И В ХИБРИДИТЕ СЪЩО СА НАЗАД.....

    Коментиран от #27, #29, #36

  • 21 Шкодиста

    2 4 Отговор
    Сегашното BMW M3 е много красива кола, но новият модел ще е голяма боза ако изглежда така като на снимката.
  • 22 D.Ivanov

    4 4 Отговор
    Старото е по красиво.
  • 23 Дошо

    3 6 Отговор
    Аз съм изклушитилно гулем гъС и Сам пРозЗ Кат гЬон, шОт на моЕ НиСан Гт-р Му съ рАсфАли КасоФата Инстъласия и Ми сЪ ръсфали Мосъкъ Ут иСпърънИеТа.
    МоЛа да Мъ Исфинити, но катСъм ФакаНция, слет кадо сафирших 5 клас нема ко ди праа фкъщи освен ди съ расхоштам ду кинефа и дъ кисна на на нета на моа Правецц. Поздриви
  • 24 Ivo

    7 6 Отговор

    До коментар #18 от "Deyan":

    koleg kade slozi Fiat pri Audi i BMW hhahaha uzas nikoia hora si govoriat ei taka prosto ...
  • 25 G777

    6 3 Отговор
    I PAK SHTE SME PO-SKUPI OT GODZILLA I PO-BAVNI
  • 26 BMW FOREVAR

    1 3 Отговор
    motora shtee super ama neshto cupeto neme radva :D
  • 27 G777

    7 2 Отговор

    До коментар #20 от "величко":

    EI KOI TI GOVORI ZA MAKSIMALNA SKOROST,DAI DA GI VIDIM TEQ 2 TONA NA M6 I M5 V ZAVOI ILI NA SPIRACHEN PUT,NE GOVORI GLUPOSTI,KAKVOTO I DA SI MISLISH TI VSICHKO POCHVA OT JAPAN I SVURSHVA TAM.AZ SUM POCHITATEL NA AMG AMA QPONCITE GI PRAVQT SMESHNI TOVA E,PROSTO NE SUM S PROMIT MOZUK I VIJDAM REALNOSTA
  • 28 Nqmam_dumi

    6 2 Отговор
    Tova na snimkata mi prilicha na niakakva izvraten0-umalena versia na X6
  • 29 Име:

    9 3 Отговор

    До коментар #20 от "величко":

    А бе ти на 15годинки ли си? В хибридите били назад. То сигурно за това цяла Америка се напълни с приуси. Най-напред са в хибридите и в още много неща. G-Power вика а бе ти нормален ли си изобщо. Стоковия M6 e пълен мъртвец. М5 е по-добро от спортното им купе М6 смятай, калкулирай, изчислявай! Да не говорим колко е спортно като е 2тона. Намерете си този епизод на Топ Гиър на англ. ез. И няма какво да се лъжем само силно пристрастен фен на БМВ ще каже че М6 не е грозно, особено отзад. Дж Кларксън : "Ако имате М6 тръгнете си от къщата на приятелите ви на заден ход, за да не видят грозната задница."др цитат "Добра линия докато стигате до задната част където явно дизайнерът им е починал и колата е довършена от друг".
  • 30 Име:

    14 2 Отговор
    Aston-а е 380к.с от v8 , а М6 е 501к.с от v10 и дава почти същото време като Астъна, който е и по-красив, с по-готин звук и струва точно колкото БМВ-то и все пак може ли да се сравнява марка от ранга на Астън Мартин с БМВ? Все пак е royal blood
  • 31 W203

    2 11 Отговор
    abe fchera opliuhte brabusa na mercedes dneska opliuvate bmw m interesno vie kakvo karate.tova sa koli s dokazana nadjdnost i klasa a tuka niakakvi za shkodi i razni nissani balnuvat.tozi bavarc shte e unikat.
  • 32 mpower

    5 6 Отговор
    Krasota :)
  • 33 520 zender

    1 3 Отговор
    Име-Тука нещо бъркаш-М5 е по тежко от М6 защото е седан.А АСТОНА на доускорение как е..пък най вероятно е и по лек

    Коментиран от #68

  • 34 520 zender

    3 5 Отговор
    ...много гледате топ геар-царете на тъпите сравнения.
  • 35 Wesd

    1 4 Отговор
    tuj stana naj-golemiqt klukarnik
  • 36 смея се

    9 2 Отговор

    До коментар #20 от "величко":

    Абе ГТР е се помпи без проблем до 850 коня,ама дори и стоковия си вариант 450 коня без промлем наритва абсолютно всяко БМВ и не са му нужни 3 компресора за това японците рядко правят коли над 300 коня защото просто не им се налага няма японски автомобил които да загуби от БМВ при еднакви коне единствената истински спортна немска марка е ПОРШЕ-евала им.Наи мощния им атмосферен модел(това означава без турбо)бие без проблем наи мошната М3-ка която е с турбо

    Коментиран от #38

  • 37 Extreme

    8 8 Отговор
    Поздравявам с този клип всички наивници които си мислят че БМВ може да се мери с водещите спортни коли.

    Буквата М е само една реклама на пистата БМВ Е НИЩО.
  • 38 Аз се смея още повече

    3 4 Отговор

    До коментар #36 от "смея се":

    Я ми обясни господин разбирач, коя е тая "Наи?моШна М3 която е с турбо"???????Има само M3 G-Power но тя е с компресор....и леко с тоя измислен GT-R да не вземе да литне след малко!!!
    Незнам колко се смееш ама аз се заливам от смях като ви чета коментарчета, които не са се качвали в БМВ даже и вече коментари за вървежи дават, коя колко турбини имала а-у ХАХАХАХА.Този YouTube трябва да го спрат да вида тогава от къде ще гледате някви клипове и после да коментирате коя кола вървяла повече и т.н. И КОГАТО УСПЕЕШ ДА СЪБЕРЕШ ПАРИЧКИ ЗА ХУБАВО, НОВО BMW ОБАДИ МИ СЕ ДА ТЕ ПОЧЕРПЯ!!!!!!

    Коментиран от #44

  • 39 520 zender

    2 4 Отговор
    Extreme-точно гтр ползва турбо а не бмв.Последното поколение на М3 възнамерява да го прави-защо не мога да кажа-вероятно това са тенденциите-защо 3турбо-незнам.Но при всички случаи тези компресори надуват малко-мсеки лапищняк знае че със 2компресора спокойно се достигат 500кс при 3.3куб см-при това двигатела няма да се скапи..

    Коментиран от #42

  • 40 520 zender

    1 4 Отговор
    смея се-къде подяволите си виждал заводско турбинирано бмв-мисля че бмв няма проблем да се тунингова над 1000кс-като гледаш в ютуб не е лошо да видиш доста по-тежкото Е34 М5-ТУРБО

    Коментиран от #45

  • 41 BMW

    2 5 Отговор
    Ти знаеш ли за какво са направени М3, GT3 , GT-R? Отговори си на въпроса и тогава поствай клипове!!!.Какво ми сравняваш GT-R който е 4х4 и е с 2 турбини и GT3 който е в друг клас автомобили с М3??? Поне ги сравнявай с M3 G-Power....всичко да е равностойно....турбини и т.н.....но то тогава няма смисъл да говорим....
  • 42 Extreme

    11 0 Отговор

    До коментар #39 от "520 zender":

    Колега ако питат теб във Формула 1 всички коли са пластамаси на колела.Това че сандъците на БМВ едва сега са решили да копират турбо двигателите само показва от кого се учи тази догонваща и копираща фирма.
    И за твое сведение БМВ за да се тунингова до 1000 коня двигателя му трябва да е поне 5 литра иначе гърми.За разлика от баварския кош Скайлайн с 3,2 литров двигател може да се тунингова до такива стойности и дори по високи.

    И още една подробност мощността не е най важното.От клипа който гледахте колите са със сходни мощности и не са тунинговани можете да си ги купите от магазина.И БМВ което струва по скъпо от Нисан не предлага нищо като видяхме.

    Само надпис М не е достатъчен за да победиш коли като Порше и Нисан.
    Айде много поздрави на вярващите в баварските реклами.

    Коментиран от #46

  • 43 смея се

    6 1 Отговор
    Качвал съм се в БМВ е34 и тъгнахме към боровец ама превъртя пласмасовата водна помпа,прегря и повече с такава кола не тръгвам,всъщност още веднъж с една 318IS тръгнахме към морето прецака се климатика и станахме на мушмули 400км,а мислех да го купувам тогава това второто но явно господ ме предпази от тази глупост(БМВ над 10години)БМВ се зима само ново и максимум 10 години,после влиза в период на полуразпад,всичките ми приятели с БМВ-някак си случаино имат и втора кола с която се возят,защо ли колкото до поршето и М3-ката еи сега ще се опитам да ти я намеря в нета защото е от списание,засега само ще ти кажа че единия извод на редакторите беше че-цитирам,,дори със състезателни сликове не може да достигне порше по завоите,, относно това че съм разбирач-бих могъл да съм много по точен и изчерпателен но не и в този анонимен форум моите разбирачески способности можеше да доидеш да ги видиш на драга в сливен,а и да си докараш и евентуалното БМВ колата която карам аз е 2000кубика без турбо с дино графика на 266коня,между другото я ползвам и в всекидневието,не е за писта даи да видим кое БМВ до 3000кубика ще кара до мен,на всякъв терен залагам колата си.Колкото М6 разгледаи малко клипове в ютуба да разбереш какво им се случва при среща с NSX ili SUPRA 15 години по стари и на половината коне,и ако искаш извади елката и сметни КГ/к.с в чия полза е-аз сега отивам да ти намеря статииката.

    Коментиран от #70, #84

  • 44 смея се

    4 0 Отговор

    До коментар #38 от "Аз се смея още повече":

    а емблемката си я пази сложи си я на москвича вие обикновенно така правите
  • 45 смея се

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "520 zender":

    аз не твърдя че е заводско помня че са 40 броики всички в оранжево и черно,и по памет 450 коня-сега търся статията заради един друг колега
  • 46 смея се

    6 0 Отговор

    До коментар #42 от "Extreme":

    колега те ел стъклата в 5цата 97 година го водят за екстра бе,ти кво очакваш,кола за 60000(като нова)отзаде с ръчки-смях смях,ама не по БМВ то апо му купувач дето си мисли за престиж,престижа е да я изкараш нова а не за 3000лв на 15години,ама кво да обяснявам.
  • 47 520 zender

    3 0 Отговор
    смея се-това доработката на М3-450КС-сравняваха го с порше със идентична мощност ауто билд-да така е-но междодругото в това списание доказаха че 46 М3 CSL е по добро от новата доработка-но прав си бмв изгуби от порше
  • 48 520 zender

    2 5 Отговор
    смея се-фен съм на Е34-имах такова но 520 zender-200кс-бях много доволен от него -естествено хвърлях пари по него но ти пък за един климатик-ако нямаш пари за подръжка не се и замисляй за БМВ

    Коментиран от #49

  • 49 Extreme

    7 0 Отговор

    До коментар #48 от "520 zender":

    Това е основното при БМВ много пари за поддръжка.Както виждаш при сравненията с други коли не блести с нищо.Но българина нали се е научил веднъж и като не е виждал друго мисли БМВ за кои знае какво.
  • 50 смея се

    1 0 Отговор
    поправям се статията е,,Наи мощното М3 срещу наи мощното атмосферно Порше,, в ауто билд самоче не мога да го намеря в нета-засега ама ето ви другоhttp://www.automedia.bg/news/article_10422.html
  • 51 Марти --сливояда

    5 4 Отговор
    Е това е БМВ
  • 52 520 zender

    1 3 Отговор
    Extreme-ама това е премиум марка бе човек-кповтарял съм го много пъти-който иска евтино да кара италианска кола например.Ако е за сравнение е добре да се сравняват нови автомобили а не стари-моето бивше бмв беше на 400 000км-кусури и претенции към него сигурно е имало но аз се стремях да го държа в прилично с-е..
  • 53 520 zender

    2 2 Отговор
    Марти--сливояда-хвърлил съм око на Е34 АЛПИНА 89година-естествено моите приятели се мъчат да ме разубедят..

    Коментиран от #55

  • 54 BMW

    0 0 Отговор
    da se smee6 i da ne se smee6 vse 6te si kara6 golf 2kata

    Коментиран от #56

  • 55 :)))

    6 0 Отговор

    До коментар #53 от "520 zender":

    Ти явно си мазохист.
  • 56 reality

    9 2 Отговор

    До коментар #54 от "BMW":

    БМВ си остава слаба кола.Цифрите говорят плачете колкото си искате.

    Коментиран от #59

  • 57 смея се

    9 2 Отговор
    Благодаря ти колега за разумния диалог това е дефицит тука.Изкам само да кажа че не съм от хората които се подиграват на БМВ или която и да е друга марка,не е и за подигравка любовта на феновете към любимата марка.За подигравка е фанатизма на някои и безпочвените изказвания.Определено БМВ и Порше са ми любимите немски марки въпреки че в момента не карам никое от двете.Но все пак че ти кажа кое ме дразни специално при БМВ цените и претенциите които прекалено много надвишават същноста.Карам чат пат слушебно БМВ 525дизел купиха го чисто ново 2006 година на 40000 смениха изпускателни колектори(спукани),било консуматив след 15000км някакви други,,пеперудки,, ли бяха в всмукателния колектор,два пъти някви тампони в задния мост дето се скърцаха и други дреболии които не помня.В момента трябва да се сменят фаровете защото пожълтяха,емблемата предната се напука.Е може ли това да се случва на премиум кола от висок клас за 100000лева,еи тва ме дразни.Иначе върви и вози прекрасно и има супер дизаин отвън и отвътре и много качествен салон.Но утре ще видя колко струват тези така наречени консумативи и къде му излиза края,и никои не може да ме убеди че колектора е консуматив.
  • 58 520 zender

    5 2 Отговор
    Ще карам това което искам-аз съм зомбиран беемвист-междодругото за 3 дена ми дадоха да карам S W140 320КС -тази кола вече я продадоха но останах с приятни впечатления от нея-минус беше автомат а аз ги мразя-динамиката е задоволителна...

    Коментиран от #74, #76

  • 59 BMW

    2 4 Отговор

    До коментар #56 от "reality":

    Slaba ama vseki taini4ko si me4tae da sedne zad volana nqkoi slan4ev den :)
  • 60 520 zender

    4 5 Отговор
    смея се-виж сега-прав си но в днешно време по този показател разочароват всички марки-дори тойота има проблеми-бенц-също.Според мен ако можеш да извадиш примерно 100 000лв значи имаш още много и ще можеш да плащаш според тях дреболии.По принцип мога да си взема нова кола на лизинг ама няма да го направя-ще си търся Е34 ИЛИ Е32..

    Коментиран от #61

  • 61 смея се

    8 4 Отговор

    До коментар #60 от "520 zender":

    E30 и Е34 и ,,седмицата,, от 96година за мен са наи истинските беемвета и наи здравите,според тебе защо го правят това-с колекторите примерно,за да ти земат парите или просто защото не могат по добре?защото и двете са дразнещи.Тая кола и още 2 ги взе фирмата заради дългите пътувания в чужбина,супер неприятни обърквания се получиха заради тези ремонти,сега по нова година зеха един Лексус 450ЛХ вече е на 70000 без никви проблеми е може ли 20годишна марка да прави по надеждна кола от марка на 100години.Отделно и тва е истина че качеството на автомобилите се влошава но има неща които са недопустими,Тоиота я направиха луда заради един педал на газта а кажи ми как си го обясняваш ти падащият заден мост при Е46 затягащото кормилно управление при последната Z4 еи такива жизненоважни работи които са непонятни при по старите БМВ демек качеството надолу претенциите нагоре,е ти като човек приготвил 100000лв за премиум кола не би ли се подразнил.

    Коментиран от #66, #67, #77

  • 62 999

    2 1 Отговор
    Що не ви кефи, бе? Бръснач изглежда, радва ме
  • 63 999

    1 1 Отговор
    Само дупарата тлъстее малко от тоя ракурс... Трябва да окастрят леко задния калник в зоната на стопа и ще затанцува. Сладурана е :)
  • 64 999

    3 0 Отговор
    Audi карам, да уточня, но баварката меко казано я бива, не мога да си кривя душата :)
  • 65 dhmso

    4 2 Отговор
    Motorsport nikoga nqma6e da napravqt kola 4x4 il is turbo.. sea imat 3 turbota na 1 motor :D:D
  • 66 Име:

    6 0 Отговор

    До коментар #61 от "смея се":

    всъщност проблема не беше с педала на газта, а в килимчето което е абсолютно смешен дефект. Абсолютно си прав за качеството имаше едно време се правеха Мерцедеси. Истински, надеждни, здрави, изработени с внимание към всеки детайл, направени с прецизност и гордост, далеч не като днешните мерцедеси.
  • 67 Evolution

    10 0 Отговор

    До коментар #61 от "смея се":

    Ако аз дам 100хил. и колата още от начало започне да ми прави такива проблеми ще я засиля към най-близкия шоурум на дадената марка... А и си много прав за качеството и претенциите :) Да не говорим че пък и 2/3 от феновете на бмв са под 25г. :)
  • 68 Име:

    4 1 Отговор

    До коментар #33 от "520 zender":

    Не бъркам.Да м5 е по-тежко и сигурно не върви толкова колкото м6. Но това изобщо не му пречи да е по-добро от м6. Първо е по-практично е, второ изглежда добре за луксозен седан, за разлика от м6 което изглежда зле за спортно купе. Като цена не знам как са, но сиг м5 е по-евтино от м6. Има и още доста причини,които сега не ми се изброяват поради които м5 е по-добрата кола от м6.
  • 69 999

    1 2 Отговор
    Ей това имам предвид, да приберат малко дупето и ще стане Майкъл Флатли от Мюнхен :)

    Коментиран от #71

  • 70 Име:

    6 2 Отговор

    До коментар #43 от "смея се":

    За бързина по пистите няма смисъл да сравняваш БМВ с японски бегачки. Защото японките нищо, че са с по-малко коне са по-леки а в завоя точно килата са важни. БМВ са силни на драг и на магистралите. Това са 2 типа каране, които не харесвам. Друг е кефа, който обичам- ръчкане на скорости и яко газ и спирачки по завоите в планината. Японските спортни коли са правени за спорт и нищо друго, докато БМВ се опитват хем да са луксозни хем да са спортни. Това е като да искаш ферари да е икономична кола. Точно затова не харесвам БМВ и Мерцедес. Просто не ми трябва и може би никога няма да ми трябва супер луксозна лимозина. За моя характер ми трябва нещо малко евтино и икономично за всеки ден и живот и здраве бегачка за уикенда. Философията на немеца е такава, че обичат лукса и многото екстри. Дори Порше имат твърде много екстри и удобства за спортна кола. Това е което ги прави уникални спортни коли за почти всеки ден, за разлика от ферари, които са по-голям кеф , но вътре нямаш нищо освен волан, педали и седалки. Дори мокети нямат някой модели. Много критици са на мнение, че точно това е най-хубавото от ферари - нищо излишно само шофьора и колата. Любимото F40:

    Коментиран от #72, #80

  • 71 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #69 от "999":

    Проблема не е в дупето. Новите коли е доста трудно да излъчват спортния дух като старите просто защото вече са доста високи от съображения за сигурност. Ниските коли имат страхотно излъчване като си до тях, но при катастрофа с по-висока кола са по-опасни. Та коли като старата е30ка и това долу вече почти няма да има. Новия сивик FN2 е кръгъл като топка. Няма нищо общо с сивик 4та ген или сивик eg6, които изглеждат страхотно, защото са ниски и широки.

    Коментиран от #73

  • 72 999

    2 1 Отговор

    До коментар #70 от "Име:":

    Zastava Yugo ли е това? Майтапя се :) Абе тук имало хора, дето мислят! Мараба, Име, относително грамотен си, което е рядкост в тоя сайт :)
  • 73 999

    1 1 Отговор

    До коментар #71 от "Име:":

    Хем си прав, хем грешиш. Съвременните технологии дават безпределна свобода на дизайнерите. Иначе нямаше да съществуват автомобили като Aventador. Просто вкусовете изпрофаняват. Късите надвеси определят добрия дизайн. Всички мразят тлъстите г...ве :)
  • 74 M_SUX

    6 0 Отговор

    До коментар #58 от "520 zender":

    W140 е уникална машина, не само динамиката е важна, а за комфорт от тези додини няма друга такава машина - стига да нацелиш някоя с повече екстри.

    Коментиран от #75

  • 75 W203

    3 0 Отговор

    До коментар #74 от "M_SUX":

    da naistina w140 e unikalna kola.pritejava zavidna zdravina i komford
  • 76 s55

    3 0 Отговор

    До коментар #58 от "520 zender":

    to s klasa s rachni skorosti e mnogo kovti no poradi ne nadejdnite novi avtomatici mi se shte moiata da e s rachni no niama s klasa ot po novoto pokolenie s rachni.avtomatikat e priaten kogato kolata e moshtna.
  • 77 740D

    3 2 Отговор

    До коментар #61 от "смея се":

    abe to i lexusa si ima treski za dialane ama mnogo e dalga tazi tema

    Коментиран от #79

  • 78 Дошо

    4 5 Отговор
    Вчера писах, че БМВ ще е по-добро от RS5 i C63 и гледам, някои дечица започнали да го сравняват с ГТР.Ми смешно е за сравнение с ГТР дума неможе да става.ВСЯКО БМВ ДА СИ ЗНАЕ ГЬОЛА!
  • 79 смея се

    5 1 Отговор

    До коментар #77 от "740D":

    може и да има ама още не са се появили,иначе аз вярвам само на фактите,а когато човек е обективен спестява много излишни пари,но с две думи,,перфектни коли няма,,

    Коментиран от #81

  • 80 смея се

    4 3 Отговор

    До коментар #70 от "Име:":

    БМВ бих казал са силни на магистала(от 2500 кубика нагоре)и подходящи за драг(след подобаваща доработка)иначе със стоково по добре не се пробваи.И пак ще спомена Е30ката лека компактна с наи непретенциозните двигатели.
  • 81 740D

    5 2 Отговор

    До коментар #79 от "смея се":

    nemoga da razbera kak moje da hvalish niakakvo staro bmw koeto go niama veche nakartata i da namirash kosuri na tova zverche.tova che ti imash e 30 ne oznachava che e dobra ta kamoli nai dobrata kola.a za lexusa shte ti kaja che e dobra marka s tradicii v kachestvoto no malko mi e pensionerska a i sam fen na nemskoto s izkliuchenie na VAG koito sa mnogo zle.

    Коментиран от #83

  • 82 jetgum

    3 2 Отговор
    Дано спадне цената на е92 :((
  • 83 смея се

    2 0 Отговор

    До коментар #81 от "740D":

    Колега не карам Е30 но имам приятели маниаци на бмв които започнаха от Е28 преди 16 години и в момента са на Е46.НИКОЯ троика не може да се доближи до ЗДРАВИНА НАДЕЖНОСТ И НЕКАПРИЗНОСТ до Е30,не говоря за дизаин или комфорт аз не гледам колите по картинка а ги карам подържам и пащам за това ама маи не разбираш за кво говоря
  • 84 Mao

    3 0 Отговор

    До коментар #43 от "смея се":

    Tova sravnenie m6 sas Supra me razsmq ... Nqma mqsto za sravnenie mejdu dvete , prosto supra e edna ot nai dobrite sportni koli . Sas 70-100k $ mojesh da napravish supra koqto nqma da priznava dneskashnite Ferrari ili Lamborghini ili kakvoto drugo iskash .

    Коментиран от #85

  • 85 смея се

    4 0 Отговор

    До коментар #84 от "Mao":

    Ами колега аз точно това казвам бе как кола за 10000 дроби кола за 100000 еи там е тънкоста а още по интересното е че тва са модели на 20години.Моите разбирания са че колкото повече пари даваш толкова по добро трябва да получаваш,но явно не се случва точно така.