Задава се истинска вълна от M-модели, "предупреждава" Auto Express. Британското списание цитира шефа на спортното поделение на BMW Фридрих Ничке, който е потвърдил информацията, че малкото купе M2 и новата M-тройка ще бъдат последвани от наследник на суперкара M1 от 1979 г.
Следващото BMW M3 ще се появи на пазара през 2014-а. Автомобилът ще се обоудва със съвсем нов 3.3-литров редови шестак с три турбокомпресора, единият от които електрически. Говори се, че мощността му ще бъде от порядъка на 450 к.с., а каросерията ще бъде изработена от стомана и ултралеки сплави с въглеродни нишки за намаляване на теглото.
Ничке твърди още, че новата M-тройка ще харчи доста по-малко гориво от предшественика си. "Инженерите ни са съсредоточили усилията си върху подобряване на икономичността. Намаляването на разхода обаче няма да повлияе по никакъв начин на динамиката на автомобила. Освен това вече работим по наследник на M1", твърди босът на М-дивизията.
Според него следвата генерация на култовия суперкар е в дневния ред на BMW от цели 11 години, но технологиите са достигнали желаното за такъв автомобил ниво едва сега. Подробности за него все още липсват, но за да се противопостави успешно на конкуренцията от Aston Martin, Lamborghini и Ferrari, M-единицата ще се нуждае поне от 10- или 12-цилиндров двигател. Моделът надали ще бъде готов преди 2016 г.
В Мюнхен обсъждали и въпроса с евентуален наследник на "ловното комби" Z3M Coupe от 90-те. "Все още не сме се разбрали дали ще правим М-версия на Z4", споделя Ничке, "но не виждам особени пречки пред подобен проект".
Шефът на М-дивизията изразява и желание инженерите му да заработят на по-високи обороти по новите модели в програмата на BMW. Сред тях е олекотена CSL-версия на 1M Coupe, която ще наследи много от чертите на концепта tii от 2007 г.
12 Юли, 2011 11:23 10 831 85
Новата M-тройка идва през 2014 г.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 m21
Коментиран от #3
16:03 08.09.2011
2 biji
16:03 08.09.2011
3 Дошо
До коментар #1 от "m21":
И ще бъде по-добро от Ауди РС5 и Мерцедес Ц6316:03 08.09.2011
4 kiki
Коментиран от #11
16:03 08.09.2011
5 Дошо
Коментиран от #13
16:03 08.09.2011
6 Y10
Коментиран от #9
16:03 08.09.2011
7 212
16:03 08.09.2011
8 4ipi
Купе :) така че не отписваите Мерцедеса.До колкото за ауди.. ауди си е ауди 2-хубави модела и тва..
16:03 08.09.2011
9 740D
До коментар #6 от "Y10":
ti po nejni dizini li si padash ama normalno vse pak si s damska lancia16:03 08.09.2011
10 asd
Коментиран от #12
16:03 08.09.2011
11 Spud
До коментар #4 от "kiki":
Ай, "въри" си го купи, поддържай и зареждай с гориво и тогава се кефи ;-) "Бедни, бедни Македонски, защо не умря и ти при хълмовете на Гредетин..."16:03 08.09.2011
12 Дошо
До коментар #10 от "asd":
като пораснеш ще учиш за едни неща...генератори им викат16:03 08.09.2011
13 Дошо
До коментар #5 от "Дошо":
Виждам, че дори на теб ти е ясно16:03 08.09.2011
14 Devilssss
16:03 08.09.2011
15 Дошо
Коментиран от #16
16:03 08.09.2011
16 Дошо
До коментар #15 от "Дошо":
Може наистина да си на 12, но по нещат, които пишеш не ти личи.По-вероятно да си на 1016:03 08.09.2011
17 BMW FOREVER !
16:03 08.09.2011
18 Deyan
Поскоро бих се "озъртал" за Ауди или Фиат. Знам, че Фиата не е в класа, но е ефтин и върви много при това.
Коментиран от #24
16:03 08.09.2011
19 GTR
Ако ще и до 2016 да се подготвят БМВ не могат да направят истинска спортна кола и не веднъж това стана ясно.
Да си правят колите за кварталните фукльовци и да не се бутат при истинските спортисти.
16:03 08.09.2011
20 величко
Коментиран от #27, #29, #36
16:03 08.09.2011
21 Шкодиста
16:03 08.09.2011
22 D.Ivanov
16:03 08.09.2011
23 Дошо
МоЛа да Мъ Исфинити, но катСъм ФакаНция, слет кадо сафирших 5 клас нема ко ди праа фкъщи освен ди съ расхоштам ду кинефа и дъ кисна на на нета на моа Правецц. Поздриви
16:03 08.09.2011
24 Ivo
До коментар #18 от "Deyan":
koleg kade slozi Fiat pri Audi i BMW hhahaha uzas nikoia hora si govoriat ei taka prosto ...16:03 08.09.2011
25 G777
16:03 08.09.2011
26 BMW FOREVAR
16:03 08.09.2011
27 G777
До коментар #20 от "величко":
EI KOI TI GOVORI ZA MAKSIMALNA SKOROST,DAI DA GI VIDIM TEQ 2 TONA NA M6 I M5 V ZAVOI ILI NA SPIRACHEN PUT,NE GOVORI GLUPOSTI,KAKVOTO I DA SI MISLISH TI VSICHKO POCHVA OT JAPAN I SVURSHVA TAM.AZ SUM POCHITATEL NA AMG AMA QPONCITE GI PRAVQT SMESHNI TOVA E,PROSTO NE SUM S PROMIT MOZUK I VIJDAM REALNOSTA16:03 08.09.2011
28 Nqmam_dumi
16:03 08.09.2011
29 Име:
До коментар #20 от "величко":
А бе ти на 15годинки ли си? В хибридите били назад. То сигурно за това цяла Америка се напълни с приуси. Най-напред са в хибридите и в още много неща. G-Power вика а бе ти нормален ли си изобщо. Стоковия M6 e пълен мъртвец. М5 е по-добро от спортното им купе М6 смятай, калкулирай, изчислявай! Да не говорим колко е спортно като е 2тона. Намерете си този епизод на Топ Гиър на англ. ез. И няма какво да се лъжем само силно пристрастен фен на БМВ ще каже че М6 не е грозно, особено отзад. Дж Кларксън : "Ако имате М6 тръгнете си от къщата на приятелите ви на заден ход, за да не видят грозната задница."др цитат "Добра линия докато стигате до задната част където явно дизайнерът им е починал и колата е довършена от друг".16:03 08.09.2011
30 Име:
16:03 08.09.2011
31 W203
16:03 08.09.2011
32 mpower
16:03 08.09.2011
33 520 zender
Коментиран от #68
16:03 08.09.2011
34 520 zender
16:03 08.09.2011
35 Wesd
16:03 08.09.2011
36 смея се
До коментар #20 от "величко":
Абе ГТР е се помпи без проблем до 850 коня,ама дори и стоковия си вариант 450 коня без промлем наритва абсолютно всяко БМВ и не са му нужни 3 компресора за това японците рядко правят коли над 300 коня защото просто не им се налага няма японски автомобил които да загуби от БМВ при еднакви коне единствената истински спортна немска марка е ПОРШЕ-евала им.Наи мощния им атмосферен модел(това означава без турбо)бие без проблем наи мошната М3-ка която е с турбоКоментиран от #38
16:03 08.09.2011
37 Extreme
Буквата М е само една реклама на пистата БМВ Е НИЩО.
16:03 08.09.2011
38 Аз се смея още повече
До коментар #36 от "смея се":
Я ми обясни господин разбирач, коя е тая "Наи?моШна М3 която е с турбо"???????Има само M3 G-Power но тя е с компресор....и леко с тоя измислен GT-R да не вземе да литне след малко!!!Незнам колко се смееш ама аз се заливам от смях като ви чета коментарчета, които не са се качвали в БМВ даже и вече коментари за вървежи дават, коя колко турбини имала а-у ХАХАХАХА.Този YouTube трябва да го спрат да вида тогава от къде ще гледате някви клипове и после да коментирате коя кола вървяла повече и т.н. И КОГАТО УСПЕЕШ ДА СЪБЕРЕШ ПАРИЧКИ ЗА ХУБАВО, НОВО BMW ОБАДИ МИ СЕ ДА ТЕ ПОЧЕРПЯ!!!!!!
Коментиран от #44
16:03 08.09.2011
39 520 zender
Коментиран от #42
16:03 08.09.2011
40 520 zender
Коментиран от #45
16:03 08.09.2011
41 BMW
16:03 08.09.2011
42 Extreme
До коментар #39 от "520 zender":
Колега ако питат теб във Формула 1 всички коли са пластамаси на колела.Това че сандъците на БМВ едва сега са решили да копират турбо двигателите само показва от кого се учи тази догонваща и копираща фирма.И за твое сведение БМВ за да се тунингова до 1000 коня двигателя му трябва да е поне 5 литра иначе гърми.За разлика от баварския кош Скайлайн с 3,2 литров двигател може да се тунингова до такива стойности и дори по високи.
И още една подробност мощността не е най важното.От клипа който гледахте колите са със сходни мощности и не са тунинговани можете да си ги купите от магазина.И БМВ което струва по скъпо от Нисан не предлага нищо като видяхме.
Само надпис М не е достатъчен за да победиш коли като Порше и Нисан.
Айде много поздрави на вярващите в баварските реклами.
Коментиран от #46
16:03 08.09.2011
43 смея се
Коментиран от #70, #84
16:03 08.09.2011
44 смея се
До коментар #38 от "Аз се смея още повече":
а емблемката си я пази сложи си я на москвича вие обикновенно така правите16:03 08.09.2011
45 смея се
До коментар #40 от "520 zender":
аз не твърдя че е заводско помня че са 40 броики всички в оранжево и черно,и по памет 450 коня-сега търся статията заради един друг колега16:03 08.09.2011
46 смея се
До коментар #42 от "Extreme":
колега те ел стъклата в 5цата 97 година го водят за екстра бе,ти кво очакваш,кола за 60000(като нова)отзаде с ръчки-смях смях,ама не по БМВ то апо му купувач дето си мисли за престиж,престижа е да я изкараш нова а не за 3000лв на 15години,ама кво да обяснявам.16:03 08.09.2011
47 520 zender
16:03 08.09.2011
48 520 zender
Коментиран от #49
16:03 08.09.2011
49 Extreme
До коментар #48 от "520 zender":
Това е основното при БМВ много пари за поддръжка.Както виждаш при сравненията с други коли не блести с нищо.Но българина нали се е научил веднъж и като не е виждал друго мисли БМВ за кои знае какво.16:03 08.09.2011
50 смея се
16:03 08.09.2011
51 Марти --сливояда
16:03 08.09.2011
52 520 zender
16:03 08.09.2011
53 520 zender
Коментиран от #55
16:03 08.09.2011
54 BMW
Коментиран от #56
16:03 08.09.2011
55 :)))
До коментар #53 от "520 zender":
Ти явно си мазохист.16:03 08.09.2011
56 reality
До коментар #54 от "BMW":
БМВ си остава слаба кола.Цифрите говорят плачете колкото си искате.Коментиран от #59
16:03 08.09.2011
57 смея се
16:03 08.09.2011
58 520 zender
Коментиран от #74, #76
16:03 08.09.2011
59 BMW
До коментар #56 от "reality":
Slaba ama vseki taini4ko si me4tae da sedne zad volana nqkoi slan4ev den :)16:03 08.09.2011
60 520 zender
Коментиран от #61
16:03 08.09.2011
61 смея се
До коментар #60 от "520 zender":
E30 и Е34 и ,,седмицата,, от 96година за мен са наи истинските беемвета и наи здравите,според тебе защо го правят това-с колекторите примерно,за да ти земат парите или просто защото не могат по добре?защото и двете са дразнещи.Тая кола и още 2 ги взе фирмата заради дългите пътувания в чужбина,супер неприятни обърквания се получиха заради тези ремонти,сега по нова година зеха един Лексус 450ЛХ вече е на 70000 без никви проблеми е може ли 20годишна марка да прави по надеждна кола от марка на 100години.Отделно и тва е истина че качеството на автомобилите се влошава но има неща които са недопустими,Тоиота я направиха луда заради един педал на газта а кажи ми как си го обясняваш ти падащият заден мост при Е46 затягащото кормилно управление при последната Z4 еи такива жизненоважни работи които са непонятни при по старите БМВ демек качеството надолу претенциите нагоре,е ти като човек приготвил 100000лв за премиум кола не би ли се подразнил.Коментиран от #66, #67, #77
16:03 08.09.2011
62 999
16:03 08.09.2011
63 999
16:03 08.09.2011
64 999
16:03 08.09.2011
65 dhmso
16:03 08.09.2011
66 Име:
До коментар #61 от "смея се":
всъщност проблема не беше с педала на газта, а в килимчето което е абсолютно смешен дефект. Абсолютно си прав за качеството имаше едно време се правеха Мерцедеси. Истински, надеждни, здрави, изработени с внимание към всеки детайл, направени с прецизност и гордост, далеч не като днешните мерцедеси.16:03 08.09.2011
67 Evolution
До коментар #61 от "смея се":
Ако аз дам 100хил. и колата още от начало започне да ми прави такива проблеми ще я засиля към най-близкия шоурум на дадената марка... А и си много прав за качеството и претенциите :) Да не говорим че пък и 2/3 от феновете на бмв са под 25г. :)16:03 08.09.2011
68 Име:
До коментар #33 от "520 zender":
Не бъркам.Да м5 е по-тежко и сигурно не върви толкова колкото м6. Но това изобщо не му пречи да е по-добро от м6. Първо е по-практично е, второ изглежда добре за луксозен седан, за разлика от м6 което изглежда зле за спортно купе. Като цена не знам как са, но сиг м5 е по-евтино от м6. Има и още доста причини,които сега не ми се изброяват поради които м5 е по-добрата кола от м6.16:03 08.09.2011
69 999
Коментиран от #71
16:03 08.09.2011
70 Име:
До коментар #43 от "смея се":
За бързина по пистите няма смисъл да сравняваш БМВ с японски бегачки. Защото японките нищо, че са с по-малко коне са по-леки а в завоя точно килата са важни. БМВ са силни на драг и на магистралите. Това са 2 типа каране, които не харесвам. Друг е кефа, който обичам- ръчкане на скорости и яко газ и спирачки по завоите в планината. Японските спортни коли са правени за спорт и нищо друго, докато БМВ се опитват хем да са луксозни хем да са спортни. Това е като да искаш ферари да е икономична кола. Точно затова не харесвам БМВ и Мерцедес. Просто не ми трябва и може би никога няма да ми трябва супер луксозна лимозина. За моя характер ми трябва нещо малко евтино и икономично за всеки ден и живот и здраве бегачка за уикенда. Философията на немеца е такава, че обичат лукса и многото екстри. Дори Порше имат твърде много екстри и удобства за спортна кола. Това е което ги прави уникални спортни коли за почти всеки ден, за разлика от ферари, които са по-голям кеф , но вътре нямаш нищо освен волан, педали и седалки. Дори мокети нямат някой модели. Много критици са на мнение, че точно това е най-хубавото от ферари - нищо излишно само шофьора и колата. Любимото F40:Коментиран от #72, #80
16:03 08.09.2011
71 Име:
До коментар #69 от "999":
Проблема не е в дупето. Новите коли е доста трудно да излъчват спортния дух като старите просто защото вече са доста високи от съображения за сигурност. Ниските коли имат страхотно излъчване като си до тях, но при катастрофа с по-висока кола са по-опасни. Та коли като старата е30ка и това долу вече почти няма да има. Новия сивик FN2 е кръгъл като топка. Няма нищо общо с сивик 4та ген или сивик eg6, които изглеждат страхотно, защото са ниски и широки.Коментиран от #73
16:03 08.09.2011
72 999
До коментар #70 от "Име:":
Zastava Yugo ли е това? Майтапя се :) Абе тук имало хора, дето мислят! Мараба, Име, относително грамотен си, което е рядкост в тоя сайт :)16:03 08.09.2011
73 999
До коментар #71 от "Име:":
Хем си прав, хем грешиш. Съвременните технологии дават безпределна свобода на дизайнерите. Иначе нямаше да съществуват автомобили като Aventador. Просто вкусовете изпрофаняват. Късите надвеси определят добрия дизайн. Всички мразят тлъстите г...ве :)16:03 08.09.2011
74 M_SUX
До коментар #58 от "520 zender":
W140 е уникална машина, не само динамиката е важна, а за комфорт от тези додини няма друга такава машина - стига да нацелиш някоя с повече екстри.Коментиран от #75
16:03 08.09.2011
75 W203
До коментар #74 от "M_SUX":
da naistina w140 e unikalna kola.pritejava zavidna zdravina i komford16:03 08.09.2011
76 s55
До коментар #58 от "520 zender":
to s klasa s rachni skorosti e mnogo kovti no poradi ne nadejdnite novi avtomatici mi se shte moiata da e s rachni no niama s klasa ot po novoto pokolenie s rachni.avtomatikat e priaten kogato kolata e moshtna.16:03 08.09.2011
77 740D
До коментар #61 от "смея се":
abe to i lexusa si ima treski za dialane ama mnogo e dalga tazi temaКоментиран от #79
16:03 08.09.2011
78 Дошо
16:03 08.09.2011
79 смея се
До коментар #77 от "740D":
може и да има ама още не са се появили,иначе аз вярвам само на фактите,а когато човек е обективен спестява много излишни пари,но с две думи,,перфектни коли няма,,Коментиран от #81
16:03 08.09.2011
80 смея се
До коментар #70 от "Име:":
БМВ бих казал са силни на магистала(от 2500 кубика нагоре)и подходящи за драг(след подобаваща доработка)иначе със стоково по добре не се пробваи.И пак ще спомена Е30ката лека компактна с наи непретенциозните двигатели.16:03 08.09.2011
81 740D
До коментар #79 от "смея се":
nemoga da razbera kak moje da hvalish niakakvo staro bmw koeto go niama veche nakartata i da namirash kosuri na tova zverche.tova che ti imash e 30 ne oznachava che e dobra ta kamoli nai dobrata kola.a za lexusa shte ti kaja che e dobra marka s tradicii v kachestvoto no malko mi e pensionerska a i sam fen na nemskoto s izkliuchenie na VAG koito sa mnogo zle.Коментиран от #83
16:03 08.09.2011
82 jetgum
16:03 08.09.2011
83 смея се
До коментар #81 от "740D":
Колега не карам Е30 но имам приятели маниаци на бмв които започнаха от Е28 преди 16 години и в момента са на Е46.НИКОЯ троика не може да се доближи до ЗДРАВИНА НАДЕЖНОСТ И НЕКАПРИЗНОСТ до Е30,не говоря за дизаин или комфорт аз не гледам колите по картинка а ги карам подържам и пащам за това ама маи не разбираш за кво говоря16:03 08.09.2011
84 Mao
До коментар #43 от "смея се":
Tova sravnenie m6 sas Supra me razsmq ... Nqma mqsto za sravnenie mejdu dvete , prosto supra e edna ot nai dobrite sportni koli . Sas 70-100k $ mojesh da napravish supra koqto nqma da priznava dneskashnite Ferrari ili Lamborghini ili kakvoto drugo iskash .Коментиран от #85
16:03 08.09.2011
85 смея се
До коментар #84 от "Mao":
Ами колега аз точно това казвам бе как кола за 10000 дроби кола за 100000 еи там е тънкоста а още по интересното е че тва са модели на 20години.Моите разбирания са че колкото повече пари даваш толкова по добро трябва да получаваш,но явно не се случва точно така.16:03 08.09.2011