Last news in Fakti

22 Април, 2021 10:03 4 787 16

Обновеното Polo копира по нещо от всеки модел на Volkswagen

  • vw-
  • polo-
  • volkswagen-
  • golf-
  • id.3-
  • arteon

Германците обновиха малкия хечбек за 2021 година

Обновеното Polo копира по нещо от всеки модел на Volkswagen - 1
Снимки: Volkswagen

Volkswagen Polo е на пазара от близо 50 години и е един от най-популярните европейски модели в своя сегмент с над 18 милиона продадени бройки. Шестата генерация на модела е на пазара от вече 4 години, което означава че ще видим и фейслифт, който от Volkswagen вече представиха.

Обновеното Polo се е сдобило с някои промени, които не много учудващо го правят умалена версия на Golf 8. Светлините в предната и задната част вече са нови, като стандартно всички нива на оборудване получават LED технология, а срещу доплащане може да си поръчате и LED Matrix фарове.

Също така можем да видим и нова светеща ивица, която свързва двата фара, подобно на тази при Arteon. Броните в предната и задната част също са нови, като на снимките може да видите и R-Line оборудването, което разполага с различна решетка в долната част на предната броня и заден дифузьор с имитация на ауспуси.

Интериорът също е обновен, базово получавате дигитален километраж с размер от 8 инча, заедно с 6.5-инчов дисплей за инфотеймънт системата, а при по-високите нива на оборудване екранът пред водача е с големина от 10.25 инча, а този в средната част на таблото достига 9.2 инча.

Воланът също е нов с последната емблема на Volkswagen, a контролите за климатика вече са с тъч бутони, подобно на тези при новия Golf и ID моделите на германците.

Двигателите при базовото оборудване започват с 1.0-литров мотор с 80 конски сили и 93 нютон метра, оборудван с 5 предавки и ръчна трансмисия. По-мощният турбиниран мотор със същия обем достига 95 или 110 конски сили и може да бъде поръчан с автоматична трансмисия със седем предавки.

Дизелови опции няма, но пък 1.0-литровият мотор може да бъде задвижван от метан, където мощността е лимитирана до 90 конски сили, а нютон метрите достигат 160. Очаква се в следващите месеци да видим и най-мощното Polo GTI, където най-вероятно ще видим и по-голям от 1.0-литров двигател. Очаква се продажбите да започнат към края на годината, а малко преди това ще бъдат обявени и официалните цени.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Фондо

    22 6 Отговор
    Полото страхотна количка за непредубедени.Върши перфектна работа дори и за дълъг път.Карам осем годишно такова и съм много доволен.

    Коментиран от #5

  • 2 Капитан Америка

    16 10 Отговор
    Сигурно копира и типичния разход на масло - минимум кило на 1000 км

    Коментиран от #7

  • 3 рено ентусиаст

    10 14 Отговор
    В тоя клас ФВ никога не увпяха да бият Рен Клио и Пежо 206-208
  • 4 447

    10 6 Отговор
    R line с 1.0 литър мотор. Рали версията с 1.1 литра.

    Коментиран от #6

  • 5 пенсионер

    13 1 Отговор

    До коментар #1 от "Фондо":

    поздрави, колега ! и аз карам 7-годишно . невероятно автомобилче ! по доволен съм от голф 5, който купих нов през 2009-та. не ми харесва само ниското му окачване, неподходящо за българските "коларски" т.н. асфалтови пътища.
  • 6 Специалист

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "447":

    Ти се радвай и на толкова. Скоро обемът на двигателите ще започва с нула точка и тогава литрите.
  • 7 Жеко

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Капитан Америка":

    Това не мисля че е чак проблем. Повечето нови коли харчат масло.
    Доливаш и караш
  • 8 Българин

    2 2 Отговор
    Поусъвременили визията, ледче тук и там, ама стига вече с тия трицилиндрови 1.0 куб.м.двигатели, излагате се, а колите им струват една камара пари. Първата кола в шофьорлъка ми беше с 1.0двг и не искам да си спомням каква мъка беше в баир и натоварена. Разбирам евро изискванията, ама няма кой да ги купива тези несериозни автомобилчета.

    Коментиран от #10, #11

  • 9 jар

    4 1 Отговор
    Този фейслифт доста е освежил модела но тези бутафорни ауспухови накрайници изглеждат ужасно кичозни.
  • 10 перничанин

    4 2 Отговор

    До коментар #8 от "Българин":

    Жена ми кара Поло 4 феислифт (9n3) 75к.с. До сега не съм усетил или видял да не може да поддържа разрешената скорост. На магистрала Струма посока Перник след втория тунел от 80 спокойно си вдига до 120-130 (тя с повече не кара) и изпреварва доста коли. Тия новите виждам , че започват от 80к.с. , дори и да са натежали малко, пак ще са им достатъчни за движение с разрешената скорост.
    Много хора ценят повече удобното и икономично пътуване пред динамиката.

    Коментиран от #12

  • 11 Баце

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "Българин":

    Предрасъдъци! И защо си мислиш че не се купуват? Тц тц тц...

    Коментиран от #13

  • 12 Винкел

    1 2 Отговор

    До коментар #10 от "перничанин":

    Блажени са вярващите

    Коментиран от #14

  • 13 Баце

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Баце":

    Говоря за 1.6, 102 коня на газ! Тук при нас тези много дърпат!
  • 14 перничанин

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Винкел":

    И тяхно е царството небесно. Амин!
  • 15 непознат

    1 0 Отговор
    Абе,подигравка пълна 1.0 -93 нютон метра.Вие нормални ли сте какво означават тези нютона.Означава че ще я бутате ,вместо тя вас.Подигравка,пълна,ама пълна.Аз карам фиат браво 2 с 300 нютона,истинска стрела е, байр качва на 6 скорост.Много моля,Фолксваген.Визия хубава,мотор от вартбург,не мерси.

    Коментиран от #16

  • 16 ГЕРБ=БСП=ДПС

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "непознат":

    Тези трицилиндрови боклуци ги слагат зарад "зелените" ограничения на разхода. И глобите, ако се надвишат. Реално в ежедневието 3 цилиндровите 1 литрови харчат колкото 4 цилиндрови 1,4 литра. Но в лабораториите тестове е по-различно и минават за по-икономични и зелени.