4 856 101

Tesla: Подобряването на пробега остава една от главните ни цели

От компанията съобщиха, че все още се фокусират върху изминаването на повече километри с едно зареждане

Tesla: Подобряването на пробега остава една от главните ни цели
Снимка: Tesla

Макар преди време да ви информирахме, че високата цена, а не малкият пробег с едно зареждане спира по-голямата част от хората да се насочат към електрически автомобили, то изглежда, че за Tesla това не е така.

От компанията съобщават, че за тях една от главните цели остава именно изминаването на повече километри с едно зареждане. Хората на Мъск се фокусират не само върху по-големи по капацитет батерии, а също така и върху тяхното подобряване и цялостното подобряване на автомобила.

За сравнение Model S с 85кВч батерия от 2012 година е изминавал малко над 400км с едно зареждане, а последната версия на Model S би трябвало да изминава над 650 километра с едно зареждане.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 11 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Turbo

    23 18 Отговор
    Би трябвало,но не може да измине 650 км.Тесла ТВ в действие.

    Коментиран от #3

  • 2 мъдрец

    10 18 Отговор
    назад към природата!тия докато подобряват туй и онуй,хората ще загубят интерес към тоя пагубен прогрес!

    Коментиран от #5

  • 3 Аха

    16 10 Отговор

    До коментар #1 от "Turbo":

    Що? Щото ти го казваш ли?

    Коментиран от #7, #8

  • 4 Градска кола,на тройна цена!

    24 23 Отговор
    Космическа цена за мотокар,на всеки 350 км да висиш по час на зарядка,мерси.Става и за пенсионери тръгнали на разходка, уйкенда,но немски или швейцарски пенсионери.
  • 5 Хайл

    13 23 Отговор

    До коментар #2 от "мъдрец":

    Електричките са обречена кауза.през 20 години на 20 век затваря и последната фирма за електрички и от тогава се опитавт да възродят но....развитие в застой...
  • 6 рено ентусиаст

    17 14 Отговор
    Когато има електричка с която да отида от Мали до Камерун тогава и двг ще умре.

  • 7 Turbo

    19 7 Отговор

    До коментар #3 от "Аха":

    Този рекорд е поставен при движение с 40 км/ч.При нормална скорост на магистрала разхода е 25 Квч/100 км минимум.Пробегът е до 400 км с едно зареждане.Влез в някой форум на собствениците на Тесла и ще разбереш.

    Коментиран от #9, #13

  • 8 pbdan

    20 7 Отговор

    До коментар #3 от "Аха":

    Кой ще си купи кола за 130 000лв. за да я кара с 40км/ч ? Става да се разхождаш из града едно денонощие да те видят всички.

    Коментиран от #10

  • 9 Аха

    14 14 Отговор

    До коментар #7 от "Turbo":

    Ти в града с 200 ли караш? А и тук става въпрос, че може! На тази кола, пробега е написан че минава 600 километра! А тя минава 1078 нали? С две думи, гори колкото я настъпваш, а също и върви колкото я настъпваш!

    Коментиран от #11

  • 10 Аха

    5 13 Отговор

    До коментар #8 от "pbdan":

    Че цената, какво общо има със скоростта! На табелите по пътя, да виждаш да пише скорост с ценоразпис на колите? До 5 хиляди лева кола ограничение 40, до 20 хиляди лева ограничение 60 и т. н.! 😂😂😂

    Коментиран от #14

  • 11 Хайл

    17 20 Отговор

    До коментар #9 от "Аха":

    Ти с теслата ако вдигнеш 200 след 8 минути няма да имаш ток за запалката дори...карай с 38 км за да минеш поне 76 км

    Коментиран от #12

  • 12 Аха

    17 15 Отговор

    До коментар #11 от "Хайл":

    Да качвам ли и видео колко време е с 200? Стига, че станаха много видеа! Влизаш в тубата и гледаш! И ТОВА СА ФАКТИ! А не измислиците на Турбо!

    Коментиран от #16

  • 13 Аха

    13 8 Отговор

    До коментар #7 от "Turbo":

    И до 400 да е, какво! На по 150 километра имаш зарядни на Тесла които зареждат за 15-20 минути енергия за още 200 километра!

    Коментиран от #58

  • 14 pbdan

    14 8 Отговор

    До коментар #10 от "Аха":

    Въпросът е какво трябва да имаш в главата за да я караш с 40км/ч за да ти стигне за 1077км. По магистрала така ли ще я караш, а и на обикновен път? Мен ме нервят тия дето карат с 60-70 по осовата линия на извънградско и са причина за много катастрофи, а далеч не съм от истинските нерваци. Дал си 130 бона за кола, а пестиш тока за по-голям пробег.

    Коментиран от #15

  • 15 Аха

    9 10 Отговор

    До коментар #14 от "pbdan":

    Аз написах, че може! А иначе си караш, нормално с ограничението! На 300-400 километра си спираш и си зареждаш! Доволен ли си? При теста за най-много пробег за 24 часа караха със 170 км/ч и изминаха 2780 километра за 24 часа!

    Коментиран от #17

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 pbdan

    12 4 Отговор

    До коментар #15 от "Аха":

    24ч.Х170км/ч = 4080км. 4080км-2780км=1300км. 1300км :170км/ч = 7,65ч = 7ч 39мин. в зареждане. Благодаря за удоволствието от карането.

    Коментиран от #19

  • 18 TSLA

    11 9 Отговор

    До коментар #16 от "Хайл":

    Да си видял накъде по белия свят пчела да се спре да обяснява на муха, че меда е по-добър от лайното? :)
  • 19 Аха

    6 10 Отговор

    До коментар #17 от "pbdan":

    Трябва да ви се обяснява като на мал....и! 170 караха, когато могат! При 170 км/ч, 2700 километра са 16-17 часа при тази скорост! Те не карат през цялото време с тази скорост! Ти 2700 километра да не мислиш да ги караш всеки ден?

    Коментиран от #21

  • 20 TSLA

    17 5 Отговор
    Plaid + скейтборд платформа с 4x4 задвижване изцяло в шасито, 2 багажника, 7 места, 100км/ч за 2.1 секунди, макс. скорост 322 км/ч, зимен пробег магистрала при -10 градуса: 490 км, летен градски пробег при 23 градуса: 945 км. Време за зареждане: 2 секунди: 1 закачаш кабела, 1 откачаш. Градски разход битова тарифа: 2.20 лв/100 км. Движещи се части 2 бр. : преден и заден ротор. Поддръжка: 0. Кеф 100%. Е, някои хора обичат локви масло, 12/100, потни майстори и миризма на кисело зеле. Не им го отнемайте! Не може всеки да кара бял интериор с панорама.

  • 21 pbdan

    9 1 Отговор

    До коментар #19 от "Аха":

    Ще попитам тогава така: Колко пъти зареждаха и колко време общо беше. Доста време са карали с 170км/ч, защото при средна скорост от 100км/ч са 2400км за 24ч. без спиране за зареждане Освен всичко местата за зареждане са били предварително обмислени и не са чакали да им се освободи контакт. Когато става дума за рекорди с елколите винаги има нещо ненормално - или карат с 40км/ч, или предварително им се организира маршрут без чакане за зареждане, или се състезават с маркови коли на 400м, или от 0 до 100км/ч. Като си по филмчетата гледа ли състезанието между Тесла и кон?

    Коментиран от #22

  • 22 Аха

    11 7 Отговор

    До коментар #21 от "pbdan":

    Берлин-Бургас, Тесла Модел 3 Лонг Рейндж, 22 часа и 23 минути, 2 часа и 54 минути зареждане, 19 часа и 29 минути шофиране! Реални данни! Със спазване на скорости и т. н.

    Коментиран от #23, #59, #81, #82

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Аха

    5 5 Отговор

    До коментар #23 от "Turbo":

    И да, толкова е разстоянието! Шофиране 19 часа и 30 минути и 3 часа зареждане на 7 станции! Времето там е различно от 15 минути до 30 минути!

    Коментиран от #27

  • 26 Буха ха

    7 0 Отговор
    Норвежца лъже че има Тесла!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Аха

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "Turbo":

    Ето ти как айоник 5 зарежда от 10 до 80 процента за 18 минути!

    Коментиран от #41, #83

  • 30 Антон

    7 5 Отговор
    Нека направим и едно уточнение: идеята на бързите зарядни станции е да заредиш по изключение, когато си на зор, тъй като скъсяват живота на батериите. Основната цел е да си зареждаш колата в гаража.Личното ми мнение е че лектричките с тази си технология нямат бъдеще. докато не се измисли нещо, което да им пълни батерията за 4-5 мин максимум и пробег от поне 500 км със скорости от порядъка на 140-150 забравете за тех. До тогава ще си останат просто една приумица на некои хора. Да не говорим че чисто инфраструктурно ще са нужни някакви милиарди за нови далекопроводи и подобна инфраструктура. Как го виждате в случаи на една по-голяма масовост на ел.коли, зарядни станции за по 8-10 коли /капацитета на една средно голяма бензисностанция/ и тези зарядни станции през 50-100 км. по пътищата. Вервайте си......

    Коментиран от #44

  • 31 Turbo

    9 6 Отговор

    До коментар #28 от "Аха":

    На колко киловатова станция ще заредиш за 18 минути тесльо?

    Коментиран от #32, #34

  • 32 Аха

    10 8 Отговор

    До коментар #31 от "Turbo":

    На Тесла Суперчаджър, тухльо! Те са по 150 кВ, а новите са по 250 кВ! Тези зарядни покриват, целия коридор от западна Европа до България вече! Така, че вече спокойно може да се пътува от западна Европа до България!

    Коментиран от #36

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Аха

    6 7 Отговор

    До коментар #31 от "Turbo":

    А Йонити са по 350 кВ! Горе съм ти качил Айонити 5 как зарежда!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Хайл

    8 4 Отговор

    До коментар #32 от "Аха":

    В румъния и сърбия къде ще заредиш ТУХЛЬО като НЯМА ПО ПЪТЯ КЪДЕ...ТОВА да не ти е тролей с жици.първо отиваш на место,проверяваш и ПИШЕШ ГЛЮПОСТИ

    Коментиран от #38, #40

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Аха

    8 7 Отговор

    До коментар #36 от "Хайл":

    И на теб ти написах тухльо, като не знаеш, сваляш апликацията и не спориш! Тесла има Суперчаджър на Белград и преди Ниш! Два! Има в Пловдив и скоро в София! Защо спорите, а не знаете? Че и се напъвате?
  • 39 Аха

    2 5 Отговор

    До коментар #37 от "Хайл":

    Това ли успя да измислиш?
  • 40 Аха

    3 6 Отговор

    До коментар #36 от "Хайл":

    И в Румъния има два! В Букурещ и Тимишоара!
  • 41 Turbo

    9 3 Отговор

    До коментар #29 от "Аха":

    Пак картинки от Тесла ТВ

    Коментиран от #43

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Аха

    3 4 Отговор

    До коментар #41 от "Turbo":

    Това НЕ Е ТЕСЛА! Това е Ioniq 5! Но Тесла Модел 3 също зарежда с такава скорост! А ако не знаеш кое е Ioniq 5,си пусни! Да не ти обяснявам и за тях!

    Коментиран от #45, #49, #50

  • 44 Направи една сметка

    0 4 Отговор

    До коментар #30 от "Антон":

    Ако има такива зарядни през 100 километра, колко такива зарядни ще са необходими в България? Т А забравяш съседната новина в която Тесла казва, че ще се захранва основно от собствени енергоизточници на мястото на зареждане. По далекопроводите за които говориш, в повечето случаи зарядните станции ще подават ток към мрежата в пиковите часове при голямо търсене за да не се пренася по далекопроводите, отколкото да теглят от нея, което пък ще правят през нощта, когато има производство, но няма потребление и следователно цената е ниска, а преносния капацитет свободен.

    Коментиран от #46, #51, #84

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Turbo

    11 1 Отговор

    До коментар #44 от "Направи една сметка":

    Ако намериш свободна колонка добре.Ако няма ще чакаш.Бързата зарядна станция ще ти изяде ресурса на батерията и мечтата за милиони цикли се изпарява.

    Коментиран от #53

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Пропуснали са основното

    2 2 Отговор
    Тесла повишава пробегът с увеличаване на ефективността, а не на капацитета на батерията. Така при зареждане с една и съща мощност, за единица време се зареждат повече километри. Порше зарежда с по-голяма мощност, но въпреки това по-бавно от Тесла. Ауди също. Да не говорим, че това се отразява и на финансовите разходи на километър.
  • 49 Turbo

    7 1 Отговор

    До коментар #43 от "Аха":

    Добре,Йонити ТВ.Все реклама.
  • 50 Не му пускай клипове на този ч***к

    2 3 Отговор

    До коментар #43 от "Аха":

    Той е на мобилни данни и не пуска клиповете, да не му изразходват мегабайтите. Пък и не знае английски и дори марките не може да прочете. И аз не гледах клипа, но прочетох за Йоник без да го отварям. Пък и си му писал за какъв автомобил става въпрос, ама той е писател, а не читател!
  • 51 Антон

    5 1 Отговор

    До коментар #44 от "Направи една сметка":

    Какви са тези собствени енергоизточници които могат да захранят 7-8 суперчарджъра на едно място. Викаш колко такива зарядни станции ще са необходими - много, дори повече отколкото са сега бензиностанциите, защото зареждането с ток е по-бавно отколкото с бензинз Тук разглеждам хипотезата при масовост на ел.колите, а не като сега - някаква голяма екзотика.

    Коментиран от #54

  • 52 Turbo

    9 1 Отговор
    Офчо тревопасни,марш да вечеряш стига муча.
  • 53 С колко деградира батерията

    2 5 Отговор

    До коментар #46 от "Turbo":

    При бързо зареждане? Живота намалява с 80%. Тоест вместо 2 милиона километра, ще минеш само милион и 600. Мислиш ли, че на някой му пука? Повечето пъти се зарежда на бавно зарядно защо е по-евтино и времето не е от значение, а не заради батерията. Колко пъти в годината минаваш повече от 400 километра? Който няма къде да зарежда все още, просто не си купува електричка. Да зареждаш само на бързи зарядни е загуба на време, колкото и парадоксално да звучи.

    Коментиран от #55, #93

  • 54 Питай Тесла

    2 4 Отговор

    До коментар #51 от "Антон":

    Такива малки зарядни станции с по 8 колонки са рядкост. Обикновено са по повече. На такива зарядни обаче се зарежда само в 20% от случаите, само когато пътуваш на дълъг път. Електроенергията ще идва основно от фотоволтаици монтирани върху зарядните и съседните паркинги и сгради.

    Коментиран от #85

  • 55 Turbo

    8 1 Отговор

    До коментар #53 от "С колко деградира батерията":

    Ще минеш 2 млн. километра с една батерия някой друг път.Реклама Тесла ТВ.
  • 56 Чук

    4 0 Отговор
    Стига ва, ний пък помислихме, че честни "инвестиции" с държавни пари...хихи
  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 12345

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Аха":

    Къде са тези зарядни на Тесла през 150 км? В БГ има само една зарядно. Живея до нея. На ден я зареди една кола, я не. Все е празно. Та така.

    Коментиран от #60

  • 59 pbdan

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Аха":

    От Видин или Русе до Бургас къде са карали със 170км/ч? Може би през проходите Шипка, Хаинбоаз, Беклемето, Ришки?

    Коментиран от #61, #62

  • 60 Аха

    1 5 Отговор

    До коментар #58 от "12345":

    Къде? Ами в западна Европа! А скоро като отвори и другата в София, стават на 150 километра, нали?

    Коментиран от #73

  • 61 Аха

    1 3 Отговор

    До коментар #59 от "pbdan":

    При рекорда е карано със 170! Пътя Берлин - Бургас е през Сърбия и магистрала Тракия! Цялата отсечка е със зарядни на Тесла! Взима се, без нужда от зареждане на други мрежи! Мислиш да тръгваш ли?
  • 62 Аха

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "pbdan":

    Ето ти го рекорда и скоростите!

    Коментиран от #63, #75

  • 63 pbdan

    3 1 Отговор

    До коментар #62 от "Аха":

    Прочети коментарите под клипа, не само аз и други в тоя форум се съмняват в рекорда. Цитирам ти един от тях: "По-скоро средната скорост на зареждане е 150kw. Така че неговите 845kwh / 150kw = 5,63 часа или закръглени, 6 часа. Което потвърждава, при зареждане на всеки час в продължение на 15 минути, 24 * 15 минути = 360 минути = 6 часа зареждане. Което означава 18 часа шофиране, което означава средна скорост от 96 мили в час или 154 км в час."

    Коментиран от #64, #65

  • 64 Аха

    2 3 Отговор

    До коментар #63 от "pbdan":

    Така е! Тесла по това време зареждаха по-бавно! А и там е 2780 километра! В момента зарежда с до 250 кВ! Съмнения в рекорда няма, защото той беше директен по Ютуб! Можеше да гледаш 24 часа цялото, ако искаш! Така, че съмнения няма!

    Коментиран от #86

  • 65 Аха

    1 2 Отговор

    До коментар #63 от "pbdan":

    Но иначе, за теб не е ли нормално, че за 24 часа път е нормално да имаш 3-4 часа почивка?

    Коментиран от #66

  • 66 pbdan

    5 1 Отговор

    До коментар #65 от "Аха":

    Ако почивката е наведнъж - да, но тя е на 7-8 места по 20мин. Все пак тия са 3 шофьори. Ще ти поста и още нещо:(превод чичо Гугъл) "С дизелов автомобил 2781 км за 24 часа, разходът на 115 кмч преминава през скорост около 4 литра Verbrach около 111 литра дизел, означава зареждане 1x, което отнема 3-5 минути. , Вместо да карате с електронната кола непрекъснато 170-180 kmh, с дизеловото тогава удобно шофиране 115 kmh. Електронната кола все още отнема време, докато направи същото като съвременните бензинови автомобили. Но можете също така да карате дизела постоянно 170-180 kmh като електронната кола във видеото, тогава бихте пристигнали 7 часа преди електронната кола."

    Коментиран от #67

  • 67 Аха

    1 6 Отговор

    До коментар #66 от "pbdan":

    Ти не разбираш ли, че такива мазохисти не се намират? Колата и да върви, краката ти се схващат да седиш след 2-3 часа! На човек му се пикае, през 2-3 часа! Като са 5 човека, все на някой му се пикае! Виж, че и хората с ДВГ коли, като тръгнат на почивка, не минават повече от 1000-1500 километра на ден! Не че не могат, а не искат! А ако някой много бърза, си хваща самолета! Цените на самолетите не са толкова скъпи, че някой да си причинява да кара 24 часа 3 хиляди километра без да спира! Тесла също имаха идея да сменят батериите за да става бързо, но явно разбраха, че няма смисъл! Всеки си прави 15 - 20 минути почивка на 2-3 часа шофиране! И това е веднъж в годината, когато човек отива на почивка!

    Коментиран от #68, #69, #74, #87

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 pbdan

    3 1 Отговор

    До коментар #67 от "Аха":

    Защо са тогава тия тъпи рекорди? Като по-горе 1078км за 24ч с 40км/ч. Всичко се прави с рекламна цел, недообмислено е като потребителска ниша. На национално ниво - колко младежи загиват взели колата на баща си. Дай му сега една електричка която вдига 100км/ч за 3с. да покаже как се кара на гаджето и приятели. Те с лади и москвичи се блъскат, а с това "Ферари" по улиците не знам...

    Коментиран от #71, #72

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Аха

    2 4 Отговор

    До коментар #69 от "pbdan":

    Така е. Но те и със слаби коли се блъскат!

    Коментиран от #76

  • 72 Аха

    2 4 Отговор

    До коментар #69 от "pbdan":

    И това не е оправдание! Други марки също правят мощни коли! Те не биват спирани, за това че младите катастрофират!
  • 73 Хайл

    6 2 Отговор

    До коментар #60 от "Аха":

    На Улм в германия са по-често-има един паркинг с няколко една до друга и все празни 🤣🤣🤣
  • 74 Хайл

    6 1 Отговор

    До коментар #67 от "Аха":

    Много си пиклив бе...стой с памперси за да не спират на всеки 2-3 часа заради теб
  • 75 Хайл

    6 1 Отговор

    До коментар #62 от "Аха":

    То в ютуб едни американци вдигнаха 500 + км/ч на селски път и си признаха че не е вярно...ти си вярвай,на никой не му пука за теб,ютуб,мъск и тесла
  • 76 pbdan

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "Аха":

    Именно. А представи си как ще дрифтят с Тесла. Адреналина е повече от ускорението отколкото от скоростта. Колко ще струва според теб 12 годишна Тесла с 50% намален капацитет на батерията? Сега такива няма, но след 10г ще има. На всичко отгоре безшумна и за 3с. със 100км/ч.

    Коментиран от #79, #90

  • 77 Стефчо

    5 1 Отговор
    Това е бъдещето пичове. А друг е въпроса че сме бедни като кучета със доходи като Африканци не е повдо да плюем новото и доброто. Най-убавата е моята пред блока,1,9 тди -само я мерише нафтата....хахахааахахахахахаххахаха

    Коментиран от #88

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Аха

    1 4 Отговор

    До коментар #76 от "pbdan":

    Потърси колко струват! Модел С се прави от 2012 и е почти на 10 години.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Гост

    7 1 Отговор

    До коментар #22 от "Аха":

    2026 km си ги взел за 19,5ч с Тесла?!?!! Това си е средна скорост 104 км/ч и каране само с една почивка. Ти да не си терминарор? Хайде бягай да лъжеш някой друг.

    Коментиран от #89

  • 82 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #22 от "Аха":

    Да споменавам ли, че дори само в България не те виждам къде си поддържал средна скорост 104 км/ч от Видин до Бургас?
  • 83 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #29 от "Аха":

    Дай сега и видео, как на края на годината батерията му е за боклука от постоянно зареждане на бързи зарядни,
  • 84 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #44 от "Направи една сметка":

    Какво означава от собствени източници а не от далекопроводи? Към всяка зарядна станция и по една нива с ъс слънчеви панели ли?
  • 85 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #54 от "Питай Тесла":

    Какви съседни паркинги и сгради по магистралата? Там съседни са нивите. Май ще оставите България без хляб.

    Коментиран от #95

  • 86 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #64 от "Аха":

    Аз съм гледал как едни състезатели правят рекорди и с коли на бензин, но ти няма да можеш да ги направиш. Не пробутвай рекорди за ежедневни факти. За тях само си мечтай тайно, без някой да те разере, за да не ставаш смешен.
  • 87 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #67 от "Аха":

    И аз си почивам по 20 минути на дълъг път но не на зарядни станции по пушинаците а в някой град да разгледам.
  • 88 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #77 от "Стефчо":

    И ти я миришеш нафтата но не си даваш сметка за това.

    Коментиран от #91

  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 Хайл

    6 2 Отговор

    До коментар #76 от "pbdan":

    Пак сам си пишеш 🤣🤣🤣
  • 91 Хайл

    8 2 Отговор

    До коментар #88 от "Гост":

    Още много години ще я мирише нафтата,бензина,мазута...само че електротъпака не вярва
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Хайл

    8 1 Отговор

    До коментар #53 от "С колко деградира батерията":

    От 2 милиона като махнеш 80 % са 1 600 000 и ти остава колко ОФЧА главо неука????

  • 94 tato

    6 3 Отговор
    Никаде не споменават какви облъчвания теслата има върху тялото на човека. Колкото емисиите са нулеви толкова облъчването клони към безкрайност
  • 95 Ъъъъ

    1 6 Отговор

    До коментар #85 от "Гост":

    "Какви съседни паркинги и сгради по магистралата? Там съседни са нивите. Май ще оставите България без хляб." Защо трябва да покриват нивите с фотоволтаици, когато е много по целесъобразно да покрият самата магистрала, за да караш на сянка и да не я вали дъжд и сняг? При широчина на магистралата 15 метра, това са по три киловата мощност от всеки метър магистрала. Тоест 3 мегавата на километър. Тоест мощността на магистрала Тракия ще е по-голяма от атомен реактор.

    Коментиран от #96

  • 96 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #95 от "Ъъъъ":

    Детенце, какво става при една катастрофа на магистралата, или да не дава Господ, да е верижна, ако е покрита с панели и е като тунел? Много сънувате, много филмчета гледате и предимно от никел одеона.

    Коментиран от #97

  • 97 Ъъъъ

    0 3 Отговор

    До коментар #96 от "Гост":

    Каква ще е разликата дали има или няма панели отгоре?

    Коментиран от #98

  • 98 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #97 от "Ъъъъ":

    Трябва да си мега зле за да ме питаш това.

    Коментиран от #99

  • 99 Много филми гледаш!

    0 3 Отговор

    До коментар #98 от "Гост":

    И какво ще стане при катастрофа? Някоя кола ще отскочи на 5 метра височина и ще се блъсне във фотоволтаичните панели върху магистралата?

    Коментиран от #100

  • 100 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #99 от "Много филми гледаш!":

    Ама ти наистина си мега 3ле и не се шегуваш?!

    Коментиран от #101

  • 101 Летят повече?

    0 1 Отговор

    До коментар #100 от "Гост":

    Казваш че при катастрофа, особено верижна, автомобилите летят над 5 метра ли? Като гледам лампите по тавана на тунелите тук там са изпопадали от катастрофирали автомобили. Абе откъде се събрахте тук толкова фантазьори! При повечето катастрофи, автомобилите дори мантинелата не могат да надерат, а ти си представяш как прелитат на 20 метра височина и прескачат мостове, бутат лампите в тунелите и се лепят като пощенски марки по пътните табели над магистралите.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.