Last news in Fakti

12 Май, 2021 09:27 18 671 44

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

  • volkswagen-
  • id.4-
  • българия-
  • цени
Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България - 1

Германците от Volkswagen представиха на родна земя първото си електрическо SUV. Става дума за модела ID.4, който по впечатляващ начин късно снощи бе показан във Военната академия Г.С. Раковски в София.

Това е вторият (след ID.3) изцяло електрически модел на марката, построен на новата модулна платформа на концерна, който дебютира у нас. Именно този автомобил с повишена проходимост спечели и в конкурса Световен автомобил на годината.

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

ID.4 е глобален модел, който ще се продава в целия свят. Топ електромоторът, с който е оборудван е с мощност от 204 конски сили, а батериите, които го зареждат са три. В най-наточеното си изпълнение, новият ID.4 може да измине 520 км с едно зареждане.

Това, което го причислява към автомобилите с повишена проходимост е клиренс, който е над 20 сантиметра. Ускорението до 100 км/ч става за 8.5 секунди, а максималната скорост е 160 км/ч.

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България

Към момента у нас автомобилът се предлага с двете по-големи батерии и само със задно задвижване. Базовият вариант и версията с четири задвижващи колела ID.4 GTX ще пристигнат в България малко по-късно.

Както вече ви споменахме, към момента VW ID.4, се предлага в България с батерии с капацитет 52 и 77 киловатчаса, като в зависимост от нивото на екипировка, мощността на електромотора е 148, 170 и 204 конски сили. Ето и базовите цени, с които новото VW стъпва на нашия пазар.

Вижте с какви цени първото електрическо SUV на Volkswagen пристигна в България


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 45 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 хххххххх

    98 17 Отговор
    70 хилки за соцваген, тия прекалиха, това ли е народната кола?
    Чакаме китайските електрички за 15 хилки.

    Коментиран от #9

  • 2 мнение

    67 2 Отговор
    гаранция, че базовият GTX ще прескочи 100 бона. С текстилни седалки разбира се и кабел шуко. С нормални екстри за една съвременна кола ще гони 120 с ДДС и без никакви стимули разбира се, да не забравяме, че сме у БГ....
  • 3 1000 SEL

    64 9 Отговор
    Кажете моля ,какво се случва с обещания от производителя пробег при зимни условия с отрицателни температури например - 5 - 10 градуса ,каквато е обичайната температура в София зимата например ? Отразява ли се студа на батерийте ? Че чувам нещо от този и оня как от 300 километра пробег зимата падал на под 100 !

    Коментиран от #15, #18, #36, #38, #40

  • 4 Илия

    47 7 Отговор
    Версията 4х4 ще е гони 100 хиляди ...
    520 километра са малко за нов модел.
    Хундай Кона още преди 3 годни беше с такъв пробег ...
  • 5 факт

    26 15 Отговор
    Нещо много хубаво горели ,като бенгалски огън тези електрички при катастрофа та чак пожарникарите не смеели да ги доближат ах ах ах ах
  • 6 Ганьо Балкански

    19 35 Отговор
    Фолксваген ???? НЕ БЛАГОДАРЯ ! Аз карам само Мерцедес Бенц !

    Коментиран от #22

  • 7 Васил

    39 21 Отговор
    70 бона за боклука наречен VAG а не мерси.

    Коментиран от #11

  • 8 пешо

    23 15 Отговор
    и барабар с двете каки да ми я дават - цъ!

    Коментиран от #14

  • 9 4738

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "хххххххх":

    Има да почакаш....
  • 10 viki

    21 2 Отговор
    По интерсното е че Шкода Енияк ЕВ е по-скъп! Средната версия е 79 900 лв. с 55 вт. - Фолксваген Ай ди Перформънс е 73 500 лв. тоест със 7 хиляди лева по-евтин!...доста странно Шкода Енияк да е стабилно по-скъпа....

    Коментиран от #25

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Пенчо

    25 1 Отговор
    Разликата между първото и второто ниво е 22 коня и около 3 бона. Между второто и третото е 34 коня и около 12,5 бона . Верно с по голяма батерия е трето ниво, но пак е доста висока надценката .
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Бай Курти

    19 13 Отговор

    До коментар #8 от "пешо":

    Кой те брои тебе за клиент.Оръфляци разни.А за двете каки ти миришат чорапите.Те не излизат с цървули като теб.Знаят си цената а ти си карай ръчно.
  • 15 Не не

    8 9 Отговор

    До коментар #3 от "1000 SEL":

    Нямат проблеми! По скоро дизела няма да запали!

  • 16 Ееееее

    9 10 Отговор
    Колко искате да струва? Един Голф е 50 хиляди лева? Колко да струва тази, която е по-голяма и е електрическа! Разхода за ток е много по-малко! Каква е цената на Шкода Кодиак? Тази е същия размер!

    Коментиран от #17

  • 17 Радомир Юнайтед

    12 9 Отговор

    До коментар #16 от "Ееееее":

    Ти верно ли бе? Базисен Голф за 80 хилки няма!! А това Ай Ди да е като Кодиак, да ма прощаваш. Аз с моя дизелак ще стигна в Гърция за 3 часа, а с това недоразумение сигурно за 5 часа, ако по гръцките села намеря контакт. Теоретично до Солун може с едно зареждане ако караш без климатик и със 70 км/ч

    Коментиран от #21

  • 18 номад

    13 4 Отговор

    До коментар #3 от "1000 SEL":

    казваме сипваш нафта и запушваш дюзи и се почва едно мрънкане колко била некачествена нафтата на шел и магарешки е н1 те в норвегия темп са +15 градуса целогодишно сняг има само в бг
  • 19 Митко

    6 2 Отговор
    А какво стана със спортната кола на ток която онзи турчин Ахмед Мерчев май се казва иска да произвежда в България.Май беше от Благоевград.Колата щяла да има 5 000 конски сили мощност.

    Коментиран от #42

  • 20 Хаяско

    6 1 Отговор
    Нищо какво искаш да стане.Проекта беше преди 10 години.Ако беше отишъл в Турция ,сега колата щеше да се продава и в България.
  • 21 Ееееее

    6 8 Отговор

    До коментар #17 от "Радомир Юнайтед":

    Това е ИД4 не е ИД3! Предполагам, че на живо не си го виждал! Почти колкото Кодиак е! С Голф няма сравнение! Цената му е нормална, като се има напредвид, че може да караш с 2-3 лева на 100!
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 рено ентусиаст

    17 5 Отговор
    Грозно скъпо и със слаби характеристики.Какво по лошо от това
  • 24 Гост

    13 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: "...новият ID.4 може да измине 520 км с едно зареждане.."
    Да, ама някой друг път! Ако ги смятате на "без коз" - да! Взимайте смело - после ще виете като почнете да ги експлоатирате. Цял ден до морето, като преди 40 години, с Ладите и Москвичите.

    Коментиран от #26

  • 25 123

    1 9 Отговор

    До коментар #10 от "viki":

    Еми, качеството е по-скъпо.
  • 26 Ееееее

    10 7 Отговор

    До коментар #24 от "Гост":

    Ако хората нямаха Интернет, можеха да ти минат опорките! Има тестове достатъчно! Ти тествал ли си, та знаеш? Има тестове на Бьорн Ниланд, с всички електрически коли, тест за изминаване на 1000 километра! Влизате и гледате, а не четете коментарите на нашите специалисти, които са виждали ел. кола на картинка!
  • 27 море

    1 2 Отговор
    Не разбрах това са цени с ДДС или без ДДС ?

    Коментиран от #28

  • 28 Водолазов

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "море":

    При тази цифра, все тая. Аз се потапям....
  • 29 патриот

    17 3 Отговор
    И защо Volkswagen пристигна в България? Мястото му е в анадола, няма работа тук, от Volkswagen сами направиха своя избор.
  • 30 и победител е

    8 5 Отговор
    опел зафира на метан за 5 бонааа и 14 години
  • 31 Порно

    13 2 Отговор
    Не казват , че тия 520 км евентуално може да се минат на ниска скорост, без климатик и на равно . Със сигурност няма да стигне от София до Варна , което е около 460 км.
  • 32 Хаха

    1 0 Отговор
    По скоро е като хенчбек
  • 33 смях

    6 2 Отговор
    Максимална скорост 160км/ч! Ускорение 10.9 секунди от 0 до 100км/ч. Това защо не го пише в рекламната статия. Тесла Модел 3 е 40 000 евра в Румъния, но е с 120км повече пробег а за динамиката, сигурност и технологично ниво да не говорим.

    Коментиран от #37

  • 34 Цени

    5 1 Отговор
    като за футболисти и депутати
  • 35 Наблюдател

    5 2 Отговор
    Този Радослав Славчев посещавал ли е училище и ако да, как е завършил изобщо по бълг.език, след като пише SUV в среден род. Това е все едно да напишеш - едно автомобил, или едно джип! Изобщо как е решил да налага неграмотно писане в национална медия и това да се превръща в практика?
  • 36 Читател

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "1000 SEL":

    По-добре се върни в училище. Че правописът ти е много зле...
  • 37 Читател

    3 2 Отговор

    До коментар #33 от "смях":

    Евро е в единствено и в множествено число. Пиши правилно, че си смешен.
  • 38 фффф

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "1000 SEL":

    Също като при дизела - разхода се качва с 20 процента. Това е!
  • 39 гоуст

    9 0 Отговор
    Ние Българите сме изключителен народ.Разбираме от граматика и същевременно сме изключително технически грамотни.Знаем световната политика като петте си пръста на дясната ръка,завършени лекари сме и можем да решим проблема на глобалното затопляне.Интересно!Разбираме от всичко,а когато някой ни накарат да работим и за свирка не ставаме,затова драги ми драскачи ни управляват НЕвероятни хора.Защото сме много Умни!
  • 40 Полеви тестове

    9 1 Отговор

    До коментар #3 от "1000 SEL":

    С голямата батерия, в реални условия при -10 градуса, градско колата минава 402 км, а при магистрална скорост на -10 минава 290. Мога да ти кажа за тест по Тракия на Кона 64кВтч, верно лятото, със 140 мина 340 км. Над 120 електромобилите имат твърде висок разход и не си струва за едни 20 км отгоре да минеш със 100 по-малко. Ще спечелиш време една цигара и ще изгубиш едно спиране 40 мин.

    Коментиран от #43

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Ахмед Мерчев

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Митко":

    Не съм турчин, а българин, ако предпочиташ - помак. И автомобилите ги произвеждам в село Слащен.
  • 43 Бочко

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "Полеви тестове":

    И така... кaтo тръгнeш нa дълъг път кaквo прaвиш? Дo мoрeтo мoжeш ли дa cтигнeш и къдe щe cпирaш дa зaрeждaш? Щe cи изключиш ли климaтикa нa 40 грaдуcувa жeгa, зa дa дoбутaш oщe мaлкo? А да, и през цялото време ще караш като бабичка, щото над 100 км/ч гори много ток... Cвoбoднo ли щe нa cтaнциитe по пътя дo тaм? Кoлкo чaca щe чaкaш нa oпaшкa, aкo имa oщe 50 чoвeкa кaтo тeб? A aкo пътувaнeтo ти e cвързaнo c рaбoтa и имaш cрeщи? Кoгa щe cтигнeш?
  • 44 електрофен

    1 0 Отговор
    преди 3 месеца си купих ид4 1 макс , невероятна кола
    досега съм изминал около 5000км и зарядното ми отчита стоиност от 67евро общо. Ползвам го за града и околностите, а за далечни пътувания имам калифорния(също един невероятен автомобил на vw)
    Въпреки отрицателните коментари немога де опиша задоволството си от покупката на електромобила.