6 687 50

Това е Alfa Romeo Giulia GTA: една легенда се завръща

Alfa Romeo представи новата Giulia GTA на полигона Balocco в Италия

Това е Alfa Romeo Giulia GTA: една легенда се завръща

Именно това е мястото, където Autodelta разработва своя легендарен предшественик - Giulia GTA от 1965 г., „Gran Turismo Alleggerita“, който постигна завидни спортни успехи по целия свят. Вдъхновена от един от най-успешните модели в 111-годишната история на Alfa Romeo.

Giulia GTA е оборудвана с 2.9 V6 битурбо двигател, подобрен до максималните 540 к.с., с най-доброто в класа съотношение на мощност от 187 к.с. на литър. С широкото си използване на свръхлеки материали, моделът е с намалено тегло до 100 кг в сравнение с Giulia Quadrifoglio и ускорение от 0 до 100 км / ч само за 3,6 секунди.

Това е Alfa Romeo Giulia GTA: една легенда се завръща

В Giulia GTA са разработени и внедрени специфични технически решения, които включват аспекти от аеродинамиката, регулирането и управлението. Проектът използва уменията на Sauber Engineering и пилотите от екипа на Формула 1 на Alfa Romeo Racing ORLEN Кими Райконен и Антонио Джовинаци.

Това е Alfa Romeo Giulia GTA: една легенда се завръща

Новите функции на модела включват 20-инчови джанти и централна изпускателна система Akrapovič, която е характерна със своя безпогрешно разпознаваем звук. Моделът включва още широка гама от опции за персонализиране, напомнящи духа на Giulia GTA от 1965 г.: от ливреи, създадени от дизайнерите в Centro Stile Alfa Romeo до безброй детайли, включително спирачни апарати и ексклузивни елементи в интериора.

Това е Alfa Romeo Giulia GTA: една легенда се завръща

За феновете на марката в региона EMEA ще бъдат налични специални 500 индивидуално номерирани автомобила, към които клиентите ще получат и каска Bell със специална ливрея на GTA, специално изработено покритие Goodwool и ексклузивни услуги. GTAm ще се предлага и с пълна състезателна екипировка Alpinestars.

Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 28 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 факт

    61 29 Отговор
    Японо корейо немските недоразумения ще отекат в канала с идването на тая Алфа.

    Коментиран от #22, #24

  • 2 Komapak

    24 17 Отговор
    Готина е, но някак си ако имам точно тези пари бих си взел Мазерати.

    Коментиран от #10

  • 3 Незнам

    24 42 Отговор
    Много са красиви алфите,но много чупливи.

    Коментиран от #8, #36

  • 4 барабус

    24 47 Отговор
    Алфа единствено добър външен дизайн,другото под всякаква критика.
  • 5 Велика България

    50 4 Отговор
    Появата на тази алфа определено пораздвижи немските умрелници. Имах щастието да направя в Италия тест писта на по-старата 510к.с. Уникална кола с уникално управление!!!
  • 6 хъхъ

    5 20 Отговор
    Бих си взел Алфа, ама табелата с номера встрани ме дразни.

    Коментиран от #38


  • 7 рено ентусиаст

    23 10 Отговор
    Ето ги първите жълтури фенове на корейските недоразумения санацвъкали по темата.Как е чКията Рио прави ливи щастлифи?

    Коментиран от #15, #16

  • 8 Велика България

    34 8 Отговор

    До коментар #3 от "Незнам":

    Ти кога си имал алфа.... Или и на тебе един приятел, който имал друг приятел, и тойму е бил казал, че баш не му харесват...
  • 9 Смех

    8 47 Отговор
    Хаха,италиански напъни,мъка мъка,само като й видиш вътре сглобката и ти става ясно,що за “премиум” автомобил е!
  • 10 Гост

    8 37 Отговор

    До коментар #2 от "Komapak":

    За такива пари вземаш наточен Астън Мартин Вантидж или 911 GT3. По-расови коли със същата ексклузивност от елитни марки. Това е само за сектанти на Алфа Ромео.

    Коментиран от #30, #31, #40, #45

  • 11 Всъщност

    23 2 Отговор
    И италианските марки имат модели, които не са изпипани. Нищо по-различно от всички останали производители. Имал съм два Фиата. Единият е най-коравата кола, която съм имал. Другият беше най-чупливата. С Алфите е същото. Дано тази да е от коравите.
  • 12 Рон

    10 4 Отговор
    Като е така номера камерите на кат не могат да снимат последната буква и се разминаваш с глоба аз имам ALFA GT и никога не съм получавал глоба
  • 13 jap

    43 1 Отговор
    Брат ми има Алфа Ромео 156 която купи през 2009-та.Въпреки,че има възможност да си купи далеч по скъпа кола я кара и в момента и няма никакво намерение да я продава.Двигателя е бензинов 155к.с и е с автоматични скорости "селеспийд" но до момента освен по предното окачване,други ремонти не са се налагали.Изумен съм,че дори в момента когато тази кола практически няма стойност той продължава да я потдържа само с оригинални части и консумативи и не допуска и най малки неизправности.

    Коментиран от #43

  • 14 Алфисти

    29 4 Отговор
    Хахаха с тая разлика че с тая Алфамога и на екскурзия да отида ас тва порше гт3 нищо не мога да го правя кола за пред кафето. А сравнението с недоразумението астън мартин дори няма да го коментирам

    Коментиран от #17

  • 15 АКИРАДЖ СИНГХ

    4 9 Отговор

    До коментар #7 от "рено ентусиаст":

    Оооо Арабския Афро черняк маймуняк се появи Хаха банана сладък ли е?
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Моля

    4 28 Отговор

    До коментар #14 от "Алфисти":

    Ще идеш на екскурзия, ама друг път. Ако е като старата версия, единствената екскурзия, на която ще ходиш, е до сервиза и то често. Дизайнът и динамиката са трепач, но надежността си е сериозен проблем. Определено М5 или Панамера са по-добър избор. Алфата може да е динамична, но не е премиум кола!!!

    Коментиран от #41

  • 18 Добре де

    7 20 Отговор
    Алфа Ромео няма да проумеят, че тяхната пазарна ниша е достъпна спортна кола! Джулията няма да се пребори с премиум марките, независимо колко динамична и красива ще я направят. Мнооого малко хора ще купят Джулия, вместо М5, Панамера или РС6. За хората Алфата винаги ще бъде "евтиното Ферари".... Най-вероятно ще се получи историята на VW Phaeton.

    Коментиран от #19, #20

  • 19 факт

    4 3 Отговор

    До коментар #18 от "Добре де":

    БМВ ги следва участта на мерцедес да ги купят китайците..В Америка най продаваните спортни коли са американските и японските.В Китай все още ги купувят затовя и дизайна им стана азиатски да си ги карат.

    Коментиран от #25

  • 20 Гост

    5 15 Отговор

    До коментар #18 от "Добре де":

    Алфа трябва да бъде позиционирана малко над ФВ като народна кола с повече индивидуалност и италиански чар. Опитват се да се ритат с големите, но нямат нито технологията, нито производствения капацитет да го правят. Може би както беше Сааб - масова кола не по всеки вкус. Този модел който са пуснали е в ограничени бройки и от интерес само за колекционери. Купува я някой който да си допълни колекцията от Алфи, а не защото е обективно по-добра с нещо.

    Коментиран от #21

  • 21 Смех

    7 2 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    И каква е технологията на големите ДВГ че тая технология е на два века.
  • 22 АЛО АЛО

    8 23 Отговор

    До коментар #1 от "факт":

    Най-чупливата и претенциозна марка. Не ми я хвали.Хората закупили нова Алфа се молят да изминат 10 000км без нещо да се счупи.

    Коментиран от #23

  • 23 трън

    15 3 Отговор

    До коментар #22 от "АЛО АЛО":

    То е така и при моделите на БМВ и Мерцедес след 2004-та година.
  • 24 джигита

    5 15 Отговор

    До коментар #1 от "факт":

    Алфа Умрело идва ,за да почине оконателно. Нямат никакви продажби какво и да правят !

    Коментиран от #26

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 факт

    8 2 Отговор

    До коментар #24 от "джигита":

    Най вероятно си объркал статията и мислиш че това са мерцедес купени от китайци поради слаби продажби.
  • 27 факт

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "AMGperformers":

    прочети коментар 26 там съм обяснил как седят нещата да не се повтаряме.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 ужас

    16 5 Отговор
    няма такива тъпи коментари..тук коментиращите явно карат коли над 200к лева и само премиум марки ...всички са имали Порше и Мартин ...аи стига бе,карайте си старите кошници и се кефете а модераторите да не ми трият коментарите
  • 30 Komapak

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Фен съм на АМ. Ако само знаеш какви са им новите цени на канадския собственик... 😁
  • 31 гост и къун си

    14 4 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Ако имаш точно тези пари и се чудиш коя от изброените коли да си вземеш, значи имаш само тези пари... и ще ги изхарчиш за една кола (която и от изброените да е, сама по себе си вълнуваща). Това, драги, те прави автоматично изкуфял къун, даващ последната си стотинка за МПС. Който купува подобни коли, вече е сменил няколко и тази няма да му е последната със сигурност. Сещаш ли се?! А точно тази Алфа, както и всички коли, се купуват първо с очите. А от тази очите трудно се отлепят, признай си.
  • 32 Рюселхайм

    10 2 Отговор
    Нямам премиум. Карам една Астра J GTS и се чудя как всички тук разбират от най-новите модели автомобили. Явно лягат и стават с новините коя марка е по-трошлива и коя не става. Значи наистина българина разбира от политика, жени и коли. Каква всестранно развита нация сме. Алфата си я бива, но за хора с пари. Не всеки ден да я търкалят до Метро или на работа или до село, а за такива, които или на море да отидат с нея и да се изфукат, или просто да пътуват комфортно и със собствен стил.
  • 33 Трифонов

    8 5 Отговор
    Алфа продължават да отчитат счетоводна загуба всяка поредна година, а надеждите за минимум 400 хил. продажби годишно, остава и до днес непостижима мечта. Имиджът на Алфа е непоправимо увреден и маркетинг отделът не направи абсолютно нищо по този въпрос. Джулия се продава на цената на БМВ 3 серия, а това е твърде оптимистично. И в крайна сметка продажбите го доказаха. В САЩ, където Маркионе върна Алфа с модела 4С, а впоследствие се надяваше да пробие в продажбите с Джулия, стабилно поставят колата на последно място по надеждност и качество вече трета поредна година и продажбите са отчайващи. Което е жалко. Колата е качествено направена и не е по-ненадеждна от повечето коли в този клас, но това се оказа недостатъчно. Уважавам феновете на Алфа, защото аз самият харесвам тези автомобили, имал съм Алфа 156 2.0 Twin Spark и имам представа. Тази марка можеше да бъде превърната в конкуренция на БМВ, но само под шапката на една единствена автомобилна компания - VW. Преди повече от 10 години VW неколкократно отправяха добри предложения на Фиат за закупуването на Алфа, но последните отказаха с идеята да се справят те с тази задача. Но, както повечето идеи на Фиат, и тази "отече в канала". Една легендарна италианска марка вече бе заличена - Ланча. Алфа уверено върви в същата посока.

    Коментиран от #34, #35, #47

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 умpи бе крво

    8 3 Отговор

    До коментар #33 от "Трифонов":

    Дхй бе помар ФВ трябва да се закрият корупционна фирма от корупционна държава.Въпрос на време е френските танкове да навлезнат на немска територия и в Райхстага да заговорят на френски.На всички им писна от германо китайските утайки.

    Коментиран от #37

  • 36 Глей ти

    1 2 Отговор

    До коментар #3 от "Незнам":

    От къде ти е тази информация?
  • 37 Трифонов

    0 2 Отговор

    До коментар #35 от "умpи бе крво":

    Какъв г****к!!!
  • 38 незнайко

    0 3 Отговор

    До коментар #6 от "хъхъ":

    Абсолютно сте прав ! Дразни не само Вас . Как не можаха да измислят толкова отдавна, друга щампа за предната броня ?
  • 39 ⚜️Илюминат⚜️

    4 5 Отговор
    Алфа са най добрите коли в света, но за малко 🔧🔩
  • 40 Wtf?!

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Я пак?! За тази цена, но х2. И то за базови варианти. И там доплащането за нещо допълнително е в хиляди. Не като да си поръчаш отопление на седалките за още 800 лв. За парите си тази кола номер 1 в класа си. Дори и не фен го знае. Те поради тази причина и все още я произвеждат. Като цяло са малко хората в България, които биха я оценили и купили. Тук снобата с тези пари ще вземе баварец или Ауди.. Което не прави алфата лоша кола в никакъв случай.

    Коментиран от #42

  • 41 Мерджама

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Моля":

    Кое пък точно М5 е подходящо и издръжливо за дълъг път след е39 и някоя чисто нова g серия. Айде малко да влезем в реалността, че е смешно. Всички са един дол дренки вече. Даже ако имам възможност бих заложил точно на тази Алфа. Те се излагаха години наред с не много качествена продукция и в един момент вдигнаха рязко качеството, за да са конкурентни. Останалите пък лежат на стара слава и продават същите кошове. Така или иначе човека, решил да си купи такава Алфа едва ли ще е единствената му кола :) ние няма защо да си затрудняваме мозъчетата с подобно мисли. 120% от пишещите тук едва ли ще им стои някога на дневен ред закупуването точно на такъв клас кола. Независимо от кой производител :D
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 43 пари

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "jap":

    С две думи пари на вятъра.

    Коментиран от #44

  • 44 Крайслер

    2 1 Отговор

    До коментар #43 от "пари":

    Това е Крайслер 200 с малко повече екстри.
  • 45 Несъразмерно камионче

    3 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Как може да се съпоставя Астън Мартин Вантидж с Порше 911 и то GT3 не мога да го проумея,при стария Астън Вантидж, Форд ползват копчетата за огледалата и стъклата от Volvo,аудио системата и навигацията са от S60,дистанционото е от Volvo,а ключа за палене е от Форд Ка....двигателя е Ягуаров ,но все пак доработен,щтото оригинала е произведен назад във времето.При Вантиджа от 2018 година е достатъчно ,че слагат Мерцедесов двигател(който в никакъв случай не е лош), но просто не си представям премиум кола след 2018 със същия двигател който се монтира от 2015г. в Мерцедес С63AMG.....а 911 GT3 няма нужда от обсъждане.Даже не GT3 пожелавам на всеки българин по едно 911 може карера,турбо,тарга,кабрио на кой Кво му е на сърце.
  • 46 Революция

    1 0 Отговор
    БМВ излизат в пенсия ,за дълго
  • 47 ALFER

    7 1 Отговор

    До коментар #33 от "Трифонов":

    Добър анализ колега, но не досатъчно прецизен. Едниствения 100 % сигурен вариант марката да бъде окончателно погубена е да мине под "шапката" на Голфсваген. Тази изневяра е непростима! Джулия се продава на цената на БМВ, защото е пряк конкурент, но с по-добри качества. Алфа Ромео не може да бъде народен автомобил в класа Фолксваген, защото хората които я предпочитат имат различни културни и същностно качствени различия с потребителите на "премиум" тройката, няма да изброявам. После, сещам се за поне две медии, които са изцяло на Фолксваген груп и БенВе. Виждам, че разбираш и се интересуваш. Счетоводната загуба е "сметната" в инвестционния проект. Няма друга стратегия, която да възроди марката освен отнемащата десетилетия "от уста на уста". Не случайно влязоха във формула едно. И пак повтарям, това е така, защото хората които харесват Алфа Ромео са с принципно различна ценностна система от потребителите на Голф, Алди, БенВе и Мерц. Тук не става въпрос за ценови нива и последващо обслужване. Всички коли се чупят, всички дават дефекти и за това има сервизи и резервни части. Докато за средняка, независмо европейски или какъвто и да е жизнено утвърждаващо да притежава Голф в средата, в която битува, друга марка трудно ще пробие. Обмислям покупката на нова Алфа, но ще си запаза и старата. Имам 159 ка закупена нова през 2007 г. Повярвай ми, имал съм десетки автомобили, но като този няма измислен. И мога да твърдя, че не се чупи повече от всеки друг автомобил,
  • 48 Основно

    3 2 Отговор
    Основно пишат хора,, специалисти '' от нета. Аз съм имал щастието да карам и да имам,, най-с капаните '' Алфи. 33-ка 86година,92 година и двете с детлинка+164v6 90 година. Първото което винаги правя, преглежда се колата, оправя се всичко и след това само се кара. И трите са продадени, защото някой идва и ти предлага пари на които не можеш да устоиш. Дано имам пак,, нещастието '' да си купя такъв боклук... Само още малко да пораснат децата ми. Плюйте колкото искате, но едва ли и половината можете да си позволите да карате дори обикновената 156.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 В е л и к и я

    4 0 Отговор
    Тук сравняват Алфа с БМВ , тези сравнения са неуместни .. и едните и другите от ново поколение са надценени и ненадеждни ....Разлика няма , когато са такива всичко е безсмислено ... ! Подиграват ни се инженерите във всички технически сфери ... нед.кл.тени ли са и си го изкарват на нас не знам... !

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.