6 534 36

Край на една ера! Mitsubishi ще произведе 800 всъдехода Pajero

Final Edition версията ще бъде продадена в Австралия

Край на една ера! Mitsubishi ще произведе 800 всъдехода Pajero
Снимки: Mitsubishi

Mitsubishi Pajero е един от най-известните всъдеходи в света и може да се похвали с над 3.2 милиона продажби от 1979 година, когато първото поколение влиза в производство. Новината за спиране на неговото производство не е тайна, но от компанията все още не бяха обявили кога точно ще се случи това.

Край на една ера! Mitsubishi ще произведе 800 всъдехода Pajero

Ето, че от марката вече съобщиха новината и последните 800 произведени бройки ще бъдат продадени в Австралия. Pajero Final Edition е лимитирана серия на всъдехода, при която едва ли ще забележите разлики със стандартните модели.

Край на една ера! Mitsubishi ще произведе 800 всъдехода Pajero

Нивата на оборудване са идентични с тези при стандартните модели, като екстрите се доплащат допълнително, а под капака можем да намерим познатия 3.2-литров дизелов агрегат на марката. Той разполага с мощност от 192 конски сили и максимален въртящ момент от 441 нютон метра, които се предават към четирите колела, посредством автоматична трансмисия с пет предавки.

Край на една ера! Mitsubishi ще произведе 800 всъдехода Pajero

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 16 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 гост

    17 65 Отговор
    Най на края. За нищо не стават и горат като ламя.

    Коментиран от #5

  • 2 БАЙ Х@Й ‼

    51 3 Отговор
    Краят на автомобилните марки отдавна дойде‼ Отдавна всичко е ширпотреба ‼
  • 3 БАЙ Х@Й ‼

    37 6 Отговор
    Емблемата вече е като стръв за лапнишарани ‼
  • 4 БАЙ Х@Й ‼

    43 2 Отговор
    Да видиш под капака на Дачия и Мерцедес един двигател 😯

    Коментиран от #9, #28, #32

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 БАЙ Х@Й ‼

    46 4 Отговор
    Да си горд собственик на турбо с 248'000 об/мин което да стимулира 900кубика моторче. " Ама то направо е оса. Много бяга!" - ми вика дилъра! Ама не казва как ще кача Шипка в август с пет човека и колко месец ще жужи осата преди да спре да лети‼

    Коментиран от #18


  • 7 jар

    37 1 Отговор
    Мицубиши направиха много радикални промени в последните години които обаче създават впечатление,че марката съвсем целенасочено върви към фалит.Освен,че спряха модели които от години се продаваха добре,превърнаха други(например Еклипс)в такива които трудно някой би възприел.
  • 8 БАЙ Х@Й ‼

    47 4 Отговор
    С квоти и глоби спряха развойна дейност на ДВГ! Сега всичко върви към миксери опаковани в лъскави кашони! Ще караш напред и ще ровиш в дигитални екрани с пет шест подменюта за настроиш климатика или друга дреболия! А ни набиват колко е опасно да си гледаш в телефона ‼

    Коментиран от #12

  • 9 антрашпиц

    6 3 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й ‼":

    ....безценно......
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 БАЙ Х@Й ‼

    6 3 Отговор
    Ако имах пари щяхда си купя колело‼🚵‍♀️

    Коментиран от #25

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Хoй бай

    25 0 Отговор
    Една кола не е само двигател за да се оплакваш от развитието на ДВГ. Екраните които заместват физическите бутони не са патент на електромобилите и за съжаление се слагат вече във всички нови автомобили. Автомобилите се тъпчат с какви ли не системи за сигурност и се проектират така, че дори да блъснеш кошче за боклук с 30 километра в час стават тотал щета.
  • 14 11122

    19 1 Отговор
    Проблема не е колко харчи, пр;блема е в изкуствено високите цени на горивата.
  • 15 Рено ентусиаст

    4 35 Отговор
    Безсмислени джипове кога ще закрият Тойота най-големият замърсител на планетата?!

    Коментиран от #20

  • 16 Zavet 80g alb 2011g ostava na 96 ot zave

    2 0 Отговор
    112.,

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Boxer 3.0

    16 4 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼":

    Именно! Преди на 1500 кг автомобил слагаха двигател с 1500 см3. Сега на 2000 кг слагат 1000 см3! За качването на Шипка, турбинката ще помага, но при спускането? На втора предавка няма да има спирачният ефект. На първа, по нанадолнището с 6500 об/мин? Или двигателя или спирачките ще дадат фира след наколко такива натоварвания!

    Коментиран от #22

  • 19 Гост

    2 0 Отговор
    Неграмотен , пише се най-накрая .
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Рено ентусиаст

    4 19 Отговор

    До коментар #20 от "dex":

    Чудя се само кога ще забранят японските барутници да срат в околната среда

    Коментиран от #23

  • 22 БАЙ Х@Й ‼

    13 4 Отговор

    До коментар #18 от "Boxer 3.0":

    Слагането на минуси явно по някога показва незнанието и неразбирането по темата на слагащите ги 👍👍👍 хубав ден колега 👍
  • 23 Р.Овч.

    16 1 Отговор

    До коментар #21 от "Рено ентусиаст":

    Преди това ще изчезнат недоразуменията с жански, полов орган на капака...
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 гост

    10 3 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й ‼":

    Паджеро вече ще са прави на базата на Нисан Патрол !! Много ясно , че няма смисъл марка , която е собственост на Нисан да поддържа собствена платформа !! На всичкото отгоре платформата на Патрол е много по-добра !!

  • 29 qwerty

    1 0 Отговор
    имах П3 шест години, в момента карам един хюндай их55, следващата ми кола ще е П4 възможно най-новия като година на производство.

    Коментиран от #30

  • 30 П.Цанов

    8 1 Отговор

    До коментар #29 от "qwerty":

    Колега не прави тази грешка. Брат ми си взе Паджеро 4 3.2 2017г. къса база ръчна кутия. Толкова объркана машина не съм карал. Първо няма адекватни спирачки. Задните накладки и дискове заминават за нула време. Окачването отзад е прекалено меко и те хваща морска болест по завоите. Колесната база му е прекалено къса и в дадени моменти влиза в неустойчивост. Двигателя е тежък и извън пътя бие човки. Задната врата тропа все едно орки бият с брадви да влязат в купето. Таблото скърца и пъшка от поне пет места. Централната конзола при слънчево време не се разчита написаното. За да свериш часовника трябва да си супер хакер. От салона с определени дрехи при слизане бие ток. Понякога при бързо превключване предавките не влизат и лоста ще ти строши ръката. Вратите се затварят странно. Или се блъскат или остават полузатворени. Механизма за отваряне на задната врата блокира от ръжда на 60.000км. Не добра защита от корозия . Хубавите неща са че върви прилично. Страхотна раздатъчна кутия даваща добра проходимост и каране на 4х4 с бърза скорост. Маневрена в града и гората. Добра видимост напред заради късия и гърбав преден капак. Възможност за монтиране на 35" колела без да се повдига окачването. Та това е..може би защото карям доста по хубав автомобил и затова П-4 не ми харесва. За сега 150.000км. пробег няма проблеми по двигател и ходова част.

    Коментиран от #31, #35

  • 31 6a13tt

    4 4 Отговор

    До коментар #30 от "П.Цанов":

    Всеки си има мнение. Паджерото си е доста просторен и комфортен джип, на прилична цена. Аз до скоро не знаех, че има и вариант с ръчна кутия. После разбрах, че се слага само на дизел за възможно най-бедните пазари, от сорта на Африка и Европа. Тоя вариант е бая мизерен, пестено е от всичко и няма как да очакваш нито адекватни спирачки, нито каквото и да е друго. Човек трябва да е доста тъп, или просто да му трябва МПС за ежедневие в гората, за да си купи това. Двигателя няма значение колко е тежък, защото е разположен зад предната ос (на практика това е автомобил със средноразположен двигател). Който търси П4, задължително V6 бензин - класически мотор без (почти) никви модерни гейски изгъзици, без проблем изкарва половин милион. Към него върви единствено автомат, отново класическа конструкция с хидротрансформатор и планетарни предавки. Джипката е здрава и безпроблемна, като същевременно е доста комфортна и евтина.

    Коментиран от #33

  • 32 сектант

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "БАЙ Х@Й ‼":

    ми аз кът ви казвам че са здрави
  • 33 П.Цанов

    5 2 Отговор

    До коментар #31 от "6a13tt":

    Явно само си чувал но не и притежавал този автомобил. Спирачките на всички са еднакви. И на 4ката задните спирачки се сдухват на всички модели. Да не говорим за автомата където спирането е основно на тях и е още по тежък. Дългия също люля много. В нашия нищо не е спестено освен напълно ненужни джендърекстри. Нарочно се търсеше ръгачка за да е по лек здрав и ремонтопригоден за офроуд. Другото е че дизела е с най голям въртящ момент. Иначе и аз мразя дисели. V-6 им е още по голям боклук. Човек трябва да е доста тъп за да мисли че това е луксозен джип или доста беден за да търси екстри в този леген. Паджеро 4 спрямо луксозните джипове а не СУВове е едно летящо кюфте.
  • 34 0000

    3 0 Отговор
    Паджеро 1 и 2 добре,ама 3 и 4 са трагедия
  • 35 qwerty

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "П.Цанов":

    Да започнем с това, което всяко дете го знае: Паджеро и спирачки е = на консуматив и смяната е малсимум на 30к км. късата база не може да се сравнява с дългата, супер селекта е “може би” нак-доброто конструирано някога и повечето потребители ще го подтвърдят. Това за задната врата е вярно и по е аз лично 5 пъти съм свалял корите при затворена врата за да я отключа. Пръска се с WD40 и се молиш са не се прецака, когато ти трябва, но има един пиниз: когато се отвори вратата да се натисне леко нагоре 😂. За вратите нещо има проблем с уплътненията. Ако човек е пракитен ще си всеме точно такова - среден разход 10.25 доказуем. ДО #33 дали е летящо кюфте не знам, но съм сигурен, че ако решил да отидеш някъде с Паджеро ти гарантирам, че ще го направиш. Това за тъпия и екстрите ще го подмина: ако караш офф в 35-40 см кал няма да ти трябва обдухване на седалките хахаах
  • 36 жалко

    2 0 Отговор
    Жалко ! трябваше само да наемат добър дизайнер ( забиха с дизайна тотално) да подобрят малко качеството и нещата щяха да се оправят ... традиция-имат , фенове-имат , история-имат.... в момента джипките и сувовете бележат невиждан ръст на популярност и продажби..... жалко

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.