1 423 4

Новото BMW 2 Series Coupe запазва задното предаване и обещава по-добро представяне

Компанията показа няколко кадъра на покрит с тежък камуфлаж автомобил

Новото BMW 2 Series Coupe запазва задното предаване и обещава по-добро представяне
Снимки: BMW

Второто поколение на BMW 2 Series е на пазара от 2014 година и въпреки, че претърпя фейслифт през 2017 година, то вече е време баварците да покажат изцяло нов модел. Изглежда, че това ще се случи съвсем скоро, а от пресотдела на компанията разпространиха няколко снимки на покрит с тежък камуфлаж модел, както и кратка информация за него.

Новото BMW 2 Series Coupe запазва задното предаване и обещава по-добро представяне

Официалното представяне ще се състои към края на лятото, а в последните седмици моделът преминава през финални тестове, по-голямата част от които са проведени на Nurburgring. Именно там германците са успели да подобрят до максимална степен окачването, завиването, спирачките и цялостното поведение на купето.

Новото BMW 2 Series Coupe запазва задното предаване и обещава по-добро представяне

Най-вероятно това се отнася за М240i xDrive модела, който ще разполага с най-голяма мощност или поне до появата на М2-ката, за която от BMW все още не споменават нищо. За задвижването на М240i ще отговаря редови шестак с 374 конски сили и автоматична трансмисия с 8 предавки. Както споменахме моделът е xDrive, като по-голямата част от въртящия момент се предава към задните гуми, посредством М спортен диференциал.

Новото BMW 2 Series Coupe запазва задното предаване и обещава по-добро представяне

Все пак за останалите версии са проведени и доста тестове по отворените пътища и тестовите полета на марката, като оттам обещават по-добро цялостно представяне на купето като цяло. За съжаление снимките не разкриват дори малка част от дизайна, за който ще трябва да изчакаме още няколко месеца.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.

Свързани новини

  • Ето го новото BMW X3
    Ето го новото BMW X3
    Онлайн изданието Motor1 публикува снимки на актуализирания кросоувър BMW X3, които са свалени от уебсайта на Министерството на промишлеността на ...
    14.05.2021
    4 252
    12
  • Тествахме новото BMW M4 Competition
    Тествахме новото BMW M4 Competition
    Новите BMW M3 и M4 са в продажба от преди малко повече от месец, а ние имахме честта да сме едни от първите, които да тестват спортния модел на ...
    29.04.2021
    6 417
    19

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 вес

    7 1 Отговор
    Плюенето да започне сега!
  • 2 Плюн

    4 7 Отговор
    Щом се плюе сигурно има защо. Има разбиращи хора, а не само облъчени тъпири, чиито бащи купуват тия колички, за да могат отрочетата им да докопат някоя куха лейка и да възпроизведат простотията отново и отново

    Коментиран от #3

  • 3 Трифонов

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "Плюн":

    Ами има наистина! Ето аз например си купих 2014г. BMW 4 серия, нова от магазина, а през 2015 и една 1 серия, също нова. Сега сме 2021г. Първата е на 175 хил. км., втората на 60 хил. Нито за едната, нито за другата съм удължавал гаранция. И за двете, за 5 годишен период, смяната на масло, филтри, запалителни свещи, охладителна и спирачна течност, беше включено в цената. Т.е. 5 години не съм плащал пари за това. Сменял съм междинно маслото на колите за своя сметка, защото не падам от луната и знам, че масло се сменя на максимум 10 хил. км., ако ще да е най-доброто напълно синтетично. Но това е. За 7 години, на колкото е 4-ката, и 175 хил. км., съм дал 300 лева за ремонти през първите пет години - протече пръскалката на единия фар и имах една нагоряла клема на част от задния стоп - това е цена с труда в официалния сервиз. А преди няколко месеца смених термостат, защото зная, че около това време вече може да се очакват проблеми с него, а не защото имах проблем. Едва сега смених дискове за първи път - 7 години, 170 хил. км. Ти си прави сметката за качеството на колата. Единицата е на 6 години - за нея не съм дал един лев за ремонт на някакви повреди... Така че не съм грам облъчен от нищо, просто такива са фактите. Поне от моя гледна точка. А и ако човек действа умно, не са и много скъпи. Та те на едно Клио му искат 35 бона!

    Коментиран от #4

  • 4 еее

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "Трифонов":

    По принцип съм съгласен с теб и си прав за всичко. Клио - то е 35 000 лева, които са ужасно много за това, което от мосю Рено предлагат, но все пак БМВ 4 - а серия с 6 цилиндров мотор е много по-скъпа от Реното. Разбира се е несравнимо по-хубаво, но качествения автомобил (имам в предвид техническите параметри на автомобила, а не издръжливостта на агрегатите му) си има цена!

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.