53 767 183

Защо стотици електрически коли са изоставени близо до Париж?

Автомобилите са паркирани на поляна близо до френската столица

Защо стотици електрически коли са изоставени близо до Париж?
Снимки: Facebook

Публикация във Facebook показва стотици електрически автомобили, изоставени на поляна, близо до Париж. Според автора на публикация те не са частна собственост и всеки един от тях е изоставен там поради идентичен проблем.

Защо стотици електрически коли са изоставени близо до Париж?

Въпреки лошото козметично състояние на колите, които можем да видим на снимките, то това не е основният проблем поради който те са излезли извън употреба. Според публикацията, проблем в батерийните елементи е главната причина, заради която автомобилите са оставени на произвола на съдбата.

Защо стотици електрически коли са изоставени близо до Париж?

Всъщност, освен това, че колите са с проблем в батериите, то се оказва, че подмяната им е оценена на почти два пъти повече от цената на нов автомобил. Друга причина е, че дори и батерийните елементи да бъдат сменени, то няма място на което батериите да бъдат изхвърлени.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 78 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Химик

    554 42 Отговор
    Да видим сега кой замърсява повече Природата..ДВГ или ел.колите...

    Коментиран от #106

  • 2 Госあ

    448 24 Отговор
    Това е резултата от бляновете на простолюдието за бързи пари от електрокарите. Екологична катастрофа.

    Коментиран от #13, #28, #113

  • 3 гадно

    377 15 Отговор
    Ха-ха-ха и кВо излиза , че лошите "стари таратайки" не са толкова лоши.
  • 4 адаша

    202 8 Отговор
    Едната "кола" е паркирана неправилно . Вдигната е чистачката...
  • 5 един от многото

    199 9 Отговор
    Добър ден сватя!
  • 6 Да Да

    78 9 Отговор
    Аз мисля ,че за повечето читатели на факти няма нужда от превод,този език им е майчин

    Коментиран от #36


  • 7 Ехааа

    249 11 Отговор
    Екологичните коли се оказаха по мръсни и от дизела. Няма кой да преработва мръсните батерии. Заедно със соларните панели се трупат на камари в Сахара. Следващата екобомба цъка пред вратата!

    Коментиран от #107, #151

  • 8 авто фен

    120 53 Отговор
    Ами иктайски бараки същите като нали германските електрички ги правят в Китай в съдружие с ктайците. Кога ще видиш така Тойоти изоставени заради дефект?! Затова Тойота изчаква,но винаги продава качествен автомобил,който е еталон за здравина и практичност.

    Коментиран от #109, #126

  • 9 Реалист 2

    241 23 Отговор
    Някой ще се учуди ли ако Запада реши да използва българската земя за акумулаторно гробище и натовската власт и служби съдействат ?

    Коментиран от #10, #19, #37, #44, #88, #94, #153

  • 10 стоян

    45 148 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист 2":

    До 9 ком -сигурен съм че ще са на руска земя отпадъците -защото руснаците имат много земя и са по гладни от нас с минимални заплати от 260 лв

    Коментиран от #49, #136, #137

  • 11 Посетител

    186 6 Отговор
    Обаче, вижте края на коментара, чийто превод е спестен: " И така, тези зелени приказни електромобили стоят тъпо на поляната, ръждясват, а акумулаторите им изхвърлят токсините си в земята. Все още ли мислите, че ни е нужно go green???"!

    Коментиран от #108

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Посетител

    145 7 Отговор

    До коментар #2 от "Госあ":

    Не съм сигурен, че точно на "простолюдието" - както ги нарече, им е била мечтата за електромобилите. При раздутите им цени, кой обикновен човек ще си купи електрокарче?

    Коментиран от #15, #30

  • 14 DrivingPleasure

    141 10 Отговор
    А стига бе, не може така! Де ги зелените терористи да обяснят, че батериите са вечни, и че само да стане нещо с тях след милион километра ще се избиват да ги рециклират. Ко стана бе електричарчета?! Кво ви говореха хората?!! Или викате то тва не е Т'слъ затва - смешници!

    Коментиран от #18

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Дизела

    145 8 Отговор
    Гробище за Електрички.Сега в Париж скоро и в други градове.Тесларските опорки падат една по една.Електромобилите и батериите щели да се рециклират.Щели да се продават електромобили втора употреба.Имали били висока остатъчна стойност.Батериите издържали милиони километри и хиляди цикли.Още да изреждам ли? Ако тези тесларски твърдения са верни,това гробище откъде дойде?

    Коментиран от #20

  • 17 xvxvc

    35 101 Отговор
    Не ви ли писна с конспирациите бе - тия коли първо са с извадени акумулатори и само купетата гният. И второ тея китайски бракми са с оловни акумулатори, същите като във всяка бензинова кола. Що не си наберете изхвърлени спаркове край Сф като сте толкова умни. И в тоя ред на мисли щом гниенето на коли ви е проблем, дайте да ги забраним и да се мятате на колелетата, а?

    Коментиран от #101

  • 18 рено ентусиаст

    17 58 Отговор

    До коментар #14 от "DrivingPleasure":

    Не ама батерията се рециклира а от отделения цо2 от ауспуха не мойш го трансформираш в дизел или бензин.Едното е затворен кръг другото не е ;)

    Коментиран от #21, #51

  • 19 К.К.

    45 3 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист 2":

    Монбат има място за всякакви батерии.
  • 20 Смеех

    12 51 Отговор

    До коментар #16 от "Дизела":

    а дизела като го изпрдиш в ЦО2 и Азотен оксид как ше го напрайш отново на дизел🤔

    Коментиран от #54

  • 21 DrivingPleasure

    32 8 Отговор

    До коментар #18 от "рено ентусиаст":

    Ами не баце отделения от ауспуха СО2 се рециклира и от него се създава синтетично гориво и пак прави кръга, а синтетичното гориво отделя с по 30% по-ниски емисии от конвенционалното.

    Коментиран от #24, #29

  • 22 Кравария

    24 2 Отговор
    Надин или Металекса и са готови
  • 23 DrivingPleasure

    104 7 Отговор
    Копирам коментара на Иван от съседната статия: "Кaктo нa Тecлa, тaкa и нa другитe мaрки eл.мoбили цeнaтa ce cривa и тo мнoгo пo бързo oт нoрмaлнитe aвтoмoбили, причинaтa e крaя нa гaрaнциятa и eвeнтуaлeн прoблeм кoйтo трябвa дa ce oтcтрaни в oтoризирaн ceрвиз. Aз живeя в Нoрвeгия и тук acoциaциятa нa coбcтвeницитe нa eл.мoбили нacтoявaшe 1вият гoлям извън гaрaнциoнeн рeмoнт дa гo плaти държaвaтa. Oбикнoвeнo eдин рeмoнт e oт мeжду 80 000 и 120 000крoни. Тoвa e 1/3 oт цeнaтa нa e-гoлф или кaтo тук рaзcъждaвaт пeрфeктнaтa cумa зa cтaртирaнe нa лизинг зa нoв aвтoмoбил. Туй e зaлятo c BMW i3, Е-gоlf, Nissаn, Tеslа и aбcoлютнo никoй нe ги купувa зaщoтo знae кaквo мoжe дa изядe cлeд 2 /4 мeceцa пoлзвaнe." та да са ви честити еко електрокарите!
  • 24 рено ентусиаст

    10 35 Отговор

    До коментар #21 от "DrivingPleasure":

    Не ме занимавай с тия глупости за Тропш и нацистките простотии които дори не стават от уловен цо2(няма технология за такова нещо) ами от въглища(гениална екология по немски).

    Коментиран от #25

  • 25 DrivingPleasure

    36 15 Отговор

    До коментар #24 от "рено ентусиаст":

    Технологията е налична и даже ще почват производство. Въглищата са заменени с ВЕИ и екологията е 100% - не добавяш СО2 в атмосферата - батериите са мръсни колкото един ДВГ и то без да броим токсичния отпадък на гниещите като тия

    Коментиран от #27

  • 26 Б. М.

    20 76 Отговор
    Написано от руснак! 😆 Естествено, са спестени подробности, които НЕ могат да развият и докажат тезата, ЧЕ БЕЗ РУСКИТЕ НЕФТ И ГАЗ, "светът ще се счупи"!!! Използвам Баце 🎃. Ами НЕ, гответе се рублофили, или да влизате в час, или ЧЕМОДАН, ВОКЗАЛ, МОСКВА! 🚂🚂🛤️🛤️

    Коментиран от #92

  • 27 рено ентусиаст

    24 4 Отговор

    До коментар #25 от "DrivingPleasure":

    Веитата ли с кпд 15% 🤣
  • 28 Чекай чекай малко!

    15 36 Отговор

    До коментар #2 от "Госあ":

    Нали според тебе и цялата групичка антита, истинските екологични автомобили били тези малките с малки батерии, а не голяма като на Тесла? Сега видя ли нагледно, че излязох прав и точно малките батерии са екологична катастрофа, защото никой няма да тръгне да сменя батерията на 10-годишен кошник. Живота на батерията се измерва в брой цикли. 1000 цикъла в идеалния случай на тази калинка с 80 км реален пробег, правят 80 хиляди километра. Батерията на Тесла в много по-облекчен режим и може да изкара 2000 цикъла дори при бързо зареждане което се равнява на 800 хиляди километра за старите батерии. Как мислиш кое е по-вероятно? Някой да мине 80 хиляди километра или по 800 хиляди километра за да се стигне до изхвърляне на колата? Кое е по-добре за екологията?

    Коментиран от #31, #48, #100

  • 29 Рено ентусиаст

    8 18 Отговор

    До коментар #21 от "DrivingPleasure":

    И как рециклираш Цо2 от ауспуха и му добавяш въглеродни атоми до 8 на брой за да стане октан. Все едно да ти дам 100 лева за да ми дадеш ти 30 после. xD
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 требе стригане

    14 13 Отговор

    До коментар #28 от "Чекай чекай малко!":

    Тая кола е изхвърлена понеже са заменени от Рено Зои това са стари коли на Болоре груп а не че са си изразходвали цикъла.

    Коментиран от #102

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 666

    30 1 Отговор
    абе,винаги става въпрос за едни пари......
  • 35 pbdan

    24 1 Отговор
    Ся ко праим гост(хахахах)?
  • 36 АМ ТИ КО ПРАЙШ КАЧЕН

    5 1 Отговор

    До коментар #6 от "Да Да":

    Във фъъъък Ти...
  • 37 Руски трол

    13 42 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист 2":

    Първо ще направим гробище за съветските паметници и тяхните български аналози.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Бай Вълчан

    8 12 Отговор
    Не ме интересува. Аз карам ОМ617912. Разбиращите знаят за какво става дума.

    Коментиран от #43, #152

  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 mi6osp

    56 3 Отговор
    Ако Британия реши да замени всички превозни средства, които имат ДВГ, с електрически превозни средства със същите възможности за товари и пробег, за да ги зарежда, ще трябва да увеличи 20 пъти количеството на произвежданата в страната електроенергия. При такава смяна ще бъде използвано цялото едногодишното световно производство на кобалт, двугодишното на мед, над три годишното на цирконий итн. И това е само за Британия.
  • 42 Димов

    40 3 Отговор
    А сега умножете този проблем по 10000 и ще добиете представа, какво ни очаква, ако електричките станат масови.

    Коментиран от #104, #183

  • 43 Брат

    6 8 Отговор

    До коментар #39 от "Бай Вълчан":

    Мчи той е толкова слаб, че няма сили да се строрши. За тва карат по 2-3 млн. км. Язе си карам TD27TI и пак ни мога да го строша
  • 44 Димов

    13 4 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист 2":

    Така се става истински демократ.
  • 45 Батка

    12 26 Отговор
    Аз такива китайски, корейски, японски и т.н. смешни коли на карам. Има С-класа, има ГЛ, има А8 за какво ти е друго?
  • 46 WWW

    10 24 Отговор
    Много ожесточено коментирате пост на някакъв руски трол.
  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Госあ

    25 9 Отговор

    До коментар #28 от "Чекай чекай малко!":

    Бъркаш батериите на хибридите с тези, омбре. Тойота дават 10 г гаранция на малките си батерии за хибриди. И ги сменят. Но въпреки че Тойота откакто има класация за екологичен производител на автомобили са безпрекословно първи, си гонят кинтите. Това е въпрос на държавна политика. А Япония е държава.

    Коментиран от #79

  • 49 Димов

    47 8 Отговор

    До коментар #10 от "стоян":

    В момента в Русия бензинът е 1,07лв/л, дизелът е също 1,07лв/л, а пропан бутанът 0,58лв/л. Не е важно колко вземаш, а какво можеш да си купиш с тях.

    Коментиран от #78

  • 50 партиотът

    8 34 Отговор
    ХАХАХА,статия препечатана от руснак,писана в състояние на амок. Французите,ей така изхвърлят коли ! Батериите били за смяна??? ХХАХАХ ,на колко хиляди километра са колите,че батериите са свършили??? Нормално 1000 цикъла издържат за презареждане !

    Коментиран от #133, #135

  • 51 Димов

    20 4 Отговор

    До коментар #18 от "рено ентусиаст":

    Вземи, попрочети за фотосинтезата.

    Коментиран от #52

  • 52 рено ентусиаст

    5 7 Отговор

    До коментар #51 от "Димов":

    Непостижм с такава ефективност процес извън растителните организми.

    Коментиран от #53

  • 53 Димов

    36 1 Отговор

    До коментар #52 от "рено ентусиаст":

    Защо трябва да е извън растителните организми? Растенията се нуждаят от СО2 за да живеят. Трябват ни гори, много гори. Още и още гори. Ама едни големи гори изгоряха наскоро, а и едни дебели чичковци продават малкото останали, докато реват за екологията.

    Коментиран от #55

  • 54 Дизела

    33 1 Отговор

    До коментар #20 от "Смеех":

    А ти какво караш тесларче,електромобил ли?Всички теслари карате автомобили с двг,но се пънете по форумите да възхвалявате електромобилите.

    Коментиран от #56

  • 55 рено ентусиаст

    1 33 Отговор

    До коментар #53 от "Димов":

    Няма за какво да ги правиш тея гори.Те заемат площ която се използва за растителни култури с цел изхранване на нарастващото населени. ЦО2 е вреден защото увеличава парниковият ефект покачва средната температура на планетата което води до покачване на морско и тн равнище почвена ерозия намаляване на обработваемите земи наводнения и от това следва затруднено изхранване на населението поради недостиг и поскъпване на храната.,

    Коментиран от #57, #59, #60, #61

  • 56 Смеех

    4 20 Отговор

    До коментар #54 от "Дизела":

    За съжаление не нямам 100к доларес за Модел Ес иначе скачам веднага и забравям за Двг клзетите иначе Зое ми е малко и скъпо за това което предлага но и новият ДС 4 електрик не изглежда зле.

    Коментиран от #58

  • 57 Димов

    26 3 Отговор

    До коментар #55 от "рено ентусиаст":

    Никой не ти говори да покачваш СО2. Това са глупости. А населението не се доизхранва защото едни хора искат да са по-бели от други, да имат повече, докато работят по-малко.
  • 58 Дизела

    20 1 Отговор

    До коментар #56 от "Смеех":

    Защо цвилиш от коневръза тогава?
  • 59 Димов

    33 1 Отговор

    До коментар #55 от "рено ентусиаст":

    Уж си ЗА екологията, а пък искаш да намалим горите?! Знаеш ли какви ще са последствията за климата, ако горите намалеят?

    Коментиран от #67

  • 60 DrivingPleasure

    27 2 Отговор

    До коментар #55 от "рено ентусиаст":

    Замо за миналата година (година на масови локдауни) са изсечени 4 милиона хектара гори - грубо по спомен еквивалент на абсорбиране 100 милиона тона СО2. От началото на индустриалната революция загубата на гори е 50% от пре-индустриалните теротории. Всичката тази земя Е ПУСТЕЕЩА тя не се използва за земеделие и изхранване на населението. А имено горите дават възможност за укрепване на почвата нормализиране на микроклимата и решаване поне частично на проблемите с СО2. Недей така - какво сме щели да ги правим тия гори. 20 дървета пак по спомен ти покриват годишния обем на СО2 излизащ от ауспуха на колата. Тоест 20 дървета на семейство за период от 50-60 години - а площите ги има. А иначе разгледай из нета проектите за синтетично гориво на база екстракция на СО2. Порше и Ауди въпреки електрификацията работят въру подобни, Бош работят, много малки компании също улавят и вече улавят СО2 така че има мегдан и за това тъй като е значително по-екологично от батериите ама в пъти по-екологично!

    Коментиран от #65, #66

  • 61 Turbo

    25 2 Отговор

    До коментар #55 от "рено ентусиаст":

    Земята е саморегулиращи се система.Увеличението на СО2 във въздуха и увеличението на температурата на въздуха ускоряват фотосинтезата.Това е сигнал "има храна".Колкото са повече топлите дни в годината,толкова повече са дните в които дърветата фотосинтезират.

    Коментиран от #64, #158

  • 62 чичака

    14 3 Отговор
    да живее екологията
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 рено ентусиаст

    1 32 Отговор

    До коментар #61 от "Turbo":

    И какво общо имат дърветата с обработваемите земеделски площи от които ти ядеш.За какво са ти дървета на теб реално погледнато

    Коментиран от #182

  • 65 рено ентусиаст

    8 8 Отговор

    До коментар #60 от "DrivingPleasure":

    Селективно улавяне на ЦО2 е невъзможно.
  • 66 рено ентусиаст

    2 21 Отговор

    До коментар #60 от "DrivingPleasure":

    Кое му е екологичното Двг няма бъдеще не голи схващате да се чуди човекявно че немците технологии нямат и че се опитват да си спасят държавичката ама поне да не се говорят глупости.
  • 67 рено ентусиаст

    1 19 Отговор

    До коментар #59 от "Димов":

    Не само чеискам да ги намалим а то е просто неизбежно с огллед на нарастващото население на Планетата.

    Коментиран от #70, #148

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Хахахах

    25 4 Отговор
    Аз ли нещо не схванах значи батериите няма къде да се изхвърлят но ако изхвърлиш колата заедно с батерията няма проблем така да го разбирам хахаххаха ей много се зле всички на тая планета
  • 70 DrivingPleasure

    10 8 Отговор

    До коментар #67 от "рено ентусиаст":

    Виж Climeworks - компания, която го прави на поле. Има го! ДВГ в комбинация със синтетика е единственото зелено решение. Докато започнеш да рециклираш батерии, за да извличаш техния материал представяш ли си колко суровина ще трябва за електричките - ценните метали при тях са 6 до 10 пъти повече не говорим само за литий и т.н за батериите, а и мед, алуминий и други редкоземни Докато не достигнеш замяната на около 1 милиард конвенционални с ел-коли непрекъснато ще копаш за още и още. Това ще добавя милиарди тонове СО2 през следващите десетилетия и мога да се обзаложа далеч след целевата 2050. А планетата не можеш да я спасиш - каквото и да правиш докато не се намали раждаемостта в няколко региона нищо няма да спаси Земята и това трябва да е абсолютно ясно

    Коментиран от #72

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 рено ентусиаст

    3 10 Отговор

    До коментар #70 от "DrivingPleasure":

    няма двг което да не отделя цо2.Не знам за какво решение говориш при това положение.

    Коментиран от #75, #140

  • 73 ООО

    3 7 Отговор
    Това са колите на фалирала фирма
  • 74 стария моряк

    19 2 Отговор
    Ей такива котлончета товарехме от Япония за Европа. Абсолютно еднакви коли с три различни марки; "Мицубиши" , "Пежо" и "Ситроен"
  • 75 DrivingPleasure

    9 5 Отговор

    До коментар #72 от "рено ентусиаст":

    Разликата на ДВГ и Е-коли е между отделяне на СО2 и добавяне на СО2. ДВГ чрез синтетиката може да върти едни и същи СО2 (дори самия процес да е енергоемък енергията може да е чиста). Е-колите докато не постигнеш замяната на този милиард само и единствено ще добавя нови количества и то стотици милиона ако не и милиарди тона годишно. ПЛЮС при Е-колите не можеш да постигнеш 100% зареждане с чиста енергия - винаги преобладаващо ще е зареждане от микса, а той винаги ще има относително малък дял ВЕИ, заради спецификата на възобновяемата енергия.

    Коментиран от #77, #81

  • 76 Щото

    21 3 Отговор
    Електрически боклуци.Само ДВГ
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 стоян

    6 14 Отговор

    До коментар #49 от "Димов":

    До 49 ком -колко струват японските телевизори печки перални автомобили в рубли-защото ги смятат в ДОЛАРИ и всичко дето е вносно се смята в долари

    Коментиран от #130, #132, #149

  • 79 Аз съм си аз

    25 3 Отговор

    До коментар #48 от "Госあ":

    Япония е държава защото е единствената в която е забранен достъпа на мюсюлмани
  • 80 Някой прояви ли критично мислене?

    7 9 Отговор
    Какви са тези електромобили, каква марка са и откъде са се появили? Кога са произведени? Колко километра са изминали? Обаче не пропуснахте да хейтите.

    Коментиран от #120

  • 81 Рено ентусиаст

    4 8 Отговор

    До коментар #75 от "DrivingPleasure":

    За какво да правя реакция на Тропш и да изполвам водород като мога да направя водородни коли и директно да си ползвам колата без сложни синтези изискващи висока температура налягане химични реактори и газ или въглища. Освен това за производство на този водород аз пак имам нужда от електролиза на вода тоест от енергия който процес е слабо ефективен. А ми кобалта желязото и рутеният за катализатори за този процес на синтетични горива те също се добиват струват доста не са често разпространени и могат да бъдат отровени което изисква тяхната замяна. И освен това накрая получавам пак гориво което изгарям и отделям пак ЦО2 е какъв е смисъла?

    Коментиран от #87

  • 82 българина

    12 3 Отговор
    точно за тов зелени трябва да ги накараме да изядат тези коли на части или по др екологичен начин!!!! коли с двг не се трупат а се рециклират от до!
  • 83 DrivingPleasure

    6 7 Отговор

    До коментар #77 от "Рено ентусиаст":

    От 1920, когато е измислено бая вода е изтекла и процеса е усъвършенстван многократно (също като батериите) сега има нужда само от подкрепа за масово производство, за да паднат цените - тоест само политическата простотия е пречка пред това решение

    Коментиран от #84

  • 84 Рено ентусиаст

    6 7 Отговор

    До коментар #83 от "DrivingPleasure":

    Не ми обяснявай какво е изтекло има инфо в интернет. Това е безсмислена глупост.
  • 85 яко ни лъжат

    20 2 Отговор
    ХА ТАКА, ОКАЗВА СЕ ,ЧЕ ЕЛЕКТРИЧКИТЕ СА НАЙ-ГОЛЕМИЯ ЗАМЪРСИТЕЛ НА ПЛАНЕТАТА. ЕХА , ТУК КАРАЩИТЕ И АПЕЛИРАЩИТЕ ЗА ЕЛЕКТРИЧКИ КРЪВ ПИКАЯТ.
  • 86 незнайко

    21 1 Отговор
    Замърсяването започна ударно ! Този който пръв започне да неутрализира батерии ще спечели огромни средства ! Ако ги рециклира още по добре . Получава се същото както с атомните отпадъци !!!
  • 87 DrivingPleasure

    8 1 Отговор

    До коментар #81 от "Рено ентусиаст":

    Пак казвам, смисъла е, че въртиш един и същ СО2 - не добавяш или е минимално. И обхвата е моментален, навсякъде по света и се прилага и за най-дъртата кола на пътя без модификации! И ако ти трябва гориво в нигерия - правиш завода в Нигерия, в Лаос, Френска Гвиана или където ти падне - елиминираш и стотици хиляди, милиони тона СО2 от разкарването на суровини напред назад. Ако говорим за екология - това е най-чистото и най-бързо приложимото! И най-евтиното въпреки голямата енергоемскост

    Коментиран от #117, #125

  • 88 МАФИЯ НА ББ

    8 2 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист 2":

    ОПРЕДЕЛЕНО Е ВЯРНО , РАЗБОЙКО ПРЕВЪРНА БЪЛГАРИЯ В БАЗА ЗА БОКЛУЦИ НА СВЕТА. ДА ВИ Е ЧЕСТИТО РАЗБОЙКОВОТО ЗАМЪРСЯВАНЕ С АКУМУЛАТОРНИ БОКЛУЦИ А ТЕ СА ЛИТИЕВИ И МНОГО АМА МНОГО ВЗРИВООПАСНИ, СТОТИНА ПЪТИ СА ПО-ВЗРИВООПАСНИ ОТ ОЛОВНИТЕ КОИТО ОТДЕЛЯТ ВОДОРОД.
  • 89 Гошо

    5 8 Отговор
    🤣🤣🤣🤣🤣 на една от снимките преди да сменят батерията да сменят колата и не се правете на много умни тия коли са си изминали километрите и годините!!!
  • 90 1234

    10 3 Отговор
    ЕС по-бързичко да тика членките към 2025, когато през 300км трябва да има водородна станция. И да видиш как пасти ще ядат всичките горди електричари с техните ковчези на колела.

    Коментиран от #99

  • 91 Цонко

    2 2 Отговор
    Автора да провери не само във Фейса за какво става дума Autolib
  • 92 много

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "Б. М.":

    ти е промит мозъка, само DW май гледаш
  • 93 1010

    5 2 Отговор
    Е нали са 110% еко? Как така? :)
  • 94 Моряка

    4 5 Отговор

    До коментар #9 от "Реалист 2":

    Ами не се очудваме.Вече си имаме четири американски бази и 2 координационни центъра,които за минути при военен конфликт ще се изпарят,още преди да са станали на нови гробища.
  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Добри

    8 4 Отговор
    Аз като разправях че тия миксери замърсяват повече околната среда от ДВГ " еко" тъпанарите си искаха електричките. На ви сега екологичните автомобили карайте си ги.
  • 97 СМОГ

    3 12 Отговор
    ДРУГАРЮ ВОДАЧ, НЕ СЕ ОБАЖДАЙ! Твърдите дизелови частици не се филтрират в дихателна система, а навлизат директно в кръвопотока - рак, сърдечно-съдови. Летливи органични съединения (бензен, ацеталдехид, 1,3 бутадиен) - белодробна недостатъчност, различни видове рак. Азотни окиси (ДИЗЕЛ) - белодробни възпаления, разрушена устойчивост на пневмония и инфлуенца. Въглероден моноксид - ограничава кислорода до сърце, мозък и др. жизнени органи. Води до слабоумие и изблици на агресия. Забавено развитие при децата. Серен двуокис (ДИЗЕЛ) - астма, намален белодробен обем при децата. Парникови газове, сажди (ДИЗЕЛ). Дишай смело и обилно! Отвори прозорците в задръстване! Карай дизел и спести 20 кинта. Трови наред - лапета, жени и старци да се опраат. Едно поколение изсмука нефт за 3.5 млрд. години назад. Дайте ги насам тея батерии. Батерии + нормално Шуко 3.5 кВт = домашна бързозарядна станция с мощност 50 или 100 кВт. Разход на 100 км - 2 лв. При налични фотопанели - 0 лв.

    Коментиран от #119

  • 98 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 99 TSLA

    2 12 Отговор

    До коментар #90 от "1234":

    Сладур! 1. Какво знаеш за това гориво и колко е цената му на килограм? 2. Пистолета за зареждане се държи с ръкавица - хванеш ли го на голо си без кожа. 3. Водород в момента се добива от метан чрез пиролиза. От какъв бяс, карай на метан тогава! 4. Водородната кола като Nexo щом й дадеш газ почва да съска, да дърпа въздух от решетката и да го вкарва в клетката, за да ускори реакцията, че да даде точец - тъпа тъпотия! 5. Колата на ток те чака сутрин заредена. Водородната не. 6. Колата на ток можеш да я боднеш абсолютно навсякъде - от Шуко 3.5 кВт, през син монофазен CEE16A 7.4 кВт, трифазен черен 25А, трифазен на къмпинг CEE32А, зарядна станция 22kW AC и бързозарядна DC до 350kW. Водородната не. Има само един плюс и това са 5 мин. заряд срещу ~30 мин. за електричка. При сегашните клетки. Не си струва всичките глупости. Твърдият електролит и ултракондензаторите обръщат палачинката окончателно в близко време.
  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Мхм

    3 9 Отговор

    До коментар #42 от "Димов":

    А сега умножи умозаключенията си по 1 разходка из храстите и деретата с филтри, чаркалаци, гуми и боклуци и ще видиш, че си 0 еколог. Ако те бригаше за екология, щеше да спреш да караш, ама не си, нали? Ощипани девойки всичките олеле колко мръсни батерии, и метат черни турлуци с кюнците отзад!

    Коментиран от #150

  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 сектант

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Химик":

    а можеха да са спаркове
  • 107 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 108 Златко

    0 1 Отговор

    До коментар #11 от "Посетител":

    Дааа все още смятаме.
  • 109 Тираджия

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "авто фен":

    Преди да ръсиш тъпотии вземи се ограмоти малко!
  • 110 Дългия

    3 1 Отговор
    Да ги карат тука, ние ще им присадим по един дизелак от Голф.........
  • 111 qwerty

    11 0 Отговор
    доколкото съм чувал (ако е вярно) за производството на един акумулатор се изисква рециклиране на стар. сещайте се кой ще се наеме да рециклира батерии за електрички? при обикновените автомобили източваш маслата, сваляш батерията, която определено е по-малка и на пресата
  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Лада Веста Крос

    6 4 Отговор

    До коментар #2 от "Госあ":

    Все едно че няма морги и изхвърление в полето коли от последните 100г по цял свят, та видели гробница на ел. коли и айде голям проблем. Не се притеснявайте, както и старите дрънгелите от западна европа и тези ще и ги изхърлят у нас. Така де, тези още не са ги превозили до едно от бунищата на ЕС - България.
  • 114 Един

    13 2 Отговор
    И нашите слуги бързат да ни с готвят за западните си господари като тормозят тук хората със стари коли иги принуждават да си купуват електрокари само и само да върви бизнеса на закъсалите западни заводи и банки3468
  • 115 Да видим правилно ли съм разбрал

    2 10 Отговор
    Значи предлагаш някой да събира боклукът СО2 от някъде да го пречисти и да го направи на гориво, а ти да го превърнеш отново във въглероден диоксид, въглероден окис който е чиста отрова, ултра фини прахови частици, които навлизат директно в кръвта и променят ДНК (има съмнение че те са причина за пандемията от коронавирус) азотни окиси, които стават на киселинни дъждове, приземен озон и други гадости и да ги пръснеш където има най-много народ и твърдиш че това е чисто? Това е същото като някой да събере съдържанието на канализацията която идва от тоалетните, да я разпръсне с пръскачка по стените у вас, а ти да я събереш и отново да я хвърлиш в тоалетната и така да въртите една и съща мръсотия. Ще стане ли по-чисто у вас? Много по-логично е шест пъти повечето електрическа енергия, нужна за производство на синтетично гориво, да се използва за чисто производство на батерии, а замърсяването да не е пръснато по цялата земя а само в няколко точки. Тоест акитата да ходят директно в тоалетната и да пускаш водата без да ги пръскаш по стените с идеята, че се въртели едни и същи акита и било по-чисто.
  • 116 БОКО МОЗЪКА

    3 1 Отговор
    БОЙКО КАКВО ИЗКВИЧА ПО ВЪПРОСА ?
  • 117 Предишния коментар беше до тебе

    5 7 Отговор

    До коментар #87 от "DrivingPleasure":

    Синтетичното гориво никога не е имало бъдеще и няма да има защото освен че не е екологично, няма нито технически нито икономически предимства. Просто е блян за такива като тебе. Същите дето твърдят, че карането на пропан-бутан било екологично чисто и се отделяла само вода от ауспуха и се чудят защо света не премине на пропан-бутан да си реши проблемите!

    Коментиран от #122

  • 118 ЕвроРом

    8 0 Отговор
    Мали те тва е Рая !!!
  • 119 ПартиецЧиновник

    8 4 Отговор

    До коментар #97 от "СМОГ":

    A многохилядната държавна (партийна) бюрокрация и данъчните й как ще ти начислят ДДС+акцизи++++ върху тока за електрокарите, добиван от лични фотоволтаици и вятърни перки?! Сега митата+бериите са над 75%! Пък и колко държавни, окръжни, общински, .... бюрокрации се изхранват покрай екологията, водите, въздуха, дори пръднята на кравите?! Ти май искаш да станеш милионер за сметка на многохилядните заплати и материални стимулирания на бюрокрацията и партийците, а?!
  • 120 Пак питам

    4 8 Отговор

    До коментар #80 от "Някой прояви ли критично мислене?":

    Някой ще прояви ли критично мислене да провери какви са тези автомобили и откъде са дошли? Към момента всички правите съчинение по картинка, точно както автора на статията!

    Коментиран от #124

  • 121 попара

    10 1 Отговор
    Дали няма да ги преместят в Бългерията,както направиха италианците с техните боклуци?!
  • 122 Читател

    10 4 Отговор

    До коментар #117 от "Предишния коментар беше до тебе":

    Ползването на пропан-бутан за ДВГ не е 100% екологично. Това е ясно. Но е много по-чисто от ползването на бензин/дизел. Вредата е, че пак се отделя CO2. Но замисли се, защо пропан-бутан може да се използва за готвене/отопление в затворено помещение. А дизел/бензин - не може. Мога да изгоря 10 литра пропан-бутан в жилището си. При затворени прозорци. Ти можеш ли да изгориш 1 литър дизел, пак при затворени прозорци?
  • 123 Папуняк

    5 9 Отговор
    Така, коментара ми е насочен към 99% от коментиращите тук които кълват като шарани на гола кука. Уважаеми чукчи, google не е забранен има и google преводач може да го ползвате по предназначение. То потърсете във френски сайтове защо тези коли са там а не да вярвате на пълни глупости. Колите си чакат реда за разглобяване и рециклиране
  • 124 Пак казвам

    5 5 Отговор

    До коментар #120 от "Пак питам":

    ЕКОЛОГИЧНАТА КАТАСТРОФА си е КАТАСТРОФА, независимо коя "демократична" капиталистическа фирма (фашистка банда) стои зад това!!!

    Коментиран от #128

  • 125 рено ентусиаст

    1 4 Отговор

    До коментар #87 от "DrivingPleasure":

    Е как ще не добавяш изхввърляш в атмосферата цо2 от ауспуха и той там си седи как ще не го добавяш?
  • 126 Едуард Петров-Едо

    9 6 Отговор

    До коментар #8 от "авто фен":

    Аз съм АВТО НЕ ФЕН! Обръщам се за пореден път с Послание към всички ХЕДОНИСТИ, които в своята фатална Духовна ограниченост, си въобразяват, че ,,сладкия и лесничък, а и приятен животец на четири колела е Супер и е едно безконечно удоволствие, удобство, необходимост и т.нататък хедонистични глупости: ЗАБРАВЕТЕ ЗА ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, ЗАДВИЖВАН С ЧУЖДА ЕНЕРГИЯ, ЗАЩОТО РЕСУРСИТЕ НА КРАСИВАТА НИ, НО ВЕЧЕ МАЛКА ЗЕМЯ ЗА КОМПЕНСИРАНЕ НА ОТПАДНИТЕ ПРОДУКТИ, СА НА ИЗЧЕРПВАНЕ! ЗАТОВА, РАЗУМНО Е, ДА КАРАМЕ ВЕЛОСИПЕДИ И ДА ПОЛЗВАМЕ ОБЩЕСТВЕНИЯ ТРАНСПОРТ ОТ ТРАМВАИ! Питам: Защо политиците и олигарсите не построят в спешен порядък ТРАМВАЙНИ ЛИНИИ в Пловдив и другите големи и средни градове на България?! ОТГОВОР: ЗАЩОТО КРАЖБИТЕ НИ СА КОЛОСАЛНИ И КОПНЕЕМ ЗА СМЪРТНО НАКАЗАНИЕ! АМИН!

    Коментиран от #131

  • 127 дасдад

    4 1 Отговор
    Ама пък собствениците са си купили "еко автомобили" хахаха
  • 128 Ти да видиш!

    2 10 Отговор

    До коментар #124 от "Пак казвам":

    А за колко гробища на автомобили с ДВГ четеш на седмица? Постоянно пишат статии за "намерени" 50 годишни автомобили. Тези поне са си свършили работата, защото в това са били електромобили за споделено ползване и са се движили в центъра на Париж без да замърсяват десетина години, като са изминавали общо по 50 милиона километра годишно. Знаеш ли колко вредни емисии са спестили на Париж? А знаеш ли колко чисто нови автомобили с ДВГ гният по паркинги, летища и поляни като не са изминали и един километър?
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 131 иншвг

    5 0 Отговор

    До коментар #126 от "Едуард Петров-Едо":

    Дреме ни за мнението ти?
  • 132 Бре че

    9 5 Отговор

    До коментар #78 от "стоян":

    Седесарски глупости! Кой ти каза че били доларови цените??? Всичики марки които си посочил се произвеждат в Русия. Най-големият завод на Тойота в света къде е- в Петербург. Нещастна България със зомбиран народ който купува боклуци и яде ГМО.
  • 133 Ти патриот

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "партиотът":

    Френски патриот ли си? Седнал в скута на някой арабин или черен. Това ти е методът да ги интегрираш по европеъски.
  • 134 решение

    1 0 Отговор
    Да ги натоварят на една ракета и в космоса. 😇
  • 135 факт

    5 7 Отговор

    До коментар #50 от "партиотът":

    Разбира руснак френски колкото прасе разбира духова музика.Навсякъде се бъркат руснаците супер нагли и с претенции.И все отворени все едно ще набият живет с някакви представи че са спецназ много яко и имали ядрени ракети ми хубуу ама и пакистанските цгни имат комплексирани сибирски джуджета заедно с дръпнатите си маймунинот китай.
  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 138 Кико

    13 4 Отговор
    Коментар до #10: И кой ти каза,че получавали 260лв.заплата руснаците? Те затова ли реват като съдрани сега,че руските туристи ги няма??? Това за 260лв.че били заплатите в Русия го твърдите само ти и Иво Инджев. 😆

    Коментиран от #143

  • 139 TRD

    3 5 Отговор
    Тойота не прави електричи. Като се спука елбалона, ще минат направо на водородни :)
  • 140 Хер Флик

    1 5 Отговор

    До коментар #72 от "рено ентусиаст":

    Сигурен ли си, че няма такъв ДВГ?! Дори и тоя, дето гори водород ли?! И той ли отделя ЦО2?! Я помисли пак...

    Коментиран от #142, #154

  • 141 Хмммм

    6 6 Отговор
    Много коментари, за неща които не са ясни, а само една снимка на един руснак с коментар, който и той не знае! Тези коли са на фирма за отдаване на коли под наем! Заменени са всички, накуп и са паркирани там, преди да бъдат превозени и рециклирани! Откъде разбрахте, колко километра са изминали, та съдите, че не са стари? И как решихте, че изтичат химикали в земята? Колко лесно се манипулира този народ!
  • 142 Хмммм

    2 2 Отговор

    До коментар #140 от "Хер Флик":

    ДВГ-то което върви с водород, НЕ Е ЕФЕКТИВНО! За това е заменено с водородна клетка, която работи по-ефективно! Разхода на водород на ДВГ е много по-висок!
  • 143 Хихи

    5 4 Отговор

    До коментар #138 от "Кико":

    Ние чакаме туристите от Москва, а не от Русия! От Русия пътуват до местния язовир, на море! С москвича!
  • 144 Чудя се

    9 6 Отговор
    Тези електромобили са от 2012 година и са ползвани за споделено пътуване. Колко смятате, че може да е живота на един автомобил за споделено пътуване?
  • 145 Байкоти

    4 8 Отговор
    На Тесла батерията издържа около 100000 км. или около 5г.Знам го това от комшията.

    Коментиран от #146

  • 146 Така е

    4 4 Отговор

    До коментар #145 от "Байкоти":

    И се заменя без пари, защото е в гаранция!
  • 147 НАЙ ЗДРАВИЯ И БОГАТ БЪЛГАРИН БЕЗ ПАРТИЕН

    3 4 Отговор
    ТЕЗИ КОИТО ИСКАТ ДА ВЪРНАТ КОЛЕЛОТО НА ИСТОРИЯТА НЯМА ДА ИМ СЕ ОТВОРИ ПАРАШУТА!!! ГОСПОД ЗДРАВЕ ДА ВИ ДАВА!!!
  • 148 Димов

    4 3 Отговор

    До коментар #67 от "рено ентусиаст":

    Тогава няма нужда да ходите с Мъск на Марс. Вие просто ще превърнете Земята в Марс.
  • 149 Димов

    6 2 Отговор

    До коментар #78 от "стоян":

    Телевизор и печка купуваш веднъж на 10 години. Бензин наливаш всеки ден.
  • 150 Димов

    6 5 Отговор

    До коментар #104 от "Мхм":

    Пак пишеш наизуст. Аз лятото почти не карам кола. Минавам на колело, което ми пести по 150 лв на месец от гориво. Демек - колелото ми спестява на природата около 80 литра изгорено гориво всеки месец, от Май, до Ноември. А ти с какво допринесе за по-зеленото бъдеще? С поредният надъхан пост в нета, ли?
  • 151 Бг политици

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "Ехааа":

    А ми ний със радост ще ги заровим някъде у нас. Може и в Добуджа някъде. Срещу скромна комисионна разбира се!
  • 152 Разбирам

    0 3 Отговор

    До коментар #39 от "Бай Вълчан":

    Хубави бяха! Сигурно и още си работи чудесно, но салона ти прилича на курник, нали?

    Коментиран от #171

  • 153 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 154 Рено ентусиаст

    3 2 Отговор

    До коментар #140 от "Хер Флик":

    Ми процеса горене винаги отделя Цо2 елементарна химия
  • 155 Jaguar i-Pace

    2 6 Отговор
    Реалният живот: 24 панела по 380Wp на южен скат - карам безплатно. В Сф паркиране безплатно без ограничение за време. Поддръжка, ремонти няма (ел. моторът е вечен), данък няма. Батерия 8 г. гаранция, 20 г. живот. До Бургас не се спира ако караш под 120. Или спираш на ЕKO под Нова Загора (120 kW DC). До Варна се спира на Финес Търново (150 kW DC).

    Коментиран от #156

  • 156 Димов

    8 1 Отговор

    До коментар #155 от "Jaguar i-Pace":

    Твоят Ягуар не струваше ли към 85 бона? Малко скъпичко ще ми излезе ходенето до Бургаз, ако ще и без пари да ми е тока, че и панелите също.

    Коментиран от #160

  • 157 Гражданин

    1 4 Отговор
    А някой замисли ли се, ако тези споделени автомобили не бяха електрически, дали щяха да издържат също десетина години на юркане от всякакви шофьори, особено както всички знаем че чужда кола и чужда булка кокали нямат. Някой замислял ли се е, защо спарк предлагат само електрически автомобили, а не бензинови или дори метанови?
  • 158 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #61 от "Turbo":

    За фотосинтезата се изисква и светлина, а тя идва от слънцето. Няма как да увеличим деня и да намалим нощта.
  • 159 Илия

    1 0 Отговор
    Защо не пише коя е марката и модела на колите ? Някой познава ли я ?
  • 160 кой го ее

    2 3 Отговор

    До коментар #156 от "Димов":

    На никой не му дреме кое на тебе лично ти идва скъпичко - панимайш? Човека не гори нафта и не трови народа, гледа си кефа и си кара колата, дай поже повече такива като него а не спестовни като тебе.

    Коментиран от #163

  • 161 Бойко Димитров

    1 3 Отговор
    Много се изписа, много се спори по темата! Според мен това са коли за споделено пътуване, които са с безброй щети по тях и е далеч по-рентабилно на фирмата собственик да вземе нови такива, отколкото да ремонтира тези! И силно се съмнявам, че всички батерии до една са повредени.

    Коментиран от #162

  • 162 Иди им обяснявай

    2 3 Отговор

    До коментар #161 от "Бойко Димитров":

    Че батериите са изкарали повече отколкото автомобилите, като им гледам външния вид.
  • 163 Димов

    6 1 Отговор

    До коментар #160 от "кой го ее":

    Кой ти говори за мен и възможностите ми? Твоят човек убеждава хората, колко евтино излизала кола за 85 хилки. Схващаш ли майтапа или трябва още да ти се обяснява? А да ти напомням ли, че хора с коли, за толкова пари, не си губят времето в този сайт?
  • 164 Преслав

    0 4 Отговор
    Истината е че всичките тези коли са собственост на фалирала френска компания за споделяне на електромобили стил Спарк... И голяма част от тях са изправни но се вдпят някакви дела... И затова престояват

    Коментиран от #165

  • 165 Браво! Респект!

    0 4 Отговор

    До коментар #164 от "Преслав":

    Ти си първия човек от няколко дни, който прояви критично мислене и провери фактите. Всички останали яхнаха емоциите си и застанаха на амбразурата да си защитават грешните позиции.

    Коментиран от #166

  • 166 много си тъп Саше

    2 2 Отговор

    До коментар #165 от "Браво! Респект!":

    Сам си пишеш,сам си отговаряш.

    Коментиран от #167

  • 167 Само така си мислиш!

    1 2 Отговор

    До коментар #166 от "много си тъп Саше":

    Още преди 3 дни зададох въпроса някой знае ли какви са тези автомобили и откъде са се появили в мнение 80 и това е първият отговор на въпросите които зададох тогава. Просто тествах нивото на пишещите тук и излязох прав. Човекът си заслужи поздравленията, а ти ако преди това си писал съчинение по картинка и се е оказало, че си писал глупости на фона на истинските факти си е твой проблем и не го прехвърляй на другите! Точно така ви подменят реалността в която живеете - публикуват коментар на руснак към снимка която е направил с фалшива новина и вие приемате всичко това за истина върху която си гърдите представите за света и разсъжденията!

    Коментиран от #173

  • 168 Току-що погледнах

    1 2 Отговор
    Хайде сега прочети отново новината и виж какво се е случило с коментара на руснака във Фейсбук? Леко го е поизтрил, защото са му казали каква е истината и че бъртвеждите му нямат нищо общо с реалността. Всяка една истинска медия ще пусне статия с опровержение или поне ще допълни тази статия с update. Хайде познай дали това ще се случи тук или статията ще остане в този си вид, за да изпълни целта си - създаване на "правилните" внушения. Толкова сте елементарни за манипулации.

    Коментиран от #174

  • 169 А така

    2 0 Отговор
    Сега да питат грета тумберг,да реши проблема.

    Коментиран от #170

  • 170 Кой проблем бе умник?

    1 2 Отговор

    До коментар #169 от "А така":

    Не разбра ли че всички проблеми са съчинени и нямат нищо общо с истината? Или и ти повярва на фалшивата новина?
  • 171 Бай Вълчан

    0 1 Отговор

    До коментар #152 от "Разбирам":

    Тъкмо обратно. В гараж е, седалките не са изцапани, таблото не е напукано и е с 5 скорости. Двама ме преследват да им я продам, но не я давам за нищо.
  • 172 любопитен

    1 1 Отговор
    Ел . автомобил е едно бреме , от което няма оттърваване , в един момент става паметник , който ще се предава по наследство ..............парадоксът на СИНЯТА ЕНЕРГИЯ .
  • 173 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #167 от "Само така си мислиш!":

    И как най-изпадналият и объркан младеж реши, че може да изпитва интелекта на хората?
  • 174 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #168 от "Току-що погледнах":

    Утре като почнат да се появяват все повече такива електро гробища всичките ли ще ги преписваш на руснаците? Щом Илон е казал че нещо ще значи е вярно и истина. Щом някой покаже снимка на изгнила камара електромобили значи е лъжлив руснак.

    Коментиран от #177

  • 175 Oто

    5 0 Отговор
    чак сега разбрах, защо е толкова "вреден" дизела ...

  • 176 марс

    5 0 Отговор
    Попитайте Грета Тунберг къде ще хвърля тези батерии.
  • 177 Лъжливите руснаци

    1 2 Отговор

    До коментар #174 от "Гост":

    Значи може да повярваш на всеки лъжлив руснак стига мненията му да съвпада с твоето и няма нужда да проверяваш информацията? Всъщност това са споделени автомобили, които са натрупани там за преработка, която включва и монтирането на зарядно, което може да ползва обикновен контакт, за да може след това да ги продават на цена под 5000 евро, а само тези които не стават за продажба отиват за рециклиране. Автомобилите са алуминиеви, което за разлика от другите (истински) автомобилни гробища за ДВГ, не замърсява почвата дори с ръжда и масла. Та в крайна сметка не били компютри, както казва руснака във Фейсбук, а били компоти.

    Коментиран от #178

  • 178 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #177 от "Лъжливите руснаци":

    Не ми изтъквай причината защо колите са там и на кого са. Факт е, че са там и са електрически. Факт е, че не се рециклират а гният, насред полето. Факт е, че замърсяват а като им се пробият и корпусите на батериите ще тровят буквално. Защо, как, кой и от какъв зор ги е складирал там не променя факта, че са отрова за почвата и водите. За пръв път чувам, че алуминият като се изхвърли насред нивата и не замърсявал. Това е от новите схващяния за екология на дзендърите. Можете да си ги публикувате в наръчник на дзендъра-еколог, където ще поместите и останалите си екологични разбирания, как батериите не замърсявали околната среда, как добивът на редки метали за електромобили бил много екологичен, как изсичането на горите било полезно, защото само заемали площи за земеделски култури и ред други модерни схващания без почва.

    Коментиран от #179

  • 179 Размърдай си нещо което го нямаш

    0 2 Отговор

    До коментар #178 от "Гост":

    Кое не разбра? Фирмата е прекратила дейност и ще ПРОДАВА тези автомобили. В момента са ПАРКИРАНИ там. В чекмеджетата в къщи имам литиево йонни и литиево полимерни батерии които си стоят в над 10 годишни телефони и някои дори имат заряд все още в тях. Нито една от тях не е протекла да ми замърси чекмеджето. По-голямата част от тези автомобили ще бъдат продадени, а останалите рециклирани.

    Коментиран от #180, #181

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #179 от "Размърдай си нещо което го нямаш":

    Много ме кефи когато се правиш на неразбрал.
  • 182 ДВГ

    0 0 Отговор

    До коментар #64 от "рено ентусиаст":

    На теб и дървена тояга ти стига еднъж Ти къде виде електрически трактор да ти ореплощите бе каун
  • 183 Пеевски

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Димов":

    Я си карам теслата па вие си знайте

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.