Last news in Fakti

18 Юни, 2021 08:26 12 154 22

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • brabus-
  • rocket-
  • 900-
  • тунинг

Общо 25 екстремни офроуд автомобила ще бъдат пуснати на цена от 571 270 евро всеки

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил - 1

Табелката на Brabus Rocket означава, че за много пари купувачът ще получи нещо много мощно и бързо. Така беше и с Rocket 900 One Of Ten лифтбек или, да речем, Rocket 900, но базиран на Mercedes-Benz S 65 AMG. Иновацията тази година е всъдеход Brabus 900 Rocket Edition, или радикално преработен Mercedes-AMG G 63. Емблематичното студио използва нов бодикит на Widestar, изработен от въглеродни влакна, ковани 24-цолови джанти и модифициран V8 двигател. С други думи високопроходимата G-Klasse е превърната в суперкар.

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил

През 2019 г. Brabus показа истински ексклузив - G V12 900 One Of Ten SUV, базиран на актуалната G-класа, но с двигател V12 6.3 под капака. Двигателят на това чудовище е с мощност 900 конски сили и 1 200 Нм въртящ момент, което позволява на колата да ускори до сто за 3.8 секунди. Новият Brabus 900 Rocket Edition вдига летвата още по-високо, но е оборудван само с битурбо осмак, макар и напълно модернизиран. Освен това изпускателният колектор от неръждаема стомана с електронно контролирани клапани, въглеродни накрайници, подсветка и два режима на работа е отговорен за уникалния му звук, който е в две тоналности: Sport и Coming Home.

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил


Монтирането на V8 4.0 от обичайния G 63 в Brabus води до увеличаване на работния обем до 4.5 литра, като това става благодарение на нови бутала и цилиндри, както и на колянов вал, който е повторно фрезован и балансиран. Също така всъдеходът-суперкар е с нови турбокомпресори, две горивни помпи, по-големи изпускателни тръби, а управляващият блок е пълен с нов патентован фърмуер. След всички манипулации мощността достига до 900 конски сили, а максималният въртящ момент - до 1 250 Нм, които се предават на колелата чрез деветстепенна автоматична трансмисия и 4х4 задвижване. От нула до сто Brabus 900 Rocket Edition ускорява за 3.7 секунди, а максималната му скорост е 280 километра в час.

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил

Външните атрибути на "офроуд-суперавтомобила" са добре познати на почитателите на Brabus. Това са капак от въглеродни влакна, радиаторна решетка с вграден инерционен въздухозаборник, композитен преден и заден спойлер, персонализиран дифузьор, много карбонови части и, разбира се, джантите. Brabus 900 Rocket Edition е оборудван с 24-цолови моноблок "Platinum Edition" Z джанти, "обути" в гуми Continental, Pirelli или Yokohama. Има два външни цвята, от които можете да избирате: Signature Black и Stealth Grey.

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил

Интериорът на Brabus 900 Rocket Edition е почти изцяло завършен в кожа с контрастни шевове. Всички 216 интериорни елемента - от вентилационните дефлектори до тапицерията на волана - са решени в характерния Rocket Red цвят на демонстрационния автомобил. Отзад има две отделни седалки. И двете се отопляват и вентилират, както и имат памет на позицията. Ако обаче желаете, можете да си поръчате и триместен диван. Всъдеходът Brabus 900 Rocket Edition ще бъде издаден в 25 екземпляра. А всеки ще струва 571 270 евро.

Това е G-Klasse Brabus Rocket Edition или офроуд-суперавтомобил


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 също така е

    43 8 Отговор

    До коментар #1 от "Аййн цваййн":

    всеизвестно че ганьо знае да плюе и обижда от завист без нищо да разбира от темата…
  • 3 1111

    22 6 Отговор
    То хубаво хубаво ама хората са казали, че много хубаво не е на хубаво... от няма на къде малко са прекалили от към цветове, кич и "спортни" елементи в иначе така перфектен и доказан джип.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Иво

    18 5 Отговор
    Повечето бройки от тази модификация вероятно ще бъдат закупени от джагалите търгуващи с петрол които буквално се чудят къде да похарчат парите си .Освен тях не се сещам за други готови да платят тази цена за този кич.

    Коментиран от #7, #18

  • 6 тарикату

    9 7 Отговор
    паркетник за шмешници

    Коментиран от #19

  • 7 карчи

    12 0 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    Точно в рози таргет са насочени тези коли кич наточени! "Който плаща той поръчва музиката" !
  • 8 Отврат

    11 8 Отговор
    Това е отврат. Мяза на тунинг от кварталното магазинче за автоаксесоари
  • 9 Офф-чар

    7 1 Отговор
    С тези "Гуми за мъгла" , стърчащите отдолу кюнци и спойлер е само за Офроуд.
  • 10 Шопандец

    10 0 Отговор
    Поредната играчка за арабеските от полуострова. Ше и се порадват па ше я зарежат в някоя пустиня
  • 11 гост

    4 4 Отговор
    Това за офроуд може да го ползва само някой руснак дет не си знае парата или ютубър за да си вдигне гледанията.
  • 12 Инженер

    8 6 Отговор
    В автомобилостроенето немският технически гений е ненадминат и всички останали копират от тях на един или друг етап от развитието си.

    Коментиран от #16

  • 13 Прост(о) шофьор

    11 3 Отговор
    Нямам нищо против колицата, ама кое по-точно в сегашния ѝ вид накара авторчето да я нарече "офроуд" суперколица в заглавието?! Най-много бордюр да качи през живота си таз карета.
  • 14 ПЕНКО

    3 3 Отговор
    В БГ МОРЕТО ИЗЧЕЗНА НЕЩО МНОГО ПО-МОЩНО И БЪРЗО !!! ЕДИН БУС СЪС ХЛЯБ МОЖЕ ДА ПРАТИ БРАБУСА В ПРОЦЕС НА ИЗДИРВАНЕ НА ПЪТНИЦИТЕ МУ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 15 ПЕНКО

    1 3 Отговор
    ВСИЧКИ СТОЙНОСТИ НА ЕКВИВАЛЕНТИТЕ ПАРИ - СА НА БАЗАТА НА ПРОСТОТО ТРИЕНЕ МЕЖДУ ТЕЛАТА !!!!!!!!!!
  • 16 Ха ха ха

    6 4 Отговор

    До коментар #12 от "Инженер":

    карай си немските каски и се заблуждавай ахахаха ! На Сафари или по джунглите с таз ГеГа, Х5-ца или Q7-ца ходиш ?
  • 17 И както винаги

    4 7 Отговор
    в някаква никому неизвестна бг страница в нета, някакви никому неизвестни бг спецове и познавачи, които никога не са карали истински автомобил, да не говорим, че не са се качвали на кола с повече от 250к.с. и си нямат понятие как се управлява, се опитват да се доказват един другиму. Да, доказали сте се - тъпи, прости, нежелаещи да учат, дебили в почти всяко отношение. Ей, лальовци, кирливани и некадърници, смучете си ракията, живуркайте си в панелките и порутените къщурки, лъскайте бастуна, и най-учтиво казано: духайте супата. И не се занимавайте с живота - не го живеете.

    Коментиран от #21

  • 18 До колкото знам

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Иво":

    в Пловдив вече има една!
  • 19 Аз Бенца

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "тарикату":

    научи се да пишеш първо ганчо
  • 20 Сал

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "Аййн цваййн":

    Кисело е гроздето, кисело !
  • 21 Ами ти

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "И както винаги":

    Въпросът е ти как се озова при гореописаната от теб групичка?
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.