3 10711

Повече за първото М3 комби на BMW

  • bmw-
  • m3-
  • e46-
  • touring

Да се подготвим за появата на новия Touring модел с препратка към миналото

Повече за първото М3 комби на BMW - 1
Снимки: BMW

Едва след няколко месеца очакваме да видим първото по рода си серийно BMW M3 Touring, като модела се очаква с голямо нетърпение, а баварците отделят голямо внимание на него. Връщайки се назад в историята, обаче, можем да видим, че G22 няма да е първото произведено от BMW комби с означението М3.

Повече за първото М3 комби на BMW

През 2000 година от марката правят концепт на базата на стандартно Е46 Touring, който така и не достига до серийно производство. Колата все още се пази в музея на BMW и може да бъде видяна от фенове на марката. Идеята още тогава е ясна и практикувана от Audi и Mercedes, а именно комбинирането на спортна кола с практичността на комби.

Повече за първото М3 комби на BMW

За целта от BMW комбинират актуалното тогава М3, като прехвърлят двигателя, окачването, броните, калниците и салона, за да направят единственото по рода си за момента М3 Touring. Под капака можем да открием добре познат 3.2-литров бензинов мотор с 343 конски сили и 365 нютон метра, предавани единствено към задните колела.

Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 8 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Не мразя БМВ, но

    24 2 Отговор
    Тези мощни резачки само със задно задвижване, не са за всеки. Гробищата и болниците са препълнени с такива “карачи”. По старите и мощни баварци са доста опасни!!!

    Коментиран от #6

  • 2 А знаете ли

    16 19 Отговор
    защо BMW не произвеждат бусове и камиони?Защото много трудно ще се теглят към сервизите.

    Коментиран от #8

  • 3 охооо

    4 24 Отговор
    И накрая една Ксантия V6 Activa ги наказва немските бегачки

    Коментиран от #5

  • 4 мерцедесаджия

    9 0 Отговор
    това Бнв е яко ,виждал съм такова ...но както каза № 1 ...прав е
  • 5 Преди години

    17 7 Отговор

    До коментар #3 от "охооо":

    имах PEUGEOT 205 GTI 1.9 130к.с.Тогава тепърва започваха да тунинговат и "чипосват" всякакви модели за улични състезания.Често ходех да се "дърпам" на Военна Рампа и бул.Цветан Лазаров като реално съм заставал с всички тогавашни участници.Единствените коли от които съм падал бяха VW CORADO G60 и AUDI S2.BMW-тата ми бяха най лесни защото докато боксуваха при потеглянето аз вече бях далече напред.Ако навреме бях взел мерки срещу ръждата по купето,тази кола вероятно още щеше да е в движение и да "наказва" много от съвременните "бегачки".

    Коментиран от #7

  • 6 БАЙ Х@Й ‼️

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "Не мразя БМВ, но":

    Това, че магарета сядат зад волана на коли с много коне под капака, е друга тема и не означава че трябва да се правят само коли с "помощни колелца"!
  • 7 qwerty

    7 0 Отговор

    До коментар #5 от "Преди години":

    предо мноооогооо години (1995) пътувах на стоп от варна и някаква мутра ме взе с такова корадо. за първи път в живота си се возих на автомобил, който движеше нечовешки по магистралата.

    Коментиран от #10

  • 8 Като гост

    5 7 Отговор

    До коментар #2 от "А знаете ли":

    Ти пък, бусове и камиони, нека първо се научат да правят коли.
  • 9 Абе яяя

    3 4 Отговор
    си го връщайте на моргата в Германия това bmw.
  • 10 Корадо

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "qwerty":

    V 6 193 кончета за онези години бяха сериозни бегачки, но виж в официалния сайт на wv, защо са ги спрели от производство! Подсказвам - висока цена на производство, ненадеждни и опасни. Преди Ауди да пуснат SQ7 и SQ8, Кайен V8 diesel S, WV пусна Туарег V8 с 421 кончета. Концерна реши, че е нецелесъобразно и ограничи бройките и другата работа по шасито!

    Коментиран от #11

  • 11 Тоя па

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Корадо":

    Упорито разменяш буквите в абревиатурата на Фолксваген. Пише се VW - VolksWagen (народна кола). Айде. И да почерпиш.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.