Last news in Fakti

10 Юли, 2021 14:25 48 150 193

Екземпляр от колите, които ще се правят у нас, "кацна" в София

  • e.go-
  • електромобили-
  • завод
Екземпляр от колите, които ще се правят у нас, "кацна" в София - 1

След като тази сутрин министърът на икономиката Кирил Петков и германския производител на електромобили Next.e.GO подписаха меморандум за производство на автомобили в България, в столичния "Тех Парк" беше показана и самата кола, подробности за която вече ви разказахме.

Екземпляр от колите, които ще се правят у нас, "кацна" в София

Германските производители бяха докарали два тестови автомобила E.GO Life, а по време на представянето на компанията у нас бе показана и версията, с която ще стартира производството в България - E.GO Life Cross. У нас освен версията с повишена проходимост ще се прави и вариант E.GO Life Sport.

Екземпляр от колите, които ще се правят у нас, "кацна" в София

Според плановете това се очаква да се случи през 2023 година, като дотогава фабриката трябва да е напълно изградена. Основното производство ще е в Ловеч, а инвестицията е за 140 млн. евро.

Екземпляр от колите, които ще се правят у нас, "кацна" в София

Всички BEV автомобили e.GO са базирани на високоякостна алуминиева рамка space frame и са изработени от възобновяеми полимерни материали. Този подход елиминира нуждата от традиционните цехове за пресоване и боядисване, което позволява по-екологична и икономически устойчива система за производство на автомобили в т.нар. микрофабрики (каквато ще е тази в Ловеч).

Екземпляр от колите, които ще се правят у нас,
E.GO Life Cross

По този начин e.GO Mobile иска да революционизира производството в автомобилната промишленост, като сведе до минимум екологичния си отпечатък и повиши капиталовата си ефективност. А интересно видео за това как ще изглежда новата фабрика, която би следвало да е готова през 2023 година, можете да видите ТУК.

Екземпляр от колите, които ще се правят у нас, "кацна" в София


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 114 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хаха

    357 55 Отговор
    Хубаво ще ги произвеждаме ,но като ги гледам се чудя кой ще ги купува

    Коментиран от #12, #43, #55

  • 2 И с цена

    320 15 Отговор
    около 40 000 лв. ще е непродаваем у нас.

    Коментиран от #26, #169

  • 3 Некой

    107 37 Отговор
    Браво
  • 4 Алпин

    229 15 Отговор
    Сапунерка, но щом я купуват нека има инвестиции и работни места.
  • 5 мечо

    154 65 Отговор
    ас за кола повеч от 2200 2300 не давам

    Коментиран от #70, #103, #187

  • 6 Сестра Галева

    149 32 Отговор
    Аз в западна Европа от 20 години и съм по пътищата всеки ден ама тая кола за първи път я виждам

    Коментиран от #14

  • 7 Хо хо хо

    69 22 Отговор
    Тия са колкото оня със сгаеиона на Левски.

    Коментиран от #56, #152

  • 8 Turbo Инженерина

    50 16 Отговор
    "Всички BEV автомобили e.GO са базирани на високоякостна алуминиева рамка space frame"

    Абе тези не са ли чели умозаключенията на великите форумни турбо инженери, та са толкова глупави да направят рамка от алуминий, който се гъне"

    https://m.fakti.bg/technozone/595254-tesla-pokaza-kak-se-testva-kachestvoto-na-sglobenite-v-kitai-koli-video#comment_94

    "Теслю алуминии не хващал в ръцете си и не знае колко лесно се гъне"

    Коментиран от #131

  • 9 споко

    125 24 Отговор
    след изборите инвеститора ще се откаже
  • 10 az #Победа76

    155 13 Отговор
    Всеки електромобил става единствено за движение в градски условия. Приложението на такъв тип превозни средства е силно ограничено...

    Коментиран от #42

  • 11 НЯКОЙ

    194 10 Отговор
    Не е подходяща за фукльовци и мутри и особено за мутреси!
  • 12 Последния Софиянец

    118 43 Отговор

    До коментар #1 от "Хаха":

    Те немците са осигурили пазар.Не са балъци.

    Коментиран от #66, #179

  • 13 БАЙ Х@Й ‼️

    141 9 Отговор
    За голф-количка и за пазар става !
  • 14 😶😗😚😏

    64 10 Отговор

    До коментар #6 от "Сестра Галева":

    И като моя мотор с двата коша не си виждала уверявам те
  • 15 Геко ще я купя за малкия да си играе

    61 9 Отговор
    Той е на 3.

    Коментиран от #79, #80

  • 16 Андрей

    97 9 Отговор
    Това кола ли е?!

    Коментиран от #139

  • 17 Бръъъъм бръм! Бръм,бръм

    81 8 Отговор
    Лелеееее колко е хубаваааа ,изглежда много хубава.Става и за барбекю
  • 18 БАЙ Х@Й ‼️

    72 27 Отговор
    Къде сте минусошляпачета? Напълнихте ме с минуси на предните две статии за това инжинернопорно! Айде, хвалете я сега и цъкайте с език ! Колко е хубава, удобна, практична, евтина ..... при това ЩЕ излезе след ДВЕ години МОЖЕ БИ !

    Коментиран от #23, #46

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 DonBoKoHaRaM

    70 59 Отговор
    Сапунерка, но с едва 30% разход за гориво и сервиз в сравнение с най-исономичния дизел! Ако един водач има 600-700 лв. месечно разходи с такъв сега, то означава 180-200 лв. с eGO. Спестява 400-500 лв. месечно, 5-6000 лв. Годишно и за 7-8 г. това МПС се изплаща перфектно… Всичко това, ако бай Ганьо или мис Гащи реши, че да е ECO е яко!

    Коментиран от #155

  • 21 ПаткиБг

    70 29 Отговор
    Това е кола за джуджета !Нормален човек не може да се побере в нея !
  • 22 Къв е тоя

    61 21 Отговор
    Трабант

    Коментиран от #78

  • 23 Последния Софиянец

    41 43 Отговор

    До коментар #18 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    До 2030 година в ЕС ще забранят Двигателя с вътрешно горене.

    Коментиран от #32, #35, #39

  • 24 Какво

    72 22 Отговор
    Тези бъзикат ли се с нас, това кола лие ве
  • 25 До к 23

    61 8 Отговор
    До тогава вече ще сме на 18-тата ковид вълна !
  • 26 e GO Life цени

    36 5 Отговор

    До коментар #2 от "И с цена":

    Цена за Европа - 15 900 евро Life 20. Средната версия - Life 40 - 17 400 eвр.. Най-скъпата Life 60 - 19 900 евр.. Краш -тест 3/5 звезди.

    Коментиран от #74

  • 27 пешо

    105 11 Отговор
    същата дива грешка както с ровър маестро. кой нормален популант ще даде 40 хилки за това? западняците са дълбоко убедени, че тук живеем по дърветата и ядем доматите с колците. смешен обем, смешна визия, вероятно и смешно удобство.
    идват с гръм, трясък и фанфари, о.сират каквото могат и се изнасят по терлици.

    Коментиран от #57

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Соломон Паси

    32 3 Отговор
    Това е моят Трабант.. Сега ще го патентовам и ще гушкам и от там 😁😁😁😁

    Коментиран от #41

  • 32 пешо

    51 5 Отговор

    До коментар #23 от "Последния Софиянец":

    колкото забраниха атомната енергия...
    всичко са врътки заради пазарите, акциите. тоест, винаги става дума за това, да се оскубят едни пари от гаргите. които са еко, яко и пр. но са си 80%. ако не и повече.

    Коментиран от #47

  • 33 кой

    43 10 Отговор
    ще купува тези детски играчки за 50 бона обещали са им да им построят завод и да изкупуват почти колите що Росенчо е там ясна е работата
  • 34 Васил

    65 4 Отговор
    40 бона за 100 километра дръж се Китай
  • 35 Андрей

    44 4 Отговор

    До коментар #23 от "Последния Софиянец":

    До тогава ще е станало ясно, че електрокарите в този им вид не са решение на проблема и "еко" модата ще се прехвърли на нещо друго.
  • 36 гост

    88 7 Отговор
    Паркирай до него една Дачия Спринг и да видим кой купувач какво ще избере. Не стига, че е по-скъпо, ами е с две врати, нискък пробег и прилича на китайска гаражна сглобка. Някак си не го виждам това.
  • 37 В стила на кьорфишеците

    57 25 Отговор
    Рядко грозна кола. Щях да повърна. Така беше обявена новината от служебния кабинет, все едно не тесла ама много по-добра марка за ел коли идва. Майбаха на електрическите коли. Дано тая грозотия не спира коло вкъщи, че ще повръщам всяка сутрин, ще хвана болемия хахахахахахахахаха

    Коментиран от #50

  • 38 Хаах

    35 4 Отговор
    Това е новият батмобил!
  • 39 БАЙ Х@Й ‼️

    37 3 Отговор

    До коментар #23 от "Последния Софиянец":

    Това какво общо има с това изделие( кола е трудно да се нарече)???
  • 40 dmxl

    45 34 Отговор
    каквото служебното правителство, такава и колата! Смях в залата!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Ами, приятелю, те и не мислят

    31 4 Отговор

    До коментар #10 от "az #Победа76":

    Да ни разрешават да се движим по далече! Та и затова това са “атомобилите на бъдещето” - самоходни консервни кутии…
  • 43 Мегаполис

    11 25 Отговор

    До коментар #1 от "Хаха":

    Много са ти объркани мислите,от това,че не си виждал свят.Живота не е само на село и близкия голям град.

    Коментиран от #51, #77

  • 44 Счупи тъпомера

    31 5 Отговор
    Тестовите, да не ги пускат по нашите пътища, че като им се рахлопа окачването за 1000км, ще си отидат преди да започнат. :)
  • 45 Алексей

    28 9 Отговор
    В Германия българите работят за 30 евро на ден. Тук в Бг толкова може и да не е заплатата в завода на подинжинерният състав. Тази щайга е за каршеъринг. Никой не си купува сламен плажен чадър.
  • 46 За какво ти са минуси

    21 11 Отговор

    До коментар #18 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Нали Тесла била боклук, а точно според вас това е перфектния електромобил - малък с малка батерия и малък въглероден отпечатък? Сега разбра ли защо харесваме Тесла и подобни по размер, време за зареждане и пробег електромобили, а не такива боклуци? Ако не бяха Тесла, сега всички 100-годишни щяха да предлагат само такъв тип електромобили и да обясняват на политиците как клиентите не искали да ги купуват.
  • 47 За АЕЦ не знам

    13 3 Отговор

    До коментар #32 от "пешо":

    Но я кажи какво става с въглищните централи? Мислиш ли че ще им се размине да ги затворят през 2035 година както бяха решили, а ТЕЦ Марица ще изкара ли до 2050 година както разправяха българските политици пред избори? Слагахте ми минуси, когато преди две-три години ви казах че няма да изкарат и до 2030 година, а сега какво мислиш по въпроса, защото аз вече си промених предишното мнение за 2030 година?
  • 48 гост

    17 7 Отговор
    тези колички ще бъдат разположени на различни места в града и ще се ползват под наем примерно отиваш до супер маркет
  • 49 БАРС

    31 7 Отговор
    Руската на камаз ама 1000 пъти е по хубава от тази и е по евтина и по широка и т.н важното е да се првят коли на някоя пишман германска фирма и да се бият в гърдите наите политици че са извикали германците.Намирисвами нещо кто китайските коли дето се правеха в ловеч и помен няма вече от тях.
  • 50 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ

    6 20 Отговор

    До коментар #37 от "В стила на кьорфишеците":

    Те пък тези дет сега ги наричате Пежо,ситроен,и другото френско...рено са много по различни,или немските 3-4...!Ще стигнете да си подържате стари коли на по 50г,щото имат душевност...Жалко,че няма да съм жив да гледам как ще почнете да си самоправите резервни части за тях....
  • 51 Ха ха ха

    31 11 Отговор

    До коментар #43 от "Мегаполис":

    само да ти споделя ,че тук ще се крадат БЪЛГАРСКИ ПАРИ , няма да има нищо сериозно , след китайските коли идват ,,уж ''по сериозни инвестиции но от джоба на нас ще бъдат откраднати огромна сума пари !
  • 52 Гларус

    4 12 Отговор
    ВЗЕМАМ Я....
  • 53 Верно ли

    21 10 Отговор
    Хаха, да, с "качествените" пътища, завещани от тулупа ще ни трябва E.Go Life Cross :))) Трябва да наблегнат на окачването :)))
  • 54 Ивайло

    26 6 Отговор
    Глям успех една огромна машина за боклук който ще се изхвърля в нашите води и почва
  • 55 Ахахах

    20 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хаха":

    Най много ще се продават в Централна Африканска Република
  • 56 Jghjh

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Хо хо хо":

    Взе ми коментара :D
  • 57 Hhfh

    9 4 Отговор

    До коментар #27 от "пешо":

    Румънците със Ситроена бяха по-зле от нашите роувъри, ш на извиняваш ;)
  • 58 Справедлив

    17 9 Отговор
    Поредният Европейски боклук за таолетната на Европа.Максимум три години и фалит.
  • 59 Петко

    14 3 Отговор
    В момента се сдобих, срещу доста пара, с дизелово L200 с евро 6, 2020 год произведено и първа рег 12.2020. Ще видим дали ще го заменя с електричка, докато има още ресурс в него.
  • 60 Коко

    20 15 Отговор
    Е не като завода дето го направи Боко тиквата ама той май не стана така се прави хубави лоши ще има работни места а за продажбите има кой да мисли вий ментаците на Боко тиквата ходете да се снимате с мечки и да им копаете дупки Боко тиквата си отива и такива заблудени олигофрени и те с него айде сега почвайте да харчите и грачите
  • 61 CL500

    51 7 Отговор
    Мнооого смешна тая кола, ако въобще може да се нарече такава. Това за 50 хил лева е непродаваемо, поне не и с достатъчна пазарна величина, че да не фалира. Щях да кажа, ами да му мислят немците, докато не разбрах, че тези ще получат и българска държавна субсидия...Опаааа....И с това, че се подписва толкова прибързано договора днес в събота, точно преди изборите...що ли почна да ми намирисва всичко...Ами, че щели да изкарат тая сапунерка чак в края на 2023-та или 2024-та.... Ами то тогава ще е бъкано от електрички от всякакви производители, с по-нови батерии, по-евтини по него време батерии и с по-голям пробег. Кой ще си купи това през 2024-та за 25 хил евра??? А тая компания вече била фалирала веднъж ... задава се планиран втори фалит и една камара милиони от нашата субсидия в канала...ама май по-скоро в нечий джоб.... Много замириса тая кола ... и в събота договор, а в неделя - избори и нови управници за пед свършен факт ...

    Коментиран от #102

  • 62 Куралееф

    23 3 Отговор
    Пак фейк и това са някакви инвалидни бараки
  • 63 номад

    11 14 Отговор
    друго си е да караш 20 годишен милионер премиум на газ и таблото коледна елха много ме кефи я хидравликата му тече гумите различни а дизел е супер чади та се невиди
  • 64 Шердан Българов

    19 5 Отговор
    Гриша Ганчев ФАЛИРА и набута барутниците си на полицията ! Тия като фалират на трудно подвижни пенсионери ли ще ги раздават залежалите наличности през социални грижи?
  • 65 wgg

    8 17 Отговор
    Колата е супер и дани се изградят и зарядни станции

    Коментиран от #106

  • 66 Да осигурили са

    15 3 Отговор

    До коментар #12 от "Последния Софиянец":

    За миналата година са продали 100 бройки
  • 67 вгг

    6 5 Отговор
    Ако навлезе и като такси , както шкодите и фолксвагените ще е идеално.
  • 68 Госあ

    21 9 Отговор
    Производството на бг миксери и перални щеше да бъде много по удачно и екологично. Държавно участие....чудно...това са иновациите на кирето и зеления чорап. Добре ги вижте.

    Коментиран от #171

  • 69 Няма кой да ни спре

    15 2 Отговор
    През 2025 идват ефките и това чудо его. Превръщаме се в икономическият тигър на балканите и етрафа.......само да устискаме до тогава.
  • 70 Илиев

    10 3 Отговор

    До коментар #5 от "мечо":

    Теб пък кой те пита колко даваш?
  • 71 Всяка

    11 1 Отговор
    Всяка държава, която произвежда автомобили осигурява първо държавната си администрация. Позиция, парламент, министерски съвет, президентство, национална служба за охрана.
  • 72 Няма да стане

    17 5 Отговор
    Албанската мафия под формата на собственик автомобилостроител вече се настани в България преди Албания да влезе в ЕС. Браво, пак сме първи отзад напред в класациите. Ако учените младежи ги лъжат нас не могат.
  • 73 оня с коня

    21 17 Отговор
    Ето ги най-после Автомобилите които са си НАШЕ,РОДНО ПРОИЗВОДСТВО. А това е отдавна очакван повод да се Гордеем че най-после БГ става РЕАЛЕН КОНКУРЕНТ на Автомобилопроизводителите в Европа и НЕ само!А КОЙ има Решаваща роля за привличането на Подобен Стратегически Инвеститор в Страната ни и предстоящото УДАРНО производство Автомобили?Ами ПРАВИТЕЛСТВОТО НА РАДЕВ,затова и независимо от Заводското наименование на Автомобилите,те Масово ще се наричат "РАДЕВКИ" от признателния Народ!

    Коментиран от #85

  • 74 факт

    18 5 Отговор

    До коментар #26 от "e GO Life цени":

    това не отговаря на никакви изисквания за безопасност
  • 75 шопо

    18 3 Отговор
    новио трабант
  • 76 Jrj

    14 7 Отговор
    Много прилича отпред на старата микра?В България има доста Смарт и не виждам тая кола да е по лоша,поне визуално?Лошо,добро това е бъдещето ,на всеки му се кара 911турбо,ама??За София това е супер,само да има достатъчно зарядни станции,няма зелени или сини зони,малко място за паркиране заема.Минуса му е високата цена,ама може нашите умни глави да измислят някакви преференции?

    Коментиран от #82, #94, #168

  • 77 Хахах

    8 3 Отговор

    До коментар #43 от "Мегаполис":

    Познаваме ли се????Ти би ли карал такова нещо??
  • 78 Врачанин

    27 3 Отговор

    До коментар #22 от "Къв е тоя":

    Трабанта си е кола за 4 човека и има багажник, а това за нищо не става
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Пак ще питам

    5 4 Отговор

    До коментар #15 от "Геко ще я купя за малкия да си играе":

    А на малкия майка му пак ли ще продължава да се вози на мотора ми?
  • 81 1234

    19 2 Отговор
    аве убуу ,ама ситроен обмисля подобна на 6000евра ,че тая и у германия че и норвегия няма да са арчи.
    Пак куц проект за съжаление!!!
  • 82 чичака

    2 5 Отговор

    До коментар #76 от "Jrj":

    в БЪЛГАРИЯ преференций няма ,както знаеш ако не знаеш да ти кажа,колите на газ ще се тестват само на бенз за новия еко стикер,иначе ако искаш карай на пръдня
  • 83 ЧОБАНИН

    20 1 Отговор
    И ТОВА НЕЩО ЩЕ Е КОНКУРЕНЦИЯ НА ДУСТЪР ХИБРИД / ТАКИВА КАТО ТОВА ВЕЧЕ ПРОИЗВЕЖДА БЪЛГАРСКА КОМПАНИЯ ЩО НЕ ПИШЕТЕ ЗА НЕЯ / СКАПАНИ ПЛЯМПАЛА
  • 84 ЧОБАНИН

    14 1 Отговор
    МИ НИИ ПРАЙМ ЕЛЕКТРОКАРИ ОТ 70 ГОДИНИ БЕ ТЪПУР
  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 СЕЛЯНИН

    15 3 Отговор
    МОЖЕМ ДА СЕ ГОРДЕЕМ САМО С БУЛГАР АЛПИН 1970 /ОЩЕ СТРУВА МАЙКА СИ КАТО РЕТРО / АМА ТИ ОТ КЪДЕ ЩЕ ЗНАЕШ
  • 87 ехо

    11 4 Отговор
    А бе хора,Ауди ще разработва в следващите тридесет години бензинови и дизелови двигатели.Така че,спокойно ел. автомобилите няма да ни превземат.
  • 88 аноним

    11 4 Отговор
    Киро язовиро е платил с наще пари да доиде тази фалирала немска фирма. А иначе това е умален вид на раф 4.А и зашо Гюнтер Шух, който основава компанията през 2015 г. като професор в RWTH Aachen University, се отказва от оперативното управление и напуска компанията на 1 юни
  • 89 селтак

    15 2 Отговор
    Ко туй бе? Знаете ли какво стана със завода във Баховица? Кой ше го купи тоа котор не знам!🤣🤣🤣
  • 90 Голем смях

    23 2 Отговор
    Че тя България такива електрокарчета произвеждаше и по времето на бай Тошо.Даже бяха по-големи и по-красиви.Кой малоумник ще седне в такова порно на амтомобил.
  • 91 Уууууууу

    17 2 Отговор
    За това возило ще се иска ли регистрация????
  • 92 сноу

    8 3 Отговор
    Тия не можаха ли да си спретнат поне една подобна на бмв емблема и някакво ръмжащо и пушещо коминче отзад и щяха да зарадват над 50% от електУратиту на Гойчи..
  • 93 Жоро

    10 12 Отговор
    Отлична за мами с деца да ходят на магазина и на училище както е за доставчици на храна. Разхода ще е уникално добър и първоначалната инвестиция не голяма. Имайте в предвид че за Европа цената е 4-5 заплати така че всичко ток при тях. При нас малко по трудно продаваем но ако правителството пусне някакви отстъпки за електроавтомобили примерно 5-6к лева може би ще стане работата. Пак казвам градските доставчици и сега карат малки фърфаляци с голям разход в града.
  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 95 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 98 Machbox

    8 2 Отговор
    Я тази я немам ще менкам с некой шваба
  • 99 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 100 Бай Шиле

    8 3 Отговор
    Оня нахиления от снимката,наш Плевньо ли е?
  • 101 Матей

    11 1 Отговор
    Напомня на фолксваген от едно време,тип сапунерка.
  • 102 И аз да кажа

    18 1 Отговор

    До коментар #61 от "CL500":

    И изпълнителният директор "чист немец" на име Али ...., показаха го по ТВ
  • 103 ММнн

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "мечо":

    аз до 2000 лв
  • 104 Хасан

    14 1 Отговор
    много пара ва,много скъпу
  • 105 незнайко

    13 1 Отговор
    Отсрани и отзад добре изглежда, но отпред е пълна трагедия !!! Имам чувството, че е рисувана от дете !!! Прословутата "костенурка" е по красива отпред !!!
  • 106 Единственото суперско в тази

    11 2 Отговор

    До коментар #65 от "wgg":

    кола е, че не плащаш за синя и зелена зона и то, ако не решат друго.В ковид времена градският транспорт не е опция, а кой знае след ковид какви други вируси ще изпълзят. С подобно "чудо" на автомобилната инженерна мисъл едва ли ще тръгнеш на море или планина на 300,400 и повече километри. Ако досега бяхме карали предимно рикши щеше да ни изглежда супер това грозниче, но сега...
  • 107 Далавера

    12 2 Отговор
    Щом е намесен Роско от плевнята - силно мирише ма далавера и неуспех!
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Кико

    18 1 Отговор
    Тази история нещо ми напомня на историята с младия англичанин който щеше да оправи Левски Всички очакват фокусника със зайчето да излезе от цилиндъра!
  • 110 ПЕНСИОНЕР

    21 2 Отговор
    ЩЕ МОЖЕ ЛИ С ТОВА НЕЩО ДА СЕ ВЛИЗА В КУФЛАНДА МЕЖДУ РАФТОВЕТЕ?

    Коментиран от #111

  • 111 ПЕНСИОНЕР

    11 2 Отговор

    До коментар #110 от "ПЕНСИОНЕР":

    ЧЕ МИ МЯЗА НА ИНВАЛИДНО СКУТЕРЧЕ?
  • 112 Dreivi

    18 1 Отговор
    Някаква фалирала фирма щяла да произвежда кола която никои не иска, поредната комунистическа смешка.
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Реалист

    15 2 Отговор
    Тая консерва само луд промит мозък би си я купил. Поредната пародия на автомобил.
  • 115 Иво

    13 2 Отговор
    това двуместно превозно средство не може да се нарече,кой ще даде 20к евро за това нещо,съдбата му е ясна още от сега,както стана с Great Wall.

    Коментиран от #117

  • 116 ДЕТСКА

    7 1 Отговор
    ЗАЛАГАЛКА
  • 117 нормална цена

    1 7 Отговор

    До коментар #115 от "Иво":

    Това е нормална цена за електромобил. Най-евтиният такъв е Дачия и струва 18000. Парите се избиват с градско каране и реалният еквивалент е разход 1,5 л

    Коментиран от #118, #119

  • 118 Иво

    14 1 Отговор

    До коментар #117 от "нормална цена":

    като ти вдигнат тока още десет пъти до тогава,че избиваш не пари а пяна със стиснати зъби...
  • 119 Иво

    13 1 Отговор

    До коментар #117 от "нормална цена":

    аз нека си карам 20 годишната кола на газ за 1.10 литъра,пък ти си избивай 20к евро,и кога ще ги избиеш ?

    Коментиран от #130

  • 120 Брат

    10 3 Отговор
    Китайските поне приличаха на истински автомобили и SUV-ове. А това прилича на руското изчадие СМЗ С-3Д

    Коментиран от #123

  • 121 Край

    8 1 Отговор
    Сигурно ще се състезават по пистата за формула 1 дето щеше да я срои в Кътина "инвеститора" на Румен Петков
  • 122 НЕКАДЪРИЕ

    5 2 Отговор
    ПИШЕ - ,,МАДЕ ИН БГ" НА ВРАТАТА ............ ИМА ЛИ ТОВА НЕЩО ОБЩО С ДЖОБНИЯ ТЕНИС ПРИ БОЙКО ПРЕСТЪПНОТО ? ЩО НЕ ГО НАПИСАХТЕ НА БЪЛГАРСКИ БЕ ПРЕДАТЕЛИ - МОЖЕ БИ ЩОТО ТАЯ КОЛА ИЗОБЩО НЕ Е ПРОИЗВЕДЕНА В БЪЛГАРИЯ - СТИГА СТЕ ПРАВИЛИ ГЕРБЕРСКИ НЕКАДЪРНИ ПРОСТОТИИ ОЩЕ В НАЧАЛОТО ЗАЩОТО ПРЕДСТАВЯМ СИ КАКВИ ПРОСТАЩИНИ ЩЕ ИЗВЪРШИТЕ ПО НАТАМ ..............
  • 123 Иво

    5 1 Отговор

    До коментар #120 от "Брат":

    това е смарт само че на ток за 40хил лв...усещам че идва един див капитализъм,както навремето комунизъм..

  • 124 ЛОШО НАЧАЛО

    9 3 Отговор
    ТОЯ БОКЛУК НЕ Е ЛИ ПЛЕВНЯТА , ДЕТО СЕ Е УХИЛИЛ КАТО ПЪЛЕН КРЕТЕН ?
  • 125 007

    4 3 Отговор
    Купувам три.
  • 126 СКУКА

    11 1 Отговор
    ДОДЕ ОТВОРЯТ ЗАВОДА /ДВЕ ГОДИНИ / , ТАЯ ЗАЗКА ЩЕ Е МОРАЛНО ОВЕХТЯЛА И НЕПРОДАВАЕМА ------------ С НЯКОЛКО ЗАВОДА ЗА ЛЕД ДИОДИ НАПРИМЕР , ТАКА СЕ СЛУЧИ ................ И КВО ПРАИМЕ , КАК ЩЕ СЕ БОРИМЕ С АКУЛИТЕ КАТО ФОЛКСВАГЕН КОИТО ЗА МЕСЕЦ ОТВАРЯТ ЗАВОД , А КИТАЙ ЗА СЕДМИЦА ОТВАРЯ БОЛНИЦА ЗА ЦЯЛ ГРАД ?
  • 127 Патето Яки

    16 2 Отговор
    Подигравка с думата автомобил.
  • 128 vasik atanasova

    13 1 Отговор
    ТОВА КОЛА ЛИ Е ?
    ПРИЛИЧА НА КАРТИНГ С БЛЪСКАЩИ КОЛИЧКИ НА НЯКОЙ ПАНАИР
  • 129 Уса

    5 3 Отговор
    Живота на тези електрокари е колкото на един смартфон.Иначе евала на Кирил Петков и за провиотика от кокиче,който е с отлични качества и в САЩ го знаят и купуват
  • 130 Иванчо

    8 1 Отговор

    До коментар #119 от "Иво":

    Газ 1,01 лв. НО-ооо , тока по-скъп от 01.07 , а до 23г много време и все през 6 месеца ще ни "оправят" електричеството.
  • 131 Готин

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Turbo Инженерина":

    Ако бе чувал нещо за алуминиеви сплави от рода на дуралуминия, нямаше да пишеш глупости, като петокласник!
  • 132 Гост

    9 2 Отговор
    Луди ли сте толкова патардия за един меморандум,който с нищо не обвързва никой,преди избори в събота,дали е случайно,не мисля.Те популистите,нямат почивен ден.
  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Варна

    1 2 Отговор
    а как се гази тоз алуминий, не е истина
  • 135 Иван

    8 1 Отговор
    Много си е добра количката за градски условия, най-вече за големите градове,но цената е висока,...и ако си я купиш като втора кола,за работа или бизнес,...40 000лв. са много !
  • 136 ЛЪЖИ ЦАЦА КИТ

    7 2 Отговор
    НЕ СЕ РАДВАЙТЕ И НА ТАЯ ДЕМАГОГИЯ ...... ДО 2023 ГОД . МНОГО ВОДА ЩЕ ИЗТЕЧЕ И ТАЯ КОЛА ВСЪЩНОСТ ЩЕ СИ Я КАРА НЯКОЙ ПРЕДАТЕЛ ПОДПИСАЛ СЕ ПОД ТАЙНИ ДОКУМЕНТИ КАКТО ВИНАГИ ! МНОГО ШУМ ЗА НИЩО !
  • 137 БЕЗСРАМИЕ

    12 1 Отговор
    ЗА 40 000 ЛЕВА КЪЩА СЕ СТРОИ БЕ , КРАДЦИ !
  • 138 Рико

    1 7 Отговор
    Малък електромобил идеално се вписва в клас градски автомобили. Преди 30 години прогнозирах, че за пазара в новите демокрации за хората с ниски доходи, ще изгреят нови малолитражки-с малък обем на двигателя, малки и леки. Не познах. Сега ,обаче ще "позная"-не само за И.Европа ,за цяла Европа това може да бъде ежедневната кола на живеещия и работещ в града. Има бъдеще.
  • 139 Свен

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "Андрей":

    Може да се ползва вместо резервна гума! Но да се изръся 20000 Евро за тая табуретка, айде мерси!
  • 140 7777

    5 4 Отговор
    Това е новият модерен тръбант. Като начало е добре не можем да започнем от мерцедес.
  • 141 Мнение

    8 2 Отговор
    По-добре е от китайските биклуци. Но защо пак в Ловеч? Разбра се че Ловеч е прокълнатото място за коли в БГ. Москвич - най не сполучлива серия. Китайските Грейт уол същата работа? На това място коли не стават или хората нестават едно от двете е.

    Коментиран от #150

  • 142 onq s konq

    6 1 Отговор
    Ше има ли с фабрична гас ?

    Коментиран от #143

  • 143 муньо

    2 1 Отговор

    До коментар #142 от "onq s konq":

    За такива като теб се обмисля един модел на въглища!
  • 144 врачанеца

    2 2 Отговор
    Е ГО па тоа с това мънечкото къде едва се е наврел вътре
  • 145 ЖлъченМЕХУР

    3 1 Отговор
    Ще подарят ли първия екземпляр на Бойко ?
  • 146 Край

    2 2 Отговор
    Прилича на китайски "направи си сам".

    Коментиран от #148

  • 147 Карач

    9 1 Отговор
    Имам електрически велосипед с пробег 180 км и струва 3000 лв. Това нещо има пробег 125 км и струва 40 000 лв. Нещо не ми се вързват сметките, ако почна да смятам. Също така стигам с колелото по-бързо до работа отколкото с кола заради задръстванията. Колата ми е 1.0 бензин и в града ми гори около 5/100 и струва 12 000 лв нова. Ползвам я само, когато времето не позволява да съм с колело (около 30 дена на година). Плюсът е че мога да я ползвам извънградско и да отида навсякъде с нея, докато с тази електричка не мога да мръдна извън града. Колело+кола нови струват 15 000 лв срещу 40 000 лв. Получава се една разлика от 25 000 и на всичкото отгоре съм много по-мобилен в моя случай и по-евтино ми излиза. Както и да смятам, тази електричка не се вързва по никакъв начин да я притежава човек. Някой, ако иска да сметне да смята различни варианти и ще види, че е супер неизгодна и неудобна за каране оферта.

    Коментиран от #182

  • 148 teen

    1 1 Отговор

    До коментар #146 от "Край":

    Ся това мяза на мп3плеър модел преди ковида.
  • 149 Батко

    3 1 Отговор
    В този завод в грая на 60те и началото на 70те се сглобяваха Фиат 850 Берлина и Купе.Но вие не ги помните тези неща .
  • 150 Един там

    7 2 Отговор

    До коментар #141 от "Мнение":

    Би ли споделил кое тпчно е било неуспешното на Мпсквичите от Ловеч, че нещо не се сещам? Имали сме 2 броя и си бяха добри и безпроблемни за времето. Един 12-так и едно Алеко. Абсолютно никакви сериозни проблеми не е имало с тези коли. Алекото му сложихме АГУ и го сцепихме от каране. Желязна кола. С китайските коли също си далеч от истината. Всичко вървеше както трябва и наистина можеше да станем голям производител, но започнаха да рекетират Гриша Ганчев и той се принуди да прекрати проекта вместо да плаща на опредемени мутри, които станаха политици. Имаше обещания и уверения на държавата, че служебните коли в повечето институции ще са ловешко производство. Да, ама там нямаше как да се давати вземат рушвети под масата и заради определени "политици" бизнеса умря. Не случайно никой не иска да инвестира у нас и ни заобикалят, като прокажени всички крупни инвестиции и отиват при нашите съседи.

    Коментиран от #154

  • 151 Вктор

    2 2 Отговор
    Да не стане като с ПФК Левски?А и много ми е интересно , кой точно ще даде по 40 000 лв за подобна кучемарка , при положение , че за тези пари може да си вземеш доста други неща.Май в Ловеч им върви да произвеждат само неуспешни марки и модели!Препира се явно по некой лев и айдеееее - стига толкова.
  • 152 2020

    2 2 Отговор

    До коментар #7 от "Хо хо хо":

    И като арабската магистрала от Русе - дето дойдоха едни с бели чаршафи и правиха проекти за магистрала на летището - оказа се - менте....
  • 153 Иван

    2 4 Отговор
    И като гледам кого виждам на една от снимките
    Всичко е една ала бала
    Много мие интересно какво прави тоя червей Плевнелиев там???
  • 154 Мнение

    1 4 Отговор

    До коментар #150 от "Един там":

    За корупцията сте прав. Но за ловешките москвичи не съм съгласен, всеки втори москвич БГ производство имаше проблеми, оригиналните бяха добри, но Ловешките бяха бракми.

    Коментиран от #159

  • 155 Един от журито

    8 0 Отговор

    До коментар #20 от "DonBoKoHaRaM":

    Личи си, че на автомобил само са те возили, но не си притежавал. К'ви 700 лв. разходи на месец те гонят, бе юнак?
  • 156 7777

    5 0 Отговор
    Тази сделка много предизборно ми изглежда. Един ден преди изборите меморандум. Мемурандума не е търговски договор. Ще мине време и ще видим...
  • 157 бети

    1 0 Отговор
    Въпросът е откъде ще намерят 3-4000 души в Ловешко, консултанта жестоко ги е подвел, че има кадри от предишните смотани коли, които правеха в Ловеч, не ги очаква нищо добро, освен ако не са перачница!!!
  • 158 Далавера в ход

    7 0 Отговор
    Германците са косовски албанци. В далаверата участва Роско и братът на Киро балканчето, другият домуз. От държавата се искат 32 млн. лв. Пей сърце, да живей "БИЗНЕСЪТ".
  • 159 Един там

    4 0 Отговор

    До коментар #154 от "Мнение":

    Пак питам какви проблеми е имал всеки втори Москвич? Изброй ги, а не да дрънкаш глупости! Двигател и СК си бяха ок, окачването желязно, тоариш, кляка почти до земята и караш. Електроника никаква. Какви са били проблемите пак питам?

    Коментиран от #173

  • 160 Кашон

    5 0 Отговор
    Ужас.
    А вие се смеехте на Трабант....

    Коментиран от #165

  • 161 SDEЧЕВ

    4 1 Отговор
    Това е медийна димка на Партизаните. Такава кола няма,не съществува и никога няма да бъде произведена. Ще е любимата дума ма Партизаните
  • 162 Шердан Българов

    7 0 Отговор
    Цялата схема е измислена само и само да се вземат едни пари от квотата на БЪЛГАРИЯ отпусната от ЕС за зелена енергия от фирма регистрирана в ГЕРМАНИЯ от ШИПТЪРИ!
  • 163 Гого шипара

    1 0 Отговор
    АБРЕ ПИШЛИГАР ПРОЧЕТЕ ЛИ ЗАГЛАВИЕТО ЧЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА АВТОМОБИЛ А НЕ ЗА ТРОТИНЕТКА?
  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 някой си там

    0 4 Отговор

    До коментар #160 от "Кашон":

    то и навремето трабантчетата бяха скъпи но се купуваха незнайно защо , и с тези ще е тъй, ентусиасти ще се появят, въпроса е какви дествия ще предприеме европейския съюз към собственниците на милионите стари безинови и дизелови автомобили : ще ги накара да купуват скъпи говива, да инсталират допълнителни устройства за сигурност и екология, и всичко това да докара сметката че електрическите возила са изгодни ...

    Коментиран от #167

  • 166 7777

    4 0 Отговор
    Неосновано висока цена за този мини автомобил! 40000 лева за какво, едно купе, електромотор и най-скъпата част батерията!
  • 167 Абе я кажи

    2 0 Отговор

    До коментар #165 от "някой си там":

    кога точно Трабанчетата бяха скъпи, че нещо не мога да се сетя? Кажи по времето на соца коя кола беше по-скъпа от Траби? Коя? Ти изобщо бил ли си плануван за времето за което говориш?
  • 168 Гошо

    1 0 Отговор

    До коментар #76 от "Jrj":

    Зарядни станции ще има ,само как ще се прибира акциза Зони също ще има ,не мисли че градска мобилност ще затворят
  • 169 Гошо

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "И с цена":

    Е да не мислиш че на друго място е продаваема с тая цена
  • 170 Смех

    3 0 Отговор
    И това ще трябва да е конкурент на Рено Зоуи Опел Корса Пежо 208 е и тн.
    Не виждам кой ще го купи за тея пари.

    Коментиран от #174

  • 171 Ще ги видим

    0 3 Отговор

    До коментар #68 от "Госあ":

    А ти не забравяй какво си казал - то лисицата, като не стигнала гроздето, ноли знаеш какво казала?
  • 172 Винкело

    1 0 Отговор
    Електронната ми цигара и тя е е.го - немам забележки, от един цех ли са излезли?
  • 173 Карал съм

    3 2 Отговор

    До коментар #159 от "Един там":

    "Москвичи" - поне от 3 модифищации, вкл. и българската сглобка 2140-Д. За времето си бяха издръжливи и надеждни коли . Разбира се, без лукс и без климатик, но не се е случвало да ме остави на пътя. При онези цени на горивата /продадох я през 1988/ ми вършеше страхотна товаро-пътническа работа. Лесна поддръжка - хайде опитайте се сега да смените съединител на пътя... Всяко време си има своите плюсове и минуси, и за тези електродребосъци ще се намери ниша. Факт е обаче, че служебното правителство ги доведе в България - и това не може да бъде преглътнато от онези, които за десетина години прогониха дори самата мисъл за инвестиции ...

    Коментиран от #176

  • 174 Не виждаш

    0 5 Отговор

    До коментар #170 от "Смех":

    съдейки по своя джоб. Причината да е толкова празен е управлението през последните десетина години. Но ако се огледаш, ще видиш, че техните джобове не са като твоя... Лично аз рознавам семейство в Германия, което има 2 /две/ такива - с едната синът и дъщерята ходят на училище, с другата фрау Зиегел ходи да си пазарува на десетина километра от дома. И не се притеснява за паркинг.

    Коментиран от #180

  • 175 Петър

    1 0 Отговор
    Това трабанче не трябва да струва повече от 20-25000лв с ДДС

    Коментиран от #177

  • 176 КОЛА МЕЧТА

    2 3 Отговор

    До коментар #173 от "Карал съм":

    МОСКВИЧА СИ БЕШЕ КОЛА - 5100 ЛВ. ПРИ 140 ЛВ. НАЧАЛНА ЗАПЛАТА НА ДОКТОР, ИНЖЕНЕР, ИЛИ ДРУГ ВИСШИСТ - 3 ГОД НИЩО ДА НЕ ЯДЕШ. ХАРЧЕШЕ 12/100 И ОТ 0 ДО 100 ВДИГАШЕ ЗА НЯКОЛКО МИНУТИ? С ПОПЪТЕН ВЯТЪР И ПО НАДОЛНО ЗА 30 СЕК. ТРУДНО СПИРАШЕ - БАРАБАННИ СПИРАЧКИ. ЕКСТРИ - МАНИВЕЛА, ОГЛЕДАЛО ЗА ЗАДНО ВИЖДАНЕ, ПОМПА И ГАЕЧНИ КЛЮЧОВЕ ЗА РЕМОНТ.
  • 177 ЗА ЖУЖЕТА СТАВА

    2 0 Отговор

    До коментар #175 от "Петър":

    ТОВА ДАЛИ Е ПО ХУБАВО ОТ ДАЧИЯ САНДЕРО ОТ 15 ХИЛКИ?
  • 178 haha

    6 0 Отговор
    Тези същите миксерчета гният по поляните в Франция понеже никой не ще да ги купува заради скъпата замяна на батерията.Ай честито купувайте
  • 179 Само

    8 0 Отговор

    До коментар #12 от "Последния Софиянец":

    ти ли не разбра, че са шиптърите,а немци няма. Просто поредната измама и кражба на европарите от Домусчиеви.
  • 180 От много

    1 0 Отговор

    До коментар #174 от "Не виждаш":

    миене на чинии хептен си се повредил.
  • 181 Хлъц

    2 1 Отговор
    Тунингован Трабант,с много голям акумулатор.А за онзи- с опорката за Москвича,- ами ако има възможност да се постави един чисто нов москвич и този абортиран ембрион на фаувето, и ги подложим на всякакъв вид тестове- движение по асвалт,третокласен път,макадам,дори горски пътища,да превози спокойно 4 пътника, или да му качиш 8 чувала с цимент и да не ги усеща,ще му се извиня.А т,пните че нямал климатици и харчел,? През 70-те посочи автомобил от запада с климатик бе,един ни посочи! Харчеха,защото в соцлагера бензина струваше стотинки.Болеше ме " лоста" колко ми харчеше първия Московец,а след него Жигулето- междинен модел,или Лада-2105. С Московеца съм ходил на риба над Годеч.Близо до сръбската граница- на Нишава.Горун до горун.Коловози по 30-40 см.Катереше като Бъги.Не мръдна! А това аборортирано недоносче, при шепа пясък ще боксува.
  • 182 Читател

    1 0 Отговор

    До коментар #147 от "Карач":

    Коя е тази "нова кола за 12 000 лв."?
  • 183 Кака Пена

    0 0 Отговор
    Па те у тая теснотия па еле да ти е мерак за сек*с...опа-опа с каска!
  • 184 АнтиИдиотократ

    2 0 Отговор
    "Това" не е кола !

    Коментиран от #188

  • 185 Наблюдател

    1 1 Отговор
    Ако ги дават по 10 хилядарки, да си купи човек.
  • 186 не са немци

    1 0 Отговор
    НЕ СА НЕМЦИ, БИЛИ КОСОВСКИ АЛБАНЦИ! ФАЛИРАЛИ В ГЕРМАНИЯ, А ТУК АКЦИОНЕР Е......ДОМУСЧИЕВ!? И ЩЕЛИ НАШИТЕ ДА НАЛИВАТ 34 МИЛИОНА НАШИ ПАРИ В ТОЗ АЛБАНСКО - ДОМУСЧИЕВ ПРОЕКТ!? А КАКВО СТАНА С 52-та МИЛИОНА, ДЕТО КИРО Е ОСЪДЕН ДА ПЛАТИ НТА ДЪРЖАВАТА???
  • 187 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "мечо":

    85% от българите също.
  • 188 Димов

    1 0 Отговор

    До коментар #184 от "АнтиИдиотократ":

    А се смяха на Трабанта, от едно време.
  • 189 Стан

    0 0 Отговор
    Добре дошъл ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ЗАПОРОЖЕЦ!
  • 190 ПУРКО

    0 0 Отговор
    НЕМА НЕМА ПА СЕ Н@@КАМЕ ЕЙЙЙ НЕ МА ОТЪРВАНЕ ОТ ТАЯ НАВИК И ВСЕ МИРИШЕ
  • 191 Колев

    0 0 Отговор
    Ако има радио ще я купя да
    слушам новините. Надявам се батериите и да издържат поне месец а и трудно могат да ми откраднат такъв "транзистор" така наричахме на времето ВЕФ и СЕЛЕНА- по големите ги помнят. Е ... не бяха толкова скъпи от 40 до 65 лв вървяха
  • 192 Дони

    0 0 Отговор
    Абе кюмур самолетите като са от албумин да е и да се огъват? Какво знаеш за алумина бе овчо?
  • 193 Същият

    0 0 Отговор
    Колежки БЕЗ ЖМИГИ само по частни пътища, Точка.