Last news in Fakti

15 Юли, 2021 13:00 14 367 11

Парадокс: Пикапът на Great Wall се обезценява по-малко от Toyota Land Cruiser

  • китайски автомобили-
  • ликвидност

Оказва се, че и други китайски автомобили са по-ликвидни от моделите на Toyota

Парадокс: Пикапът на Great Wall се обезценява по-малко от Toyota Land Cruiser  - 1

След проследяване на цените на употребяваните автомобили в Китай се оказва, че най-продаваните модели от марките Geely, Chery, Haval, както и Great Wall се обезценяват по-бавно, отколкото реномирани световни марки, като Toyota, например. Конкретният пример е с тригодишни автомобили. Проучването показва, че Haval F7 е по-евтин с 30,7%, Geely Coolray - с 27%, а пикапът Great Wall Wingle - само с 23% от първоначалната им цена.

В същото време в продължение на 3 години Toyota Corolla губи средно 30% от първоначалната си цена, RAV4 - 28%, а легендарният тригодишен Land Cruiser Prado - 25,5%. Струва си да се отбележи и, че що се отнася до употребявани автомобили в Китай, годината на производство на автомобила има по-голямо влияние върху цената, отколкото пробега.

Най-ликвидните модели автомобили, произведени в Китай, са пикапът Great Wall Pao, кросоувърът Geely Atlas Pro и "джипът" Haval H9. Chery Tiggo 4 и Tiggo 8 губят една трета от цената на 4-годишна възраст, а 3-годишно Chery Tiggo 7 може да бъде продадено за половината от първоначалната цена. Цената на Geely Atlas спада с 42,5% за три години.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1944

    14 27 Отговор
    това показва ниско жизнено равнище в поредната болшевишка кочина
  • 2 Голям Слон

    37 4 Отговор
    Колко струва китайският пикап нов и колко струва Крузер нов? :-) Скъпите някога автомобили най-бързо губят от цената си, защото хората с пари няма да вземат нещо старо, а напротив, чисто ново. Новите боляри, които се явяват често втори собственици, са онези, които реално подържат един автомобил. И почти всичко след тях с малки изключения, разбира се, са онези, които смятат, че като купят Мерцедес, БМВ или Ауди, то няма смисъл нищо да се прави. А като отидат за ремонт, дори и в обикновен сервиз, разбират бързо, че са направили грешен избор. Та, няма кой да купува премиум кошници със скъпа подръжка. И затова цените им падат главоломно. Това, което забелязвам, е че на Ауди най-бързо спада цената. Може и да греша разбира се, лични наблюдения. Та, няма нищо странно. Средният и нисък клас най-много държат цени, защото има кой и да ги купи, и да ги ремонтира.
  • 3 Сатана

    18 3 Отговор
    Тойотите са запазена марка на Ислямки щат за джихадмобил.
  • 4 Нормален

    19 3 Отговор
    Аха, на бай Пешо Москвича за 10 години се обезцени от 500лв на 200лв, пък чичо Кольо се прецака с чисто нов Мерцедес ЕС клас миналата година и вече се е обезценил с 5 бона.
  • 5 Да де

    15 3 Отговор
    Ама джип за 144 бона губи 30 и пак е над 100, а китайска каляска за 30 може ли да изгуби 30 от цената си? Егати сравненията. Нормално е по евтините да губят по малко от цената си, защото иначе ще трябва след 3тата година да ги подаряват. Въпреки това тази статия излиза като реклама. Купете си китайска каляска, защото втора ръка държи по малък процент обезценяване от един от най скъпите и хубави джипове в света. Хайде да сметнем обаче процента на същите возила на 10, 15 и 20 годишна възраст. Дали пак китайските ще са с по нисък процент обезценяване или една 15 годишна поддържана Land Cruiser Prado може да е на цената на нов китайски джип!
  • 6 БАЙ Х@Й ‼️

    13 1 Отговор
    Парадокс Радо, беше когато една руска/съветска кола като излезе от мототехника ценат и падаше с 20%, а друга пак руска/съветска кола като излезе от мототехника можеше да я продадеш на ДВОЙНА цена !!!

    Коментиран от #8

  • 7 Истината

    8 6 Отговор
    Тойота, мерцедесът на автомобилите!!! The Best!!!

    Коментиран от #10

  • 8 Голям Слон

    15 1 Отговор

    До коментар #6 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    :-) Всичко що излизаше от Мототехника можеше да се продаде веднага с голяма надценка. Най-вероятно, защото за тази кола е чакано няколко години.
  • 9 qwerty

    13 0 Отговор
    хюндайците са започнали да надуват цените на резервните части за спрените от производство модели, въпреки че са взаимозаменяеми. всеки гледа да влачи 🤑🤑🤑
  • 10 Леле

    5 6 Отговор

    До коментар #7 от "Истината":

    В едно изречение колко глупости си написал, не е истина...
  • 11 хахаахахаха

    18 0 Отговор
    хаихахахахаха
    хахахахахахахаха
    резервните части на китайските автомобили са НАЙ ГОЛЕМИЯТ им плюс защото са ОРИГИНАЛНИ