7 61620

За най-продаваната електрическа кола

  • wuling-
  • hongguang-
  • mini ev-
  • електромобили

Китайският електрически микромобил Wuling Hongguang Mini EV продължава да доминира на пазара на "зелени" превозни средства

За най-продаваната електрическа кола - 1

Резултатите от юни за пореден път показаха предимство при продажбите на Wuling Hongguang Mini EV пред най-близките му конкуренти Tesla Model 3 и Tesla Model Y, които се нареждат съответно на второ и трето място. От китайския модел в Поднебесната държава са продадени 29 143 копия, докато американците показват резултати от 16 515 и 11 623 автомобила.

Заслужава да се отбележи, че обемът на Mini EV е дори равен на този на някои бензинови модели. Най-популярните традиционни автомобили в Китай, Nissan Sylphy и Volkswagen Lavida, са продадени в тираж 41 191 и 37 369 бройки, което не е много повече от това на Wuling. А китайците успяха да изпреварят Toyota Corolla, чийто тираж не достига 29 хиляди копия.

Независимо от това, въпреки крайните резултати, производството на Mini EV не е пълноценно. Проектният капацитет на предприятието, което го произвежда, е 50 хиляди превозни средства годишно. Съществуващият недостиг на чипове обаче не позволява на марката да задоволи съществуващото търсене.

Но дори проблемите с електрониката не биха могли да повлияят неблагоприятно на резултатите от първите 6 месеца на тази година. През този период Wuling успя да продаде 158 хиляди Mini EV. Експертите са уверени, че запазвайки съществуващото темпо, марката ще може да премине границата от 300 хиляди продадени копия за една година.

Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 19 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Реалност

    19 2 Отговор
    Китай за поредн път се доказаха като търговци,ние само "лаем" и чака ме нещо да се промени докато запада прибира нашите изучени кадри които са в пъти по добре платени навън защото тук никои "богопомазан "няма полза да се развива производството на каквото и да било.
  • 2 1234

    24 4 Отговор
    Когато човек е принуден да премине на "зелено " превозно средство, цената се явява решаващ фактор, все пак в случая говорим за около 3800евро, за приблизително 270км/ч пробег. Все още се чудя къще ще заровим млрд. батерии излязли от употрепа, и няма да се очудя, ако е някъде в източна европа, например България, ние обичаме боклучците-немски, италиански, всякакъв не сме расисти ;)

    Коментиран от #4

  • 3 Гост

    8 1 Отговор
    Не ви ли е срам бе, теслаци?

    Коментиран от #5

  • 4 гост

    5 15 Отговор

    До коментар #2 от "1234":

    Единственото което е отдавна заровено е подобието на мозък в междуушието ти !! Дай ги насам тия батерии като ги намериш , аз ще ти дам комисионна даже !!

    Коментиран от #7, #12

  • 5 гост

    3 8 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Сега първо да ти кажа , щото гаранция не знаеш !! Това е модел на ГМ , от китайския му завод със китайски съдружник , но 50% заминават директно в САЩ !!! Оууу , каква мъка !! И европейския вариант , който се подготвя ще си е само на ГМ !! По другия въпрос от какво точно да ни е срам ???? 29 000 броя от кола за 4 000 долара срещу 16 500 + 11600 = 28 100 броя от кола за 40 000 , десет пъти по-скъпа !!! Май това е за гордост , ама голяма , а , хахахха !!!

    Коментиран от #13

  • 6 гост

    8 4 Отговор
    Между другото къде са "оплаквачките" за електромобила , който ще се прави в Ловеч ??? Играчка бил , не знам какво бил !! Ако не сте наясно това в статията е почти два пъти ПО-МАЛКО от него и с над два пъти по-лоши показатели !! И е най-продавания модел !! И като дойде в Европа ще е поне 10 000 евро , щото ще трябва да има един куп допълнителни системи плюс да издържа на краштест , да няма изненади кой от двата ще е по търсен ??

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 гост

    2 9 Отговор

    До коментар #7 от "1234":

    Ти на това "заровени" ли му викаш , хахахах !! Голям "интелектуален потенцЯл " , дори за един правопис не стига , хахах !! Това не стиха дори за месец работа на най-малкия завод за рециклиране , а го въртите вече години , едно единствено в цяла Европа !! Като стане сто пъти по толкова пак се обади , ама то тогава ще изчезне за 2-3 месеца , щото ще стане достатъчно за рециклиране , мъка , мъкаааа , хахах !!

    Коментиран от #14

  • 9 гост

    4 8 Отговор

    До коментар #7 от "1234":

    Иди виж подобните гробища на любимите си петролки , ХИЛЯДИ по толкова в Европа , дето след като заминат за скрап трева не никне под тях десетки години , толкова е чисто от любимите ти петролки , като след радиация !!

    Коментиран от #15

  • 10 Rambler

    3 1 Отговор
    Капацитет на предприятието от 50 000 годишно, а за първите 6 месеца продадени 165 000? Прждават ги на чертежи, както нашите F16?
  • 11 Ким

    8 0 Отговор
    Докато дойде моментът "нашия" чиреп да тръгне по пътя,на хората колите ще изминават по1000-1500 км без проблем.Германския(български) ще струва 40000лв и изминава огромното разстояние от 200км, според вас дали ще е конкуренция.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Ти виждал ли си рециклирана батерия да се продава някъде?
  • 15 Гост

    10 1 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Гробищата за коли са регламентирани и не пречат на никого. Масла и всякакви течности се източват и предават за рециклиране. Но не такова рециклиране, каквото е на старите батерии, които не стават пак на батерии, а наистина рециклиране, стават си пак на масла. Старите батерии ще се заравят където им падне и ще изтровят природата. Почвата няма да роди и троскут с хилядолетия след вас. Вие ще направите Земята като Марс. Чудя се, за какво му е на Илон4о да ходи до там, като се е захванал да прави същото и тук.

    Коментиран от #16

  • 16 гост

    4 11 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Единственото , което ще бъде заровено завинаги ще са русопитешките петролофилски мечти за "смъртта на електромобилите" , при това много по-скоро , отколкото можеш да понесеш !! Тоест след по-малко от 10 години ! А завод за рециклиране на батерии строи дори любимия ти Фолксваген , дори вече го изпробва !! Проблема е , че пусто няма материал да работи и месец , след над 10 години продажби и над 5 милиона продадени електромобила , дето според вас на всяка година трябваше да хвърлят батерии , що така не се изхвърлят тия пусти батерии , хахахахах !!!

    Коментиран от #17, #18

  • 17 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Защото не се харчат електромобилите както ти планираше. Още си седят под 10% в световен мащаб. Според твоите планове трябваше вече да са към 50% но нали те знаем колко добре планираш/ Всяка година отлагаш крахът на петролните с по още 5 години хахахахаха. След има няма някоя и друга година, ще го отложиш за след 3015 година.
  • 18 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Не ми отговори, откъде можеш да си купиш рециклирани батерии? От онези, които много се рециклирали.
  • 19 OPEЛ

    2 1 Отговор
    Как при годишен максимум на производство от 50 000 бройки, ще достигнат произведени 300 000 за една година? Или има грешка в превода, или в Китай имат друга друг календар.

    Коментиран от #20

  • 20 ZDF

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "OPEЛ":

    Четете внимателно : От китайския модел в Поднебесната държава са продадени 29 143 копия ! Къде ги видяхте тези 300000 ?

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.