26 Юли, 2021 12:50 5 919 53

Mъск каза „НЕ“ на традиционните волани

  • tesla-
  • model s-
  • plaid-
  • волан

Обновените модели ще пристигат само с новото кормило на марката?

Mъск каза „НЕ“ на традиционните волани  - 1
Снимки: Tesla

Новата Tesla Model S Plaid пристига с редица новости като всеки обновен модел на марката, като една от най-коментираните в последно време е воланът. Още с представянето си, той предизвика бурни реакции в интернет пространството, а с първите доставки те се увеличиха още повече.

Mъск каза „НЕ“ на традиционните волани

Все повече клиенти вече получават така желаните автомобили и очаквано, все повече се докосват до новият волан, който към момента е стандартен единствено при Plaid версията. Оказва се, че това скоро може да се промени, съдейки по написаното от Илон Мъск.

Милиардерът е доста активен в социалната мрежа Twitter и редовно отговаря на въпроси от фенове, какъвто е и този случай. На въпрос дали има някакъв шанс за опция с нормален волан, Мъск отговаря с простото „не“. Все пак не се знае дали този отговор се отнася само за Model S Plaid или всички модели на марката ще бъдат оборудвани с така наречения „yoke” волан.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омъскаряване

    58 11 Отговор
    Скоро и без волан и без педали! Само сляпа вяра и упование в "свети" Илон!

    Коментиран от #3, #12

  • 2 Румен

    51 11 Отговор
    Този волан не е удобен при ззавой. Особенно ако с едната ръка пиеш кафе. Луди хора внасят новости за лична печалба.ДВГ са екологично по чисти от батерията. Пак ще ги заравят старите в земята

    Коментиран от #42

  • 3 сятц4е3вь

    57 5 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Без волан може но педали винаги ще има и то много. Накъдето и да се обърнеш ще е пълно с педали.

    Коментиран от #40

  • 4 БОЛШЕВИК

    18 8 Отговор
    Кой има пари, той казва какво как да е, а дали е практично и че ще се самоизбиват хората шофиращи с тия волани като щайга, богаташите това ги не вълнува.

    Коментиран от #8

  • 5 луд е

    24 5 Отговор
    и като завивам въздуха ли ще хващам това мъск да не се е натровило в бока чика от отровние газове които бълват собствените му ракети

    Коментиран от #7, #17

  • 6 Ммммм даааа

    24 7 Отговор
    Този волан може и да е удобен за самолетите, но в автомобила ще е мъчение, когато се наложи да се направят няколко оборота. Ако връзката между волана и управляемите колела е електрическа и последните се завъртат няколко пъти повече, отколкото воланът, тогава може и да е удобен. Но пък докато му свикнат хората пак ще е драма.

    Коментиран от #10

  • 7 БОЛШЕВИК

    11 5 Отговор

    До коментар #5 от "луд е":

    те и ракетите скоро ще почнат да дават фира, и да има жертви!
  • 8 гост

    15 25 Отговор

    До коментар #4 от "БОЛШЕВИК":

    2012 година Модел С беше единствения с такъв централен дисплей на пазара !!! И след големия рев на петролопитеците за "телевизора" , днес няма нито един модел от "премиумите" без централен дисплей поне 10-12 инча !! Същото ще е с волана само след 3-4 години , ама вие си изливайте простотиите , тъкмо ще има на какво да се посмеем !!
  • 9 агент07

    19 6 Отговор
    И кой ще си купи возило с такъв волан- наверно некой самоубиец!

    Коментиран от #14

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 БАЙ Х@Й ‼️

    23 4 Отговор
    Половината от водачите на "Тесла" още търсят бутона за аварийните светлини !!!
  • 12 DrivingPleasure

    22 5 Отговор

    До коментар #1 от "омъскаряване":

    Колега, колкото по-малко волани - толкова повече педали :D
  • 13 Гост

    13 8 Отговор
    Казал е НЕ на здравият разум. Бизнесът му е да се възползва от глобалистки закон, чрез който продава квоти на другите производители. С парите си прави играчки, с които си рекламира бизнеса и си продава квотите. Това прави. Колите на Илон не са за каране, а за продажба на квоти. Всяка Тесла е още една квота за още един нормален автомобил.

    Коментиран от #27

  • 14 DrivingPleasure

    18 5 Отговор

    До коментар #9 от "агент07":

    Сектантите на Мъск бе човек - ако ще л**но на седалката да им сложи ще го купят ще се мажат с него до уши и ще обясняват кколко е неповторимо.
    Имаш работа с хора с крайно нестабилна психика за които най-важно е идолопоклонничеството
  • 15 Гост

    19 4 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Това означава, че чувствителността на волана ще се променя в зависимост от скоростта на колата. Тази променлива чувствителност ще изиграе лоша шега на някого. И без това знаем, че електропитеците имат проблем с конгнютивните способности, следствие на многото ръчкане на електронни игри.

    Коментиран от #19

  • 16 Механик

    14 3 Отговор
    В скоро време светът на автомобилите ще остане и без пeдaли, а ветът на хората ще се напълни с пeдали.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 DrivingPleasure

    13 8 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Пич, намали малко белото или питай Илон за нещо по-качествено, че не ти понася :D
    Ко щял да има Сайбъртраш... леле иди някъде на планина нещо, хижика, дето няма нет и не можеш да му четеш туитовете на тоя побърканяк, че съвсем си преджасал. Половин оборот а, и без връзка с колелата... ем добре :D
  • 19 гост

    8 11 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Това означава , че волана ще е просто един джойстик БЕЗ твърда връзка с колелата , които се въртят от електромотори и компютъра !!! И това не само при Тесла , а при всички АВТОНОМНИ автомобили в бъдеще , дори любимите ви стогодишни !! Само си представи какво се случва , ако компютъра завърти рязко волан с 2-3 оборота на място и "шофьора" си е сложил ръката на него или дори е бръкнал между спиците , както често правят !! Или при поднасяне с висока скорост прави бързи корекции в двете посоки ! После ще ревете , че сте останали без ръце !!

    Коментиран от #20, #51

  • 20 DrivingPleasure

    15 9 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    Айде ти си представи как аз като шофьор, който носи отговорността трябва да се намеся, щото курника иска да ме претрепе или да претрепе друг и трябва да направя рязка маневра как ще стане с тоя разкачен волан.
    И как ще стане ако реша да карам сам ако цялото движение на гумите се покрива от половин оборот на волана каква прецизна ръка трябва да имаш, за да поддържаш курса и да вземеш завой!!!

    А завиващите колела имат отклонение от няколко градуса, крайно недостатъчно за пълен завой от половинка оборот на волана - другото е много филми за това как се обръщат колелата и паркираш странично или се въртиш на място

    Пълни кретении и въобще не ми се слушат простотиите ви на база кво казал ония друсан никаквец!

    Коментиран от #21, #22, #23, #48

  • 21 гост

    9 10 Отговор

    До коментар #20 от "DrivingPleasure":

    Ами няма нужда аз да си представям , който трябва си го е представил мнооого отдавна , ама ти естествено не си и никога няма да си от тези , щото си като любимото си изкопаемо двг !! Първо колко ще завият колелата казва компютъра , който най-просто казано знае примерно , че на място с 1 градус промяна на волана трябва да завие колелата с 10 или даже 15 градуса , а при 120 на пътя за същия 1 градус на волана може и само с половин на колелата !! Ама за това не трябва да си скаран с компютрите и да ги приемаш за "сатанински изобретения" , пречещи на кюмура и "пролетариите " , хахахах !! А относно "отговорността" , айде холан , казах ти да не ни разсмиваш , ти и любимите ти немци и "отговорност" , хахахаххахахах !!!
  • 22 Komapak

    5 5 Отговор

    До коментар #20 от "DrivingPleasure":

    Мислех да коментирам, но ти си го казал по-добре. ++++++
  • 23 гост

    6 9 Отговор

    До коментар #20 от "DrivingPleasure":

    Ти най-вероятно даже не си чувал , че има даже волани за компютърни игри с променливо съпротивление , а ?? С които и да искаш при "висока скорост" не можеш да правиш резки движения !! И това за деца !! Колко работи още не си чувал , а и няма да чуеш , хахахахха !!

    Коментиран от #24, #25, #26

  • 24 Turbo

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Днес пак ли си на работа в медията,гост?Да не работиш денонощно хахахахаха
  • 25 Домакин

    5 3 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Ама той ще чуе,ама ти дали ще го преживееш??! Щото казаното от теб до тук са 100/100 откровени лъжи,та може точно обратното да стане хахахаха хахахаха. Понякога имам чувството,че ти от лъжи живееш,фантазьор мамин. И другият път като решиш да лъжеш пак,лъжи с мярка поне хахахаха.
  • 26 DrivingPleasure

    7 3 Отговор

    До коментар #23 от "гост":

    Виж сия, изясни си кво точно ше прави - променливото съпротивлени е едно нещо (честно казано прилично глупаво щото не работи много добре ама нейсе), ама ти говориш за разкачване на кормилната рейка, свободен ход на волана и аз съм му мерси на такъв кочак.

    Коментиран от #29

  • 27 Ти да видиш!

    4 5 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    А другите вместо да си купуват квоти от Тесла, защо не си произвеждат електромобили сами, за да не подпомагат конкуренцията? Отговорът е прост. Произвеждат, но не могат да ги продават, защото клиентите предпочитат Тесла.

    Коментиран от #28, #30, #31, #33

  • 28 Мунчо

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ти да видиш!":

    Да произвеждат и ги ядът за закуска, много умно.
  • 29 Така е!

    4 4 Отговор

    До коментар #26 от "DrivingPleasure":

    Този гълъб няма физическа връзка с колелата и към края на годината се очаква update интернет за променливо предавателно число на волана в зависимост от скоростта и посоката на движение.

    А променливото съпротивление на волана, освен всичко ще ти дава и обратна връзка при вземане на завой, каквато обикновено няма при електрическото серво - един от основните му недостатъци.
  • 30 DrivingPleasure

    8 2 Отговор

    До коментар #27 от "Ти да видиш!":

    Глупости, Тесла продаваше квоти на Фиат-Крайслер, след сливането им с Пежо те вече нямат нужда щото ПСА даже и без електричките има под 100 гр на километър емисии и Илончо продава на дедо си шушоните, изгоря им единствения приход :)

    Коментиран от #35, #45

  • 31 Ти да видиш!

    5 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ти да видиш!":

    Ти не си умния! Просто стоят на склад и чакат някой да ги купи.


    Ето ти един типичен пример за пазарно фиаско


    https://m.fakti.bg/avto/436846-nikoi-v-germania-ne-iska-elektricheskia-mercedes-

    Немското издание Welt съобщи, че въпреки мащабната маркетингова кампания, през ноември, когато моделът излезе на пазара, само 19 EQC-та са били регистрирани във Федералната република. През декември пък от Daimler са реализирали 36 продажби.

    ...Заслужава да се отбележи, че немският автомобилен пазар не е точно лидер в продажбите на електромобили. Към края на 2019-а само 57 533 от регистрираните в Германия 3,6 милиона превозни средства са били изцяло електрически. Това все пак не обяснява разликата в продажбите на e-tron и EQC, който до момента е реализирал само 55 регистрации в родината си, особено след като Mercedes твърдеше, че планира първоначално да произвежда по 100 бройки на ден.
  • 32 Така де

    3 2 Отговор
    Ама въпреки това продължава да е лидер в продажбите на електромобили, нали? Дори при спрени втора година субсидии в САЩ.
  • 33 Turbo

    6 1 Отговор

    До коментар #27 от "Ти да видиш!":

    Затова ли в България няма нови коли в наличност на склад в момента?Защо не се купуват и чакат Тесла хахахахахаха

    Коментиран от #34

  • 34 Ти да видиш!Ти да видиш!

    1 4 Отговор

    До коментар #33 от "Turbo":

    Да не си решил да си купуваш електромобил, защото тука говорим за електромобили? Mercedes няма проблеми с продажбите на автомобили с ДВГ, както и останалите марки. Да не би да не съм разбрал и за баничарките също да им се плащат квоти, както на Тесла за които ставаше въпрос?
  • 35 Хахахаха

    5 4 Отговор

    До коментар #30 от "DrivingPleasure":

    Изгоря им единствения приход? Хахахаха! Тесла отваря зарядните и за други марки и очаква приходи от 25 милиарда долара на година! Приходите всъщност сега тръгват!

    Коментиран от #36

  • 36 DrivingPleasure

    5 4 Отговор

    До коментар #35 от "Хахахаха":

    Нема е лошо да понамалиш милиардите :D
    А те зарядните им и сега бяха с опашки, представям си колко ще са щастливи собствениците ако трябва да се редят и зад други :)

    Коментиран от #37, #38

  • 37 гост

    2 3 Отговор

    До коментар #36 от "DrivingPleasure":

    Фабриката в Шанхай прави по 10 000 (десет хиляди) зарядни годишно !! И това на първи етап ! Тази в Щатите отделно !! Досега всяка година Тесла почти удвоява броя на станциите ! Плюс това вече има различни тарифи в различни часове !! А за милиардите даже са песимисти !! При 25 000 зарядни значи по 1 милион ГОДИШНО от една , което е пък 2800 долара на ден ! Ами като станат 75 000 след две години ?? Тогава и с 1000 долар на ден ще ги направят тия 25 милиарда ! По-скоро ще идат към 30-40 милиарда !

    Коментиран от #39, #41

  • 38 Ти да видиш!

    2 3 Отговор

    До коментар #36 от "DrivingPleasure":

    Досега имаше опашка на една-единствена зарядна станция на денят на благодарността и се разбра в цял свят, а нищо не казваш за опашките по другите зарядни, на които има по три-четири колонки, за разлика от Tesla на която бяха станали опашки на 40 колонки зарядна станция?
  • 39 Turbo

    6 1 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    Тесла ще ще ще правят пари,а наш теслю ще па се треви хахахахаха като се радваш на чуждите печалби и ти става едно приятно все едно си вдигнал наемите двойно хахахахаха
  • 40 Ами те

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "сятц4е3вь":

    теслите са точно за такива .
  • 41 Посмали малко

    3 1 Отговор

    До коментар #37 от "гост":

    И ти ги почна тези сметки като Антиелектиците!
  • 42 Elon Musk

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "Румен":

    Гледам ти плюсовете и нивото ви в България ми става ясно от самолет. И двете ви Supercharger станции са ви много, ама нямаше как - умните турци трябва да закачат като минават през вас. Те строят АЕЦ-и и произвеждат колите TOGG. P.S. и моля те, не си хвърляй чашката в реката и боклука през терасата, щото тях няма кой да ги заравя в земята като батериите .. И си закарай колата в Надин - не бъди клавиатурен еколог!!!
  • 43 TSLA®

    1 3 Отговор
    А кафявото по седалките да не се чудите какво е - от продавачите на Ламборгини е буахахахаааа

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Ти да видиш!

    3 1 Отговор

    До коментар #30 от "DrivingPleasure":

    Уж им изгоря единствения приход от квотите, това тримесечие е поредното на печалба, при това рекордна. Дали пък не е свързана с рекордните продажби за тримесечието - 200 хиляди броя?

    И въпреки, че за това тримесечие са изхарчили 1,6 милиарда за да погасят предишни задължения, все още имат над 16 милиарда долара свободни средства, а всички останали производители се скъсват да влизат в дългове защото въпреки големите обороти и печалби, нямат свободни средства които да инвестират в новите технологии.

    Точно това са страховете на останалите автопроизводители! А такива като тебе още чакат Тесла да фалира.
  • 46 Tinom

    4 1 Отговор
    До колкото помня в едно ревю на колата Firebird "KITT" от филма Knight Rider, този тип волан е страшно мъчение за каране. Да изглежда яко, но до там. Да не говорим, че е опасно защото реално имитира тип Формула 1 ( до някъде ) а всички знаем, че там не пият кафета или пушат цигари докато карат. Дано автономната функция се развие, защото собствениците на тесла ще са още по дебилни от сега по темата шофиране.
  • 47 незнайко

    0 2 Отговор
    Сега разбирате ли, че каквото ни предлагат това ще купуваме !!! Отрицанието "НЕ" на Мъск е показател за това !!!
  • 48 незнайко

    1 3 Отговор

    До коментар #20 от "DrivingPleasure":

    Много просто !!! Ръце на МОТОРИСТ !!! Помислете малко колко "оборота прави кормилото" на мотора за да завие по същея път след колата ???

    Коментиран от #50

  • 49 Просто е

    2 2 Отговор
    С този волан не можеш да си държиш ръцете на неправилното място докато шофираш с 300.
  • 50 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #48 от "незнайко":

    Такова сравнение може да даде само колоездач, който на кола не се е качвал никога.
  • 51 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "гост":

    И грешки в електрониката не се предвиждат, нали? Те са невъзможни хахахахахах
  • 52 Tesla top top

    0 2 Отговор
    Браво Мъск , пак си оставил много от волана , махни и долната част , да гледат американците какво натискат с краката. Предполакам , че следващото е джойстик "ще подържиш ли замалко" , без лоши мисли шегувам се
  • 53 Deo88

    1 0 Отговор
    Опитва се да изпъкне с нещо, което го има още от преди деведесетте (преди 1990г.).
    Колата "Кит", от филма Среднощен ездач имаше подобен волан, както и някои други модели автомобили бяха оборудвани с подобна новост за онова време.

    Неудобен при завои, но се свиква де 🙂