28 Юли, 2021 18:33 4 126 17

Фотографи уловиха новия Mercedes SL

  • mercedes-benz-
  • sl

Кабриото напомня доста на AMG GT Roadster

Новият Mercedes SL бе „спипан“ по време на тестове от фотографи, а колегите ни от AutoExpress публикуваха кадрите. Както и сами може да видите, кабриото е покрито с камуфлаж по-голямата си част, но въпреки това можем да отличим някои елементи.

Фотографи уловиха новия Mercedes SL

Още на пръв поглед се забелязват съществените прилики с AMG GT Roadster, като разликите най-вероятно ще са изразени в предната и задната част, именно където е и по-голямата част от камуфлажа.

За сега не знаем много подробности за кабриолета, освен как ще изглежда интериорът му, благодарение на кадри, които от Mercedes разпространиха скоро. Там ще намерим технологии от S-Klasse, включително големият дисплей в средната част и 3D хед-ъп дисплея пред водача. За разлика от предишното поколение, новият модел ще предлага 2+2 места.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ти да видиш!

    13 18 Отговор
    Сега ще се появят петролопитеците и ще питат за цената, заявявайки, че за 200 000 лв разлика, могат да си купят гориво за 50 години и ще продължат да си карат 20-годишният golf с ръчка, двойно амбриране и касетофон и не им трябват джендърски автомобили в които три касетки картоф и компоти няма къде да сложиш в багажника.

    Коментиран от #4, #5, #12

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Брабус

    5 0 Отговор
    SL! И защо ми триете коментарите?!
  • 4 Ем така си е

    8 8 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Тоз мержан боклук кат стария 😂😂😂😂😂тва не е кола ами причина корпорациите да ти земат парите като си го купиш и се започнат проблемите за теб и приходите на корпорациите след продажбата на тоз проблем 😂😂😂😂обаче глупците са правени като на машина и си повтарят веднъж се живеее, мерцедеса си е мерцедес😂😂😂мерцедес и сички останали😂😂😂за ко са ти тея пари като немаш мерцедес😂😂😂😂

    Коментиран от #8, #14

  • 5 Рюселхайм

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    Мда ..такива сме ние, любителите на ДВГ. Всъщност-ти, уважаеми-какво шофираш? Някой хибрид или електрически SUV?
  • 6 Ще бъде с

    2 4 Отговор
    трицилиндров мотор 1.6 и ел.мотор на предно предаване
  • 7 DrivingPleasure

    8 2 Отговор
    А беше време SL да е еталон в класа, сега и за подигравка не става, някъв качамак между GT и C- кабрио, ама по-гаден от всяко от двете. Поредната им дизайнерска гнус! Вагенер трябва да бъде изхвърлен от компанията, обесен на емблемата на централния офис в Щутгарт и оставен да виси там за назидание и да наемат пак някой италианец като Бруно Сако, да му оправи бъкиите!

    Коментиран от #17

  • 8 Разбирачев

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Ем така си е":

    Дам, виждам че и ти си ларал скъпи коли, че чак и акъл даваш. Хората са казали, че който има брада си има и гребен. Не мисли, че който си купи такава кола си е дал всичките пари за нея и не може да е поддържа.
    Доста глупаво разсъждаваш!

    Коментиран от #11

  • 9 Д фен

    1 0 Отговор
    Ще се намерят и такива
  • 10 Джапейн

    2 3 Отговор
    Немците не разбраха че бъдещето на двг е само в биоетанола
  • 11 Изобщо не е глупаво

    2 6 Отговор

    До коментар #8 от "Разбирачев":

    Мерцедеса и скъпите толи са за глупците с пари да ги грабят корпорациите и да са вечно абонирани да си дават парите на корпорациите дорде не се откажат от скъпите коли
  • 12 Хомосапиенс

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Ти да видиш!":

    За жалост се появи ти!
  • 13 сектант

    6 1 Отговор
    няма никога да забравя навремето омегата като беше нова кола 2.0 16 винтила и си карах и след севлиево лукойла гледам 3 чисто нови есела излизат от лукойла и изчезват като нло - няма стигане - нямаше камери тогава още там - звука си заслужаваше смъкването на прозорците
  • 14 гаранция

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ем така си е":

    Пич, ти понеже от село не си излизал и от друго освен лада не си слизал аз ще ти обясня.
    Когато си купуваш нова кола, тя има гаранция. Проблемите са БЕЗПЛАТНИ. Имаш едно евтино обсужване на година и това е.

    Коментиран от #15

  • 15 Един

    0 3 Отговор

    До коментар #14 от "гаранция":

    А ако имаш късмета да изкараш гаранцията в движение , ама после? А забравих , вие богатите знаете да крадете - ще си купите други! Те новите модели са като дизайнерска дрога - на всеки 2-3 години хоп и нов модел! И сериозно : този функционално ненужен клас автомобили има друго предназначение - да чеше егото на собственика ... като пенисекстеншън!
  • 16 gost

    0 1 Отговор
    Абе, това е S-coupe, не SL! Кога SL не е бил с твърд покрив или САМО двуместен!
  • 17 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    SL (с изключение на първия 300SL) винаги е бил чичарска кола за разходки с вятър в косата под синьото небе. Елегантен и стилен автомобил без големи претенции за спорт. S Coupe (CL) е грандтуръра за дълги пътувания, а АМГ ГТ е истинска спортна кола за адреналин. Просто коли като SL са все по-малко популярни в последните години.