4 38248

Toyota разработва дизелов хибрид

  • toyota-
  • хибрид-
  • дизел-
  • дизелов хибрид

Японската компания смята да се справи с екологичните изисквания

Toyota разработва дизелов хибрид - 1
Снимки: Toyota

Влизащите в сила екологични изисквания на практика ще убият двигателите с вътрешно горене и докато бензиновите двигатели все още имат някакъв шанс за живот под формата на хибриди, то дизеловите такива не могат да се похвалят със същия успех.

Toyota разработва дизелов хибрид

От Toyota искат да променят това и според информация на BestCarWeb, японската компания разработва дизелов хибрид, който да оцелее във времената на все по-строги екологични норми. Припомняме, че последното такова решение от автомобилна компания бе на PSA, които продаваха Peugeot 3008 и 508, заедно със Citroen DS5 в периода между 2011 и 2016 година.

Toyota разработва дизелов хибрид

Към момента няма официална информация или технически характеристики за това какво точно искат да направят инженерите от Toyota, но взимайки под внимание успехът им с бензиновите хибридни трактове, то най-вероятно той ще им е от полза.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 22 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 Христо Христов

    18 61 Отговор
    Тия пак вървят 10 години след европейските производители . Сега пак ще откриват топлата вода.

    Коментиран от #13, #14, #17, #44

  • 2 от Кипър

    30 4 Отговор
    браво само така
  • 3 факт

    12 58 Отговор
    Безнадеждно остаряла компания. Дизела е стократно по-вреден пряко за човека отколкото дизела насърчен от немци и пригласящите им френски пудели осмрадиха европа с дизеловите си бангии а тия японци са толко изостанали че в 21 век говорят все едно са в 70-те години на 20-ти век. А защо само въглеродните емисии се гледат не е ясно. Европа е боклучав континент.

    Коментиран от #9, #40

  • 4 Факи

    33 18 Отговор
    Браво на братята японци ! Както винаги са в авангарда. 100 години напред са от останалия свят. Карам Нисан 2,2 DCI на 17 години и е все още супер актуален и минава всички тестове без забележки.

    Коментиран от #39

  • 5 факт

    8 34 Отговор
    Умните хора отдавна са му намерили цаката Форд ф-150 на биоетанол двигателят е по технологията флексфюъл хем караш в8 5.0 литра звяр хем имаш привилегии все едно караш Рено Зои. В нормалните държави като Франция е така в банановите като япония обаче още си играят на дизел и умиращи тракторни технологии.

    Коментиран от #8, #15

  • 6 Госあ

    13 10 Отговор
    Хубаво че франсетата откраднаха хибридите та и те да са в играта. Некъв пък слага Франция и Япония в едно изречение. Хахахаха те германците имат да догонват....

    Коментиран от #7


  • 7 рено ентусиаст🇫🇷🐓

    10 14 Отговор

    До коментар #6 от "Госあ":

    А бе ти знаеш ли че Рено биеше всичми с уилямс във формула 1 .Формула 1 малко ли ти се вижда
  • 8 рено ентусиаст🇫🇷🐓

    3 24 Отговор

    До коментар #5 от "факт":

    остави ги нали пълнят арабските гуши с петродолари за да им еат жените из публичните домове на европа ама им харесва на бугаропитекантропите нищо че биоетанола е сто пъти по ефективен от петрола бугарина си е т@п.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 ПЕНКО

    2 6 Отговор
    ДНЕС В 10.20 ПРЕД МОЯТ МАГАЗАН "ПЛОД И ЗЕЛЕНЧУК " ИМАШЕ СПРЯЛА "ТОЙОТА -ХИБРИД " ---ЕДНА ОТ МНОГОТО В ГАРАДА МИ - ПЕРНИК !!!!!!!!
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Психоезиковед

    4 2 Отговор

    До коментар #1 от "Христо Христов":

    Хапчетата!
  • 14 NikNay

    27 4 Отговор

    До коментар #1 от "Христо Христов":

    Колега , май ти си изостанал във времето ! Когато Тойота изкара първия хибрид на пазара европейците гледаха като теле у шарена врата ......
  • 15 психезиковед

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "факт":

    Хапчетата!
  • 16 хо хо хо

    9 9 Отговор
    Мир на праха на геройски загиналите раково болни от дизели в Световен мащаб. Никога не ще бъдете забравени геройски загинали в неравната битка с тракторното гориво. 🤣
  • 17 факт

    7 13 Отговор

    До коментар #1 от "Христо Христов":

    Кво има да откриват японец досега да е открил нещо? Дизела е открит от немеца Рудолф Дизел

    Коментиран от #18, #19, #38

  • 18 Пич

    15 5 Отговор

    До коментар #17 от "факт":

    Айде бе че не е открил японеца? Японец получи нобелова награда за LED технологията със син цвят,което е в основата на модерните LED фарове примерно.Японците първи в света продават Приус с хибридна система и автоматично паркиране, първи в света въведоха LED фаровете.

    Коментиран от #20

  • 19 ала бала

    9 4 Отговор

    До коментар #17 от "факт":

    То затова дизела така пуши,вибрира и трака. Защото германец го е открил.

    Коментиран от #21

  • 20 факт

    5 9 Отговор

    До коментар #18 от "Пич":

    Това е едно незначително откритие с почти никаква научна стойност. Първият хибрид на Порше е от началото на 20-ти век.

    Коментиран от #22, #23, #24

  • 21 факт

    4 8 Отговор

    До коментар #19 от "ала бала":

    е те и японските тракат яко само френските не но френският инженеринг е на светлинни години като математически изчисления и физични опити от японското средношколско образование

    Коментиран от #25

  • 22 ала бала

    9 6 Отговор

    До коментар #20 от "факт":

    Първият хибрид на Порше няма никаква стойност,защото няма нищо обшо със съвременен хибрид.Хибридът на Порше и неговите патентни са и=неизползваеми. Тойота разработва хибриди със свои патенти,а европейците чуват за хибриди 20 години след японците ,а су тракаха с допотопни дизели,а френските и германските тракат яко, най-тихия дизел е Японски, но с предкамерно пълнене,а не тия новите тракалки Комън Рейл,въпреки че Комън рейл е въведен при камиони и коли от японците и италианците. След това французите го копират за техните дизели,дето не палят под -15 градуса,а японския няма проблеми.
  • 23 ала бала

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "факт":

    Това е едно много значително откритие на японците и за това получават нобелова награда, ако беше незначителоно никой нямаше да чуе. Водородните хибриди също са японски принос към автомобилостроенето,а не френски или друг.
  • 24 ала бала

    10 4 Отговор

    До коментар #20 от "факт":

    Японците са в основата на изобретяването на микроприцесора, без който ти и аз сега нямаше да пишеме на компютри и колите още щяха да са с карбуратори и допотопни тракащи дизели.

    Коментиран от #27

  • 25 ала бала

    9 6 Отговор

    До коментар #21 от "факт":

    Хаха затова ли френският инженериг копира японските технологии като започнем от Комън Рейла, минем през хибридите и завършим при Led фаровете? И защо френският инженериг е винаги на последните места по здравина във всички класации? А японският на първо.

    Коментиран от #26

  • 26 факт

    7 7 Отговор

    До коментар #25 от "ала бала":

    Кой те е излъгал че комън рейла е японски

    Коментиран от #29

  • 27 факт

    5 8 Отговор

    До коментар #24 от "ала бала":

    Нищо общо нямат японците с изобретяването на микропроцесора така че дишай спокойно

    Коментиран от #28

  • 28 ала бала

    9 4 Отговор

    До коментар #27 от "факт":

    Напротив, именно японците са в основата на изобретяването на микропроцесора, просто чети! Да си глупав не еизвинение,щом спориш!

    Коментиран от #30

  • 29 ала бала

    4 8 Отговор

    До коментар #26 от "факт":

    А теб кой те е излъгал,че комън рейла не е японски? И то първото МПС, на което е въведен комън-рейл е Хино Рейнджър 1995г.
  • 30 факт

    4 8 Отговор

    До коментар #28 от "ала бала":

    Няма нищо глупаво в това да твърдиш истината Развитието на микропроцесорните технологии няма нищо общо с Япония а става изцяло в Европа и Сащ Комън рейла няма също нищо общо с япония нито японски учени имат пръст в разработването му. Нищо в Световната наука не е дошло от Азия.

    Коментиран от #31, #32

  • 31 ала бала

    7 4 Отговор

    До коментар #30 от "факт":

    Това че си предубеден и неук е е извинение.в основата му е японската фирма Бизиком и американско участие, Този екип разработва първият микропроцесор в света през 1971 г. Както японците Denso разработват първата Common Rail система и я предлагат на пазара 1995г., две години преди Magnetti Marelli.
  • 32 ала бала

    8 6 Отговор

    До коментар #30 от "факт":

    Нищо ли не е изобретено в Азия? Я пак. Първият микропроцесор, първитя Лаптоп Сейко! Японците са в основата на оптичния интернет. Японски инженер от Токийския университет прави откритието за предаване на информация чрез оптичен кабел 1963г.,а китайски учен получава Нобелова награда за точния материал за оптичен кабел

    Коментиран от #33

  • 33 факт

    5 11 Отговор

    До коментар #32 от "ала бала":

    Всичките азиатски технологии са им подарени от американците и са крадени европейски технологии. Нобеловите награди на японци и китайци взети заедно се броят на пръстите на едната ръка с един отрязан пръст Това че фантазираш за огромни успехи е хубаво много научнофантасти са създали хубави литературни произведения на базата на фантазии но за съжаление не са част от реалността която е само една.

    Коментиран от #34

  • 34 ала бала

    8 3 Отговор

    До коментар #33 от "факт":

    Това опростенческо мислене,което демонстрираш, отива на всеки квартален кафеджия. Японците имат съществен принос в електорниката, главен,основен принос,заедно с американците. Общо взето е точно обратното - американците взимат японски открития,а не обратното,както става с микропроцесора. Както казах оптичният интернет в основата му са японци и китаец, първият лаптоп е японски, литиево-йонната батерия е японски принос. Общо взето ако не беше приноса на японците днес вероятно нито щеше да пишеш в интернет, нито щеше да е толоова бърз и т.н. Много нововъведения идват от Азия. Европа работи доста консервативно. Има блестящи европейски учени и блестящи японски! Само човек,който не чете и не се интересува от наука, може да оспори изключителната японска наука и японски принос към науката.

    Коментиран от #35

  • 35 факт

    3 8 Отговор

    До коментар #34 от "ала бала":

    Няма какво да говорим повече горе съм описал всичко препрочети го че явно бавно схващаш. Твоите фантазии са далеч от реалността

    Коментиран от #36, #37

  • 36 ала бала

    7 2 Отговор

    До коментар #35 от "факт":

    Въпросът е,че това, което пишеш никъде не си го чел и е лъжа, а това,което аз пиша мога да го докажа с източник на информацията. Тоест лъжа е,че японците не са изобретили нищо съшествено,а напртови, тяхната научна работа и техния научен принос е основен дори да имаш възможността да пишеш в интернет днес. Всичко,което си написал е лъжа.

    Коментиран от #42

  • 37 Госあ

    7 2 Отговор

    До коментар #35 от "факт":

    Ама всички еврогейове ли сте толкова глупави?

    Коментиран от #41

  • 38 Госあ

    5 3 Отговор

    До коментар #17 от "факт":

    А ти си открил топлата вода, нали ? Хахахаха
  • 39 Баварец

    2 4 Отговор

    До коментар #4 от "Факи":

    Кои тестове минава? За олдтаймери ли? Това ще да е страшен барутарник!?! А, по-лошо то е, че си вярваш, тровиш децата си с тази кошница, а най-лошото, децата на другите!?!
  • 40 Хайл

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Като е "вреден дизела" що качваш статии за дизели електротъпако

  • 41 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #37 от "Госあ":

    ИнДжинер ганев им е водача
  • 42 Су27

    4 1 Отговор

    До коментар #36 от "ала бала":

    С по-прост човек от теб не спори! Противопоказно е.
  • 43 ВикиЛексъсОсло

    5 2 Отговор
    PEUGEOT 508 RX HYBRID август 2013 г. - първият дизелов хибрид 4х4 е пуснат на пазара в Европа! - Японците откриват дизеловия хибрид след 8 години и смятат да го пуснат след 10 години след Пежо 508 РХ Хайбрид!
  • 44 сектант

    6 1 Отговор

    До коментар #1 от "Христо Христов":

    колкото и да не съм им фен, Ице, тойота правят по-остарели ама по-доказани и здрави неща, не може да се спори с това, въпреки, че слагат пластмаси в интериора яко
  • 45 12345

    4 0 Отговор
    Дизел хибрида е една добра концепция. В града караш на ток и не замърсяваш. Извън града караш икономично на дизел. Тока няма вредни емисии в града.
  • 46 преминаващ

    3 1 Отговор
    И в момента Хюндай и Киа продават дизелови хибриди.
  • 47 Ей го на руски

    3 1 Отговор
    Современные системы common rail работают по тому же принципу. Они управляются блоком электронного управления, который открывает каждый инжектор электрически, а не механически. Эта технология была детально разработана общими усилиями компаний Magneti Marelli, Centro Ricerche Fiat и Elasis. После того как концерн Fiat разработал дизайн и концепцию системы, она была продана немецкой компании Robert Bosch GmbH для разработки массового продукта. Это оказалось большим просчетом Fiat, поскольку новая технология стала очень выгодна, но в то время итальянский концерн не имел финансовых ресурсов для завершения работ. Тем не менее, итальянцы первые применили систему common rail в 1997 году на Alfa Romeo 156 1.9 JTD, и только потом она появилась на Mercedes-Benz C 220 CDI.
  • 48 незнайко

    0 3 Отговор
    Ще конструират дизелов "локомотив" на 4 колела . Дизелов двигател с генератор работещ в най добрия режим нон стоп ! Останалото е ясно електродвигатели и батерия .

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.