12 Август, 2021 10:53 9 672 7

Mercedes-Benz със специална G-Klasse за още по-сериозен офроуд

  • mercedes-benz-
  • g-klasse-
  • 4x4²

Офроуд версията с окачване 4x4², бе заснета по време на пътни тестове

Mercedes-Benz със специална G-Klasse за още по-сериозен  офроуд - 1

Изданието motor1 публикува шпионски снимки на нова офроуд версия на Mercedes-Benz G-Klasse с приставка 4x4². Всъдеходът се тества по обществени пътища близо до Нюрбургринг в Германия, където Mercedes-Benz има изпитателен център. Наследникът на Mercedes-Benz G 500 4x4² е на практика без камуфлаж, с изключение на маскирането върху пластмасовите арки на калниците.

Външният вид на фабричната версия 4×4² стана известен още през 2020 г. Тогава беше съобщено, че автомобилът за офроуд ще запази уникалната 4х4 система, ще придобие разширени арки на калниците, както и значително по-висок клиренс и багажник на покрива.

Mercedes-Benz със специална G-Klasse за още по-сериозен  офроуд

Но основната интрига все още остава - това е двигателят. С голяма степен на вероятност новата G-Klasse 4x4² ще има под капака си четирилитров V8 двигател. Моделът от предишното поколение беше оборудван с версия с 422 конски сили, заимствана от обикновения G 500, но новият „4x4 на квадрат“ може да получи V8 с 585 конски сили от Mercedes-AMG G 63.

Фабричната специална версия 4×4² може да се превърне в първата лимитирана серия на новата G-класа. Очаква се дебютът на иновацията да се състои през следващите месеци. В списъка на премиерите на Daimler за следващото голямо автомобилно събитие, автомобилното изложение в Мюнхен, което ще се проведе в средата на септември, офроуд G-класата не е обявена.

Mercedes-Benz със специална G-Klasse за още по-сериозен  офроуд

Но в Мюнхен, къде ще присъства и екип на mobile.bg, ще дебютират осем нови продукта наведнъж. Това ще са електрически EQB и бронирана S-класа, батериен EQE с четири врати, първият сериен електрически автомобил от AMG, хибриден Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe, електрически Smart, разработен съвместно с Geely, както и предвестник на Mercedes-Maybach EQS SUV и офроуд версия на универсала C-Klasse.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 4 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сртвнну

    10 11 Отговор
    Баба ми имаше такава ге класа. Беше си я кръстила Гечка, на нея самата.
  • 2 Тука

    16 3 Отговор
    Всеки ден сънуват G classe и БМВ-та, а пред офиса са паркирали само Дачии и 20 годишни малолитражки
  • 3 Гост

    22 6 Отговор
    На всички е ясно, че едва 2-3 екземпляра на 1000 произведени коли ще видят нещо различно от асфалт и чакъл. Когато автомобилът премине една определена цена, той става нерентабилен за офроуд дори и за много богати хора.
  • 4 ВикиЛексъсОсло

    4 3 Отговор
    На авто-изложението в Мюнхен през септември 2021 ще дебютира Майбах СУВ пълен електромобил! - върхът на автомобилното извращение!!!
  • 5 ДА ИЗМЕТЕМ ГЕРБ

    4 5 Отговор
    Направили са я малко да прилича на УАЗ-ка...
  • 6 Митьо

    5 1 Отговор
    За всъдеход само дизел, ръчни скорости, разпределителна кутия, блокаж и и портали мостове! Другото е гъзарщина за келеши и калинки!
  • 7 Радо

    0 2 Отговор
    За всъдеход мотора по-добре да е бензинов, защото има по-малък въртящ момент в ниските обороти, спрямо дизела.