Last news in Fakti

20 Август, 2021 16:23 5 145 23

Ето кои са претендентите за „Световна кола на годината 2022“

  • световна кола на годината-
  • световна кола на годината 2022-
  • volkswagen-
  • id.4

Нова категория ще отличава електрическите автомобили

Ето кои са претендентите за „Световна кола на годината 2022“ - 1

След като преди няколко дни ви представихме подробен тест и нашите впечатления от Volkswagen ID.4, който грабна приза за „Световна кола на годината“ за 2021 година, ето че сега е време журито да избере и победителя за следващата 2022 година.

За целта 102 съдии от 33 държави ще трябва да изберат между всички нови автомобили, продаващи се на поне два от най-важните пазари и на два континента в периода между 1 януари 2021 година и 30 март 2022 година.

Тази година в състезанието се добавя и нова категория „Световна електрическа кола на годината“ в която както се досещате, участие ще вземат само коли на ток. През месец ноември съдиите ще тестват всички автомобили от категориите по-долу и ще сведат списъка до финалисти, които да се борят за приза във всяка от шестте категории.

Към момента участие в надпреварата взимат:

„Световна кола на годината“

Audi Q4 e-tron / Q5 Sportback e-tron
BMW i4
Citroen C5 X
Genesis G70
Honda Civic
Hyundai Ioniq 5
Hyundai Staria
Hyundai Tucson
Jeep Grand Cherokee / Grand Cherokee L
Kia EV6
Kia Sportage
Lexus NX
Mitsubishi Outlander
Subaru BRZ
Subaru Outback
Toyota Corolla Cross
Toyota GR 86

„Луксозна световна кола на годината“

Audi e-tron GT
BMW iX
BMW iX3
Genesis GV70
Land Rover TBD
Toyota Land Cruiser
Volvo XC40 Recharge

„Световна спортна кола на годината“

Audi RS 3
BMW M3 / M4
Hyundai Elantra N
Hyundai Kona N
Porsche 911 GT3
Porsche Cayenne Turbo GT
Subaru BRZ
Toyota GR 86

„Световна електрическа кола на годината“

Audi e-Tron GT
Audi Q4 e-tron / Q5 Sportback e-tron
BMW i4
BMW iX
BMW iX3
Hyundai Ioniq 5
Kia EV6
Volvo XC40 Recharge

„Световна градска кола на годината“

Hyundai Staria

„Дизайнерска световна кола на годината“

Все още няма претенденти


Поставете оценка:
Оценка 5 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мерцедесаджия

    7 19 Отговор
    потвърди се ...Мерцедес и всички останали
  • 2 Display

    31 3 Отговор
    За съжаление вече няма коли, а само еднодневки с таблети, вместо табло...........

    Коментиран от #4

  • 3 факт

    7 19 Отговор
    Само японски платени таралясници в раздела спортна кола вместо да го има новият Корвет най добрата спортна кола на пазара набутали някакви дараци като порше и тн.

    Коментиран от #8, #23

  • 4 Jeep

    22 3 Отговор

    До коментар #2 от "Display":

    И все по-пластмасови и трошливи.
  • 5 и така

    4 6 Отговор
    Печелившите са : „Световна кола на годината''Jeep Grand Cherokee / Grand Cherokee L , „Луксозна световна кола на годината“- Land Rover TBD , „Световна спортна кола на годината“- Porsche 911 GT3 , Последната класация гласува обратните резби и някакви странни хора
  • 6 Komapak

    13 2 Отговор
    В раздела " луксозни" не вкдях нито една такава.
    Калпава номинация според мен. Колегата с таблетите е много прав. Няма статистика колко катастрофи са станали поради отвличане на вниманието, но са страшно много. 3та година подред бмв е номер едно по смъртни случаи в България и това не може да бъде случайно. К да не ми се сърдят почитателите на тази марка!

    Коментиран от #12

  • 7 и така

    4 4 Отговор
    Забравих да добавя ,Градска кола Mazda 2 , здрав и надежден автомобил .
  • 8 Джезъса

    10 8 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Порше за цялата си история на фейслифтови фв Бийтъл нямат нищо по-голямо от 6-цилиндров дарак един по-голям двг не могат да разработят стана вече 70 години пълна инженерна импотентност.

    Коментиран от #10

  • 9 Мюмюн

    4 4 Отговор
    Свитовна кула на гудината требе да бади Мерцидес -сички свитовни роми умиргами да имами и шуфирами туй аутомобил. Ша ви убяснявам сига...скивайти, нема по тарикатска гледка ут черин или бел мерцидес, накичен сас разни висулки, амолети и ласкави жанти 19-ки, миришещ на ливанту, сас пурачкови нумера, а утватре черен кат кю.мю.р охилен ром сас златни заби, слушащ нашиа гуру-Кондю, или някуй кючек. Затуй сичкуту отука роми вав варната единудушну ша фаргами гласа си за тоз джърмански аутомобил.
  • 10 Притежател

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Джезъса":

    Carrera GT с колко цилиндъра е тогава?

    Коментиран от #13

  • 11 Зомби

    2 1 Отговор
    Тесла щяла да участва с Роадстера😆😆😆. Оппппсссс той пак отложен за супорнайста година. Обаче щяла да участва с пикапа😆😆😆уппппс и той за супорнайста година. Иначе Е-трон без конкуренция.
  • 12 един от стадото

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    абсолютно си прав. Жипки и полуспортни. При луксозните протокола го изисква, фраг и цилиндър. Респективно седан/където му казват лимузина/ и по възможност в тъмен цвят. Как си, мисля че сподели, че имаш някакъв здравословен проблем. Не нахалствам, просто уважавам приятелите си и подобномислещите като мен, дори да не ги познавам лично..

    Коментиран от #22

  • 13 Джезъса

    3 0 Отговор

    До коментар #10 от "Притежател":

    Един модел с краден двигател от Ламбо не е за хвалба

    Коментиран от #15

  • 14 Той

    2 1 Отговор
    Защо липсват марки, които бяха символ за качество и престиж?
  • 15 Притежател

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "Джезъса":

    Глупости, двигателят си е разработка на Порше, първоначално е бил предвиден за състезателен автомобил. Че и плюс някой ти сложил, неграмотник.

    Коментиран от #16

  • 16 Джезъса

    3 0 Отговор

    До коментар #15 от "Притежател":

    Разработка на порше друг път двигателят е на Ламбо от 90-те.

    Коментиран от #20

  • 17 Bmw

    4 2 Отговор
    Ходи по автобусите , или в най-добрия случей кара 20г Опел , ама поршето не било хубаво.Някак си коментарите тук ме развеселяват.

    Коментиран от #19

  • 18 чичо ви Мъск

    1 0 Отговор
    каза местя гу у левия джоб пилето.
  • 19 факт

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Bmw":

    И кое му е хубавото на тоя 6-цилиндров кошник Новият Корвет е сто пъти по-кола от немското недоразумение.

    Коментиран от #21

  • 20 Притежател

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Джезъса":

    The V10 was a unit secretly built by Porsche for the Footwork Formula One team in 1992, but later shelved. The engine was resurrected for the Le Mans prototype- информацията от wikipedia.
  • 21 Притежател

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "факт":

    Явно не сте запознати с концепцията на Порше, за да пишете така. Това е марката, произвезждаща автомобили възможно най-близки до мотоспорта, движещи се по обикновени пътища. 911 е оборудван със 6 цилиндров боксер не случайно- по-лек от V8 мотор и с много по-нисък център на тежеста, което играе голяма роля за пътното поведение на автомобила. Когато започнаха производство на Кайен (който няма как да е спортен автомобил) се оборудваше с V8, по-късно и в Панамера сложиха.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Това да напричаш дерак Порше сравнявайки с Корвет е пълно умопомрачение и непознаване на Автомобилизмът като цяло ...