7 64826

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

  • renault-
  • megane-
  • мюнхен-
  • световна премиера
Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо - 1

Париж, Франция. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Световната премиера на новото Renault Megane се състоя преди минути на автомобилното изложение в Мюнхен, но наш екип имаше възможността да го види и да разбере подробности няколко дни по-рано, когато французите от Renault направиха специална предпремиера. Имахме обаче ембарго по темата до днес, когато е и официалната премиера на модела.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Става дума за Megane E-Tech Electric - вторият мейнстрийм електромобил на Renault след ZOE. Това, което можем да кажем за новия Megane е, че той е 100% електрически, визията му не е авангардна и в нея ясно личат гените на модела. Това е типичен хечбек, но с малко по-висок клиренс - 180 мм. Така, можем да кажем, че електрическата кола е позиционирана някъде между кросоувър и хечбек територията.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Megane E-Tech е серийна версия на миналогодишното концептуално возило Megane eVision, но визията е доста променена. Както можете да видите от снимките, които направихме във френската столица, автомобилът има сходни пропорции с новия кросоувър Nissan Ariya, с който споделя една и съща платформа - CMF-EV и електрическо задвижване, но в същото време продължава еволюцията на модела.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Още интересни подробности от външния вид са, че на Megane E-Tech комбинира изскачащи дръжки на предните със скрити дръжки за задните врати. Другото интересно, което е и в основата на по-високия клиренс на автомобила са 20-цоловите джанти (опция, стандартно 18 инча), които придават много интересен облик на електромобила.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Megane E-Tech Electric първоначално ще се предлага 60kW батеря, която ще осигури автономен пробег от 470 км в WLTP цикъл на изпитване. Това е повече (+20 км) от това, което Renault първоначално съобщи. Другото любопитно е, че батерията е изключително тънка, като това прави пространството в салона доста голямо.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Багажникът е с обем 440 литра. Уникалната (според нас) пропорция на колата се дължи на увеличеното междуосие (2 700 мм), както и на късите надвеси (75 и 80 мм, съответно отзад и отпред). Това и 20-цоловите джанти придават неповторим облик на иначе стандартната хечбек форма на колата.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Електромоторът е разположен отпред и изненадва с иновационно маслено охлаждане. Той е с мощност 216 конски сили и разполага с максимален въртящ момент от 300 Нм. Инженерите обещават и много прецизно кормилно поведение, както и истинско удоволствие от шофирането, но това ще разберем със сигурност по време на първите тестове на автомобила, които предстоят.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Вероятно електрическият двигател на предната ос ще произвежда 215 к.с., но ще трябва да изчакаме официалното издание, за да потвърдим тези цифри. В салона новият Megene поразява с огромни екрани - пред водача и този на мултимедията. Дизайнерите определено са се стремили да избегнат повечето, но не всички, физически бутони и превключватели.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

Освен двата отделни дисплея, единият за приборите пред водача, а другият, толкова често срещаният в електрическите превозни средства през последните години, масивен екран, подобен на таблет, на централната конзола, под който ще намерите малък набор от физически бутони, трябва да обърнем внимание и на квадратния волан, който изглежда ще се превърне в нова тенденция в автомобилния свят.

Ето го новото Renault Megane - 100% електрическо

В продажба моделът влиза от следващата година, ще се произвежда във фабриката на Renault в Северна Франция, а това което трябва да отбележим още, е че новият Megane E-Tech Electric ще се продава заедно с настоящите хечбек и комби с двигатели с вътрешно горене.

Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 22 гласа.

Свързани новини

Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • 1 коки

    12 44 Отговор
    Интериора е пълна скръб.

    Коментиран от #20

  • 2 Последния Софиянец

    47 4 Отговор
    Пропуснали са най важното--цената.

    Коментиран от #4, #8

  • 3 антрашпиц

    39 5 Отговор
    Ммдаа,развиват се хората...пък ние се завиваме..

    Коментиран от #6

  • 4 антрашпиц

    41 2 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    Цената...достъпна за белите хора в нормалните държави.
  • 5 сектант

    4 6 Отговор
    хм, интересно - електически миниван
  • 6 Последния Софиянец

    10 5 Отговор

    До коментар #3 от "антрашпиц":

    Кирчо ще ни направи и на нас завод за електромобили.

    Коментиран от #14


  • 7 антрашпиц

    28 3 Отговор
    Междо другото,у нас няма да се харчи много по две причини : Първо,народа беден,няма пари за електрички.Второ,депутатите и хайлафа не пада под ЕС класа или нещо такова.Тоест,Рено Меган Е за наште богаташи си е унижение или демоде,друго си е Мерцедес със осем цилиндъра и към 500-600 кс...
  • 8 pbdan

    20 4 Отговор

    До коментар #2 от "Последния Софиянец":

    38 000 евро. Ако на 5г. стане 10 000 евро ще си купя. Ще дам още толкова за нова батерия и за 40 000лв. ще е масрафа. Не ща нито малкото опелче(четириколка) за 3 000лв., нито Тесла за 90 000лв.

    Коментиран от #9

  • 9 Хихи

    6 19 Отговор

    До коментар #8 от "pbdan":

    Значи викаш, това е 38 хиляди евро, а Тесла 90 хиляди лева! Обаче, това е евтино, а Тесла скъпа? А, ако сложиш и екстрите, като при Тесла, кое ще е по-скъпо?

    Коментиран от #11

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 pbdan

    9 3 Отговор

    До коментар #9 от "Хихи":

    И 38 000 евро ми е скъпо(не само за мен). Говоря за 2-ра употреба.
  • 12 споко

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "оня с коня":

    двг и немчугите умреа а някой ден и ти .

    Коментиран от #15

  • 13 авто

    23 3 Отговор
    Рено след войната и до сега са били насочени към масовите автомобили,но за по-претенциозни хора с по-специфичен вкус,знаещи какво искат и защо.Хора които не могат или не искат да карат премиум автомобили,но все пак искат нещо по-добро от съвдем обикновеното и за това имат или страстни почитатели или хора които по незнайни причини ги оплюват,но никога безразличие.
  • 14 Хахаха

    11 3 Отговор

    До коментар #6 от "Последния Софиянец":

    Ще ни направи ,кирчо......завод за моркови. Хахаха
  • 15 оня с коня

    5 13 Отговор

    До коментар #12 от "споко":

    Ами то според такива като тебе и ГЕРБ "умреа",ама се оказва че са по-живи отвсякога
  • 16 Ruthless

    7 5 Отговор
    Електромобили които да се карат спокойно засега няма! Скоро няма и да има, който е карал електромобилно нещо ще разбере кво имам предвид, а другите дето само на картинка са го виждали и много се въобразяват им пожелавам да имат такова нещо в най скоро време....
  • 17 Denis

    5 10 Отговор
    Вижда се ясно качеството на 1:10 , не се затваря вратата, същият проблем и при талисман, бъкано с грешки и недостатъци.
  • 18 Пламен

    1 10 Отговор
    Като го гледам на какво прилича, и докторската света троица от ЛКК-то в ДКЦ1 Г. Оряховица (Донев, Дунев, Генчев) не би го взела.

  • 19 Край

    1 3 Отговор
    По много причини ел. колите ще се правят от САЩ, Корея и Китай. В Европа от Франция. Германия приключва с производството на коли.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 гост

    3 0 Отговор
    В английска статия споменават ориентировъчна цена от 35х.паунда. Като гледам цените на Рено, колко брутално ги надуха, нищо изгодно няма да се види. Остави и факта, че ще е с 40 или 60кв, което значи, че 40кв може да е изгодна, ама щом е практична ще й надуят цената. Искренно искам да видя края на годината и първите модел У с европейските цени, как ще се конкурират. В днешно време и с днешната конкуренция бъдещ прототип от този клас е недопустимо да има по-малко от 600км, ако иска да е конкурентен, ако не, като Рено, може да си ги пуска с 40кв и я направил 200км, я не.
  • 25 Смешно

    1 3 Отговор
    Доста по-грозно като екстериор от сегашния модел - led светлините са като драскотини по бронята, фаровете миниатюрни и цялостния силует стои все едно е паднало нещо тежко отгоре и е сплескало колата. Страничните прозорци като амбразури, отзад са се опитали да наподобяват Порше Кайен, жалка история! Да си го купуват, тъкмо ще почнат да падат цените на предходния вариант на модела, който изглежда в пъти по-добре!
  • 26 Васил

    1 1 Отговор
    След субсидия цената му ще е 33к евра къде е нашият Кирил Петков да направи сравнението с неговият боклук за 25к евра.

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.