Мюнхен, Германия. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.
Преди дни от Mercedes представиха първото хибридно AMG в лицето на четиривратото купе GT63 E Performance, а по-рано днес на изложението в Мюнхен, бе представен и изцяло електрически модел, базиран на топ лимузината EQS.
Mercedes-AMG EQS дебютира с два електромотора, разположени върху предната и задната ос, които гарантират мощност от 751 конски сили и 554 нютон метра за кратко време с така наречената “Boost” функция, а през останалото време разчитате на 649 конски сили и максимален въртящ момент от 516 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема около 3.5 секунди, а максималната скорост е 249км/ч.
От AMG са се погрижили за моторите, като изцяло са променили задната ос, рамата, както и закрепването на моторите, а накрайниците и главините в задната част са от други Performance модели на марката.
За да върнат от части усещането за конвенционален автомобил, AMG са добавили Sound Experience услуга, която издава специфични звуци в интериора и екстериора при запалване и шофиране. Различни екстри като масаж на предните и задните седалки, обдухване, панорамен таван и различни системи за сигурност и подпомагане на водача са налични, както и MBUX конфигурацията с три дисплея, позната ни от стандартния EQS.
Спирачките са с големина от 17-цола с шест бутални апарати, а пред тях са поставени 21 или 22-цолови джанти със специален AMG дизайн. Опционално могат да бъдат поръчани и керамични спирачки с различни цветове за апаратите.
Батерията е с капацитет от 107.8кВч, а три режима на рекуперация помагат зареждането в движение. От Mercedes споменават още, че интернет ъпдейти ще помагат за по-доброто управление на батерията. Не се споменава нищо за пробега, който при стандартната версия е около 700 километра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Емил
Коментиран от #2
12:07 06.09.2021
2 Миро
До коментар #1 от "Емил":
Не сте разбрали първото изречение!12:17 06.09.2021
3 гост
Коментиран от #4
12:39 06.09.2021
4 киселяк
До коментар #3 от "гост":
а ти ще ги гледаш от ренотоКоментиран от #5
12:51 06.09.2021
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Qwerty
Коментиран от #7, #8
15:00 06.09.2021
7 даа
До коментар #6 от "Qwerty":
Това е доста интересно! Предполагам, че е заради високите обороти на моторите. Тепърва ще се учим колко вида ел. мотори и управления (контролери) има21:06 06.09.2021
8 Plameni
До коментар #6 от "Qwerty":
В други статии мощността е 1020 нютон метра04:18 09.09.2021