Last news in Fakti

16 Септември, 2021 15:47 9 227 13

Ето го евтиния кросоувър на Citroen

  • citroen-
  • c3

Френската марка възнамерява да пусне цяла линия бюджетни модели за пазарите в развиващите се страни

Ето го евтиния кросоувър на Citroen - 1
Снимки: Citroen

Както по-рано днес ви информирахме, Citroen подсказа за дебюта на нов модел, носещ моделния индекс C3 за пазарите в Южна Америка и Индия. Ето, че френската компания не се забави много и представи обновения C3 в пълния му блясък преди броени минути.

Ето го евтиния кросоувър на Citroen

Моделът, който на пръв поглед прилича на станалите така модерни кросоувъри, всъщност е „модерен хечбек“ или поне така от френската марка го описват. Новият C3 е с дължина от почти 4 метра и междуосие от 2.54 метра, идентично с това при европейския модел. Използва платформата PF1 на PSA и до голяма степен споделя дизайнерските си черти с останалите модели на френския производител. По информация на бразилското падразделение на Motor1, което се позовава на източник от концерна Stellantis, моделът ще се появи при местните дилъри през април 2022 година

Ето го евтиния кросоувър на Citroen

Светлините в предната част са идентични с тези при C4, като споделят същата двойна конфигурация и дневни светлини със специфична форма. Калниците и броните са с добавени пластмасови защити, които още повече засилват усещането за SUV. Клиренсът също е по-голям от този при европейската версия и отбелязва точно 180мм.

Ето го евтиния кросоувър на Citroen

Интериорът е с разчупена визия, благодарение на различните цветови комбинации и форми, а в средата виждаме 10-инчов дисплей на инфотеймънт системата с всички модерни технологии, докато пред водача стои по-малък екран, показващ скоростта, оборотите и друга важна информация.

Ето го евтиния кросоувър на Citroen

По предварителни данни иновацията ще сподели компонентите и силовите агрегати с Peugeot 208, включително и 1.6-литровия четирицилиндров двигател със 118 конски сили. Трансмисиите ще са петстепенна ръчна или шестстепенна автоматична. За по-скъпите версии те ще предлагат турбо-трицилиндров мотор с обем 1.0 и мощност 120 сили. Гамата ще включва и 1,2-литров двигател със 130 конски сили. Възможна е и напълно електрическа версия. От компанията поясняват, че окачването е адаптирано към пътните условия на всеки един от пазарите, а радиусът на завиване е едва 10 метра.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    35 1 Отговор
    евтиното излиза скъпо както повечето собственици на бмв х6 втора ръка от горубляне могат да ви кажат
  • 2 Емил

    23 10 Отговор
    По скъпото с трицилиндрово моторче!? Това вече кърти мивки! Наистина трябва да си идиот, за да го купиш!

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Вальоо

    12 2 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Ами те масово започват да предлагат основно 3-4 цилиндрови двигатели. За съжаление това е нормата вече.
  • 4 Цитрон

    11 12 Отговор

    До коментар #2 от "Емил":

    Кое му е лошото малко цилиндри малък разход малко плащаш?

    Коментиран от #6

  • 5 Boxer EZ 3.0

    8 3 Отговор
    Свежарка!
    Почнаха добре с 1,6 л ДВГ, обаче после 1 л + клирънс 18 см...
    Ще живее ... ама само в града ...
  • 6 Boxer EZ 3.0

    5 16 Отговор

    До коментар #4 от "Цитрон":

    Тъкмо си я изплатил за 5-7 години и двигателя е изплезил език...
    И трябва пак да си купиш нова.
    Кое му е лошото?

    Коментиран от #7

  • 7 Цитрон

    11 5 Отговор

    До коментар #6 от "Boxer EZ 3.0":

    И кое е проблема след 5 години си взимаш нова на изплащане и караш все нова кола.
    За какво да караш морално остарели коли.

    Коментиран от #8

  • 8 Boxer EZ 3.0

    14 3 Отговор

    До коментар #7 от "Цитрон":

    Проблема е че само плащаш и накрая нищо не ти остава.
    Ще ти предложат нова кола на изплащане и така винаги ще имаш да плащаш.
    А цените им са съизмерими с апартамент.
    Все едно плащаш наем за колата си и няма край.
    Финансово не излизат сметките, при надути начални цени, застраховки, обслужване само в техният сервиз на техните цени и на края остатъчната стойност...

    Коментиран от #9, #11

  • 9 Цитрон

    9 5 Отговор

    До коментар #8 от "Boxer EZ 3.0":

    нямаш друг избор другият ваеиант е втора ръка кола и непрестанни висения по сервизи а скоро и щв ги забранят старите коли в Нормалните държави или ти вдигат таксите.
  • 10 САКЪН

    5 9 Отговор
    НЕ СИ ГО ПРИЧИНЯВАЙТЕ !!! НОВИТЕ "ФРАНЦУЗОЙКИ" СА ПО НЕТРАЙНИ И ОТ САЛАМ ТИП "ХАМБУРГСКИ" (ЗА СПРАВКА - МИНЕТЕ ПОКРАЙ ГАРАНЦИОННИЯТ СЕРВИЗ НА "СОФИЯ ФРАНС АУТО" В СОФИЯ).
  • 11 Цитро

    8 3 Отговор

    До коментар #8 от "Boxer EZ 3.0":

    Какъв е смисъла да я подържаш в друг сервиз където са неадекватни и не разбират.
    Какво те бърка че сервиза е техен като имаш гаранция
    За какво ти е тая кола да стане твоя в гроба ли ще я носиш?
  • 12 123

    3 0 Отговор
    Радооооо знаеш ли какво означава радиус на завой едва 10
  • 13 гост

    0 0 Отговор
    Американците не са техничари, но трябва да им се признае, че разбират от СУВ и пикапи, та при тях няма двигател под 2.4л. напоследък има 2.0турбо обаче над 250кс.