12 Октомври, 2021 12:52 5 743 23

Минимум 103 хиляди лева за най-мощната „електричка“ на Volkswagen в България

  • volkswagen-
  • vw-
  • id.4-
  • gtx

ID.4 GTX вече може да се поръча в страната ни

Минимум 103 хиляди лева за най-мощната „електричка“ на Volkswagen в България - 1

През месец април тази година от Volkswagen представиха бранда GTX, който се асоциира само с най-мощните модификации на електрическите модели на марката. Само седмица по-късно в края на април видяхме и първия модел носещ три буквеното означение, а именно ID.4 GTX.

Минимум 103 хиляди лева за най-мощната „електричка“ на Volkswagen в България

Базираният на ID.4 модел е най-мощната „електричка“ в гамата на марката със своите 295 конски сили. За разлика от стандартното ID.4, GTX модела се отличава със задвижване на четирите колела, благодарение на което спринтът от 0 до 100км/ч отнема точно 6.2 секунди. Батерията с капацитет от 77кВч пък е достатъчна за пробег от около 480 километра.

Минимум 103 хиляди лева за най-мощната „електричка“ на Volkswagen в България

От няколко дни моделът вече се появи и в конфигуратора на Volkswagen за България, където можем да видим и цената му, която започва от 103 474 лева. Добавянето на няколко опции и екстри пък може да увеличи цената с около 15 до 20 хиляди лева при избор на всички екстри и лесно да увеличи цената до 120 хиляди лева.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Последния Софиянец

    27 4 Отговор
    Има китайски електрически скутери за по 1500 лв.
  • 2 Рено фен

    39 9 Отговор
    грозен леген с посредствени характеристики.
  • 3 Yummy

    16 10 Отговор
    За тия пари е60...
  • 4 незнайко

    49 5 Отговор
    Тези подиграват ли ни се ? 100 000 лева как се печелят със заплата от 1500 лева ??? От тези пари ако отделяме 750 лева на месец ще ни трябват 133 месеца или 11 години !!! Откачена история .

    Коментиран от #6

  • 5 Калитко

    27 6 Отговор
    Да си го карат със здраве.Дали ще ръждясва и той като Головете се чудя.
  • 6 ПоддържкаМашина

    32 6 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Не, те ще натискат министерствата на държавите (със заплати 1500лв) да купуват тези коли, защото така ще са модерни. Не забелязваш ли как и ние вече не купуваме greatwall и т.н., а накупихме купчина фолксвагени и шкоди ... защото сме богати разбира се.

    Коментиран от #7

  • 7 Рено фен

    23 6 Отговор

    До коментар #6 от "ПоддържкаМашина":

    Как мислиш че се подържа жива държавната перачница фау ве да не мислиш че разчитат на частни клиенти.
    Затова немчугите се държат все едно ЕС им е бащиния задължават всички да купуват техните стоки.
  • 8 Дфен

    33 4 Отговор
    По-добре една дачия и останалите пари ядене ,пиене и ….
  • 9 Chao

    11 2 Отговор
    Вагините и те на всяко гърне меродия.
  • 10 IONIQ 5

    15 4 Отговор
    За тези пари IONIQ 5 с 306 коня може да се види в шоурума в Сф. Кола от друго измерение

    Коментиран от #11

  • 11 Коментара

    13 3 Отговор

    До коментар #10 от "IONIQ 5":

    И на мен ми харесва дизайна, но чак пък друго измерение ...едва ли. Освен това има доста странности. Първо е доста ниска, второ жабката чекмедже хмммм ... отварянето на вратите и по специално дръжките. Все пак и на мен ми допада минималистичният дизайн в този случей. Като цяло цените на тези коли са безумни. Китай просто ще изрине всичко идните години.
  • 12 Ттъ

    17 3 Отговор
    Хитлер за това ли се бореше- народната кола. Да я кръстят колата за елита. Писнаха ми тия зелени простотии насаждане на извратеняци и прочие глупости. Германия беше велика държава до 1945 година, а сега е една клоака. Зелената сделка няма да им оправи проблемите, трябва още една война за да се изчиати от извратеняци и зелени

    Коментиран от #13

  • 13 койчо

    9 2 Отговор

    До коментар #12 от "Ттъ":

    Приятелю, война не трябва на никой... Ако не дай си боже се случи... с Европа е приключено... Няма сили да пр.ъд.не даже...
  • 14 Утре

    12 1 Отговор
    Днес взех на жената Тигуан а след НГ ще имат и тази електричка. С AWD ще Излиза между 45-47 хилки. В канадски долари. Какви са тези цени в Европа не знам. А е перфектен автомобил. Тигуанът е комфортлайн и е под 40 бона. Нещо в Европа е сбъркано
  • 15 печеливши

    9 2 Отговор
    Добра цена.Добра сделка.За 10 години по 10х на година.След това такса за преработване-неизвестна.Междувременно прогресивно повишаващи се разходи за ток- 10-15-20-... за 100км.А и някой повреден голям електронен блок-само 6-7 броя са, но затова пък скъпи.Е може и лагери на елмотора-керамични,но не е задължително.Вместо това статор.Казват,че елколите са много просто устроени и надеждни.То точно обратното ама карай електромобила.
  • 16 Стига с тази цена на тока

    2 5 Отговор
    Електричките и батериите са начина цената на тока да падне. Без тях няма да стане.

    Коментиран от #17

  • 17 555

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Стига с тази цена на тока":

    A защо не се насочиха към водорода, най масовия елемент а към електричеството. Верно трудно се съхранява и какво ли не, но все пак 2022 година сме. От 70 години и има атомни подводници а те един водород не могат да съхранят

    Коментиран от #18

  • 18 Водородна не е невъзможна мисия

    5 1 Отговор

    До коментар #17 от "555":

    Просто е адски скъпа и никой не иска да плаща цената. Цената на зареждане е по-скъпа от бензина, дори когато по-голямата част от цената на бензина е акцизи и такси е водородът е силно субсидиран. После една зарядна станция за водород струва колкото пет бензиностанции, а водородните автомобили са по-скъпи и от електромобилите.
  • 19 морски

    5 0 Отговор
    Неприложима за България.И никакви данъчни облекчения.Ще си карам мръсната,неекологична,шумна дизелова кола,докато се скапе.
  • 20 OMEGA

    5 4 Отговор
    ТРЯБВА ДА СИ МИНИМУМ ИДИОТ ЗА ДА СИ КУПИШ КАКВОТО И ДА Е НЕМСКО ! ЗАЩОТ НЕМСКО ВЕЧЕ НЕ СЪЩЕСТВУВА! НЕМЦИЯ Е ЗАПАДНО ЕВРОПЕЙСКА ИСЛЯМСКА ДЪРЖАВА!
  • 21 мнение

    7 0 Отговор
    читава електричка под 100 бона цена в магазина няма. С 4х4 отиваш на 120 за кола среден клас. У нас субсидия разбира се няма за разлика от развитите държави. И ДДС 20% да не забравяме, че държавата си иска нейното. Утехата е от спестените левчета за синя и зелена зона и мижавия пътен данък.....иначе искаме да сме "зелени"
  • 22 Васил

    6 1 Отговор
    103 хиляди мерси за Германският боклук по добре Китайска за 25 бона. Отдавна Швабите не са символ на качество.
  • 23 Електричар

    0 0 Отговор
    Ако си мислите ,че електричката е голяма далавара жестоко се бърката ще поднеса някой факти!
    1.заводските данни за пробега са във перфектни условия и не отговарят тоест пробег от 480 километра е завишен със около 20% и е непосилен да се измине,може да се доближиж,ако сте хипер еколог и вегатарианец и слушате моцарт или бетовен.
    2.заводската зарядна станция директно се хвърля в коша тъй като е се предлагат със стандартно 2.4квт.часа батерийте са 77квт правите си сметка със заводското зарядно кога ще заредите батерейте до 100%.
    3.В страни със студен климат батерийте не държат.България идва някоя люта зима и това ще е проблем за електричките ,тъй като батерийте се разреждат бързо.
    4.електричките нямали обслужване!
    Като цяло гаранцията при автомобилите е една международна измама,от личен опит го казвам,
    Скъпо струващия преобразувател в електричките струва около 15% от самия автомобил гаранция е не повече от 2 години,електромоторите имат стандартно оверхаул обслужване,което включва подмяна на лагери зависимот от типа им се измерват в мото часове.
    5.електромобиле се запалват безпричинно.
    Лошота качество на сглобка е опасно тъй като силовото захранване на електромоторите минава огромен ток,една връзка ако не е затегната както трябва и инсталацията почва да грее,в последствие резултата го знаете!