14 Октомври, 2021 17:25 16 528 51

Lexus показа изключително грозния LX

  • lexus-
  • lx

На практика това е Land Cruiser 300 в смокинг

Lexus показа изключително грозния LX - 1

Lexus LX от новото поколение беше представен едновременно в три държави, включително Русия. Включването на Русия в този списък може да се обясни с популярността на SUV-то в страната. От появата на модела през 1996 г. руснаците са закупили повече от 51 000 LX, което е около 10 процента от общия тираж, продаван на 50 пазара по света. Що се отнася до новото поколение LX, то се оказа един вид Toyota Land Cruiser 300 в смокинг, но именно външния вид разочарова голяма част от специалистите. На практика колата е точно това, което се очакваше от нея, но с нелицеприятна визия.

За Lexus LX, който винаги е бил позициониран на една стъпка по-високо от Toyota Land Cruiser, летвата беше повдигната още по-високо, защото сега тя трябва да бъде по-красива, по-богато оборудвана и по-напреднала в технологично отношение от LC300, представена през лятото, за да се избегне вътрешна конкуренция. Така Lexus направи един своеобразен трик - нов индекс за модела, LX 600, който едновременно показва по-мощен двигател и намеква за високо позициониране.

Дизайнът на предната част е значително преработен, но именно с него колата изглежда изключително небодходяща, особено за претенциозния европейски вкус. Марката обаче не се отказва от патентованата радиаторна решетка, променяйки пълнежа, който вече е триизмерен, с хоризонтални ламели вместо с типичната „пчелна пита“. Компанията твърди, че такава радиаторна решетка има по-висока ефективност на охлаждане от тази, инсталирана на сегашния LX.

Lexus показа изключително грозния LX

На петата врата има голям надпис Lexus вместо традиционното лого, което според представителите на марката трябва да символизира „новата ера на марката“. Междуосието не се е променило и е 2,85 метра. Ъгълите на аткака пък са същите като при предишното поколение LX.

Платформата също не е променена и се базира на тази на новата Toyota Land Cruiser 300. Шестцилиндровият двигател с индекс V35A-FTS, който замени атмосферния V8 с обем 5,7 литра (367 к.с.), вече е познат. От 2017 г. такъв агрегат се монтира на седана Lexus LS 500. На новия LX 600 той произвежда 400 конски сили и 650 Нм въртящ момент.

Алтернативата е 3.3-литров дизелов V6 с два турбокомпресора, който развива 300 конски сили и 700 Нм въртящ момент. Lexus подчертава, че двигателят осигурява отлично сцепление дори при ниски обороти, което допринася за бързото ускорение - 6,8 секунди до първите 100 км/ч. Моторът достига пиков момент от 700 нютона при 1600 об/мин. Тези показатели обаче едва ли впечатляват, защото са типични за съвременните дизелови двигатели.

И двата мотора работят съвместно с 10-степенна автоматична трансмисия. Новото окачване AHC стабилизира автомобила при завиване, ускоряване и забавяне, оптимизирайки при необходимост твърдостта на окачването. В допълнение, окачването позволява регулиране на просвета в зависимост от пътните условия.

Lexus показа изключително грозния LX

Новият LX е свалил 200 килограма в сравнение с предшественика си. Двигателят вече е по-компактен и се използва ново, по-леко окачване с Active Height Control (AHC). Теглото също е намалено и заради покрива, който е изработен от алуминий. От опциите, които вече са налични за LC300, интерес представлява заключването на трите диференциала и системата E-KDSS (електронна система за динамично кинетично окачване) с "умни" стабилизатори.

Концепцията на салона е кръстена Tazuna (буквално преведена като „юзди“). Тя се основава на идеята за „неразривна връзка между водача и колата“. Дисплеят и другите превключватели са разположени така, че водачът не трябва да посяга към тях, променяйки позицията на тялото си. Списъкът на оборудването включва аудио система Mark Levinson Premium Surround с 25 високоговорителя, усъвършенствана система за предотвратяване на сблъсъци с функцията аварийно управление, подобрено проследяване на лентата и адаптивен круиз контрол с контрол на скоростта в завой и адаптивно управление на дългите светлини.

За първи път за модела ще се предлага версия F Sport с по-твърдо окачване и заден диференциал Torsen с ограничено приплъзване. Ще бъде предложен допълнителен превключвател за стартиране и спиране с удостоверяване с пръстови отпечатъци (първи за моделите Lexus). Налична за модела е и системата Multi-terrain Monitor, която показва зоната под предната и задната част на автомобила.

Слухът за ВИП версия с две отделни места на втория ред също беше потвърден. Задните седалки могат да се накланят до 48 градуса с помощта на специална конзола, а предната седалка може да се сгъне, за да се увеличи пространството за краката с до 1.2 метра. За LX VIP има опори за краката на пътниците, вентилационни отвори отстрани и в основата на централната конзола.

Lexus показа изключително грозния LX


Поставете оценка:
Оценка 3 от 28 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 МаКаТа

    35 53 Отговор
    Ама верно е много грозен, еиначе може да е проходим, високотехнологжичен, надежден и какво ли още не, но с тази визия - не, благодаря.

    Коментиран от #15, #25

  • 3 Жълтеницата

    48 41 Отговор
    Тази кола освен Стиви Уондър няма кой друг да я купи

    Коментиран от #48

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 jap

    58 23 Отговор
    Колкото и да е грозен е добра алтернатива на красивата G-класа.

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 факт

    64 28 Отговор
    Не виждам нищо грозно за разлика от грозните модели на бмв

    Коментиран от #47

  • 9 кьорфишек

    47 12 Отговор
    Абе да ми я подарят,пък нека да е грозен
  • 10 Да ве да

    66 6 Отговор
    Грозна, грозна, колко да е грозна, няма нищо по-грозно от Сайбърфъка пирамида на фараона Мъск!
  • 11 факт

    48 13 Отговор
    Харесва ми и е доста стилен
  • 12 Име

    45 12 Отговор
    Супер е
  • 13 гост

    40 16 Отговор
    Джипа е много красив. И вътре е лукс
  • 14 лексуса е

    43 28 Отговор
    Много по красив от мерцедесите и бмв
  • 15 един от многото

    28 2 Отговор

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Защото не си видял тъщата ми!
  • 16 Графа

    21 6 Отговор
    Ало драскачите ако ви подарят по един никой няма да го върне
  • 17 123

    26 11 Отговор
    Страхотна джипка. Мощна отвън и отвътре.

    Коментиран от #38

  • 18 ^^^^^

    45 17 Отговор
    Грозен защото не може да си го позволите.... Собствениците на Лекус и подобни ,нямат комплекс , за това дали има перфектна визия..Те разчитат на висока технологичност, изключителна надеждност, проходимост и същевременно комфорт...Лексус е марка за платежно-способни собственици, вие с таурезите , 15 годишните Х5ци и изгнилите МЛ-и нидейти се обаждайти, че гумите на Лскуса ,струват колкото вашите варелчета
  • 19 Съвет

    20 5 Отговор
    Аз бих се спрял до четвъртото ребро на решетката отгоре надолу. Останалите са излишни. Може да се направи под тях долна решетка с въздухозаборници и фарове за мъгла и би изглеждало по-естетично. В тоя си нид изглежда малко пасивто, а в същност е мощен автомобил. Но всяка фирма има право да експериментира. Не всички версии са удачни, но за една решетка не трябва да се омаловажава целия автомобил.
  • 20 Bmw

    20 7 Отговор
    Хаха Нека е грозен ,подарете ми 1 , то мерцедеса щото е много хубав.Затова не могат да смогнат ,а германскитв кошове само псевдо гъзета ги карат.
  • 21 Сигурен delete ама нека пробваме

    23 5 Отговор
    Господин Радослав Славчев... посочете моля Ви се, кое е грозното? Ако за вас това е грозно, то за други това е красиво. Но защо си позволявате, в "медия" fakti.bg... да пишете толкова ГРОЗНО заглавие? Това е равносилно на - автора на статията е много грозен... ок?!
  • 22 Komapak

    8 4 Отговор
    Слбственик съм на Лексус и съм леко разочарован. Външния вид е под всякаква критика каквото и да съдържа вътре. Мога да го преживея само заради 25те колони вътре. Трябва да вади супер звук.

    Коментиран от #27

  • 23 JDMfan

    8 3 Отговор
    Супер як джип. 100% съм сигурен че вече като има нов j300 то j200 ще поевтинеят и много хора ще предпочитат от 2015 нагоре j200 вместо новите. При Тойота така са нещата въпреки че пък старият lx няма нищо общо със новият и има някакъв шанс да се позадържи цената на 2015+. Иначе относно визията: абе наистина е прекалено голяма решетка но на мен ми харесва. Даже има някакъв такъв вайп на старите лексуси с големите решетки и осмаците...
    Изобщо нямаше да е зле да изобретят 4uz примерно. Или 3jz да има някакъв такъв дух както Нисан и Субару почнаха да правят.
  • 24 животновъд

    14 4 Отговор
    Радко,като гледам така байчовото ти си грозен а не жипката!
  • 25 Плам

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "МаКаТа":

    Като гледам си се запътил да го купуваш,та не-благодаря.
  • 26 Гост

    3 8 Отговор
    Лек неуспешен опит за корекция. Явно и пропорциите на купето не са като хората

  • 27 Йойо

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Komapak":

    Ми айде -преживей го.
  • 28 Антон

    8 16 Отговор
    С всяка изминала година, тези затъват все повече и повече. Очевидно ще търсят пазар в Китай, защото колата прилича на точно китайски евтинджос. тотален упадък на лексус, тойота и всички останали джапанки.
  • 29 Жълтеницата

    8 4 Отговор
    Не се сърдете на японците. Все пак за тях ренесанса е нещо което се е случило на други хора
  • 30 Дизайнера

    6 8 Отговор
    На тая кола , спешно трябва да получи поне 4 доживотни......без право на помилване
  • 31 Че е грозен

    5 4 Отговор
    грозен е, ама на мен кво ми пука, аз съм вътре а не вън.
  • 32 Както казва

    7 3 Отговор
    Швейк-толкова е грозен че чак красив.
  • 33 Julio

    11 0 Отговор
    Дизайна е спорен но дали е грозен може да се прецени само на живо... От друга страна тая кола е за пазари където трицилиндровият мотор изобщо не присъства в списъка с опции, важно е те да я харесват... За нас европейците- долнопробната пластмасарка ID3,4 и т.н., Айго и други такива посмешища - разбира се на цени на шестаци... Който оставя зеленият клошар да му диктува бъдещето нема право на глас относно дизайна и техническите характеристики на подобни автомобили...
  • 34 Перник

    4 0 Отговор
    Ехаа, това ще са новите возила на ловните стопанства, Баце като бие на изборите ще си вози тлъстините на премиум кожа.
  • 35 BMW

    4 6 Отговор
    Както и да го гледаш-Toyota.......
  • 36 Радо и ти не си много убав

    6 0 Отговор
    Знаеш, нали?
  • 37 Цигани

    0 1 Отговор
    Само на такъв грозник като мен ще му,ходи.....Този грозен джиб.... С хубави как с найлонови джуки и цици
  • 38 Хайл

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "123":

    Отвътре колко коня е,отвън почва от 300...вътре седалките са по 150 коня всяка май🤣🤣🤣
  • 39 Васик атанасова

    9 0 Отговор
    Грозен ли ?
    Кой ги определя тези коли като грозни
    Хахаха Супер джип е това
  • 40 Щастливеца

    3 0 Отговор
    Шантаво изглежда тази решетка, но може на долните три ребра да им се махне хромираният детайл, там е и регистрациония номер и си става екстра.
  • 41 Банзай

    0 6 Отговор
    ГОЛЯМ БОКЛУК )))))
  • 42 Пич

    7 0 Отговор
    Изключително непрофесионално заглавие от т.нар. автор наатията Радослав Славчев. Той си мисли,че каквото според него е грозно,за всички е грозно. Е, не е така. Този Лексус има блестящ модерен и авангарден дизайн, феноменална задница и е много по-красив от Ланд Крюзер, който изглежда по-семпъл, докато Лексуса по-луксозен, модерен и спортен дизайн.

    Коментиран от #43

  • 43 Komapak

    2 2 Отговор

    До коментар #42 от "Пич":

    Aбе ти ще кажеш и че големите "бъбреци" на БМВ ти харесват. Дизайна явно е повлиян от бъдещия пазар и той очевидно е Китай. В Европа така или иначе Лексус, Инфинити и Акура почти нищо не продават. Факт.

    Коментиран от #44

  • 44 Авто Фен

    4 0 Отговор

    До коментар #43 от "Komapak":

    Ти от луната ли падаш,та не знаеш,че Лексус не продава почти нищо в Китай? Лексус продава най-много в Щатите. А в Европа продава много повече от Инфинити,Акуратно не се продава в Европа. И е съвсем нормално е Европа да се купуват европейски марки, Лексус е най-скъпста премиум на европейския пазар. Достатъчно е да погледнеш ценовите листи и ще видиш,че европейските премиум марки са по-достъпн
  • 45 Пич

    3 0 Отговор
    При такова нахално заглавие,изразяващо личното мнение на някой си Радослав Славчев като всепризнато едва ли не, не се учудвам, че е завършил в НСА,а не в университет. Даже не знам дали е завършил висше, или само е изучавал. Но това всъщност не е задължително, за да бъде човек културен и тактичен и да не мисли,че незначителното му лично мнение или на компанията му или колегите му, изразява това на читателите, клиентите и т.н.
  • 46 АнтиЛексус

    4 4 Отговор
    Прилича на Дарт Вейдър в муцуната. Те всички Лексус са си грозни, ама тая особено. Не че тойотите са нещо по-добро де...
  • 47 Баро

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "факт":

    Или си бягал от часовете по рисуване имаш нужда от очен лекар и психиатър
  • 48 Чернолюбец Лапохуев

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "Жълтеницата":

    Нали точно нацистите я стартираха тая мода!
  • 49 Кондьо

    2 0 Отговор
    Мене ме кефи и ще в по-здрава от някоя немска фекалия като мерцедес глс
  • 50 Я па ти

    1 0 Отговор
    Радо, и майка ти ни показа изключително грозното й творение като те изтропа на бял свят, но никой не ти го казва директно нали? Или може би ти го казват често и за това пишеш такива заглавия в изключително бездарните си темички. При всички случаи ти препоръчвам да се гръмнеш между очите.
  • 51 Смешно

    1 0 Отговор
    Изключително грозен умствено и изключително ограничен до собствения си естетически вкус и естетически разбирания е само Радослав Славчев, който е изключително нагъл да налага собствените си естетически разбирания като едва ли не естетическо правило.