Last news in Fakti

15 Октомври, 2021 13:27, обновена 15 Октомври, 2021 22:35 70 435 162

Шест бюджетни бензинови двигателя, които могат да изминат 500 хиляди км без никакви проблеми

  • двигатели-
  • надеждност-
  • нискобюджетни коли
Шест бюджетни бензинови двигателя, които могат да изминат 500 хиляди км без никакви проблеми - 1
Снимка: : Shutterstock

Както е добре известно безплатно сирене се предлага само в капана за мишки. Какво обаче ще кажете за "бюджетно сирене"? Когато става въпрос за нещо, което не е твърде скъпо, повечето хора веднага правят асоциацията: ниска цена - ниско качество. А лошото качество на автомобилния двигател не е нещо, което искате да видите под капака на колата си. Има обаче изключения. Показваме ви няколко изпитани във времето бюджетни двигателя.

K4M и F4R - Renault

Шест бюджетни бензинови двигателя, които могат да изминат 500 хиляди км без никакви проблеми

Един от най -добрите бюджетни двигатели на нашето време е създаден от инженерите на Renault. Говорим за силов агрегат, обозначен с индекс K4M с обем 1.6 литра и мощност 102-105 конски сили. Неговият пряк роднина, всъщност брат или сестра, е F4R с обем 2 литра и мощност 135-143 к.с. И двата двигателя имат изключително прост дизайн, чугунени блокове износоустойчиви цилиндри и бутала, както и хидравлични повдигачи. И двата са способни да "навъртят" най-малко 500 хиляди км. Днес най-често те могат да се видят на автомобили Dacia Logan, Sandero и Duster.

BSE 1.6 MPI - VW

Шест бюджетни бензинови двигателя, които могат да изминат 500 хиляди км без никакви проблеми

Говорейки за надеждни бюджетни двигатели германско производство, първото нещо, което трябва да запомните, е 1.6-литровият BSE 1.6 MPI агрегат. Двигателят има щадяща мощност от само 102 коня. Благодарение на това, а и на надеждните компоненти, този мотор може да работи до половин милион километра без основен ремонт. BSE 1.6 MPI има само един недостатък: от 2015 г. устройството е премахнато от серийното производство. Днес най-често се среща под капака на Skoda Octavia, VW Golf, Jetta и Passat.

G4FA и G4FC - Kia

Шест бюджетни бензинови двигателя, които могат да изминат 500 хиляди км без никакви проблеми

Има два двигателя от Южна Корея, които определено трябва да се запомнят. Тe са с с алуминиев блок и са познати с индексите G4FA и G4FC. Първият е с обем от 1.4 литра и мощност 107 конски сили. Вторият е с обем 1.6 литра и мощност от 123 конски сили. Ако двигателите не се претоварват често и маслото се сменя своевременно, те ще издържат повече от желаните половин милион. Най -често се срещат на автомобили Kia Rio, Ceed и Hyundai i30.

R20A - Honda

Шест бюджетни бензинови двигателя, които могат да изминат 500 хиляди км без никакви проблеми

Двулитровият бензинов R20A е един от най-надеждните бензинови нискобюджетни мотори. Произвежда се от 2006 г. и се монтира на Civic, Accord и CR-V. Независимо че е изцяло алуминиев и има доста висока мощност (до 155 к.с.), ресурсът му нахвърля 500 000 км.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 116 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VAG

    101 45 Отговор
    1.8 моно

    Коментиран от #105

  • 2 Притежател

    11 134 Отговор
    Трябваше да добавят в статията и 2.7biTurbo.

    Коментиран от #3

  • 3 Марио

    223 11 Отговор

    До коментар #2 от "Притежател":

    това са бюджетни мотори не четеш ли, а описаният от теб, нито е надежден, нито е бюджетен

    Коментиран от #7

  • 4 SUBARU XV

    132 205 Отговор
    Като изключим R20A - Honda ( който е истински двигател) всичко останало са вицове в петък след обяд !

    Коментиран от #22, #32

  • 5 Евгени

    168 21 Отговор
    Моторите на Кия и Хюндай определено са с огромен ресурс...Без никъкв ремонт,580хил км Кия сийд..Кара се само на газ....

    Коментиран от #11, #12, #13, #27

  • 6 Дъгето

    195 37 Отговор
    До Субару. Колега предполагам не си виждал такъв мотор на Рено, камо ли карал, като ти гледам ника. Карай си субарото и прави клапани на 50-60000 км. Имам коли с двата посочени мотора и единия е на 710 000 км и дори не пипа масло. А не като субару да тръгвам на море с туба 2 литра с масло.

    Коментиран от #38, #108, #146

  • 7 Притежател

    44 37 Отговор

    До коментар #3 от "Марио":

    Дали е бюджетен зависи от месечният финансов доход, с който разполагаш.
  • 8 От Каспичан,

    71 18 Отговор
    Аз не карам италианска кола но гледах в ютуба един руски клип в който казаха че най здравите бензинови двигатели са петцилиндровите на Фиат.
    Сигурно е вярно защото тук един чичко над шейсет кара една Ланчия Капа бензинка и каза че двигателят е над 400 хиляди км. и не е пипан.

    Коментиран от #10, #17, #44, #77

  • 9 DrivingPleasure

    208 11 Отговор
    И общото между тези мотор е, че всичките са стари и не се предлагат вече. Понеже законотворицете са много умни погребаха вечните мотори и те карат да купуваш все нови и нови, а знаят че в производството са емисиите! Много еко! Но от еко талибани толкова

    Коментиран от #14

  • 10 гост

    46 14 Отговор

    До коментар #8 от "От Каспичан,":

    Да, но и 1,6 16v ,103,к.с. на Фиат/ Ланчиа/ са едни от най-дуракоустойчивите мотори. След 300 х.км се поразтракват леко( над 90% са на газ),но нищо фатално. Ако не му е слагана газ,като нищо ще удари половин милион и нагоре без отваряне.
  • 11 Тони

    73 23 Отговор

    До коментар #5 от "Евгени":

    Кия и Хюндай в момента са най-добрите варианти за автомобил,лошото е им,че цените им не падат...

    Коментиран от #79

  • 12 Чочо

    39 2 Отговор

    До коментар #5 от "Евгени":

    На 580хил км само газ,трябва да е някой такси...

    Коментиран от #122

  • 13 Венци

    91 9 Отговор

    До коментар #5 от "Евгени":

    Аз имам i30 купих го чисто нов от магазина през 2007г,тъкмо беше излязъл модела,еми за 14години абсолютно никакви проблеми..Вече е 260хил км,и все така си работи безшумно,разхода на на масло е 0..Никога не съм доливал..За това време единствено смених, съединител преди 2години,и 2биялетки и един външен накрайник...Мотора е 1.4бензин...

    Коментиран от #20, #30, #54, #60, #162

  • 14 Дедо

    114 9 Отговор

    До коментар #9 от "DrivingPleasure":

    Даа,сега преобладават TSI,FSI,Eco boost и други тем подобни недоразумения!
  • 15 beast

    68 58 Отговор
    Само хондата може да ги измине !

    Коментиран от #26

  • 16 Гост

    45 15 Отговор
    G4FA и G4FC. Първият е с обем от 1.4 литра и мощност 107 конски сили. Тоя астматик е 107 коня, коги аз съм Чък Норис! Върви като за 75 макс
  • 17 Случаен

    21 7 Отговор

    До коментар #8 от "От Каспичан,":

    Не е сигурно, те са родственици с 16 клапановите туин спарк на алфа, и двете са към семейството "Pratola Serra", заедно с 1.9 и 2.4 жтд. 1.6 16 103 коня е към друго семейство, едновалка, да, с 2 вала е, обаче е на базата на двигателя от 128, който се слага на почти всички модели на фиат, темпра и типо включително.
  • 18 Ерих

    73 16 Отговор
    Рено имат страхотни двигатели, 1.6 16v, 2.0 16v. Някой беше писал Субару, което просто няма общо със статията. Боксерите са много лошо замислени двигатели като цяло и няма нужда да си експерт влизаш в тубата и там всичко е просто обяснено.

    Коментиран от #74

  • 19 селянин

    62 14 Отговор
    Ко стана с Тойота? Откакто започнаха да кривят глави , май вече не са в класациите
  • 20 Гост

    28 3 Отговор

    До коментар #13 от "Венци":

    Мога ли да попитам с какво масло беше като нов и с какво в момента,или същото като от завода.Просто ми е интересно.Не марката масло,а вискозитет,спецификации и т.н.
  • 21 jap

    59 15 Отговор
    Учудвам се,че в тази статия има само един японски двигател защото не само Хонда а Тойота и Мазда имат модели с бюджетни двигатели които изкарват астрономически пробези само със смяна на консумативи.
  • 22 Komapak

    59 3 Отговор

    До коментар #4 от "SUBARU XV":

    Хондата съм я виждал с очите си за останалите не смея нищо да твърдя. Нямам инфо... Ама като се загледаш колко милионници таксита Дачия има в Бг... Не знам. Май не си много прав.
  • 23 оня с магарето

    29 7 Отговор
    моята таратайка е на 250 000км. май скъпото сменено нещо са гумите, който купих преди няколко дни...
  • 24 Едмонд Дантес

    12 66 Отговор
    Мерцедес Е 200 . Това е колата .

    Коментиран от #28

  • 25 КонТрол

    7 36 Отговор
    Абсолютни измислици.
  • 26 Дедовия

    4 80 Отговор

    До коментар #15 от "beast":

    Само " Нисан Алмера" Тино - дизел може да ги измине без проблеми!! Схващате ли бе " разбирачи"- тикви???
  • 27 Цунк Фуя Шанг

    57 15 Отговор

    До коментар #5 от "Евгени":

    На жълтурите хич не са бюджетни, балансиращи валове и други дивотии, може да са евтини само в щатите ...

    точно на Рендетата са евтините и държеливите, особено F4R, хем е опростен и дефорсиран (това е и моторът за доста състезателни серии), но във версиите му в 135-140кс, то само дебил може да го счупи, а частите са му на цената на спанака
  • 28 Стига ва

    24 6 Отговор

    До коментар #24 от "Едмонд Дантес":

    Смях от рено ли дочувам))))
  • 29 Димид

    71 1 Отговор
    Много двигатели са способни на стотици хиляди километри. Това доста зависи и от задкормилното устройство. Личен автомобил Ситроен ZX 1.9 чист дизел 1994г. на близо 400х.км - 0 ремонти по двигателя освен водна помпа (1път). Дори подг ревните свещи са оригинални, все още. Е, от 10-на години стои в гаража предимно …. но когато трябва (независимо от сезона) - пали 10 от 10 и трактора тръгва. Късмет с тази машина. С други, по-модерни и луксозни не сполучихме, независимо от грижите и вниманието. Късмет 🤣
  • 30 JDMfan

    14 45 Отговор

    До коментар #13 от "Венци":

    Еми брато не че нещо но 1.4 двигател колко пък да се чупи? Смисъл той няма силичка нещо да счупи. Иначе яко е че нищо не ти се е чупело . Аз имам Импреза от 2006 Hawkeye с 2.0 турбо и като счупя нещо го сменям с тунинг и на практика със пари които трябва така или иначе да го отремонтирам съм си го направил 400кс. и може да се каже, че е като ново а то е на 500к километра. Въпреки, че хората казват, че боксерките не държат дълго. Просто ако колата е поддържана добре си е топ винаги.

    Коментиран от #41

  • 31 Prelude

    99 21 Отговор
    Карам Хонда Прелюд. Километража показва 567 000, но май са повече. Усещам че умира. Остават и не повече от 10-15 години живот. Всяка година и правя някакви ремонти. Или ще трябва да се сменя маслото, или филтри някакви. Абе боклук та дрънка. А, и двигателя прекъсва на около 6700 оборота.

    Коментиран от #34, #47, #69, #116

  • 32 Хсха

    34 8 Отговор

    До коментар #4 от "SUBARU XV":

    K4M и F4R - Renault са едни от най-надежните мотори ама ти не си в час изобщо
  • 33 Човека

    26 19 Отговор
    500 000 едва ли ще измине без ремонти ,повярвали сте си ,та сте се забравили . Само като посочим горивата в БГ е ясно че дори и да си най - върловия фен и поддържащ колата си няма как да е...
    350+ е възможно ,но половин милион в БГ и автърмаркет части абсурд

    Коментиран от #80, #82

  • 34 бай Даньо

    20 10 Отговор

    До коментар #31 от "Prelude":

    И аз съм така с едни лексъси . Всяко година по няколко пъти трябва да сменям масло ...

    Коментиран от #36, #37

  • 35 Опел Мотоспорт

    26 22 Отговор
    Момчета ,в Опел е истената !
    Що е Щутгарт - Кадет ,Аскона ,Вектъра ,и Мерибата са уникатове мильоници ,а и Део Тико ..

    Коментиран от #76

  • 36 Komapak

    9 13 Отговор

    До коментар #34 от "бай Даньо":

    Като притежател на лексус мога да твърдя, че не сменям чак толкова често масло. Може би два пъти годишно... То е и защото въртя доста километри а не защото гори масло. Изобщо случих на кола за първи път в живота си. Е... Харчи много, но половината и повече е на фирмена сметка... Лексуса ми вече е на над 400000. Само това е причината да се оглеждам, но докато не са се свършили мисля да си взема един ягуар карбуратор. И той гори като ламя, но е най-йдобната кола в която съм сядал.

    Коментиран от #50

  • 37 Prelude

    23 6 Отговор

    До коментар #34 от "бай Даньо":

    Мда, синът ми кара Селика. И той така, няколко пъти в годината масло. До ония неверник, дето не вярва че японска кола от 90те може да навърти половин милион километра. Могат го трошляците, другите превъртат милионния километраж. Иначе няма лошо, за всеки влак си има пътници.

    Коментиран от #39

  • 38 Хайл

    21 16 Отговор

    До коментар #6 от "Дъгето":

    Ти сигурен ли си че субаруто гори масло??? Всеки добре стопанисван двигател НЕ БУТА МАСЛОТО. Явно не си карал субару или ако си имал е било НОФ ФНОС С СЕРВИЗНА ИСТОРИЯ ОТ ЕДИН И СЪЩИ ПЕЧАТ и надписи "smiana maslo"...не пиши щуротии
  • 39 Ае ти виждал ли си Тойота да нзапали

    20 6 Отговор

    До коментар #37 от "Prelude":

    1.8 vvt-i апва масълце
  • 40 Васил Пенчев Кукурков

    24 12 Отговор
    Аз имам Москвич дванайстак с мотор от Варбурк и не гори масло
  • 41 Хайл

    10 13 Отговор

    До коментар #30 от "JDMfan":

    И аз съм на субару и нямам проблеми-2 литра 125 коня-за където съм тръгнал все съм стигал и се връщам

    Коментиран от #45

  • 42 Дали??

    15 1 Отговор
    Става въпрос за мотори, които все пак могат да се намерят във возило на пазара, което да не е за вторични суровини, и да не е някаква единична запазена бройка.
  • 43 Опел

    53 1 Отговор
    Opel C20NE 2.0 8v бой в зъбите от студено всеки ден, масло се сменява като се сетя. Ремъка като се скъса, тракането - той така си работи. Лошото е че на 540к вече купето не ставаше, мотора още беше пушка.

    Коментиран от #73

  • 44 Хайл

    42 3 Отговор

    До коментар #8 от "От Каспичан,":

    Италианците между другото имат МНОГО здрави мотори,надживяват купетата стига да са поддържани
  • 45 Мазньо

    16 7 Отговор

    До коментар #41 от "Хайл":

    С Forester съм,пета година,уникална кола,карал съм 6-7 марки,основно VAG,Subaru-то не го сменям за нищо,въпреки 400К км.!

    Коментиран от #51

  • 46 "Знаещи"Факири

    4 11 Отговор
    Рено Дъстър Фиат Опел и .... "коли"...... За " разбирачи". Subita 1.8-1993 и 2.0R-2006. 800К 324К. Редовна подъжка кръпи на старото дискове и маркучи Маслото в сетвиза защото забравям "Кофтии" коли "кофти" боксери. Мечтайте си и слушайте Една жена каза-във факти бюджетни двигатели за факири
  • 47 HR V завинаги

    21 29 Отговор

    До коментар #31 от "Prelude":

    Никога не бих си купил Дачия, та дори и всяка година да правя основен ремонт на Хондата
  • 48 Бай Джап

    17 1 Отговор
    Че на 4А-FE и 7A-FE, кво им е надживяват ги тия по-горе ;)
  • 49 КОЛЧЕВ

    28 5 Отговор
    Без тоя глупав двг на vw.. Егати и трошката
  • 50 бай Даньо

    11 9 Отговор

    До коментар #36 от "Komapak":

    като сме почнали да се гъбаркаме - сина кара едно Ауди А4 и масло не сменя дори, само долива оти "с турбо е нормално да харчи малко масло" и лексуса с турбо но и масло не харчи ... ха-ха-ха!

    Коментиран от #81

  • 51 Хайл

    14 7 Отговор

    До коментар #45 от "Мазньо":

    Първото субару го купих 94 г,не бяха чували тази марка,последното го купих преди 5 години-легаси 2 литра,имах и форестър до преди 2 години-невероятни автомобили са
  • 52 Qwerty

    18 36 Отговор
    Най ме е страх от кола, която не харчи масло! Само като чуя, че даден модел не гори масло, смешно ми става! Маслото трябва да изгаря! Ако не се губи, нещо не е наред!

    Коментиран от #64

  • 53 Subaru1992г.

    8 11 Отговор
    След хонда ,реших да експериментирам и взех Субару Легаси 1992г 1,8кубика
    103конски сили.,тъй като нуждите са ми от втора кола с такова 4х4 и не много нова ! Прави впечетление вече към 2000 навъртяни км.,че колата има уникална тяга,незнайно от къде извадена при тези 103кс и моно инжекци -карбуратор! 1,2,3,4 скорост се редят много бързо при много ниска скорост и колата подкача и върви много добре -чудо ! Знам само ,че двигателят е правен не отдавна,но масло пипа макар,че не пуши и не черни ауспуха,то отдолу покапва от някъде 😄 Някой да има впечетления от този модел Легаси комби 1,8 к. 103 кс. ????

    Коментиран от #62

  • 54 Тошката

    25 3 Отговор

    До коментар #13 от "Венци":

    Колега аз също съм карал i30 в продължение на 4години,служебен автомобил.И мога да потвърдя, че тази кола е правена да се кара много..Впечатлен съм от Хюндай,в момента се оглеждам за такава от 2009-2010година,ама цените им са доста солени..Но като се замисля колко пари съм хвърлил за ремонти на старите ми автомобили,май наистина е по добре да взема нещо такова читаво и да не ми прави проблеми,от колкото някой бракма и пак да се видя в чудо...

    Коментиран от #88

  • 55 Сттт

    6 1 Отговор
    Jtd 1.9/2.4
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Stt

    10 5 Отговор
    Alfa/Fiat / Lanca/SAAB/Opel - JTD 1.9/2.4
  • 58 Сттттт

    21 2 Отговор
    Alfa/Fiat / Lanca/SAAB/Opel -
    JTD 1.9/ 4 цилиндъра и 2.4 / 5 цилиндъра

    Монтират се във всички изброени марки!
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Косьо Караджов-плувеца

    52 3 Отговор

    До коментар #13 от "Венци":

    В семейството имаме Кия сийд, уникален автомобил..Не го заменям за нищооооо...Имаме я от 10години,като я купихме беше 2годишна на 65хил км,внос от швейцария.Сега е на 270хил км,и не е мръднал мотора,Кара се само на бензин, винаги я пълним до горе и повече от 8литра в градски условия не ни е правила...Много хора като чуят Киа или Хюндай и си мислят,че това е някакъв компромисен вариант за автомобил..Точно обратното,това са изключително здрави машини,еталон за качество...

    Коментиран от #65, #87

  • 61 сандокан

    1 10 Отговор
    къде сте виждали Сандеро с 1,4 и 1,6 двигател?
  • 62 Хайл

    10 0 Отговор

    До коментар #53 от "Subaru1992г.":

    Качи я на канал и погледни...маслото в скоростите проверяваш ли го-има щека за него 😉

    Коментиран от #70

  • 63 Hyundai

    29 1 Отговор
    Преди години, в ОК такси в София се караха само сонати на газ и всичките бяха милионници. Факт! Имал съм и30 ново, няколко Санта фета, их35 и их55, камиони h1. За 20 години, ремонт на двигател не съм правил, само дребни неща, парк сензори, биалетки, тампони, яко каране и само консумативи. И до колегите които не вярват, да вървят и не пипат масло! Факт!

    Коментиран от #66

  • 64 Хайл

    21 3 Отговор

    До коментар #52 от "Qwerty":

    Ако караш нещо от ваг ще гори масло-от завода дават на 1000 км да долееш...гледай да не гори повече от горивото че тогава трябва да я продадеш....но на кой🤣🤣🤣
  • 65 Чочо

    26 1 Отговор

    До коментар #60 от "Косьо Караджов-плувеца":

    Евала,споделям мнението ти на 100%,преди време имах голф 5 1.6бензин ,тази кола ме съсипа от ремонти,влязох в кредити и не спря да гори масло,а тук са писали,че е здрав мотора,нищо подобно...За кията и хюндая всички говорят,че са много здрави,аз също споделям това мнение..Макар и да нямам такава кола,моя съсед кара Кия сийд 1.4 на газ такси е.И наистина е супер здрава машина...
  • 66 Хайл

    24 5 Отговор

    До коментар #63 от "Hyundai":

    Вярвам ти защото японци и корейци са на светлинни години отпрехвалените немци особено...
  • 67 Матушка Росийка

    14 1 Отговор
    Само японки и корейки се карат с британскому воланов у Владъйвасток ,вкарват ги насипно от Курилите
  • 68 Бойко

    7 17 Отговор
    Мачкай Баце!
    Няма по-здрав двигалел от двигателя на твоята Тойота!
  • 69 555

    24 6 Отговор

    До коментар #31 от "Prelude":

    Аз карам италианска кола, доста е претенциозна, съединителя е 6 бона, гори 30 градско, за да смениш въздушния филтър трябва да махнеш предното колело и подкалника и други типично италиански тъпотии.

    Обаче кефа когато задмина някой с хонда или бмв, който си мисли че 320 ката е най бързото нещо създавано някога, кефа е несравним

    Коментиран от #147

  • 70 Subaru 1992г.

    6 2 Отговор

    До коментар #62 от "Хайл":

    А стига бе щека и за него😮 Ще я видя де е! Благодаря!👍

    Коментиран от #71, #93

  • 71 оня с коня

    11 2 Отговор

    До коментар #70 от "Subaru 1992г.":

    Като проверяваш маслото на Скоростите,провери и на Диференциала - и там има Щека.

    Коментиран от #94

  • 72 Абсолютен оксиморон

    9 11 Отговор
    Рено и надежност
  • 73 Сашо Николов

    17 0 Отговор

    До коментар #43 от "Опел":

    Един от малкото истински и здрави мотори на Опел.
    Преди време имах такъв на Опел Аскона и бях супер доволен.
    Не си и помисляше да пипне маслото.
    Невероятно здрав мотор C20NE
  • 74 Роко

    12 2 Отговор

    До коментар #18 от "Ерих":

    Много за лоши…. Затова всички спортни модели на Порше са с боксери!

    Коментиран от #154

  • 75 sasho

    15 0 Отговор
    карам fiat scudo 2.0D 120коня служебен вече е на 650 000 без ремонт по двигателя и без обслужване на каквото и да е само масло гуми ходова част и спирачки се обсужват
  • 76 urod

    13 4 Отговор

    До коментар #35 от "Опел Мотоспорт":

    Деу Тико може и да е здрав, ама тук не включваме мотоциклетни двигатели :-)

    Коментиран от #136

  • 77 Фиат

    8 1 Отговор

    До коментар #8 от "От Каспичан,":

    Аз също карам италианска, в момента е на 220хил - мотора не се чува, масло не харчи. Така, че мога да потвърдя, че има здрав мотор.
  • 78 aaa

    9 2 Отговор
    Не изчетах всички коментари,но някой ,дали ще сподели моето мнение за двигателите на Сузуки Витара 1.6, 8 клапана,моно инжекцион? За мен това е неубиваем двигател, компенсира изцяло гниенето на купето.

    Коментиран от #83

  • 79 Дони

    14 2 Отговор

    До коментар #11 от "Тони":

    Напълно съм съгласен... Лятото ходих, търсих,гледах, всякъкви марки,в началото гледах пежо-308,после,голф 5,Сеат Леон,и накрая се качих на Хюндай i30 бензин,и не съжалявам за избора си.Прекрасен автомобил...
  • 80 Иванов

    22 2 Отговор

    До коментар #33 от "Човека":

    Едно от най-важните условия за един мотор , да може да мине много километри е чугунения блок. И разбира се , честата смяна на масло. Максимум на 7 хиляди. Има много клипове из тубата- руснаците дори на нови ,гаранционни коли си сменят сами маслото междинно, понеже смяната при дилъра е на 20 000 км , което е прекалено много. А тия алуминиеви блокове - за нищо не става, пък особено тия дето са опен дек . Раздуват се на елипси и попва маслогорене. Боклуци

    Коментиран от #100

  • 81 Komapak

    6 0 Отговор

    До коментар #50 от "бай Даньо":

    На 10000 доливам около 700гр. Ако мислиш че е много, кажи. Аз не мисля така. Карам със синтетика.
  • 82 Иванов

    13 1 Отговор

    До коментар #33 от "Човека":

    Много коли са по на 500 000 и нагоре. Повечето Дачия таксита с 1.6 бензин са над тези километри. В предната фирма имахме Шкода Фабия , 1.2 бензин - караше се само извън града, бракуваха я на 480 000 км , но не беше счупена , вървеше си , просто остаря много. Даже я купи един човек от охраната на портала. Има колега ,има. Има много коли над 500 000 у нас.

    Коментиран от #84

  • 83 Komapak

    6 1 Отговор

    До коментар #78 от "aaa":

    Моноинжекциона е изключително капризен към газовата уредба. Само Ловато горе долу държи дълго време. За 150000км прецаках един двигател. После за никакви пари си намерих друг двигател, но тази безумна операция ми струваше към 3000лв през 2012г.
    Май не си струваше усилията защото 50000км по късно го бракувах с издухана глава. Става въпрос за Деу Есперо, все пак а не за Сузуки, но съм чул от колеги по съдба, че моноинжекциона си е такъв ако му сложиш газ.
  • 84 Komapak

    24 0 Отговор

    До коментар #82 от "Иванов":

    😀Че то повечето коли в България са на над 500000км само че собствениците са леко заблудени от превъртения километраж. В сравнение със западна Европа в България се кара доста по-малко примерно до работното място. В Германия до 200км дневно е нормално. Ако имаш повече от час път до работа ти влиза в раблтното време. Случвало се е да работя на 250км. Ами.... Докато стигна и заоочна да работя станало време да си ходя. 😀 Ако някой се пита как се засича всичко това, има си приложение на телефона, старт пътуване, начало работа, почивка, местоположение и всички други гадости произтичащи от това. Във Франция между двата ми обекта са 400км. Доста километраж въртиш за да имаш някакво оправдание за зле свършена или забавена работа.
  • 85 Теодор Салпаров

    22 4 Отговор
    Това дето са го писали в статията за мотора на Фолксваген,е абсолютна измислица и лъжа...Имах голф5 1.6 -102 коня пълен курник,гори масло като бензина, отворихме мотора,пълен основен ремонт,минах около 20хил км и пак гореше масло,но по малко около 1литър на 10хил км,и постепенно отново започна да гори в промишлени количества,около 6-7литра на 10хил км...Сега му сложихме една добавка която уж сваляла разхода на масло,ама ще видим...Скоро ще минавам на Хонда или Кия..
  • 86 hahaha

    10 0 Отговор
    ехааа колко разбирачи
  • 87 Светулката

    10 0 Отговор

    До коментар #60 от "Косьо Караджов-плувеца":

    Може би си прав,ама цените им са в космоса за хубава Кия сийд 2008-2010г искат по 7-8000лв...За i30 да не говорим,там даже са и по скъпи...

    Коментиран от #149

  • 88 Слави

    10 0 Отговор

    До коментар #54 от "Тошката":

    I30 държат много голяма цена...Даже надминаха Хонда Сивик по цена,което много ме озадачава...
  • 89 Шофер кайен 4.5 л осмак на газзз

    7 2 Отговор
    То и моя е бюджетен. В момента са без пари такива. Купете си, че да се видите в чудо...
  • 90 Славена

    10 4 Отговор
    Само Кия и Хюндай хвалите,напишете нещо и за Опел астра,ние имаме такава.

    Коментиран от #91, #96

  • 91 Майстор

    13 7 Отговор

    До коментар #90 от "Славена":

    Славена,благодарение на тия опели имаме толкова много работа в сервиза ни,както и на Фолксваген....Изводите си ги направи сама..
  • 92 Ива Тонева

    9 1 Отговор
    Преди 2месеца взех книжка,учих се на Кия сийд 2014г,много ми хареса самия автомобил.И сега искам да си купя точно такава...Инструктора,я е купил нова от магазина и беше останал със страхотни впечатления.Само ме изненада,че цените им са по 14хил.лв и на горе,което ми се вижда множко....

    Коментиран от #95, #99

  • 93 Хайл

    7 0 Отговор

    До коментар #70 от "Subaru 1992г.":

    Има има,между полуоските и кожуха на съединителя-малка,къса ЖЪЛТА щека
  • 94 Хайл

    5 2 Отговор

    До коментар #71 от "оня с коня":

    На бенвето ти може и да има щеки на диференциала,че и неговото масло го гори
  • 95 Komapak

    6 0 Отговор

    До коментар #92 от "Ива Тонева":

    Над десет хиляди са си множко, вярно е. Зависи колко километра очакваш да навъртиш с автомобила си... Аз въртя 3000км месечно средно годишно. Ако живея в България предимно ще са вероятно по-малко.
  • 96 един от стадото

    6 3 Отговор

    До коментар #90 от "Славена":

    ми добре. Кажи бензин-дизел ли е, кубатура, години. Или той мъжа Ви се занимава с тия подробности. Ако и Вие шофирате трябва да ги знаете. А аз се връщам на едно корейско пак от минали години. Деу Есперо 2.0. На базата на Опел- желязна кола излезе

    Коментиран от #101

  • 97 локомотива

    4 3 Отговор
    Абе това с реното сериозно ли,или е шега.
  • 98 рендак

    8 1 Отговор
    Имам такова рено 1.6 на 200 хил и гори по 400 мл масло от смяна до смяна. Повечето проблеми са с електрониката.
  • 99 Шомпи

    9 0 Отговор

    До коментар #92 от "Ива Тонева":

    Ива,щом нямаш възможности за този модел,насочи се към стария модел но гледай да е фейс лифта,цените им наистина не са евтини,но повярвай ми има защо....Огледай се и за i30 те са близнак на Кия сийд..
  • 100 Сттт

    9 1 Отговор

    До коментар #80 от "Иванов":

    Да, а не е ли по-добре на 3500км да се сменя:)
    Ти сериозно ли ги мислиш тези неща - да сменяме масло та 7000км на кола, която е убита от каране на запад и където са и сменяли маслото на 30000км?Ще я съживя ли или....?На месец въртя по около 2500 -3000км.
    Сменям на 15-16 хиляди с пълна синтетика 5W30 и вече 100000нямам проблем , а колата е на близо 300000. От недолюбванити марки е -Алфа 159 2.4
  • 101 Komapak

    5 0 Отговор

    До коментар #96 от "един от стадото":

    Чак желязна не бих казал. Частите са евтини, ремонта обикновено бърз и евтин. Като ти се скапе компа, защото редовно се наводнява, си откровено за никъде. Абе... Грешки на растежа. Едно мога да призная.. Нккога не ме е оставяла насред пътя. Опел, респективно деу есперо са способни да карат с множество проблеми дълго време, но не безкрайно. Сега ако ми изпадне чигаво есперо пак бих си взел😊

    Коментиран от #106

  • 102 Даниела

    7 4 Отговор
    Дайте мнения за Пежо 308 бензин..Хубави ли са..На мен външно много ми харесват,ама приятеля ми с който вече живеем на семейни начала не ще и да чуе....Иска да взима японска или в краен случай корейска кола...

    Коментиран от #104, #109, #115, #124, #134

  • 103 aaa

    4 0 Отговор
    Възможно е,при мен газововото беше за около 50-60 хил км,развали се и пак минах на бензин,защото вече не ми беше първа кола. До ден днешен, 15 години от закупуването му,идеална кола за калища,само пак подчертатавам ужасно гниещото купе.
  • 104 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #102 от "Даниела":

    Карам японски suv. За 6г съм сменил един лагер. Консумативите не ги броя. Харчи отвратително много, примерно 14 на сто. Никой не може да ти даде съвет коя е най-добра. Сега ще ме нападнат фенивете на френски коли. 😄
  • 105 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 106 един от стадото

    2 2 Отговор

    До коментар #101 от "Komapak":

    като казах желязна, имах в пред вид българското значение. Взех я на един търг почти без пари, с 20лв от горе, малко след инфлацията. Една банка я продаваше. Издухана била. Тъй ли. С ремонт за 250-300лв, една заплата тогава тръгна като нова/почти. Тогава имах и Тераното. Едното по къра и баирите другото по асфалта. Малко от годините, в които кефа беше по голям от ремонтите, при това на две коли

    Коментиран от #107

  • 107 Komapak

    2 0 Отговор

    До коментар #106 от "един от стадото":

    Моята беше бивша собственост на корейското посолство. Една от петте бели коли в Бг. Добре че след моята експлоатация не можеше да говори милата. През тези години пътувах софия хасково почти през ден. Горе долу на два месеца беше по един ден в сервиза. Говорим за 6000 км месечно все пак! Естествено моята беше от по-старите и беше моноинжекцион, което е минус, но все пак за парите си свърши огромба работа.
  • 108 Гената

    3 4 Отговор

    До коментар #6 от "Дъгето":

    И аз карам Рено, първото Клио го замених с третия модел Клио, еспорезно с него карахме в семиъството и една Лагуна 1,8 . За разнообразие ги продадох, естествено пак на роднини, щото аз не правя компромис с обслужването и си купих...а познайте пак Клио комби, двигател 1,1 бензин турбо, 101 к.с. Също уникален мотор, прави ускорение за 10,7 сек. и се мърка тихо при всякакъв режим на каране.
  • 109 Хайл

    8 3 Отговор

    До коментар #102 от "Даниела":

    Не са лоши коли,но ако искаш да го изнудиш му направи мусака и после в леглото му кажи че искаш пежото 😉😄

    Коментиран от #110

  • 110 един от стадото

    11 2 Отговор

    До коментар #109 от "Хайл":

    ..и преди това супа топчета и крем карамел за десерт. Мусаката слаба ще дойде

    Коментиран от #112

  • 111 Ники

    5 3 Отговор
    Обикновено тези двигатели се обслужват немарливо и смяната на един съединител води до смяна на демпферен диск ,което в България струва към 1500-2000 лв. Да не говорим за запалителна система ( Рено ), както обслужване и електроника на инжекциона. Така че ползвателителите волно или неволно се опитват да строшат двигателите. Като не успеят на около 200000 ги продават за втора ръка в България....и след това почват едни ремонти.....
  • 112 Komapak

    15 0 Отговор

    До коментар #110 от "един от стадото":

    Абе всички имате предрасъдъци към френската техника, но изобщо не сте прави. Работи си даже много добре. В смисъл малко по-добра е от днешната немска. В този ред на мисли може и по- тънко момата да мине. От друга гледна точка ако веднъж седне в хонда акорд ще забрави за външния вид и дизайн. Вссе пак орекарваме повече време в колата отколкото да я гледаме отвън. И най важния въпрос е колко ни струва ремонта. Защото с тия стари бангии въпроса не е дали а кога и колко често. Успех и късмет😊

    Коментиран от #114, #135

  • 113 Стар тираджия

    8 2 Отговор
    Мерцедес Актрос 13 литра 6 цилиндъра 450 коня. Купил съм го нов, на 760 хиляди в момента. Сменил съм само съединител и една дюза. Гори около 6 литра масло на 100 хил километра. Без да смятаме дискове и накладки те са консуматив
  • 114 един от стадото

    4 2 Отговор

    До коментар #112 от "Komapak":

    без аварийно и на теб. Дано минеш с тоя лагер само, нищо работа и пари. Лексъс и Акура/Хонда форевър
  • 115 Значи

    5 10 Отговор

    До коментар #102 от "Даниела":

    Тоя човек не те взема на сериозно , щом иска да ти причини това нещастие , с тия японски и корейски недоразумения. Направо се запъвай твърдо за Пежото. Ако не се съгласи, сменяй коча

    Коментиран от #126

  • 116 Тва там prelude-to

    4 1 Отговор

    До коментар #31 от "Prelude":

    Карам Онда прИлюд. Километража показва 318 000, но май са по малко. Усещам че ще живее вечно. Остават и не повече от 40-55 години живот. Всяка година Не й правя абсолютно някакви ремонти. Или ще трябва най много да й сменя стелките и перата на чистачки те , там това маслото рядко го сменят -тя нали върви, или филтри някакви там веднъж на 7-8 години. Колегата пише че е боклук - но Не е!
    Че Дрънка, Дрънка да и то доста,тука е познал или просто е казал истината.
    ..А, и да двигателя й прекъсва още на около 1150 оборота кога е студена, а за 6700 оборота ако е напъна и ке УмрЕ директно!
  • 117 Деу Тико

    7 1 Отговор
    На 500 000 км. с български масла...
  • 118 ИВО

    9 3 Отговор
    ПРОДАДОХ ПАСАТ 5 НА 10 ГОДИНИ .БЕШЕ НА 600 000КМ.ОСЕМ ГОДИНИ ПО КЪСНО ОЩЕ ГО КАРАТ.СИГУРНО Е НА 800 000 ПОНЕ
  • 119 Бъз

    11 2 Отговор
    Чета и се смея.
    Коли втора употреба купени до 180х км.
    Задължително от баба или лекарка.
    Момчета навремето си купих Опел Вектра 1,6 моно на 200х км. Влязох в сервиз и майстора я включи към комп. Седи гледа километража гледа екрана и се държи за корема. Притича до 00. После ми каза честит половин милионер. А не харчеше масло.

    Коментиран от #120, #138

  • 120 Komapak

    14 4 Отговор

    До коментар #119 от "Бъз":

    Може и да ти е ссмешно, но си купих колата от лекар в Парма. Беше на 220000км. Смея да твърдя, реални. В момента съм малко над 400000. Не усещам да е паднала мощността или да харчи повече масло. Може би защото съм свикнал. Ясно е че и време за смяна, но новите не ми харесват ама въобще. С тоя даунсайзинг се оглеждам дори за нещо с карбуратор и без компютър. С една дума динозавър като мен😄
  • 121 Димо

    9 4 Отговор
    Ако ще си купувам кола ще е японска,тоест задължително Хонда,ако е корейска или Кия или Хюндай,то е едно и също....

    Коментиран от #125

  • 122 Не такси

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "Чочо":

    И лошо ли е ако е такси ?
    Това още повече показва че е здрав мотора, щом издържа толкова километри на предимно градски каране.
    Иначе моята без да е такси е на почти 500 000 км, като повечето са само на газ и няма проблем с двигателя, дори масло не гори. Едва ли е нужно да уточнявам, но е френска, почти 20 годишна.
  • 123 кикирикииии

    6 8 Отговор
    Тойота е № 1.
  • 124 Кокито

    7 7 Отговор

    До коментар #102 от "Даниела":

    Даниела,лесно можеш да го навиеш.Лягаш чисто гола в спалнята.Като легне до теб,веднага му правил една миняга,после едно здраво яхане..И му напомняш за 308,ако и тогава те отреже,сменях го...
  • 125 Радо

    4 1 Отговор

    До коментар #121 от "Димо":

    Тъй кат гледам цените,Хондата по евтина от кията и хюндая....
  • 126 Джоката

    5 1 Отговор

    До коментар #115 от "Значи":

    Ами да ти кажа,човека правилно се е ориентирал...Какво им има на японските,или особено на корейските автомобили?Аз от 8години карам Кия,и проблеми нямам никакви,само бензин и карам...
  • 127 васик атанасова

    5 5 Отговор
    2.0E 16V AUDI 103 KW 140 коня
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Наску Диаманда

    3 1 Отговор
    Много е неприятна тази картинка, когато шофьор си кара колата и изведнъж от всякъде и от,, бурии,, започва да му излиза,, пушек,,..... слиза и започва да се,, рови,,....... аз ако съм, ще......се изплаша яко.!
  • 131 4-милиона км.като професионален водач

    3 4 Отговор
    Колко от драскачите познават ДВГ в детайли.

    Коментиран от #137

  • 132 Мечо

    2 2 Отговор
    Моята кола е на 1 милион, масло не сменя вам и още върви.
  • 133 УМЕН

    4 0 Отговор
    Само Тикото издържа 1 млн. километра без да пипаш нищо по него. Двигател Сузуки F8C. Първоначално проектиран като извънбордов за лодки.
  • 134 Филип

    9 2 Отговор

    До коментар #102 от "Даниела":

    Муцка,не ти трябва Пежо 308,да,красиви са на външен вид,но ще те съсипе от ремонти,още повече че е бензин....Правилно се е ориентирал мъжа ти към Японец или Кореец....
  • 135 Хайл

    5 2 Отговор

    До коментар #112 от "Komapak":

    Нямаме предразсъдъци че били френски или италиански,просто една добре поддържана кола ако ще и милион да има пак ще си е добре.имал съм френски,японски,немски,американски и италиански-добри коли бяха-не са ме оставяли никъде,но за мен лично японските са най-здрави
  • 136 ЯКО НАДАРЕН

    3 1 Отговор

    До коментар #76 от "urod":

    За лодка колега, за лодка.
  • 137 Хайл

    5 6 Отговор

    До коментар #131 от "4-милиона км.като професионален водач":

    Тираджията а да не се правиш на голям разбирател че ще се изложиш...знаеш само-ходих да товаря,ходих да разтоваря,толкова часа на рампата,толкова часа щау и караш по а8,а7,а6...на кой аусфарт слизаш а? Като много знаеш да си разглобявал двигател на москвич или лада??? Ако ти дам 6 цилиндров на субару ще го обикаляш като голям камък...не мисли че ти си най-големия шофьор и монтьор.само плямпаш

    Коментиран от #139, #141

  • 138 Гената

    18 0 Отговор

    До коментар #119 от "Бъз":

    Да посмятаме, щото ми омръзна да слушам българското вечно дуднене на тема пробег.
    Един среден бюргер кара дневно от 50 до 70 км. Да, сигурно някои карат и по 1000 км , но недейте забравя, че шофирането е труд, работа. Ако човекът и специалист в офис, или му отпарят кожата в цеха, колата му трябва да го откара до офиса и обратно. На месец прави 600 км, направете ги 1000, за година стават 12000, направете ги 15 000 км. За девет години стават 135000 км, нека да вдигнем на 160 000 км. Е, и ?!
    Приказките за милиони км пробег са на пубери и келеши, които щом вземат книжка си представят, че на Запад всички шпорят коли по цял ден като в тъпанарския трилър "Бързи и яростни". Не, приятели, хората бачкат, бачкат яко ! Какви ти миткания по цял ден ?!

    Коментиран от #144, #150, #157

  • 139 Притежател

    4 1 Отговор

    До коментар #137 от "Хайл":

    Този мотор наистина е голям чеп.
    На един познат със субару трибеца 3.0 му взеха 5к за ремонт на мотора, това някакъв сервиз в Габрово беше.

    Коментиран от #155

  • 140 Газ 66

    10 1 Отговор
    Кво се дзепаш на човека бе не не.сретник. Ти па да не си най-големия майстор. Лесно е да правиш нещо в гаража или сервиз с инструменти под ръка. За да е навъртял 4 млн километра, значи има поне 30 години стаж. Което пък означава че е почнал по времето когато шофьорите си правихме ремонтите на пътя с каквото имаме под ръка. И за твоя информация съм разглобявал двигател на москвич, по времето когато ти си карал колело пред блока , и си викал баща си когато ти падне веригата.
  • 141 Коментар

    2 2 Отговор

    До коментар #137 от "Хайл":

    140 е за теб , к.е.л.е.ш

    Коментиран от #156

  • 142 Амнезия

    3 0 Отговор
    Имам "Ситроен zx"1,4iХарчи масло.
    Превъртян километраж,даже жилото
    извадили.Какво представляват ,тези
    щеки?Имах поло,пълен боклук.

    Коментиран от #158

  • 143 Крис

    2 4 Отговор
    Че на моиту бугати вейрон кво не муи бюджетното
  • 144 Сттт

    1 0 Отговор

    До коментар #138 от "Гената":

    Средно карам по 80-100 км дневно, а често и по 120км
    Месечно стават около 2500, годишно 30000.
    Това ми отнема час и половина дневно .
  • 145 Тук

    2 1 Отговор
    144 късметлии бе!!! Никой не дава пари за масло!!!Само аз сменям!
  • 146 Георги

    2 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дъгето":

    Изобщо ,ти пък не ми говори точно за рено ,явно тук говориш за това че е надхвърлил 500 хил.км,аз пък ще ти кажа за мотори които са в бюджетния клас на БМВ и Мерцедес и надхвърлят милион км.,това са БМВ е 36бензин м52,и Мерцедес 190 дизел
  • 147 Йо Несбьо

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "555":

    Аз си взех Сеиченто от 2001. Невероятно ускорение на светофара. Малка пазарска количка, която се шофира по 3000 км месечно само из града. А, съединител + датчици за температурата + този за оборотите + работата на монтьора и диагностика излязоха общо 500 лв. Цената на закупуване беше от порядъка на 400 лв, защото предишният собственик не можеше да разбере откъде идват проблемите. Да се надяваме, че и ще продължи да е здрав дълго време, много полезна и удобна машинка, която ми върши идеална работа.
  • 148 Йо Несбьо

    2 1 Отговор
    Всъщност, повечето немски ДВГ, които идват в България, са все около 400-500 000 км. Само да превъртяни. Не е проблемът да изкарат толкова, оттам нататък започват проблемите, защото са спукани от каране, а по технология би следвало да се подменят някои възли и агрегати. Не знаеш как е шофирано, дали е била служебна, дали е ползвана градско и зверски или повече на магистрала. И хоп - изненада! Сипи един калпак пари за ремонти, защото като си купувал не си гледал.
  • 149 Furinax

    4 0 Отговор

    До коментар #87 от "Светулката":

    Днес купихме Хюндай I30, 2011 година фейслифт, 1.6 126 коня. След дълго проучване се спрях на този автомобил поради следните причини - бензин (ще се кара основно в града), без турбо, Евро 5, ръчна кутия, добри отзиви от марката... Колата е на 169к км според продавача, дано да сме случили, но кола втора употреба винаги е на късмет!!!
  • 150 Дали??

    0 0 Отговор

    До коментар #138 от "Гената":

    Няма нужда да го смяташ. В Германия си имат подробна статистика И за това. По спомен средния пробег на година е 12-13 хиляди километра, и от няколко години намалява. Разбира се, има го и по отделно за бензин и дизел, както и за различни класове автомобили, където могат да се видят разликите. Т.е. статистиката е вярна, колкото оная приказка за ядене на свинско със зеле... Едни ядат свинско, други зеле... Т.е. има и коли с голям пробег, както и с много нисък. Проблема е, че за България се взимат най-евтините, а те са си обикновенно на много километри. Така се получава, че в България се продават по-евтини коли отколкото в Германия, просто защото там е купена с друг километраж и леки проблеми, а у нас на обява е лъсната като много по-запазени и нови в Германия. Т.е. пазара ни е яко крив, и читава кола не можеш да и вземеш добри пари заради фалшификациите от "нов внос".
  • 151 Хан

    0 1 Отговор
    А двигателите на шкода 1,4MPI бюджетен 44кв 60 коня пробег 800,000 км и нищо му няма такси.За какви двигатели ли ми говорите.Споменавам стария мотор на Фелиция до 2000 г.производств.Вече е спрян от производство но колите си ги караме.А моя лично е на 300,000 сме ям консуматив само.
  • 152 Рептил

    1 1 Отговор
    Ама карам Лада от 1989год,2107 Освен масло и гориво ,смяна 3 съединители и тетрадки и свещи друго не съм сменял
  • 153 Рептил

    0 0 Отговор
    Накладки
  • 154 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 155 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #139 от "Притежател":

    В софия митака дето прави субару,Павлин в пловдив и той,тоя в габрово съм чувал че дерял кожата с ребрата-това съм чул,не го знам дори къде е сервиза
  • 156 Хайл

    2 1 Отговор

    До коментар #141 от "Коментар":

    Му хльо ти от къде знаеш че нямам и аз 4 милиона,знаеш ли колко такива глупа ци като теб познавам,дето товарят и разтоварват и ходят в храстите до 00 че трябва да даде 0.70 € за 00,колко из мекяри като теб дето се перат в кофите и простират дрипите по решетките и чистачките защото пералнята е 5€ а сушилнята 4€,къпите се по фирмите да не плащаш 3€ за баня или с тубата между камионите,как чакаш някой да сготви и да идеш с лъжицата да не ядеш твоето ядене...така че не ми се обяснявай какъв си ТИРАДЖИЯ М У Х Л Ь О С М О Т А Н .аз когато съм имал колело ти си търчал след капака на печката да го "караш"

    Коментиран от #160

  • 157 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #138 от "Гената":

    Ти 100 % имаш опел вектра В или бенве което е НАЙ-ХУБАВОТО В ГРАДА,ГОРИ 5/100 КАТО КАРАШ С 200
  • 158 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #142 от "Амнезия":

    Щеката е при СУБАРУ на ситроена няма
  • 159 Фтичка

    4 0 Отговор
    Кой е най продаваният автомобил?Правилно:тойота корола-над 50 милиона .Сигурно има защо...
  • 160 Komapak

    1 0 Отговор

    До коментар #156 от "Хайл":

    Да отбележа само, че на повечето аутохофи на тоалетните са българи и билетчетата по 70 цента се продават по 20 цента. Остатъка до 50 цента превъртат през цигари... Лични наблюдения от житието на нашите тираджии в Германия 😀
  • 161 Инженер

    0 0 Отговор
    Към автора на статията:
    Г-н Славчев, двигателят на Рено К4М НЯМА хидравлични повдигачи, както сте написали. Поради този факт, на всеки 30хил.км му се прави реглаж на температурните хлабини на клапаните чрез чашковидните тласкатели. Иначе да, моторът е много здрав и при правилна експлоатация, спокойно изкарва 800хил.км без ремонт.
  • 162 миранди

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Венци":

    Прав си колега , карам една служебна i30 CW, модел 2015 1,6/ 88кW, бензин и имам 321 хил. км без да е пипан мотора , само при 230 х. смяна на катализатор и при 270 съединител . Шарнири, спирачки и т.н. консумативи не ги броя , но откъм моторизация съм много доволен а и от разхода също 6,4 - 7,5л. според стила на каране . Започвам да се замислям дали да не си купя новия им модел комби
    1,5 DPI като личен автомобил