6 06529

Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II)

  • комби-
  • наточени автомобили
Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Днес комбитата постепенно изчезват поради огромната популярност на SUV-тата, които предлагат същото количество пространство с по-голяма височина на шофиране и солиден външен вид. Сегментът обаче все още е жив - освен това той се попълва с нови представители. Ние продължаваме с най-бързите от тях.

Subaru Levorg GT-S Spec-B

Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II)


Subaru, единствената японска компания, която влиза в тази класация за бързи комбита, може да се гордее с най-новото въплъщение на Levorg Spec-B. Колкото и да е странно, тази кола има не само името, но и способността да е бърза. За евтин „семеен транспорт“ е доста мощна, прилича на рали автомобил и може също толкова бързо да се движи. Този Levorg се задвижва от същия двигател, който задвижва пъргавия WRX - 2.0-литров турбокомпресорен мотор с четири цилиндъра. 197kW и 350Nm се канализират чрез постоянната система за задвижване на четирите колела на Subaru и, колкото и странно да звучи - чрез CVT трансмисия. Спринтът от 0 до 100 км/ч отнема 6.6 секунди.

Bentley Flying Star

Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II)


Летящата звезда е специален проект на италианското ателие Carrozzeria Touring Superleggera. Базира се на Continental GTC, Flying Spur и е проектирана така, че линиите на Bentley да не се загубят в този специален проект. Още по-изненадващо е, че колата има само две врати, което я прави още по-уникална, тъй като противоречи на същността на комбито. Перфектното допълнение към безбройните луксозни характеристики, които са типични за всяко Bentley, е огромният 6.0-литров V12, който помага на комбито да ускори от 0 до 100 км/ч само за 5.1 секунди.

Porsche Panamera Turbo Shooting Brake

Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II)


Довеждането на елегантните емблематични линии на 911 до по-голямо, по-практично тяло не беше лесно, но инженерите от Щутгарт свършиха доста добра работа с Panamera Turbo. Луксозното превозно средство радва шофьора и четирима негови спътници с 4.0-литров битурбо V8 мотор с 410 кВт / 769 Нм. Понастоящем малко комбита могат да се похвалят с такива характеристики, а Porsche ijrhd fye mf-od.e' i Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo, чийто V8 с мощност 550 конски сили е допълнен от електрически мотор, който увеличава общата мощност до 680 к.с. В тази форма Panamera тежи над два тона, но ускорява до 100 км ч с почти светкавична скорост - 3.2 секунди.

VW Golf R Wolfsburg Edition

Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II)


Може да е невзрачен на външен вид, но не се заблуждавайте от този вълк в овча кожа. Този Golf R носи специалното лого, означаващо много подобрения в естетиката, динамиката и комфорта. Автомобилът притежава цялата практичност на комбито и може да се похвали със сериозни характеристики, идващи от 2.0-литровия четирицилиндров турбодвигател TSI с мощност 205 кВт / 380 Нм. В комбинация с пъргавата скоростна кутия DSG с два съединителя, задвижването на четирите колела VW 4Motion и набор от други високопроизводителни части, резултатът е 5.2 секунди до 100 км/ч.

Volvo V60 Recharge

Най-бързите комбита в света (ЧАСТ II)


Някои от най-известните комбита са именно от Швеция. Тяхната история датира от 1953 г., когато се появява Duett. Старите комбита на Volvo бяха просторни и надеждни, но бавни и смъртоносно скучни за шофиране. Тенденцията продължи почти до края на 20-ти век, до пускането на 850 Wagon - по-точно неговата версия R, която шведите представиха през 1996 г. В момента компанията предлага пет модела от този тип, включително V60 Recharge plug-in хибрид в няколко версии с различни мощности. Най-мощното е Polestar Engineered T8 - 399 коня и ускорение до 100 за 4.6 секунди.

Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 14 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Boxer EZ 3.0

    58 5 Отговор
    Смисълът им все повече започна да се губи. При масово ограничаване на скоростта в градовете до 30 км/ч и камери на всяка крачка! Само да им плащаш данъците и другите масрафи! +Задръстванията... Удоволствието от шофирането се превръща все повече в спомен!

    Коментиран от #9

  • 2 де така

    8 14 Отговор
    Субару и Гоуф заедно с А6 и М5
  • 3 6969

    42 10 Отговор
    Не е важно комбито да е бързо. Важното е да събере и пренесе всички буркани с компот и мръвка от село до мазето на панелката в столицата. Столичани в повече...

    Коментиран от #4, #5, #7

  • 4 123

    25 16 Отговор

    До коментар #3 от "6969":

    Абе комбито кара и сърф, и лодка и т.н., може и да се спи в него на морския бряг ... много е удобно. Само не ми е ясно защо трябва да е бързо? ... Е, има една важна причина - балъците да си дават парите за бързи комбита.
  • 5 жицо

    20 6 Отговор

    До коментар #3 от "6969":

    Е-класа w210 очиларка комби - е това е истинска катафалка. Този който е правил дизайна е за разстрел.

    Коментиран от #15

  • 6 Алфа Вълкът

    30 7 Отговор
    Ауди RS6 и до там...

    Коментиран от #20


  • 7 наборе

    6 9 Отговор

    До коментар #3 от "6969":

    Пишльо, избърши сополиоте и лягай....

    Коментиран от #10

  • 8 А6 авант

    18 5 Отговор
    Според мен най-добре се получават комбита при Ауди, особено при а6 и моделите след С6.
  • 9 Хмм...

    4 16 Отговор

    До коментар #1 от "Boxer EZ 3.0":

    А ти какво си разбирал досега от радост от шофирането нарушаване на правилата газене на пешеходци и каране с прввишена скорост в и извън града ли?

    Коментиран от #13, #29

  • 10 Чичо Гошо

    15 1 Отговор

    До коментар #7 от "наборе":

    Важното е за секс да става

    Коментиран от #11

  • 11 Смех

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Чичо Гошо":

    С тия българки баш с екс си прявил с твойта от началното ли сте още
  • 12 Фен

    4 4 Отговор
    RS6 от 2009г с двигател ламборгини е най-бързото комби за мен.

    Коментиран от #14, #19

  • 13 Hellish

    10 9 Отговор

    До коментар #9 от "Хмм...":

    Най-вече в товада направиш някоя отсечка на предела. Дали ще са 3-5 или 25 км е според това къде имаш възможност. Да не е законно и какво от това. И марихуаната не е, а пушат 60-70 процента от хората под 40 години. Всеки сам си преценя и си поема последиците. Да може да се убиеш, но и с 90 в ограничението можеш да блъснеш кола пълна с хора ако си накадърник. Най слабите шофьори са тези спеканите следващи правилата. Те не могат да хванат автомобила си ако поднесе, в тежки условия са напълно неадекватни. За да можеш да правиш нещо, трябва да си го практикувал. Затова на пътчето без трафик в гората, между забутанитв села се вършат глупости. За да може като се наложи, да можеш

    Коментиран от #16

  • 14 Прав си

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Фен":

    но V10 двигателя често дава дефекти чиято стойност е 5 цифрена сума а гаражните майстори трудно биха помогнали да се мине по тънко.

    Коментиран от #18

  • 15 Гост

    13 0 Отговор

    До коментар #5 от "жицо":

    Точно това е истинско комби и практична семейна кола. Имаш огромен правоъгълен багажник с равен под и голяма товароносимост. Вкарваш цял хладилник или пералня и въобще не го мислиш. Повечето сувове не го могат защото са по-къси.

    Коментиран от #21

  • 16 факт

    10 8 Отговор

    До коментар #13 от "Hellish":

    Не само че не е законно но трябва да си затвора за тези действия а колата ти конфискувана в полза на държавата.
  • 17 комбайн

    8 3 Отговор
    Поршето колко бидона с джибри събира? За един приятел питам.
  • 18 Фен

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Прав си":

    Съгласен съм с теб, но кефът няма цена. Преди година ги гледах в мобилето втора ръка бяха 48 000лв!
  • 19 Търпин

    6 2 Отговор

    До коментар #12 от "Фен":

    Моторът си е на АУДИ и се монтира в Ламборджини!Образовай се малко по темата и тогава пиши.
  • 20 Komapak

    1 5 Отговор

    До коментар #6 от "Алфа Вълкът":

    Ферари FF и дотам.

    Коментиран от #23, #25

  • 21 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    В поршето се събраха 12 телевизора 48инча....не знам какво разбираш под голямо пространство.... Не съм пробвал с хладилник, но съм сигурен, че ще побере два малки!

  • 22 Komapak

    4 4 Отговор
    Вскчки предложения за комби ми харесват без субару... Който го е правил е откровен некадърник.
  • 23 Учуден

    5 0 Отговор

    До коментар #20 от "Komapak":

    Ферари FF комби ли е?

    Коментиран от #24

  • 24 Komapak

    0 1 Отговор

    До коментар #23 от "Учуден":

    Shooting brake. Аз го виждам като комби... Първото ферари 4х4.

    Коментиран от #26

  • 25 Татко ти

    2 2 Отговор

    До коментар #20 от "Komapak":

    Ми те Ферари фф и Ауди рс6 са на кантар по ускорение-3,7 сек. до 100.На максимална скорост ферарито е повече,ама с тунинг от Абт и Аудито докарва до 330.На аутобана няма да има голяма разлика във вървежа на двете.На писта ще е в полза на Ферарито,все пак е спортна кола,а Аудито си е семиейно комби.
  • 26 Коментара

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "Komapak":

    Аз пък го виждам като недуразумение! Двуврато комби?! Това само Ферараи могат да си позволят подобна глупост! Правили са и продължават да правят едни от най-красивите спортни автомобили, но това е си издънка. Дай боже на всеки по една RS6ца, ама и джобчето да е дебело, че подръжката може да е по сериозна ($) и от на Ферари FF.

    Коментиран от #27

  • 27 боро

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Коментара":

    И Трабант преди години правеха двуврато комби
  • 28 Бай Иван

    2 1 Отговор
    Пасат 2 комби 1.8 моно инжекция няма чупене и колко носи и събира 700 000 за 14 години ,а в Италия един господ знае няма по широка кола последният хубав Фолксваген
  • 29 Бай Шиле

    0 0 Отговор

    До коментар #9 от "Хмм...":

    Ако не знаеш какво е радост от шофирането,значи никога не си карал BMW.