През изминалия ден се състоя среща на голяма част от шефовете във Volkswagen на която виртуално присъства изненадващ гост. По време на събитието, председателят на управителния съвет на VW AG – Херберт Дийс лично звънна на Илон Мъск, който пък с радост откликна и говори пред около 200 човека от ръководните звена на Volkswagen.
Мъск бе запитан за това как Tesla се справя толкова бързо и толкова по-добре от останалите марки. Ръководителят на Tesla пък разказа, че това е просто стил на управление. Той допълни, че главно е инженер, но освен колите, той се грижи за веригите за доставки, логистиката и процеса по производство. За да докаже колко по-добре се справя Tesla, Дийс подчерта, че само за няколко седмици от марката са пренаписали софтуера си, който им е позволил да преминат от един микрочип към друг, което да ги спаси в кризата с полупроводници.
Разбира се главна тема на разговор по време на събитието бе и как VW AG трябва бързо да се адаптира към преминаването към електрическите автомобили и да се бори с фабриката на Tesla в Германия, която съвсем скоро ще заработи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бираджиите
Коментиран от #18
10:04 19.10.2021
2 Komapak
Коментиран от #3, #6
10:46 19.10.2021
3 3964
До коментар #2 от "Komapak":
Сред добре развиващите се компании от консорциума е и инвестиционният фонд, произвеждащ коли "Porsche". Миналият път те ги спасиха с късите позиции на бросата. Ако не бяха някои управници на лендери в Германия да упражняват права по привилегировани акции, днес нямаше да е VAG, а щеше да е PAG.Коментиран от #4
11:01 19.10.2021
4 гост
До коментар #3 от "3964":
Ма страшния производител Порше с 200 000 броя годишно производство , дето скоро ще стане 100 000 , хахахах !! Щото на никой не му е притрябвало Порше , което го правят смешно 2-3 пъти по-евтини коли !! Пък и с какво ще е по-различно от другите електрички , с "великия" автоматик , хахахахах !!Коментиран от #5
11:57 19.10.2021
5 стоянов
До коментар #4 от "гост":
Кажи да ги чуем тия марки да се посмеем само не ми хвали азиатските или американските талиги защото на европейските коли не могат и на малкият пръст да стъпят особено американците със техните грозни кошници.12:21 19.10.2021
6 Emo
До коментар #2 от "Komapak":
тях не ги мисли няма марка която да е на загуба за разлика от стелантис които имат едно мазерати и нищо друго .Да не говорим ,че се заговори да си местят фабриките на опел във мароко още една съсипана марка коли . На французите всичката им автомобилна индустрия е гола вода за толкова години не направиха конкурент на ес класа или порше това говори много.Коментиран от #8
12:25 19.10.2021
7 Ал Тъпоне
Коментиран от #12, #13
12:41 19.10.2021
8 Komapak
До коментар #6 от "Emo":
Може би не знаеш, но Бугати се произвежда във Франция. Не защитавам по никакъв начин французите за това, че за толкова години не направиха луксозна кола. Не им трябва явно. Акумулираха си парички и си купиха опел, например. Авиоиндустрията им е на светлинни години напред в сравнвние с немската. И колкото и да ме убеждават не намирам, че смърта на Оливие Дасо е плод на случайност и лошо стечение на обстоятелствата. Изкарах по една година и в двете държави, Франция и Германия. 100% бих се върнал във Франция и никога в Германия. Независимо от разликата в заплащането. 😜Коментиран от #9
12:44 19.10.2021
9 Emo
До коментар #8 от "Komapak":
То се прави в франция но марката е италианска .А за авиондустрията е ербъс е проект между германци и французи би трябвало да го знаеш. Ами като гледам и опел ще го съсипат със това местене на фабриката във мароко защото в Европа не могат да си плащат заплатите. Не знам фолксваген да са преместили някоя от големите марки в Китай или африка защото излизало по евтино.Коментиран от #15
13:08 19.10.2021
10 Риналдю
13:13 19.10.2021
11 Къде сте антиелектрици?
14:25 19.10.2021
12 PLAID
До коментар #7 от "Ал Тъпоне":
Само ти не си разбрал, Ал!14:38 19.10.2021
13 Отговорът е прост
До коментар #7 от "Ал Тъпоне":
За производството на батерията на един електромобил се отделят 10 тона въглероден диоксид и с всяка година се отделят все по-малко, защото се използва все повече възобновяема енергия за производството им. От друга страна, шофьори като тук пишещият с Ник дизела, изминават по 100 хиляди километра годишно, което се равнява на около 15 тона въглероден диоксид всяка година, излязъл директно от ауспуха му, без да броим въглеродният диоксид за производството на автомобила или производството на горивото, както и транспорта им. По признание на същият този индивид, от 2015 година насам автомобила моя изминал 600 хиляди километра което се равнява на 90 тона отделен въглероден диоксид. Тоест само той е отделил повече вредни емисии отколкото за производството на 10 електромобила. И това е само един пример.Коментиран от #16
15:47 19.10.2021
14 Каква стана тя?
15:50 19.10.2021
15 Komapak
До коментар #9 от "Emo":
Марката абсолютно никога не е била италианска. Това че основателят и Еторе Бугати е италианец не променя факта. Фирмата е създадена в Елзас, което по онова време е германска територия. В днешни времена е част от Франция. Колкото до авиоиндустрията неслучайно споменах Оливие Дасо. Компанията Дасо произвеждат едни различни самолети съпоставими с лиърджет и гълфстрийм.16:17 19.10.2021
16 Дизела
До коментар #13 от "Отговорът е прост":
Изминавам около 100 х.км на година,като с това си вадя хляба.Плащам данъци,акциз на горивото,ДДС, осигуровки и всичко каквото е по закон.А ти си ползваш пушилника да си развяваш з@д ник@.Коментиран от #17
21:28 19.10.2021
17 Ама разбира се
До коментар #16 от "Дизела":
Кога не си паднал по гръб! Значи ти можеш да отделяш по 90 тона въглероден диоксид за шест години от2015 само от ауспуха , защото караш чист дизел, обаче батерията на онази Тесла, която е произведена през 2013 година и вече е минала над 1,3 милиона километра е много мръсна, защото за производството и са отделени по най-песимистичните прогнози 14 тона въглероден диоксид. Ами ти само на година ги отделяш повече?Ако този същия обикаляше с твоя автомобил, на година щеше да отделя по 30 тона въглероден диоксид, а досега общо да е отделил 200 тона. Тоест още след шест месеца автомобила му щеше да е по-чист от твоя.
Обаче оправданието ти е, че ти плащаш данъци, все едно той не плаща. Как точно данъците ти ще върнат живота на 400 000 човекът годишно които умират само в Европа заради мръсния въздух. Защото досега говорим само за въглероден диоксид и екология, но другите гадости, които излизат от ауспуха са по-опасните за хората и излизат от него точно там където има най-много хора.
Коментиран от #20
07:39 20.10.2021
18 реалиста
До коментар #1 от "Бираджиите":
18-годишна10:08 20.10.2021
19 Бираджиите
Благодаря
11:38 20.10.2021
20 Дизела
До коментар #17 от "Ама разбира се":
За тебе пътуване по бизнес и пътуване за удоволствие е едно и също.Тогава да спрем транспорта,всички камиони,кораби,влакове,самолети и каквото се сетиш, защото замърсявали..За да можеш ти да си развяваш з@д ник@ за удоволствие. А ти не замърсяваш ли с "пушилника" си?.Като пушач ти защо ми замърсяваш въздуха?Мери с един аршин,а не както ти изнася на момента.Коментиран от #21
12:09 20.10.2021
21 Ти да видиш?
До коментар #20 от "Дизела":
Да не твърдиш, че онзи с Теслата за който смятах, е навъртял тези милион и половина километра да си вози задните части? Той също пътува по бизнес, но не е отделил 200 тона въглероден диоксид при изминаването им, както щеше да направи с твоята баничарка. Кой автомобил замърсява повече, след като твърдите с дружинката ти, че електромобилите са по-мръсни? В крайна сметка ти отдели ли за последните 6 години въглероден диоксид колкото за производството на 10 електромобила? Цифрите никога не лъжат!Коментиран от #22
00:29 21.10.2021
22 Гост
До коментар #21 от "Ти да видиш?":
Ро6аф,пак ли се правиш на неразбрал.Дизела ти говори за теб а не за оня с Теслата.Ти замърсяваш с дизеловия си автомобил,като го използваш за разходка и развлечения.Дизела си използва пикапа за бизнес.Верно замърсява но той си плаща затова че работи.Както си плащаш ти акциза и ддс на цигарите като се тровиш доброволно.Дизела да не те е вързал с синджир за ауспуха на пикапа за да те трови.Като не ти харесва хващай гората но първо спри цигарите.10:10 21.10.2021
23 номад
05:14 22.10.2021