Last news in Fakti

19 Октомври, 2021 09:59 5 064 23

Мъск говори пред 200 от шефовете на Volkswagen

  • мъск-
  • volkswagen-
  • tesla

Лично Херберт Дийс звънна на ръководителя на Tesla

Мъск говори пред 200 от шефовете на Volkswagen - 1
Снимки: Twitter

През изминалия ден се състоя среща на голяма част от шефовете във Volkswagen на която виртуално присъства изненадващ гост. По време на събитието, председателят на управителния съвет на VW AG – Херберт Дийс лично звънна на Илон Мъск, който пък с радост откликна и говори пред около 200 човека от ръководните звена на Volkswagen.

Мъск бе запитан за това как Tesla се справя толкова бързо и толкова по-добре от останалите марки. Ръководителят на Tesla пък разказа, че това е просто стил на управление. Той допълни, че главно е инженер, но освен колите, той се грижи за веригите за доставки, логистиката и процеса по производство. За да докаже колко по-добре се справя Tesla, Дийс подчерта, че само за няколко седмици от марката са пренаписали софтуера си, който им е позволил да преминат от един микрочип към друг, което да ги спаси в кризата с полупроводници.

Мъск говори пред 200 от шефовете на Volkswagen

Разбира се главна тема на разговор по време на събитието бе и как VW AG трябва бързо да се адаптира към преминаването към електрическите автомобили и да се бори с фабриката на Tesla в Германия, която съвсем скоро ще заработи.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Бираджиите

    14 10 Отговор
    Напълниха гащите от 5? годишна компания 😊

    Коментиран от #18

  • 2 Komapak

    10 3 Отговор
    Не забравяйте че макар да погаси някаква част vw дължи все още около 160 млрд. По лошото е че освен Ман другите или са на нула или на загуба. Казано иначе те са във фалит от три години насам. И не пандемията им е виновна а тежките воденични камъни Бентли, ламборгини и особено бугати. Абе като помъкнеш по две дини под една мишница... Така ще е!

    Коментиран от #3, #6

  • 3 3964

    4 2 Отговор

    До коментар #2 от "Komapak":

    Сред добре развиващите се компании от консорциума е и инвестиционният фонд, произвеждащ коли "Porsche". Миналият път те ги спасиха с късите позиции на бросата. Ако не бяха някои управници на лендери в Германия да упражняват права по привилегировани акции, днес нямаше да е VAG, а щеше да е PAG.

    Коментиран от #4

  • 4 гост

    7 6 Отговор

    До коментар #3 от "3964":

    Ма страшния производител Порше с 200 000 броя годишно производство , дето скоро ще стане 100 000 , хахахах !! Щото на никой не му е притрябвало Порше , което го правят смешно 2-3 пъти по-евтини коли !! Пък и с какво ще е по-различно от другите електрички , с "великия" автоматик , хахахахах !!

    Коментиран от #5

  • 5 стоянов

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Кажи да ги чуем тия марки да се посмеем само не ми хвали азиатските или американските талиги защото на европейските коли не могат и на малкият пръст да стъпят особено американците със техните грозни кошници.
  • 6 Emo

    1 4 Отговор

    До коментар #2 от "Komapak":

    тях не ги мисли няма марка която да е на загуба за разлика от стелантис които имат едно мазерати и нищо друго .Да не говорим ,че се заговори да си местят фабриките на опел във мароко още една съсипана марка коли . На французите всичката им автомобилна индустрия е гола вода за толкова години не направиха конкурент на ес класа или порше това говори много.

    Коментиран от #8

  • 7 Ал Тъпоне

    8 4 Отговор
    Само едно нещо досега не можах да разбера: Кой серсем набеди електромобилите , че са екологични? Скъпи батерии, които се произвеждат от сравнително редки и също скъпи материали с отровни технологии, а наред с отровните технологии за батерии огромен въглероден отпечатък вероятно по-голям от този на вече масовите конвенционални технологии и не на последно място огромни загуби при пренасяне и трансформиране на електроенергия за зареждане на батериите, която пък е произведена в голямата си част от горивни процеси и нищо революционно в технологиите. Старите технологии, подкрепени от политически декларации на притиснати от природолюбители политици и маркетинговите хватки на големите корпорации, решени да спечелят и от тези обстоятелства!!!!!!!!!!

    Коментиран от #12, #13

  • 8 Komapak

    3 2 Отговор

    До коментар #6 от "Emo":

    Може би не знаеш, но Бугати се произвежда във Франция. Не защитавам по никакъв начин французите за това, че за толкова години не направиха луксозна кола. Не им трябва явно. Акумулираха си парички и си купиха опел, например. Авиоиндустрията им е на светлинни години напред в сравнвние с немската. И колкото и да ме убеждават не намирам, че смърта на Оливие Дасо е плод на случайност и лошо стечение на обстоятелствата. Изкарах по една година и в двете държави, Франция и Германия. 100% бих се върнал във Франция и никога в Германия. Независимо от разликата в заплащането. 😜

    Коментиран от #9

  • 9 Emo

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Komapak":

    То се прави в франция но марката е италианска .А за авиондустрията е ербъс е проект между германци и французи би трябвало да го знаеш. Ами като гледам и опел ще го съсипат със това местене на фабриката във мароко защото в Европа не могат да си плащат заплатите. Не знам фолксваген да са преместили някоя от големите марки в Китай или африка защото излизало по евтино.

    Коментиран от #15

  • 10 Риналдю

    4 3 Отговор
    Тесла ще потопи германските каруцари.Неизбежно е.
  • 11 Къде сте антиелектрици?

    3 2 Отговор
    Нещо се поумълчахте? Докъде се стигна, ръководството на Volkswagen да търси съвети от Илон Мъск. Вероятно са го питали как фоксваген да задмине Тесла и той им е отговорил. Щеше да е смешно, ако не беше трагично.
  • 12 PLAID

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "Ал Тъпоне":

    Само ти не си разбрал, Ал!
  • 13 Отговорът е прост

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Ал Тъпоне":

    За производството на батерията на един електромобил се отделят 10 тона въглероден диоксид и с всяка година се отделят все по-малко, защото се използва все повече възобновяема енергия за производството им. От друга страна, шофьори като тук пишещият с Ник дизела, изминават по 100 хиляди километра годишно, което се равнява на около 15 тона въглероден диоксид всяка година, излязъл директно от ауспуха му, без да броим въглеродният диоксид за производството на автомобила или производството на горивото, както и транспорта им. По признание на същият този индивид, от 2015 година насам автомобила моя изминал 600 хиляди километра което се равнява на 90 тона отделен въглероден диоксид. Тоест само той е отделил повече вредни емисии отколкото за производството на 10 електромобила. И това е само един пример.

    Коментиран от #16

  • 14 Каква стана тя?

    5 2 Отговор
    А тук ни убеждаваха, че ей сега Volkswagen group започва да произвежда електромобили и с тесла вече е свършено. Убеждаваха ни как вече Volkswagen изпреварил Тесла по продажби. Като чета тази статия истината изглежда малко по-различна. Volkswagen буквално са в паника.
  • 15 Komapak

    3 0 Отговор

    До коментар #9 от "Emo":

    Марката абсолютно никога не е била италианска. Това че основателят и Еторе Бугати е италианец не променя факта. Фирмата е създадена в Елзас, което по онова време е германска територия. В днешни времена е част от Франция. Колкото до авиоиндустрията неслучайно споменах Оливие Дасо. Компанията Дасо произвеждат едни различни самолети съпоставими с лиърджет и гълфстрийм.
  • 16 Дизела

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Отговорът е прост":

    Изминавам около 100 х.км на година,като с това си вадя хляба.Плащам данъци,акциз на горивото,ДДС, осигуровки и всичко каквото е по закон.А ти си ползваш пушилника да си развяваш з@д ник@.

    Коментиран от #17

  • 17 Ама разбира се

    2 2 Отговор

    До коментар #16 от "Дизела":

    Кога не си паднал по гръб! Значи ти можеш да отделяш по 90 тона въглероден диоксид за шест години от2015 само от ауспуха , защото караш чист дизел, обаче батерията на онази Тесла, която е произведена през 2013 година и вече е минала над 1,3 милиона километра е много мръсна, защото за производството и са отделени по най-песимистичните прогнози 14 тона въглероден диоксид. Ами ти само на година ги отделяш повече?

    Ако този същия обикаляше с твоя автомобил, на година щеше да отделя по 30 тона въглероден диоксид, а досега общо да е отделил 200 тона. Тоест още след шест месеца автомобила му щеше да е по-чист от твоя.


    Обаче оправданието ти е, че ти плащаш данъци, все едно той не плаща. Как точно данъците ти ще върнат живота на 400 000 човекът годишно които умират само в Европа заради мръсния въздух. Защото досега говорим само за въглероден диоксид и екология, но другите гадости, които излизат от ауспуха са по-опасните за хората и излизат от него точно там където има най-много хора.

    Коментиран от #20

  • 18 реалиста

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Бираджиите":

    18-годишна
  • 19 Бираджиите

    0 0 Отговор
    Грешката е моя!
    Благодаря
  • 20 Дизела

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Ама разбира се":

    За тебе пътуване по бизнес и пътуване за удоволствие е едно и също.Тогава да спрем транспорта,всички камиони,кораби,влакове,самолети и каквото се сетиш, защото замърсявали..За да можеш ти да си развяваш з@д ник@ за удоволствие. А ти не замърсяваш ли с "пушилника" си?.Като пушач ти защо ми замърсяваш въздуха?Мери с един аршин,а не както ти изнася на момента.

    Коментиран от #21

  • 21 Ти да видиш?

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "Дизела":

    Да не твърдиш, че онзи с Теслата за който смятах, е навъртял тези милион и половина километра да си вози задните части? Той също пътува по бизнес, но не е отделил 200 тона въглероден диоксид при изминаването им, както щеше да направи с твоята баничарка. Кой автомобил замърсява повече, след като твърдите с дружинката ти, че електромобилите са по-мръсни? В крайна сметка ти отдели ли за последните 6 години въглероден диоксид колкото за производството на 10 електромобила? Цифрите никога не лъжат!

    Коментиран от #22

  • 22 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Ти да видиш?":

    Ро6аф,пак ли се правиш на неразбрал.Дизела ти говори за теб а не за оня с Теслата.Ти замърсяваш с дизеловия си автомобил,като го използваш за разходка и развлечения.Дизела си използва пикапа за бизнес.Верно замърсява но той си плаща затова че работи.Както си плащаш ти акциза и ддс на цигарите като се тровиш доброволно.Дизела да не те е вързал с синджир за ауспуха на пикапа за да те трови.Като не ти харесва хващай гората но първо спри цигарите.
  • 23 номад

    0 0 Отговор
    Тесла нямат сервиз и обслужване !!