Last news in Fakti

22 Октомври, 2021 15:40 6 252 34

Германците отново "мотаят" Tesla: Заводът в Берлин отлага началото на производството

  • завод-
  • берлин-
  • tesla

Разрешението за производство от германското правителство се забавя сериозно

Германците отново "мотаят" Tesla: Заводът в Берлин отлага началото на производството - 1

Германският завод Tesla Giga Berlin отново се забавя със стартирането на пълноценно производство. Според Ройтерс, компанията е изправена пред допълнителни юридически затруднения. Както се оказа, началото на производството през ноември може да не се състои. Според неофициална информация вероятно датите ще бъдат отложени за началото на 2022 г.

Поводът за това е свързан с регионалното министерство на околната среда, което ще проведе поредна консултация по въпросите на околната среда. От 2 до 22 ноември ще бъдат разглеждани жалби от обществеността относно монтажната площадка на Tesla, след което правителството ще издаде разрешение за пълната експлоатация на Giga Berlin.

Интересно е, че дори ако необходимите документи бъдат получени до края на тази година, електрическите превозни средства пак няма да имат време да стигнат до своите клиенти, тъй като трябва да преминат още няколко теста за хомологация. Така че, каквото и да се случи, електрически автомобили по-рано от началото на следващата година няма да излезнат от новия завод.

Компанията на Илон Мъск никога не е изпитвала подобни правни проблеми. Създава се впечатлението, че германското правителство умишлено забавя всички процеси. В момента в Германия се предлага китайско производство на Tesla - електромобили, които се произвеждат в Giga Shanghai.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Госあ

    9 21 Отговор
    Хехехе Прасчо трябва да прави много дълбоки поклони на императора, че резнат ли го от Поднебесната, ше треа само космически кораби на батерии да праи 😂
  • 2 Правителство

    16 3 Отговор
    Тоест чака се нова правителство.
  • 3 РезултатНемск

    36 10 Отговор
    Е много ясно, взеха завода за да откраднат ноу-хау у да забавят завода, докато немските компании напреднат защото са хипер мудни. Само ако прочетете как ги глобяваха за вода, за някакви дъревета и какво ли не, беше ясно че ще се заяждат за всичко... Немците наглеят по същия начин както наглеят и задокеанците, нищо ново ... смесено със супер лицемерие и ето го резултата. Ние 2 пъти заставахме на тяхна стран и още не може да се оправим от това, от 14 годин сме пак първи техни приятели и пак ядем попарата ...

    Коментиран от #4, #7, #27

  • 4 Ха ха ха🤣

    12 8 Отговор

    До коментар #3 от "РезултатНемск":

    Ноухауто, Мъск го публикува в интернет и е напълно безплатно, с цел ускоряване производството и разпространението на електромобили. Единственото нещо което ги интересува (и което е силата им) е софтуера. (А корумпираните немски протекционисти, да продължат да подпират пушеляците и да губят ГОДИНИ в надпреварата в автотехнологиите...)
  • 5 Лъчо

    38 6 Отговор
    Дизелгейт беше американска операция за ограничаване на немските производители в САЩ.Сега германците правят нещо подобно.Тесла са напред и пуснат ли коли без вносно мито ще превземат пазара.
  • 6 Забавиха ги достатъчно

    26 6 Отговор
    Вече няма накъде. Плюс минус един месец, въпросът вече не е дали, а кога. Започнат ли от Тесла да продават на германския пазар и Европа без да плащат вносни такси, няма да имат спиране. Няма да се учудя да започнат да продават повече от голф.
  • 7 смех

    7 8 Отговор

    До коментар #3 от "РезултатНемск":

    Кой е виновен немците или Мъск/Що си прави завода в германия.Щото има явно някакъв немски комплекс че ония са по-добри.

    Коментиран от #9

  • 8 DrivingPleasure

    9 7 Отговор
    ама някой е имал съмнения, че пак друг му е цапал гащичките на Илончо ли? Не бил изпитвал други правни проблеми... ми как бе целуна се с другаря Дзипин и ти подариха картбланш да правиш каквото искаш. А чичо Сам какво да ти иска - той ти дава луди кинти, няма да седне да те пита какво правиш с тях я.

    Коментиран от #10

  • 9 Има няколко причини

    21 9 Отговор

    До коментар #7 от "смех":

    И Мъск отново ще покаже колко добър е в маркетинга. Защо мислиш че от цяла, Германия избра да се построи завода си точно в столицата? Няма как да не направиш паралела с търсенето на място за строеж на завод на Volkswagen, който пета година вече не могат да намерят най-евтината работна ръка в някоя бананова република, включително България.


    А защо мислиш, че от района на столицата избраха точно вододайната зона, откъдето столичани пият вода? Това е за да докаже че въпреки най-строгия екологичен контрол който го глобява за всяка дреболия и дори го кара да мести мравуняци, за да не наруши спокойствието на мравките, производството на батерии не е толкова мръсен процес, колкото се опитват да го изкарат и може да се практикува дори на най-чистото място без да го замърси.

    А избора на Бранденбург е заради прословутото летище което се строи вече 20 години заради калпавите германски инженери и огромната бюрокрация. Строежа на толкова огромен проект за две години при същите тези бюрократи, буквално им натрива носовете. Сега разбираш ли, защо Тесла няма пиар отдел, който да казва не ни гледайте какво правим, а слушайте какво ви говорим? Тесла не говори, а действа и то бързо.

    Коментиран от #15, #21, #31

  • 10 Хайде стига с тази мантра

    10 8 Отговор

    До коментар #8 от "DrivingPleasure":

    В Щатите чичо Сам въобще не помага на Тесла а само и пречи, включително като дава пари на конкуренцията - по 7500 долара на всеки продаден електромобил с изключение на Тесла. Когато байдън привика всички автомобилни производители за да правят планове за американското автомобилно производство и помощите, които ще им дават, Тесла беше единствената компания която въобще не беше поканена.

    Да не ти напомням и в Китай колко закони написаха срещу Тесла, когато видяха че е пазарен лидер. Включително забраниха на военни и държавни чиновници да си купуват Тесла. Създадоха черен пиар за несъществуващи проблеми със спирачките и какво ли още не.

    Коментиран от #12, #28

  • 11 Истината днес

    7 6 Отговор
    Тесла без мита най вероятно и без данъци също като амазон ...и не е ясно тия платиха ли си милионите за вода.....в германия безплатно няма освен за американците ...и тесла плащат смешни пари за робски труд също като амазон ...11 евро на час нощно 15 ...което е смешно за германия отделно са и по скъпи от други сайтове ...ото или други
  • 12 DrivingPleasure

    10 4 Отговор

    До коментар #10 от "Хайде стига с тази мантра":

    Извинявай, чичо Сам не даваше ли същите 7500 и на Тесла преди години? Чичо Сам не дава ли луди кинти на Солар Сити, а те безобразно стържат клиентите, там цените необосновано обявяват цени при завършване двойни на оферираните. А дали не финансира и космическуте му забивки?
    А същия този Байдън дето не поканил Тслата ще раздава по 12 000 гущера НА ВСЕКИ включително и Тесла, нищо, че вече си е взела дела...

    Коментиран от #13

  • 13 Хайде стига с лъжите

    7 5 Отговор

    До коментар #12 от "DrivingPleasure":

    Защо говориш в сегашно време за неща, които са били преди 2 години? Тесла в момента не получава никакви стимули от чичо Сам. Spacex също не получава стимули а си печели съвсем открито и законно търгове като предлага най-ниската цена. В момента им спряха лунната мисия, защото другия папуняк сметнал, че не било честно да дадат поръчката на Илон Мъск за два милиарда долара вместо да я дадат на него за 4 милиарда. Как мислиш че ще мине делото? Същата работа като в Германия. Много добре знаят какъв ще е изходът на делото, но искат да забавят spacex и в частност прогреса.


    А за новите 12000 долара пак лъжеш. Няма да ги дават на Тесла защото във фабриките и нямало синдикати. Ще ги дават само на фабрики със синдикати. Познай защо е така? Въпреки това Тесла държеше 80% от пазара на електромобили в Щатите през тези две години докато, не и даваха 7500 долара а ги даваха само на конкурентите.

    Коментиран от #22

  • 14 Анджък

    15 7 Отговор
    Още когато прочетох за първи път , че Тесла ще прави завод в Германия, бях сигурен че фрицовете ще му правят мизерии до последно. Няма по долна нация и държава от тях. Всеки чужд успех ги вади от кожата им. Повече от 15 години им гледам номерата. А след като производството тръгне , проблемите на Илончо тепърва ще почнат. Ще му измислят всяка седмица по една глоба. Ще вкарват в завода подставени техни хора работници, които ще подават сигнали че се нарушават измислените им права. Ще му намират постоянно нарушения заради които временно да спре производство. Докато го принудят да си изнесе завода в друга държава. Така винаги подмолно е действала Германия. И така ще бъде , докато някой по голям един ден реши , че тази държава трябва да изчезне от картата на Европа

    Коментиран от #25

  • 15 Turbo

    10 8 Отговор

    До коментар #9 от "Има няколко причини":

    На друсаното все някой му пречи.Събирали били мравки хахахаха с какво събира мравките,с пинсета в чувал или с прахосмукачка хахахахаха тесльо голям виц каза хахахаха

    Коментиран от #16

  • 16 Е какво да му пречат тези?

    9 3 Отговор

    До коментар #15 от "Turbo":

    Освен мравки сред боровете живеят прилепи, кълвачи, гущери. От „Тесла“ се ангажираха да преместят всички животни в подходяща за тях местност, включително и мравките.

    Въпреки това обещание еко-активисти не се съгласиха с изсичането на гората и част от тях дори се покачиха по дърветата, за да спрат изсичането им. Наложи се „Тесла“ да спре строителните работи. Водят се преговори с еколозите за постигане на компромис.

    Коментиран от #18

  • 17 Иванов

    14 3 Отговор
    Германците станаха най-големите олигофрени на Европа. Преди 30-40 години не беше така. Не знам кво им става. Аз никога не бих живял в Германия. Франция, Италия, Испания - да.

    Коментиран от #26, #34

  • 18 Георгиев

    6 2 Отговор

    До коментар #16 от "Е какво да му пречат тези?":

    Прилепите не живеят по дърветата,а се крият в пещери.С мрежичка за пеперуди ли ще ги ловиш.Мравките живеят в милионни колонии под земята в разклонени тунели.С какво ще ги извадиш.За кълвачите,другите животни няма да те питам.Разказваш приказки от 1001 нощ.

    Коментиран от #19

  • 19 Ха-ха-ха

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "Георгиев":

    Какво ти разправям бе пич? В съдържанието на това мнение и точка не съм добавил. Просто съм копирал от статията : Мравки спряха завода на „Тесла“ край Берлин
  • 20 Така е

    4 5 Отговор
    Да го бяха направили у нас завода - нито имаме закони, нито еко-активисти, евтина работна ръка - колкото искаш. Щяха за 8 месеца да го вдигнат и да заработи
  • 21 Секта

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "Има няколко причини":

    Ако няма ПР отдел откъде се появиха толкова много зомбита и неграморни хора който да повтарят простотиите му? Та това е по-лошо и от религиите. Хващал мравките и ги местел, да не би да ги хваща с мравояди? А да сглобяваш нещо никога не е било мръсен процес. Когато запалиш една батерия илу я изядеш ще разбереш дали е токсична или не.
  • 22 Синдикат

    2 4 Отговор

    До коментар #13 от "Хайде стига с лъжите":

    А защо няма синдикати, това да не е по времето на робите? Смешна работа този човек не е наред с главата.
  • 23 До последните "двама"

    4 2 Отговор
    Това, че сте неграмотни, няма да промени реалността. Всичко което съм казал са лесно проверими факти от миналото. Даже и не са някакви предположения за бъдещето. Ако ви е толкова интересно как са местени мравките или защо Тесла няма приятел или синдикати, в интернет е пълно с тази информация. Потърси и защо Тесла досега не е дала и един долар за реклама и не смята да дава. Като ти говоря за класическа реклама по телевизията или билборди, без да броим двете счупени стъкла на пикапа, които му осигуриха безплатен достъп и безплатна реклама още на другия ден във всички платени и безплатни медии по цял свят плюс милиони лични споделяния между потребителите. Дали пиар отдела щеше да му го позволи или щеше да каже че е уронване на репутацията? А дали щеше да му осигури такова покритие в медиите и толкова много заявки - засега 1,3 милиона и ги прекратиха, за да не се трупат повече. Mercedes хвърли няколко милиона за реклами на Mercedes EQC в Германия, а след това не можа да направи поне толкова оборот, за да си плати рекламата, да не говорим за печалба. За два месеца продадоха само 55 броя при планове да произвеждат по 100 броя на ден.

    Скоро Тесла ще задмине и Mercedes по продажби, като въобще не говоря за електромобили, а за общи продажби. Вече произведоха два милиона електромобила.

    Коментиран от #24

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Ханонимка

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "Анджък":

    Точни наблюдения. Съдейки по минусите, доста хора живеят със огромна заблуда по отношение нравствените особености на германята. А относно последното ти изречение - то почти беше станало, но успяха някак си, в техен стил, да се извъртят, най-вече с помощ отвън. Щото да може някой да държи някого в шах, иначе според мен на никого не бяха притрябвали...
  • 26 Ханонимка

    4 1 Отговор

    До коментар #17 от "Иванов":

    Обединиха ги бе, брато, тва стана. И самочуствието им порасна, по-точно надменността им се върна, и спряха да се прикриват, както преди...
  • 27 никой

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "РезултатНемск":

    Мунчо , добре че сме вързани към банковата система на Германия , инак трите ти лева в джоба , щяха да са 20 стотинки .
  • 28 никой

    2 1 Отговор

    До коментар #10 от "Хайде стига с тази мантра":

    Съветвам те , когато някой управник в САЩ демонстративно се разграничава от нещо да се опиташ да погледнеш между редовете . Тесла си е жестоко налагана и протежирана компания именно от САЩ, според теб скайлинк дали се ползва от ЦРУ и АНС ? Когато САЩ кажат добро утро,погледни нагоре и ще видиш Луната.

    Коментиран от #29

  • 29 Тесла е публична компания

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "никой":

    Всичките и финанси са прозрачни. Spacex от друга страна е частна компания и не се отчита на никого. Въпреки това не може да прехвърли пари на Тесла. Май бъркаш двете понятия? Ако правителството искаше да финансира Тесла, нямаше да им спират субсидиите. Също така нямаше да им правят антиреклама с всякакви "разследвания" срещу Тесла и да им правят черен пиар.

    Но пък си прав, че хората четат между редовете и си купуват Тесла точно напук на чичо Сам, защото той им казва да не си я купуват. Въпреки че няма субсидии, въпреки че само този месец за втори път вдигат цените за да ограничат търсенето, Ако сега си поръчаш Тесла ще я получиш август месец, а ако я беше поръчал миналия месец щеше да я получиш май месец. Сещаш ли се колко заявки са направили само за един месец? Представи си колко ще се изстрелят продажбите, когато двата нови завода започнат работа въпреки, че срещу Тесла са застанали както американското така и германското правителство?

    Коментиран от #30

  • 30 никой

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "Тесла е публична компания":

    Не мисля че автомобилите са приоритет за Мъск и хората зад него .
  • 31 Кози

    0 1 Отговор

    До коментар #9 от "Има няколко причини":

    Умнико, новото летище в Берлин отдавна бачка...

    Коментиран от #32

  • 32 Колко да е отдавна ?

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Кози":

    Отвориха летището преди година, след като Тесла вече бяха купили земята. И много се притесняваха Тесла да не отвори завода преди те да са открили летището. Към момента продължават да отстраняват неизправности и да дострояват, точно както и завода на Тесла ще продължи да се строи и да се разширява, след като започне производството.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Аз ти и всичките

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Иванов":

    Напълно съм съгласен. Аз дори не бих живял на запад като цяло. Тези хора там съвсем изплискаха легена в последните 10 години. Сега ще кажете иди при Путин. Не, и при Путин не искам, там е още по-зле и няма начина да се подобри скоро. Истината е в България. Ако съумеем да си променим малко от малко манталитета, тук би станало едно добро място за живеене.