2 73613

Tesla разкри колко често се блъскат автомобилите ѝ

  • tesla-
  • автопилот-
  • катастрофи

Данните показват километрите между инцидент с участието на автопилот

Tesla разкри колко често се блъскат автомобилите ѝ - 1

Едва ли някой би оспорил, че към момента Tesla има най-развитите функции за автопилот на пазара, като това е доказвано многократно, чрез тестване на автомобилите при различни условия. Въпреки това, системата все още не е перфектна и си има своите особености.

Именно комбинацията между тези две неща, доста често води до инциденти, тъй като водачите се предоверяват на автопилота, което някои път коства и човешки животи. За да покажат колко често се случва това, хората от Tesla споделиха данни за това колко често се случват катастрофи с автомобили на марката.

Tesla разкри колко често се блъскат автомобилите ѝ

Едната част от данните показва инциденти с включен автопилот, докато друга от тях показва данните за времето без инциденти и данните на средните потребители в САЩ. Можем да видим, че средно по малко над 4 милиона мили (5.4 милиона километра) през последната година, преди да видим инцидент. При автомобили без тази функция цифрата е около 1.25 милиона мили (2 милиона километра), а при средния шофьор в САЩ фирата е под 0.5 милиона мили или около 0.8 милиона километра.

Поставете оценка:
Оценка 5 от 4 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    7 3 Отговор
    питайте някои от бългрските полито статистици да прогнозират на тесла катастрофите - сигурен съм, че ще са повече катастрофи на бсп, има такъв народ и продължаваме промяната отколкото на гербаджии
  • 2 измамник както винаги

    4 10 Отговор
    манипулативни несъпоставими данни. червената е много над средното за сащ, защото клиентелата на тесла са богати и образовани не живеещи в гето или блок с 1000 души, също така тези клиенти се движат по др маршрути. за това данните за средното за сащ са абсолютно несъпоставими!
  • 3 Българина

    4 9 Отговор
    нека се направи същото замерване за средното за сащ за коли в ценовия клс на тесла, именно скъпи бмв мерцедес и ауди поне! такива собственици не се блъскат като средния американец с пикапа хондата тойотата и шевролета

    Коментиран от #4

  • 4 Научете се да четете

    10 4 Отговор

    До коментар #3 от "Българина":

    Зелената черта е средно за Щатите. Червената е за Тесла с изключен автопилот, а синята Тесла с включен автопилот. Както виждате дори и с изключен автопилот Тесла наистина се блъска по-малко от "средния американец с пикапа хондата тойотата и шевролета", но когато включат автопилота се блъскат още по-рядко. А тук се опитват да ни убедят точно в обратното - че автопилота бил по-опасен от човешкото шофиране. Надали някога ще го направят перфектен, но засега добре се справят. Аз бих му се доверил ако е поне 20 пъти по-добър от средния шофьор, но като гледам доста вода ще изтече дотогава.
  • 5 Turbo

    3 7 Отговор
    Реклама от Тесла ТВ.Тези данни са като социологическо проучване в България.Който е платил за проучването,той има най висок рейтинг.
  • 6 Василев

    3 4 Отговор
    Блъскат се всеки ден.Включиш ли автопилота на Тесла и се активира функцията търсене на патрулка.

  • 7 Хайл

    4 2 Отговор
    "АФТОРА" Е ЕДИОТ
  • 8 маркетинг

    5 2 Отговор
    Абсолютно безмислена статистика. Тя включва времето което автопилот е бил включен и се е блъснал. Но, както се вижда от стотици видеа, когато автопилот направи грешка (а те са много) човек се намесва да избегне удар, при което автопилота е ИЗКЛЮЧЕН и следователно това не се брои като инцидент. Поредният манипулативен опит за маркетинг, за жалост успешен защото овцете слушат вместо да мислят.

    Коментиран от #10

  • 9 Буха ха

    4 2 Отговор
    Освен това повечето Тесли са произведени през последните 2-3 години и са още в гаранция, докато средните потребители включват и 30-40 годишни трошляци.

    Коментиран от #11

  • 10 Ама не точно

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "маркетинг":

    Не си съвсем прав. Да човек може да се намери за да предотврати инцидент на автопилота , но същото важи и за шофьора. Преди 26 години ми се случи , Бах млад шофьор и една зимна вечер , при силен снеговалеж , буквално човек изникна от нищото пред мен , виждах как го удрям нямах никакво време за реакция, а само колкото да усъзная какво се случва. Колата кривна рязко в ляво и избегна удара. Човека на седалката до мен, който имаше повече опит, беше видял пешеходеца секунда преди мен и беше грабнал волана изпод ръцете ми. Възможно да беше спасил живота на клетия пешеходец , а мен от години затвор. Така че независимо кой е основния пилот винаги е добре да има някой който наблюдава какво се случва и може да поеме контрола в екстремна ситуация. Не случайно самолетите се карат от по двама , че и трима пилоти.
  • 11 Гадон

    2 3 Отговор

    До коментар #9 от "Буха ха":

    Абе пич , какви глупости пишеш? Статистиката е правена в Америка, където средната възраст на автомобилите е 9 години. Къде ги измисли 30-40 годишни коли. Да, има такива , но седят по разни колекции и ги изкарват веднъж в годината на ретро-парада да се изкефят. В Бг средната възраст на колите е 17 години. Което значи че средноаритметично за всяка едногодишна кола има и една 33 годишна , за двугодишната кола има една 32 годишна , и така нататък. Но замисли се че дори и тук не се карат 40-годишни коли .

    Коментиран от #12

  • 12 Буха ха

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гадон":

    Чудех се дали изобщо да отговарям на някой който е зле информиран, има трудности с разбирането на това което е прочел и едва ли някога е бил в Америка. Хайде прочети отново написаното и се опитай да вникнеш в съдържанието. Вземи предвид и следното: Automobiles in the United States had an average age of 12.1 years in 2021. Tesla automobiles’ average age is less than two years.

    Коментиран от #13

  • 13 А ти прочете ли статията?

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Буха ха":

    А четвърто мнение прочете ли? Ще копирам от него: Зелената черта е средно за Щатите. Червената е за Тесла с изключен автопилот, а синята Тесла с включен автопилот. Както виждате дори и с изключен автопилот Тесла наистина се блъска по-малко от "средния американец с пикапа хондата тойотата и шевролета", но когато включат автопилота се блъскат още по-рядко. А тук се опитват да ни убедят точно в обратното - че автопилота бил по-опасен от човешкото шофиране. Надали някога ще го направят перфектен, но засега добре се справят. Аз бих му се доверил ако е поне 20 пъти по-добър от средния шофьор, но като гледам доста вода ще изтече дотогава.