3 59124

Ура! Следващото Pagani запазва бензиновия V12 и механичната трансмисия

  • pagani-
  • huayra-
  • v12

Двигателят отново ще е дело на AMG

Ура! Следващото Pagani запазва бензиновия V12 и механичната трансмисия - 1

Собственикът на Pagani – Хорацио Пагани, разкри повече информация за плановете на компанията, както и за следващия модел, който ще представят. Това което знаем е че новият модел все още няма готово име, а носи кодовото C10.

Ура! Следващото Pagani запазва бензиновия V12 и механичната трансмисия

По-важното е, че моделът ще запази добре познатия ни 6.0-литров бензинов V12, заимстван от AMG, който ще работи заедно с механична трансмисия за истинските фенове на този тип автомобили. Пагани допълва, че има клиенти на марката, които не са закупили Huayra само и единствено, защото не се е предлага с механична трансмисия.

Ура! Следващото Pagani запазва бензиновия V12 и механичната трансмисия

Новият модел няма да е много по-мощен от тези, които сме виждали до момента и едва ли ще добави повече от 30-40 конски сили, което означава, че едва ли ще премине границата от 900 конски сили. Тук от Pagani са се съсредоточили върху намаляване на теглото, което също трябва да окаже влияние, както върху чистото ускорение в права линия, така и върху по-доброто представяне на писта.

Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 21 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БАЙ Х@Й‼

    18 2 Отговор
    Ще взема две, да не се караме съд сина ‼️
  • 2 безсмислено

    3 13 Отговор
    Горсън Мъри ги разби всите няма кой да го бие създаде колата на колите.
  • 3 Коко

    4 20 Отговор
    Таралясник.
  • 4 Хахахаха

    16 3 Отговор
    Автора мисли, да я купува! 😂😂

    Коментиран от #6, #23

  • 5 БАЙ Х@Й‼

    1 24 Отговор
    Това е нещо , като ОТ КУТЮР при дрехите- показват, гледаш, цъкаш и никой не носи ( не кара по улиците) такава ‼️ / бях чел , че нямат шосейно разрешително, а и смяна на клапани на всеки 10 000км .../

    Коментиран от #9, #20

  • 6 БАЙ Х@Й‼

    0 12 Отговор

    До коментар #4 от "Хахахаха":

    😃 Те едно време бяха с дъвки "Турбо" 😃

  • 7 АБВ

    11 3 Отговор
    И за кого е това ура на мен ми е все едно

    Коментиран от #8

  • 8 БАЙ Х@Й‼

    4 6 Отговор

    До коментар #7 от "АБВ":

    Ами явно авторът е хванал прИмоция и ще си вземе 😉
  • 9 qwerty

    13 0 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":

    гледал съм по дискавъри за нея, не казват нищо за клапани на мерцедесовия двигател.

    Коментиран от #12, #13

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Emo

    6 3 Отговор
    Италианци германци и англичани правят най-бруталните коли !!

    Коментиран от #16

  • 12 Механик

    13 1 Отговор

    До коментар #9 от "qwerty":

    Дори и да не става въпрос за дълговечността на тоя автомобил, то той пак си е бутиков. Не е за всеки ден. Да не кажа, че може би не и за всяка година. Инак, си е красива машинка. Би било удоволствие да побръмчи човек с нея.
  • 13 БАЙ Х@Й‼

    6 3 Отговор

    До коментар #9 от "qwerty":

    🇧🇬Ще звучи като болид от Формула 1. Стар болид, не нов", подсмихна се при представянето Ханес Цанон, шефът по продажбите на Pagani. ⚠️От фирмата уверяват, че това ще е една от най-издръжливите пистови коли - с интервал от 10 000 км между подмените на клапани и повдигачи. ⚠️За съжаление обаче този забележителен двигател не може да покрие днешните стандарти на ЕС за вредните емисии, затова колата няма да бъде легализирана за цивилна употреба по пътищата, а само за писти. 🇧🇬

    Коментиран от #14, #21

  • 14 един от стадото

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "БАЙ Х@Й‼":

    лоша работа. То ако не се изфукаш пред кръчмата де е кириятя. Наистина на такива коли им строят гаражи като изложбени зали, и ако ги напускат е само за смяна на друг гараж за по вече пари

    Коментиран от #15

  • 15 Komapak

    11 0 Отговор

    До коментар #14 от "един от стадото":

    По памет май му беше 200 евро застраховката на ден... 😄 А който е писал че ги няма по обществените пътища явно никога не е бил в Монако. Карат си ги и още как!

    Коментиран от #17

  • 16 сектант

    3 4 Отговор

    До коментар #11 от "Emo":

    След румънците обаче

    Коментиран от #22


  • 17 един от стадото

    3 2 Отговор

    До коментар #15 от "Komapak":

    майтап няма, карат ги. То е все едно да имаш диамантен пръстен и режеш джамове с него. Стига бе.. Става, ама
  • 18 Долен Макарон

    0 3 Отговор
    И ще си я продава само в Щатите, при жена на бензина 4 лв а на газта 3 лв през 2023! ЕУ е суууупер, а Вий, вий! Вий при -15 ще газите снега на пластмасови тротинетки!!!
  • 19 незнайко

    2 1 Отговор
    Хорацио Пагани е най добрия съвременен конструктор на спортна кола. Жалко, че работи само в тази насока .
  • 20 Бай Леш

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "БАЙ Х@Й‼":

    Приятелю,прекалено си необразован за подобни статий!Този тип машини са повече произведения на изкуството и висшо,инжинерно автомобилостроене,отколкото превозни средства.Който може да си го позволи и иска да го притежава,не му е проблем да си сменя и двигателя на 10 000км.Ти си земи два Голфа,да не се карате с мъжкото то с панделка.
  • 21 Бай прозт

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "БАЙ Х@Й‼":

    Ти 10 000км на писта,как мислиш не “навъртат”?Да не си международен шофьор?
  • 22 Лачия

    1 3 Отговор

    До коментар #16 от "сектант":

    Майтап,майтап,ама Дачията наистина е брутално здрава,идиотоустойчива машина.
  • 23 Хайл

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Хахахаха":

    С какво 🤣🤣🤣🤣
  • 24 ттт

    1 1 Отговор
    Това "ура" в заглавието ме кара да си мисля, че авторът на статията в момента е в банката и превежда парите за покупката на едно такова бижу.