Интересна обява за Honda CRX от 1990 година се появи в сайта Garagisti в Португалия. Сивият екземпляр, който може да видите на снимките е може би най-запазеният в света с пробег от едва 17 километра. След над 30 години прекарани в гаража, сега собственикът ѝ иска да я продаде на неясна към момента цена.
Колата е доставена в представителство на Honda в Лисабон през месец август 1990 година, от където нейният собственик я взима и прибира на ход до гаража си, който се намира на 17 километра от представителството. От тогава насам, колата е стояла на четири стойки в помещението, без абсолютно никакви промени или забележки.
Оригиналната боя е перфектно запазена, гумите и джантите също, подобно на интериора, който на практика е неизползван. Същото важи и за 1.6-литровия двигател със 124 конски сили, който все още дори не е „разработен“. Собственикът на колата не споделя цената на която е готов да я купи, но съдейки по цените на някои подобни екземпляри, то едва ли сумата ще е много ниска.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Собственикът
10:42 27.10.2021
2 шоп
Коментиран от #3, #9
10:43 27.10.2021
3 Не се притеснявай
До коментар #2 от "шоп":
Още днес или утре ще има и статия за обява на Лада застава или Волга. Това вече се обърна в сайт за препубликуване на обяви за трошки. Виж класация за най-продаваните НОВИ автомобили в Европа за септември няма да видиш, защото очевидно това е раздел за ретро автомобили.10:48 27.10.2021
4 Антон
Толкова за това нещо!
10:50 27.10.2021
5 Уффф
А колко са перфектно запазени гумите с 30-годишен дот, както се твърди в статията, само списвач който хал-хабер си няма от гуми може да твърди.
Коментиран от #14
10:55 27.10.2021
6 CRX
11:00 27.10.2021
7 Класиките
11:05 27.10.2021
8 Перник
11:29 27.10.2021
9 лъжеш
До коментар #2 от "шоп":
Не си шоп, а комунист.11:32 27.10.2021
10 Герги
11:38 27.10.2021
11 6A13TT
11:43 27.10.2021
12 Абе
11:46 27.10.2021
13 Люси
11:57 27.10.2021
14 Komapak
До коментар #5 от "Уффф":
Така е. Всички гуми са аут. Уплътнения и маркучи. Всички масла за смяна. Продухване на резервоара ако е имало бемзин в него.. Абе живо приключение си е. Добре че няма турбина/и, че тогава колко хилядарки заминават не ми се мисли. Една кола се скапва от стоене а не от каране. Колко трошки съм подкарал направо няма да повярвате. Абсолютно винаги бюджета ми е бил превишен поне два пъти.Коментиран от #25, #27
12:03 27.10.2021
15 Вктор
12:07 27.10.2021
16 666
Коментиран от #18
12:30 27.10.2021
17 Аууу
12:40 27.10.2021
18 Иво
До коментар #16 от "666":
И това преди двайсет и повече години...Коментиран от #19
14:30 27.10.2021
19 666
До коментар #18 от "Иво":
прав си, железен мотор14:40 27.10.2021
20 Мнение
Коментиран от #21, #34
14:45 27.10.2021
21 Антон
До коментар #20 от "Мнение":
Май си спал на мокри вестници. Ахах. Карал ли си мотор 180 к.с. Викаш на този сивик тръгвала задницата в завоя, ахаххахах. Уникални плюшкини има тука обаче, безспорноКоментиран от #22, #23, #32
15:17 27.10.2021
22 Антоне, даже преди да го пипнат
До коментар #21 от "Антон":
B16A1 е 150 кончета. Сменени валове, рмапнат регилатор на налягането, генерация"от-до", алуминиеви регулируеми, зъбни, олекотен маховик-180 кс. Имаше момчета с турбинирани по над 250 кончета. Аз говоря за моята. Дори като я взех със 150, вървеше повече от S3-то ми от 2001-ва (210 кс.) И да тръгва му задницата. Ако мачкаш газта, бяга предницата навън, обаче като върнеш и захапе, задницата почва да се мята. Тая кола се учиш да я караш много време. Кара се на ръба на сцеплението. Трябва да познаваш добре пътя. Тръгне ли камшика, най-често изскачаш от пътя. Пак ти повтарям. Няма серво на волана, а имаш много работа с него.Коментиран от #26
15:30 27.10.2021
23 И да добавя,
До коментар #21 от "Антон":
Правя сравнението с мотора, не за ускорението, а за начина по който се държи колата, когато, не прецениш завоя, скоростта и настилката.15:32 27.10.2021
24 Alex
Коментиран от #35
15:36 27.10.2021
25 Е, той я е поддържал човека
До коментар #14 от "Komapak":
Вазелин на уплътненията. Смяна на маслото на една година, Не може да е някой глупак, щом има такава кола.15:46 27.10.2021
26 Антон
До коментар #22 от "Антоне, даже преди да го пипнат":
Съветвам те да се насочиш към художествената литература или към писане на реплики в некоя поредица на бързи и яростни. Двама седят, пушат и си говорят спомени за некоя кола, която в огряна от лунатa. Семкаджийските истории от омв на околовръстното. Сега твоите писаници ще ги прочете некой хлапак, ше изтърчи да купи един такъв кош и после ще е разочарован .недейте така, все пак сме 2021, не 95-та. Всяко нещо за времето си15:55 27.10.2021
27 О майко
До коментар #14 от "Komapak":
Абе момче ти наред ли си бе...Това да не са твоите щайги извадени от най тъмното на гаража ..Мислиш ли че тази кола не са и подменяли масла, не са преглеждани маркучи, стояла на проветриво място без сл светлина и изкарвана за препалване продухване . Боже жив го ожали сръвнаватв ми подобна кола с някакви подобия на 4 колесни машини ставащи за скрабКоментиран от #28
15:59 27.10.2021
28 Komapak
До коментар #27 от "О майко":
2001 или 2002 възстанових едно мезарати битурбо в трагично състояние. Много добре знам какво говоря.19:08 27.10.2021
29 Плашимир
19:59 27.10.2021
30 Йари
Коментиран от #31
21:12 27.10.2021
31 тоз
До коментар #30 от "Йари":
Големите започват да вървят след 140 ти с този картинг с тази скорост си камикадзе и опасен за останалите в движението.22:03 27.10.2021
32 0000
До коментар #21 от "Антон":
Антонио,мога да ти кажа,че като младеж с рейсингови наклонности и възможности съм карал такова нещо и е доста трудно за пилотиране.като го изриташ до трета включително търси пътя,наскубва се злобно след 4000 оборота ,носи на много бой и наистина ако е обута с каиши камшичи здраво откъм задницата.с този стригач ако не си подготвен можеш доволно да се пребиеш.и да знаеш,че и към днешна дата на много коли може бая дърти ластици може да направиКоментиран от #33
02:03 28.10.2021
33 Антон
До коментар #32 от "0000":
Човек като ви чете ще каже че пилотирате а не шофирате. И то звучи сякаш си седнал на някоя самоделка с 1500 коня, а не 120-150 коня. С Такива кошове дечурлигата в щатите са ходили до колежа преди има няма 25-30 год. А стегнете се малко.08:51 28.10.2021
34 Мишок
До коментар #20 от "Мнение":
Вярвам ти - като мотор върви. Нооо - като мотор с не повече от 30-40 коня. Т.е., нищо особено - нормална кола.17:05 28.10.2021
35 1974 младеж
До коментар #24 от "Alex":
Абе и 150 конйовия 2.0 в кадета беше страшна работа. Превърташе гумите на 3та.Коментиран от #37
19:43 28.10.2021
36 1974 младеж
19:46 28.10.2021
37 Хаха
До коментар #35 от "1974 младеж":
Даже е 156 к.с. Кадета,20ХЕ без ламбда сонда22:06 13.12.2021