27 Октомври, 2021 10:39 9 320 37

Колко според вас струва този CRX от 90-те с пробег от само 17км?

  • honda-
  • cr-x-
  • civic

Запазеният екземпляр се продава в Португалия

Интересна обява за Honda CRX от 1990 година се появи в сайта Garagisti в Португалия. Сивият екземпляр, който може да видите на снимките е може би най-запазеният в света с пробег от едва 17 километра. След над 30 години прекарани в гаража, сега собственикът ѝ иска да я продаде на неясна към момента цена.

Колко според вас струва този CRX от 90-те с пробег от само 17км?

Колата е доставена в представителство на Honda в Лисабон през месец август 1990 година, от където нейният собственик я взима и прибира на ход до гаража си, който се намира на 17 километра от представителството. От тогава насам, колата е стояла на четири стойки в помещението, без абсолютно никакви промени или забележки.

Колко според вас струва този CRX от 90-те с пробег от само 17км?

Оригиналната боя е перфектно запазена, гумите и джантите също, подобно на интериора, който на практика е неизползван. Същото важи и за 1.6-литровия двигател със 124 конски сили, който все още дори не е „разработен“. Собственикът на колата не споделя цената на която е готов да я купи, но съдейки по цените на някои подобни екземпляри, то едва ли сумата ще е много ниска.

Колко според вас струва този CRX от 90-те с пробег от само 17км?


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 20 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Собственикът

    57 1 Отговор
    продава, а не купува.
  • 2 шоп

    17 43 Отговор
    Предпочитам някоя нова лада седмица.

    Коментиран от #3, #9

  • 3 Не се притеснявай

    12 12 Отговор

    До коментар #2 от "шоп":

    Още днес или утре ще има и статия за обява на Лада застава или Волга. Това вече се обърна в сайт за препубликуване на обяви за трошки. Виж класация за най-продаваните НОВИ автомобили в Европа за септември няма да видиш, защото очевидно това е раздел за ретро автомобили.
  • 4 Антон

    13 55 Отговор
    Струва колкото килограм старо желязо в пункта за изкупуване на скрап.
    Толкова за това нещо!
  • 5 Уффф

    25 17 Отговор
    След толкова години стоене, ще има много проблеми ако се опитат да запалят двигателя. Ще текнат почти всички уплътнения.

    А колко са перфектно запазени гумите с 30-годишен дот, както се твърди в статията, само списвач който хал-хабер си няма от гуми може да твърди.

    Коментиран от #14

  • 6 CRX

    23 7 Отговор
    Малко повече струва от теб!
  • 7 Класиките

    7 7 Отговор
    вървят към милионче.
  • 8 Перник

    5 31 Отговор
    Според мене тоз курник не струва и колкото джантите на мойта двойка.
  • 9 лъжеш

    9 4 Отговор

    До коментар #2 от "шоп":

    Не си шоп, а комунист.
  • 10 Герги

    20 2 Отговор
    Някой сноб ще я купи за една камара пари..Представлява ценност за определени хора,които не са тук...
  • 11 6A13TT

    8 4 Отговор
    Трябвало е да вземе B16 версията, щеше да струва поне 2 пъти повече.
  • 12 Абе

    5 7 Отговор
    Седалката доста оп.рдяна за 17км
  • 13 Люси

    5 0 Отговор
    Таван 30 000 евро
  • 14 Komapak

    15 8 Отговор

    До коментар #5 от "Уффф":

    Така е. Всички гуми са аут. Уплътнения и маркучи. Всички масла за смяна. Продухване на резервоара ако е имало бемзин в него.. Абе живо приключение си е. Добре че няма турбина/и, че тогава колко хилядарки заминават не ми се мисли. Една кола се скапва от стоене а не от каране. Колко трошки съм подкарал направо няма да повярвате. Абсолютно винаги бюджета ми е бил превишен поне два пъти.

    Коментиран от #25, #27

  • 15 Вктор

    6 22 Отговор
    Около 400 лв - колкото може да и се вземе като се върне за желязо!
  • 16 666

    39 0 Отговор
    карал съм точно същата , но ветек 160коня.Няма такова вървене,колата е към 800кг,за тези коне е страшно.

    Коментиран от #18

  • 17 Аууу

    3 10 Отговор
    На 17 км давам 17 лв.
  • 18 Иво

    13 0 Отговор

    До коментар #16 от "666":

    И това преди двайсет и повече години...

    Коментиран от #19

  • 19 666

    15 0 Отговор

    До коментар #18 от "Иво":

    прав си, железен мотор
  • 20 Мнение

    34 3 Отговор
    Имал съм много коли. Много по-мощни коли. Имал съм обаче и такъв CRX VTI. Това е колата, от която откровено съм се страхувал. Усещането е както от мотор. Няма серво на волана, късо междуосие, бях я попипнал малко и беше към 930 кг и беше станала от 150, на 180 кончета. Атмосферка. Скоростите се сменят като като пипнеш ограничителя, на 9300 оборота. Започва да върви над 5500оборота. Тази кола, с този мотор, откача. Като влезе в обороти крещи като истеричен луд и става страшно. Тръгне ли задницата в завоя прави камшици като мотор. Лудница. Страхотно преживяване. Страхотни спомени. Адреналин до дупка, за никакви пари. Абсолютно безпроблемен двигател, и ходова част. Но гният. Бих имал винаги едно такова в гаража, за малко емоции и сърцебиене. Картинг с документи за каране по пътищата. Цените им са по над 9-10 евра, ако не са убити от бой.

    Коментиран от #21, #34

  • 21 Антон

    8 22 Отговор

    До коментар #20 от "Мнение":

    Май си спал на мокри вестници. Ахах. Карал ли си мотор 180 к.с. Викаш на този сивик тръгвала задницата в завоя, ахаххахах. Уникални плюшкини има тука обаче, безспорно

    Коментиран от #22, #23, #32

  • 22 Антоне, даже преди да го пипнат

    25 2 Отговор

    До коментар #21 от "Антон":

    B16A1 е 150 кончета. Сменени валове, рмапнат регилатор на налягането, генерация"от-до", алуминиеви регулируеми, зъбни, олекотен маховик-180 кс. Имаше момчета с турбинирани по над 250 кончета. Аз говоря за моята. Дори като я взех със 150, вървеше повече от S3-то ми от 2001-ва (210 кс.) И да тръгва му задницата. Ако мачкаш газта, бяга предницата навън, обаче като върнеш и захапе, задницата почва да се мята. Тая кола се учиш да я караш много време. Кара се на ръба на сцеплението. Трябва да познаваш добре пътя. Тръгне ли камшика, най-често изскачаш от пътя. Пак ти повтарям. Няма серво на волана, а имаш много работа с него.

    Коментиран от #26

  • 23 И да добавя,

    16 2 Отговор

    До коментар #21 от "Антон":

    Правя сравнението с мотора, не за ускорението, а за начина по който се държи колата, когато, не прецениш завоя, скоростта и настилката.
  • 24 Alex

    25 2 Отговор
    Тук повечето изказващи компетентно мнение по въпроси 1990 г. са били в кожените кесийки на бащите си. А такава Хонда не са виждали на живо, камо ли да са подкарвали 160 коня Vi-TEC версията. Уникална количка, Нямаше Голф GTI или Кадет GSI, които да могат да я стигнат и да завиват както тази, нито по Петрохан, нито по Искърското Дефиле. Дори Импрези и Лансери в Гърция на пистата в Серес не и смогваха.

    Коментиран от #35

  • 25 Е, той я е поддържал човека

    12 1 Отговор

    До коментар #14 от "Komapak":

    Вазелин на уплътненията. Смяна на маслото на една година, Не може да е някой глупак, щом има такава кола.
  • 26 Антон

    4 10 Отговор

    До коментар #22 от "Антоне, даже преди да го пипнат":

    Съветвам те да се насочиш към художествената литература или към писане на реплики в некоя поредица на бързи и яростни. Двама седят, пушат и си говорят спомени за некоя кола, която в огряна от лунатa. Семкаджийските истории от омв на околовръстното. Сега твоите писаници ще ги прочете некой хлапак, ше изтърчи да купи един такъв кош и после ще е разочарован .недейте така, все пак сме 2021, не 95-та. Всяко нещо за времето си
  • 27 О майко

    5 2 Отговор

    До коментар #14 от "Komapak":

    Абе момче ти наред ли си бе...Това да не са твоите щайги извадени от най тъмното на гаража ..Мислиш ли че тази кола не са и подменяли масла, не са преглеждани маркучи, стояла на проветриво място без сл светлина и изкарвана за препалване продухване . Боже жив го ожали сръвнаватв ми подобна кола с някакви подобия на 4 колесни машини ставащи за скраб

    Коментиран от #28

  • 28 Komapak

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "О майко":

    2001 или 2002 възстанових едно мезарати битурбо в трагично състояние. Много добре знам какво говоря.
  • 29 Плашимир

    2 0 Отговор
    Всеки дрисл може да подкара нов таблет с колелца и да вика хелп от първата локва. Бъди мъж, карай кола!
  • 30 Йари

    5 1 Отговор
    Имах първата версия 1.5 ,12 клапана , 101 коня. Абсолютно шантаво нещо между кола и картинг. Със килограмите си малко повече от на Трабанче беше голяма щуротия. Чаках големите да стигнат 100 и тогава давах газ, защото се вкарваше трудно в пътя ако превъртят гумите. Не съм карал втората версия. Сега започвам реставрацията на един CRX Delsol 124 коня. Само че килограмите са над 1000 и на дали че върви като тая щуротия.

    Коментиран от #31

  • 31 тоз

    1 5 Отговор

    До коментар #30 от "Йари":

    Големите започват да вървят след 140 ти с този картинг с тази скорост си камикадзе и опасен за останалите в движението.
  • 32 0000

    5 4 Отговор

    До коментар #21 от "Антон":

    Антонио,мога да ти кажа,че като младеж с рейсингови наклонности и възможности съм карал такова нещо и е доста трудно за пилотиране.като го изриташ до трета включително търси пътя,наскубва се злобно след 4000 оборота ,носи на много бой и наистина ако е обута с каиши камшичи здраво откъм задницата.с този стригач ако не си подготвен можеш доволно да се пребиеш.и да знаеш,че и към днешна дата на много коли може бая дърти ластици може да направи

    Коментиран от #33

  • 33 Антон

    5 6 Отговор

    До коментар #32 от "0000":

    Човек като ви чете ще каже че пилотирате а не шофирате. И то звучи сякаш си седнал на някоя самоделка с 1500 коня, а не 120-150 коня. С Такива кошове дечурлигата в щатите са ходили до колежа преди има няма 25-30 год. А стегнете се малко.
  • 34 Мишок

    3 2 Отговор

    До коментар #20 от "Мнение":

    Вярвам ти - като мотор върви. Нооо - като мотор с не повече от 30-40 коня. Т.е., нищо особено - нормална кола.
  • 35 1974 младеж

    3 0 Отговор

    До коментар #24 от "Alex":

    Абе и 150 конйовия 2.0 в кадета беше страшна работа. Превърташе гумите на 3та.

    Коментиран от #37

  • 36 1974 младеж

    3 0 Отговор
    А първия път, кагато се качих на едно 130 конйово 205 GTI щях да се пребия още с тръгването - така неочаквано и рязко тръгна, че почти се бях ударил.
  • 37 Хаха

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "1974 младеж":

    Даже е 156 к.с. Кадета,20ХЕ без ламбда сонда