Last news in Fakti

27 Октомври, 2021 12:03 6 197 131

Изненада! Tesla Model 3 е най-продаваната кола в Европа

  • tesla-
  • model 3-
  • европа-
  • vw-
  • golf-
  • dacia-
  • sandero-
  • renault-
  • clio

Електрическият модел задминава Renault, Dacia и VW

Изненада! Tesla Model 3 е най-продаваната кола в Европа - 1

Както всеки месец, така и този, JATO Dynamics публикуваха отчет на продадените коли през изминалия месец, като този път статистиката е доста изненадваща. През месец септември най-продаваната кола в Европа е Tesla Model 3. По този начин американския модел, детронира Dacia Sandero, която пък заема трето място през месец септември.

Изненада! Tesla Model 3 е най-продаваната кола в Европа

На втора позиция се нарежда Renault Clio с 18 264 продажби или с около 6 хиляди по-малко от Tesla Model 3. Dacia Sandero заема третата позиция със 17 988 продадени екземпляра, следвана плътно от VW Golf със 17 507. Челната петица се допълва от Fiat/Abarth 500 с 16 349 осъществени продажби.

Изненада! Tesla Model 3 е най-продаваната кола в Европа

Останалите пет позиции се заемат от Opel/Vauxall Corsa с 15 502 сделки, Peugeot 2008 с 14 931 продажби, Hyundai Tucson с 14 088 продадени екземпляра, Peugeot 208 с 13 895 и Renault Captur с 13 715 продажби.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 логично

    25 8 Отговор
    И защо да е изненада?! При днешните цени на дизела и бензина - не е никаква изненада.

    Коментиран от #22

  • 2 Притежател

    25 22 Отговор
    Ми не е изненада, с изкуствено налаганите ограничения за петролените автомобили и лгбт пропаганда, резултата е налице.
  • 3 отговарям

    28 13 Отговор
    Гледах завчера по Ауто мотор унд шпорт тестовете на Тесла модел 3 - колата (за електричка) е фантастична ,реално изминава поне 400 км. (тестван беше лонг рейнж модела) ,зарежда се за 30 мин. на супер чарджър (до 80%),много е бърза и със завидно ускорение ,просторна е ,спортно настроена е и ... цената и е съпоставима със сходни бензинови или дизелови модели. Изобщо не е изненада.

    Коментиран от #7

  • 4 DrivingPleasure

    16 19 Отговор
    Искате ли да давате по 20 000 лева субсидия за кола без ограничения на задвижването и после да броим продажбите?
  • 5 еее при назе не

    16 16 Отговор
    Тука ГОЛФО 3-ка е най-таченио модел!!!

    Тия бързовари електрически за по 100 бона да си ги карат у Европата!!!
  • 6 Изненадаа

    25 16 Отговор
    Но това не е изненада. Беше си въпрос на време. Това е неизбежно това Е И Вашето бъдеще. Цъкайте минусите. Сега!

    Коментиран от #64

  • 7 DrivingPleasure

    19 25 Отговор

    До коментар #3 от "отговарям":

    По германски аутобан ще мине 400 км кога цъфнат налъмите. София Бургас при ограничение 140 км/ч не може да ги избута.
    A cената и е съпоставима с M3, докато обикновена 320 е с 1/3 надолу... а на суперчардъра цената е 30 цента киловат при 20тина нужни за 100 км - това си е разход

    Коментиран от #9, #12, #125

  • 8 Каква изненада бе авторе?

    16 10 Отговор
    Това ви го казах още миналия месец, когато Антиелектиците се пенеха, че продажбите на Tesla в Европа намалели. Напълно логично е в края на тримесечието Тесла да продава по много и следващия месец продажбите да са ниски, защото няма доставка от Китай.

    Обаче се учудвам защо не си написал колко точно са продали от Тесла модел 3, а си им дал задача да смятат :

    "На втора позиция се нарежда Renault Clio с 18 264 продажби или с около 6 хиляди по-малко от Tesla Model 3."

    Нали знаеш че тази задача е пряко силите им и не могат да сметнат колко са продали от Tesla. Защо не им каза също, че в топ 10 на продажбите няма нито един друг електромобил? Нали останалите щяха да отнемат пазарния дял на Тесла като започнат да продават 1000 модела електрички?

    Коментиран от #18

  • 9 отговарям

    21 8 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Гледай теста ,бе отворко! При максимален пробег (по каталог Тесла дават 526 км) екипа на АМС измина по аутобан със скорост +-140 км./час почти 460 кв. ,400-те км. ги направиха при смесен цикъл.

    Коментиран от #13, #78

  • 10 По стар български обичай

    8 5 Отговор
    Читателите ще се информират от мненията, а не от статията:

    Tesla Model 3 стана най-продаваното превозно средство на континента миналия месец:

    Тесла Модел 3: 24 591
    Renault Clio: 18 264
    Dacia Sandero: 17 988
    Volkswagen Golf: 17 507
    Fiat/Abarth 500: 16 349
    Opel/Vauxhall Corsa: 15 502
    Peugeot 2008: 14 931
    Hyundai Tucson: 14 088
    Peugeot 208: 13 895
    Renault Captur: 13 715
    Както можете да видите, няма друг изцяло електрически автомобил в топ 10.

    Model 3 е най-продаваната електрическа кола в Европа с голямо предимство, а Model Y всъщност е на второ място:

    Тесла Модел 3: 24 419
    Tesla Model Y: 8906
    Volkswagen ID.3: 8 263
    Renault Zoe: 6 577
    Skoda Enyaq: 5913
    Kia Niro EV: 5424
    Fiat 500e: 4738
    Volkswagen ID.4: 4585
    Peugeot 208e: 4295
    Dacia Spring: 4,166

    Коментиран от #24

  • 11 Хи хи

    19 5 Отговор
    Изненада е, че все още не сте написали за 100 хиляди поръчани от Hertz Global! Поръчани са 100 хиляди и платени, на пълна цена! Доставките са за следващите 14 месеца!
  • 12 запознат

    23 13 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Когато М тройка вдигне от нула до сто за по малко от 3 сек. (както го прави ТЕСЛА) ми се обади.

    Коментиран от #15, #70, #72

  • 13 Остави го

    10 3 Отговор

    До коментар #9 от "отговарям":

    Гледа му се, ама няма желание!
  • 14 DrivingPleasure

    12 11 Отговор
    Що така не искате равни условия бе? Нали предлагате върховне продукт а трябва да плащате за да го купуват?

    Коментиран от #16, #59

  • 15 Така е

    12 4 Отговор

    До коментар #12 от "запознат":

    Даже, ако намери 3-ка, даже и дизел с тези екстри като Тесла Модел 3 на тези пари, пак да се обади!
  • 16 Хихи

    16 7 Отговор

    До коментар #14 от "DrivingPleasure":

    Те условията, никога не могат да са равни, защото колите са различни! Едните са на ток, другите на бензин! В България са без субсидия! Ако цената на бензина ти е 4 лв както в Холандия, пак ще вземеш Тесла!

    Коментиран от #19

  • 17 гост

    13 4 Отговор
    Всичко друго бива , ама Голф 4-ти (ЧЕТВЪРТИ) по продажби и със 17 500 броя срещу 24 500 за Тесла ( 40% повече) , което "скромно" се премълчава в статията , не бива , хахахха !!
  • 18 Хахахаха

    9 4 Отговор

    До коментар #8 от "Каква изненада бе авторе?":

    Както се пенеше Драг, че в Норвегия септември били продадени само 4 Тесла! От къде да разбере човека, че всичко е продадено и доставено в един месец! То трябва много акъл! Сега, пак ще пише че ноември нищо не е продадено! Ми не е, щото няма по магазините! Кораба идва декември! Ама видиш ли, той знаел всичко!
  • 19 DrivingPleasure

    12 21 Отговор

    До коментар #16 от "Хихи":

    Цената на горивото и в България да стане 4 лева пак няма да взема подобен боклук! Ако някога бъда принуден заради забраните да карам електричка тя няма да е правена от престъпника Мъск!

    Коментиран от #23, #25, #28, #30, #58

  • 20 Ехааа

    6 6 Отговор
    В България се спукаха да я купуват!

    Коментиран от #26

  • 21 ах този джаз

    10 7 Отговор
    Абе ,ако швабите не ги е шубе от Тесла ,защо толкова мотаят процедурата със завода до Берлин?! Щото - ще има "бай ,бай лав ,бай ,бай хепинес".
  • 22 Гост

    11 6 Отговор

    До коментар #1 от "логично":

    Тока да не би да е много евтин?
  • 23 дедко

    17 11 Отговор

    До коментар #19 от "DrivingPleasure":

    Абе ,то на всички ни се изясни ,че нито имаш кола ,нито имаш книжка. Лапешка ти работа.

    Коментиран от #27

  • 24 гост

    10 8 Отговор

    До коментар #10 от "По стар български обичай":

    Тоест всички останали от 3 до 10 място имат ОБЩО 43 900 продажби , а само двата модела на Тесла 33 300 , голямо настигане , голямо нещо , хаха ! С тоя темп до 2050 може да се изравнят , ама Тесла със всички останали накуп !! Абе , а къде е Тойота с "водорода" ?? Хахахахахах !!!

    Коментиран от #29

  • 25 отговарям

    9 6 Отговор

    До коментар #19 от "DrivingPleasure":

    Бряххх , много си ербап , бе ! Лесно ли ги изкарваш кинтите (от джоба на тате и чантата на мама) ?

    Коментиран от #33

  • 26 Амммм

    6 2 Отговор

    До коментар #20 от "Ехааа":

    В България няма магазин и сервизи за Тесла! Даже много се купува, за нещо което не се предлага, не мислиш ли?

    Коментиран от #35

  • 27 DrivingPleasure

    9 10 Отговор

    До коментар #23 от "дедко":

    дедко ти ако си си върнал книжката вече или ходиш до лозето 2 пъти в годината аз минавам по 40тина хил км и нямам време за простотии! Пари се изкарват - време не!

    Коментиран от #32, #34, #36

  • 28 Знаем те бе пич!

    12 9 Отговор

    До коментар #19 от "DrivingPleasure":

    Знаем те бе тинтири-минтири. Знаем че няма да си купиш Тесла точно както знаем, че и ти не знаеш защо няма да си я купиш. В общи линии предразсъдъци и емоционални изблици без грам практически аргументи или логика.

    Важното е че за разлика от тебе хората разсъждават, което си личи и по продажбите.
  • 29 Грета Тунберг

    8 4 Отговор

    До коментар #24 от "гост":

    Скъпи,само Тесла ти е в глава.Ама караш Рено Сценик дизел втора употреба.
  • 30 Хихи

    12 8 Отговор

    До коментар #19 от "DrivingPleasure":

    При 4 лв литър, с разход 10 на 100, са 40 лв на 100! За 200 хиляди километра, колкото е гаранцията на батерията и мотора на Тесла, си спестил 80 хиляди лева! Колкото е Модел 3!
  • 31 6A13TT

    12 14 Отговор
    Нормално, гейове в западна европа - много.
  • 32 дедко

    15 7 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    Аааа ,сигурен съм , че ги минаваш , ама кажи и името на видеоиграта ,на която ги "навърташ".
  • 33 DrivingPleasure

    10 8 Отговор

    До коментар #25 от "отговарям":

    Научен съм, че за кефа трябва да си платиш - само електричарите чакат някой да ви плати за колата иначе не купувате. Чакате и безплатния ток, дето щял да ви го прати лично дядо господ щото много ви обичал... ама май ще почакате

    Коментиран от #38, #42, #46

  • 34 Ей го още един

    10 8 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    Дето кара по 40 хиляди километра на ден и няма 15 минути време за зареждане защото губи пари. Само че и сам не може да си направи сметката Как да излъже, защото 40000км на година са по 110 километра на ден. Тоест по 55 км в една посока, а дори преди 10 години електромобилите изминаваха по толкова с едно зареждане.

    А 40000км са най-подходящи за електромобил, защото вече има смисъл от пестенето от гориво. При по-малко километри не си заслужава.
  • 35 Гост

    9 13 Отговор

    До коментар #26 от "Амммм":

    В България има регистрирани стотина електрички Тесла.Страаааашно мноооого се продават.Направо си чупят краката от бързане клиентите.

    Коментиран от #39, #48

  • 36 няма време

    11 6 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    Е като нямаш време за простотии,защо пишеш простотии тука?

    Коментиран от #40

  • 37 Смеххх

    10 12 Отговор
    Джендъриии,има финансиране от държавата,като секне,ще ви секнат и сополите,та пак ще използвате само дилдото си на ток!

    Коментиран от #126

  • 38 отговарям

    12 6 Отговор

    До коментар #33 от "DrivingPleasure":

    Много си смешен ,нали знаеш?
  • 39 Да де

    6 5 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Повече са регистрирани от индийската Тата, защото и двете се предлагат еднакво в България! С една дума - и двете не се предлагат в България, но има повече Тесла от Тата!
  • 40 DrivingPleasure

    8 14 Отговор

    До коментар #36 от "няма време":

    Пия си кафето, с електричка щях да влача кабели и да търся къде да ги включа. Още един + на ДВГ, остава ми време да гледам хорската простотия. Ще има бая да дочакате да стане безплатно, и само до няколко години ще може да разсъждавате над това докато се возите в рейса

    Коментиран от #45

  • 41 TSLA®

    15 7 Отговор
    Най-евтиният Model 3 SR+ по спецификация 2021 е 325 коня, 420 нютона и държи 230 на магистрала. Задно предаване, 5 места, 2 багажника, панорама. Пълни за едно кафе време. Всички тесли на път за Supercharger подгряват предварително батерията, за да заредят максимално бързо. Само за 6 бона отгоре получаваш 4х4, два двигателя и голямата батерия (82 кВтч от 2021). Няма по-добро МПС в света за парите си от комбинация Tesla+Supercharger мрежа. Никой не си е намерил парите на улицата и това се вижда в продажбите.

    Коментиран от #44

  • 42 Ъхъ

    10 7 Отговор

    До коментар #33 от "DrivingPleasure":

    Кефа е в шофирането на Тесла! За това хората купуват! Още не съм видял видео с Тесла, дето да не викат из вътре О МАЙ ГАД!
  • 43 Tfggh

    6 4 Отговор
    То за това ли се напълни града с тия коли
  • 44 Гост

    6 15 Отговор

    До коментар #41 от "TSLA®":

    А бе теслар,ти кафето един час ли го сърбаш докато се зареди батерията?Или си поръчваш цяла кофа кафе да имаш за един час.Носи си и спален чувал,ще ти трябва.

    Коментиран от #127

  • 45 няма време

    11 7 Отговор

    До коментар #40 от "DrivingPleasure":

    Бая време го пиеш това кафе. Не изстина ли (вече)?! От два часа тракаш дивотии в туй сайтче ,та за това питам. ПП. Билетчета за рейса купиха ли ти мама и тате (за да не закъснееш за училище ,ама се сетих ,че сега сте на дистанционно обучение)?
  • 46 Пак си скаран с фактите

    9 6 Отговор

    До коментар #33 от "DrivingPleasure":

    Европа не е основния пазар на Тесла. Тесла продава най-много в САЩ, което веднага ти събаря опорната точка, защото там няма субсидии само за Тесла, но въпреки това продава 5 пъти повече от тях, въпреки че конкуренцията получава по 7500 долара за всеки продаден електромобил. Тоест не е въпрос само на субсидии. Хората си купуват Tesla и без субсидии. Само за тази година от Тесла увеличиха цената 7 пъти, като само за последния месец имаше две увеличения на цените, но въпреки това имат поръчки които ще могат да изпълнят чак през август месец 2022 година. Което също вече не е така защото след това получиха 100 хилядна поръчка, която ще им заеме производствения капацитет до края на 2022 година.
  • 47 Профил

    12 6 Отговор
    Свиди му се половин час заряд, работи една седмица за гориво, обслужване и непредвидени ремонти. Оглежда се за камери да не го снимат в новите зони с ниски емисии в центъра, плаща за паркиране на час. Шуми, обгазява всичко, страх го е от новото и само мрънка. Що е то?
  • 48 гост

    10 6 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    Всъщност регистрираните Тесла в България са около 150 , обаче по-важното е , че само миналата година в най-голямата криза са купени 39 (тридесет и девет) НОВИ !!! За тази повече са още до края на август , а от следващата вече ще има представителство в София ! Така че готви се всеки божи ден да виждаш омразната ти Тесла !! Особено в София и 3-4 други !!

    Коментиран от #51, #52

  • 49 Крематориума

    8 3 Отговор
    Едно е якото Голф умре а скоро и перник
  • 50 Риналдю

    13 6 Отговор
    Може да е изненада за фолксвагенджийте и за любителите на таралясници "нов внос".А когато заработи гигафабриката в Берлин,въпреки пречките които и създават немците,със германската каруцарска промишленост е свършено."Врагът" е на тяхна територия.

    Коментиран от #56

  • 51 Дизела

    7 13 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    Видях лятото една Тесла на магистрала Тракия.Влачеше се със 60-70 км/ч да пести батерията.

    Коментиран от #55

  • 52 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #48 от "гост":

    Мноооого бе ,норвежец.Те са се скъсали да купуват Тесли.

    Коментиран от #53, #54

  • 53 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Ами не са малко за тая цена и български доходи !! Изчакай още 2-3 годинки да тръгне "новия внос" и модела за 25 000 , който ще се прави и в Берлин между другото и ще гледаш много ли са малко ли са !! Направо ще ревеш "втръсна ми от тая Тесла" , хахахах !!
  • 54 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Нали не си забравил , че Модел 3 се продава в Европа от някакви си 3 (три) години ??? Тоест дори лизингите на първите въобще продадени не са изтекли още ?? Така че 5-6 годишни "втора" употреба ще има чак след още поне 3 години !
  • 55 Да не е бизнесмен като тебе

    9 6 Отговор

    До коментар #51 от "Дизела":

    Само на тебе времето е по-ценно от парите. Сигурно си е изхарчил всичките пари за Тесла и не са му останали 20 лв, за да спре на някоя от четирите зарядни станции на магистрала Тракия, за да зареди 40 киловатчаса за 20 минути с които да мине още 200 км с магистрална скорост. Ама иначе ти караше натоварената баничарка със 140 и гореше 4,5 на сто нали?

    Не знам защо си мислиш, че само ти караш автомобил и можеш да лъжеш толкова нагло, като се надяваш някой да ти повярва!

    Коментиран от #60

  • 56 Не ги мисли вагените

    3 9 Отговор

    До коментар #50 от "Риналдю":

    От Фолксваген изпитват трудности при преминаването към електромобилите, но когато има желание всичко се постига. Макар и трудно и по-бавничко, се движат в правилната посока и предвид инженерния им потенциал и финансовите възможности, както и многото им заводи, само след няколко години ще наваксат изоставането.

    Обаче Toyota все още дори не е тръгнала по този път, а се движат в точно обратна посока към хибриди и водородна технология и са обърнали гръб на електромобилите. Когато след пет години пазара премине към електромобили, за Toyota ще е вече късно, защото тогава след пет години, ще са на по-ниско ниво отколкото Volkswagen днес. А това не е действие, да тръгнеш с пръст и от утре да си станал производител на електромобили. Това е дълъг процес който трябва да бъде извървян стъпка по стъпка, а всяка стъпка отнема години.

    Toyota си мислят, че ако една жена днес не е бременна, ако има достатъчно пари утре ще може да роди, а другата седмица детето вече може да завършва висше образование.
  • 57 отчаян русофил

    13 3 Отговор
    Как така Тесла другари ? Не е ли Лада най-продаваният автомобил?! В шок съм!
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Е нали условията са равни?

    5 4 Отговор

    До коментар #14 от "DrivingPleasure":

    Не виждам какво негодуваш? Равни условия, та равни условия. Да не би на Тесла да плащат повече отколкото на останалите производители? Защо тогава клиентите избират да си купят Тесла, а не друга марка? Нали например dacia spring щеше да убие пазара с ниската си цена? Като им сложиш субсидията излиза по-евтино от бензинов автомобил, но клиентите предпочитат да дадат два-три пъти повече пари, но да си купят Тесла.

    Да ти припомня пак в класацията за електромобили за септември месец, за да обясниш за кой от моделите условията не са били равни?

    Тесла Модел 3: 24 419
    Tesla Model Y: 8906
    Volkswagen ID.3: 8 263
    Renault Zoe: 6 577
    Skoda Enyaq: 5913
    Kia Niro EV: 5424
    Fiat 500e: 4738
    Volkswagen ID.4: 4585
    Peugeot 208e: 4295
    Dacia Spring: 4,166
  • 60 Дизела

    4 7 Отговор

    До коментар #55 от "Да не е бизнесмен като тебе":

    Този с Теслата се влачеше по магистралата предполагам, защото пробега с висока скорост няма да му е достатъчен до следващата зарядна.
    Аз возя леки стоки.Без значение пълен или празен,средно Кадито ми гори 4,5 л/100.

    Коментиран от #61

  • 61 Хайде стига лъжи

    9 3 Отговор

    До коментар #60 от "Дизела":

    Моля те искам да прочетеш въпроса ми внимателно и да отговориш за да не се измъкваш после. Колко ти гори кадито при движение със 140 км в час по равен път? А при движение в градски условия при задръствания и светофари? Това че винаги гори 4,5 го разправяй на някой който никога не се е качвал на автомобил като driving pleasure (Тинтири-минтири)

    Коментиран от #62

  • 62 Дизела

    3 6 Отговор

    До коментар #61 от "Хайде стига лъжи":

    За теб понятието среден разход не означава нищо.Качвам се сутрин,нулирам и като се прибера виждам колко ми е средния разход.Карам с 90-100 км/ч защото състоянието на пътищата не позволяват да се кара с повече,КАТ дебне с триногите и това ми е най икономичната скорост.Ако искаш вярвай,ако искаш не вярвай.Твоя си работа.

    Коментиран от #63

  • 63 Хлъзгав като риба

    7 3 Отговор

    До коментар #62 от "Дизела":

    Веднъж поне ще отговориш ли нещо конкретно, като те питат? Незнайно защо когато става въпрос за електромобил среден разход е мръсна дума а винаги се говори за шофиране със 140 километра в час. Сега ми обясняваш че по магистрала Тракия си карал с 90-100 километра в час така ли?

    Нали теслата караше по магистралата? Кадито толкова ли е допотопно, че не ти показва моментен разход? Зададох ти елементарен въпрос, на който всеки собственик на caddy ще отговори без да се замисля. Всъщност вече съм питал няколко собственика, точно заради тебе и такъв разход няма, дори среден. Когато им го казах просто се изсмяха и казаха, че това може да е моментен разход, но не и среден за дълги разстояния, особено с по-агресивно шофиране, когато времето ти е ценно и караш по ограниченията с чести намалявания и ускорявания за изпреварване. Стига с измислените ти истории!

    Коментиран от #65, #77

  • 64 Баро

    4 1 Отговор

    До коментар #6 от "Изненадаа":

    Абе мушмул ти хубаво дрънкаш за бъдещето Ама някой обяснил ли ти е че достигането на бъдещето при различните хора е различен период от време понеже Гледам че си доста тъп да ти поясня ако не си ме разбрал Не всички хора имат еднакви и високи възможности
  • 65 Тъп си като галош

    2 3 Отговор

    До коментар #63 от "Хлъзгав като риба":

    Дизела ти е казал,кара икономично с 90 100 км в час и ти е изредил причините.Чети с разбиране.Тесла с 140 км в час на магистралата ще изразходи доста повече от средния разход даден от производителя.

    Коментиран от #67

  • 66 Баро

    2 3 Отговор
    Чета коментари чета коментари и освен че се спори за глупости друго не мога да се сетя. Да предположим Тесла 100 бона за 5 бона си купувам един Volkswagen Touran два литра дизел нормален градски разход осем на 100 извънградския ще го смятаме като бонус за 50 бона си купувам една цистерна 20 тона нафта с които изминал 240000 км много груба сметка максимално възможна ако я направя по-подробна ще ги докарам до 300000 остават 45 бона Като се счупи то Touran за по 50 си купим още един-два и пак ми остават 35 все едно съм си купил Тесла возил съм се триста хиляди километра и от небето са ми паднали 35 бона не знам кое е по-икономично А нали се сещаш че за тия 300000 да поиска и някой друг електромотор и може би батерия Къде отиваш не знам кое е по-икономично който иска да си кара Тесла аз си карам туаран изпитано кораво куче здраво удобно багаж колкото искаш и вози прилично не давам пример със сметановия моя е такъв защото скочи цената на метана но до миналата година 6 седем лева на 100 километра в метър разход Направо не знам кое е по-икономично

    Коментиран от #68

  • 67 Ти да не си адвокат

    2 2 Отговор

    До коментар #65 от "Тъп си като галош":

    На Дизела? Зададох му прост въпрос : "Моля те искам да прочетеш въпроса ми внимателно и да отговориш ЗА ДА НЕ СЕ ИЗМЪКВАШ ПОСЛЕ. Колко ти гори кадито при движение със 140 км в час по равен път?"

    Е отговор ли видя или ИЗМЪКВАНЕ? Зададох КОНКРЕТЕН точен и ясен въпрос. Ти видя ли конкретен или ясен отговор?

    Коментиран от #74

  • 68 Я пак направи сметката

    3 0 Отговор

    До коментар #66 от "Баро":

    Ама с ново BMW7 и голф 3?
  • 69 Кики

    2 0 Отговор
    А Лада где? А Волга тоже, где?
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Хайл

    5 5 Отговор
    Ганев тесларев галин,що не кажеш колко коли с бензинови/дизелови двигатели е продала тесла???? Другите производители продават МИЛИОНИ КОЛИ...тесла колко МИЛИОНА Е ПРОДАЛА МУХ ЛЬО ПЪПЧИВ.теслата колко време ще поддържа 140 км/ч от София за Бургас-на Калугерово ще трябва да зарежда че до пазарджик няма да стигне

    Коментиран от #128

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Тъп си като галош

    3 2 Отговор

    До коментар #67 от "Ти да не си адвокат":

    Дизела ти е отговорил,ама кой да чете.Кара с 90 до100 км в час,без значение дали е на магистрала или първокласен път.С по висока скорост разхода се вдига.По нашите скапани пътища с повече не е препоръчително да се кара.За КАТ също ти е споменал.Аз го разбрах от първия коментар.На теб трябва да се повтори и потрети,бавно включваш.

    Коментиран от #80

  • 75 Хайл

    3 2 Отговор
    Глу пака афтор мисли че щом пише за тесла и всичко юруш да купува тесла,глу пака не мисли че ХОРАТА са ПРАКТИЧНИ и съвсем не се впечатляват от глупавите му разсъждения на глу пака галин тесларев ганев
  • 76 666

    6 5 Отговор
    нА МОДЕЛ 3 единственото предимство е старта и първите 200 метра,,след това е мъртвец,тая електричка праи от 100-200 за цели 11.5 секунди,аз с колелото съм по бърз...Tesla няма шанс на автобана. 100-200 км/ч за 11,3 секунди са сравними с по-слаб Golf R с 200 конски сили . M3 е в различна лига с приблизително 8 секунди.

    Коментиран от #79

  • 77 Кади

    4 2 Отговор

    До коментар #63 от "Хлъзгав като риба":

    Питал си за разхода на Кади?Ще дадеш ли имена,адреси и телефони да проверим?Май си съчиняваш опорките.Като собственик на Кади ще потвърдя,при неагресивно каране средният разход при 90км/ч е около 4,5 л/100 ,при 140 км/ч е между 5 и 6л/100 км.Кади не е модел подходящ за висока скорост,има лоша аеродинамика.Това е работен автомобил за дребния бизнес.

    Коментиран от #81

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Бат Кольо

    6 4 Отговор

    До коментар #76 от "666":

    ти мааани че е мъртвец,ми като погледнеш вътре интериора и направо са шашкакаш и започваш да се чудиш това производство 2018 или 1918 година е,като на зазка....некво дълго непоръбено евтино пластмасово табло и посредата един голям дисплей
  • 80 Ти да видиш!

    4 2 Отговор

    До коментар #74 от "Тъп си като галош":

    Май не познаваш дизела. Човекът, който не го интересува колко пари ще изгуби за гориво, но да спести 15 минути от пътя и затова не кара електромобил с който пътя ще му излезе по-евтино, кара по магистралата с 90 км в час за да пести половин литър гориво? Ти вярваш ли си? Как се минават 100 хиляди километра на година?

    Стотици пъти е заявявал, че три пъти по 15 минути изгубени за зареждане на ток, са му по-важни от спестени 50 лв за гориво на ден, защото за тези 45 минути губи повече пари.

    А за да говориш, че ако вдигнеш повече от 100 на магистралата ще имаш проблеми с полицията, показва колко си се возил дори на автомобил по магистрала да не говорим да си карал. Май от село не си излизал и никога не си стъпвал на магистрала!
  • 81 Ей това е отговор!

    2 2 Отговор

    До коментар #77 от "Кади":

    Тоест твърденията на дизела са лъжа. Няма вариант който да караш Кади с магистрална скорост с 4,5 литра разход. Обаче постоянно сравнява магистрален разход с агресивно каране на Тесла с не агресивно каране с МАКСИМАЛНА скорост 90 километра в час и средна скорост доста по-малко на Кадито си. Постоянно обяснява как Тесла не може да мине 500 км на магистралата, но пропуска че ако Тесла карам след него с Кадито, ще ги мине.
    А защо пишеш с други никове Дизеле? Можеше смисъл да кажеш с колко караш по магистралата и защо.

    Коментиран от #82

  • 82 Гост на госта

    3 3 Отговор

    До коментар #81 от "Ей това е отговор!":

    Кое е агресивна скорост-140 ли???
    В кажи колко тесли са те изпреварили с нормална скорост по магистралата???
    Или всичко на ток се влачи със 100-120 за да устиска….смяхх!!!
    А ако се подкара по-темпово в диапазона 140-160…не ми се мисли…..

    Коментиран от #83, #85, #86

  • 83 Уффф

    2 4 Отговор

    До коментар #82 от "Гост на госта":

    Аман от неграмотници. Няма агресивна скорост. Има агресивно шофиране. Може да шофираш агресивно и в града без да превишаваш позволената скорост.

    Коментиран от #84, #87

  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Хахахаха

    4 3 Отговор

    До коментар #82 от "Гост на госта":

    Електричките в Германия хвърчат! Защото и на тях им излиза евтино! Бензинова кола гори над 15 на 100 с 200! Тъй че тези ги обяснявай на друг!

    Коментиран от #88

  • 87 Ухааа

    3 2 Отговор

    До коментар #83 от "Уффф":

    Ехааа мега-грамотния…я ми покажи как караш и колко “агресивно” караш в града???
    Ясен си ми ….”карач”….
    И колко ще изкара дори и с “агресивно” каране в града една смотана електричка преди зареждане н- на брой часа до поне 80% от капацитета си??? Колко старта ще направи 0-200??? Колко време ще трябвя за да заредя 60-70 литра гориво, барабар с плащането, пълненето с течност за чистачки???
    Хайде купете си по една тесла и да ги сложиме на чертата!!!

    Коментиран от #91, #96

  • 88 Хихииии

    2 1 Отговор

    До коментар #86 от "Хахахаха":

    Добре, се са хвръкнали..:)))
    А в БГ кога???
    Защото с много скромна 4-5 годишна стокова печка няма проблем Сф-Пд да се кара през повечето време 180-200, на моменти и към 230 и да ми остане 1/2 резервоар, да си свърша работа возейки се в Пд и да се прибера нормално 140-160 до Сф преди резервата…..и това с клима…
    Тесльо, а ти кога и за колко време ще го направиш!??
    И пак казвам, говорим за съвсем стандартна кола среден мощностен клас за БГ…..

    Коментиран от #89, #90

  • 89 Хахахаха

    2 2 Отговор

    До коментар #88 от "Хихииии":

    Мъжки излез от село иди малко в Европа и виж колко електрически коли (главно Тесла) се ползват и като таксита! Това което обясняваш, никой не го интересува освен теб и това се вижда по продажбите, защото и западняците разбраха, че тази опорка не е важна!

    Коментиран от #99

  • 90 Аха ясно!

    1 1 Отговор

    До коментар #88 от "Хихииии":

    Значи и твоя автомобил харчи 4,5/100 при всякакви скорости, а електричките харчат много при 200км/ч.

    Също така, КАТ не засича скромни 4-5 годишни печки, а само електрички. Опорките ви нямат край, понеже имате доста развинтена фантазия!

    Само да питам за уточнение, и твоята печка ли е баничарка, че гледам са станали модерни и всеки себеуважаващ се Антиелектрик кара такава и е велик бизнесмен, който обикаля по цял ден да зарежда стока с тях, като от една единствена стока заредена за няколко часа изкарват по 40 000лв и нямат време да спрат за 15 минутна почивка през деня поне до тоалетна и вършат тази работа в бутилки, докато шофират! Времето било пари, много пари!

    Коментиран от #92

  • 91 Ще ме ограмотиш ли

    1 2 Отговор

    До коментар #87 от "Ухааа":

    Казваш и твоята баничарка харчи 4,5 на сто, независимо Как я караш в града. И когато караш спокойно като галиш педала на газта и намаляваш с помощта на двигателя, и когато караш газ спирачка газ спирачка, разхода винаги е 4,5 на сто.
  • 92 Дизела

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "Аха ясно!":

    Не пикая в бутилка, защото не ми се хваща пат ката в гърлото на бутилката.Сложил съм си катетър и пикая в движение.Майтап бе Уили.

    Коментиран от #93

  • 93 Как е хавата

    2 3 Отговор

    До коментар #92 от "Дизела":

    Тази седмица имаше ли време да спреш до тоалетна или и трите дена имаше подобни на оная стока дето взимаш 1000 броя за 10 лв и ги продаваш по 40 за два месеца и трябваше да оглеждаш всеки един брой един по един?

    Евала брат, така се прави бизнес. Хем изкарваш за три дена по 30 бона печалба всеки ден и хем караш баничарка на лизинг, за да има оборотни пари за стока.

    Хем не ти пука, че за последните 6-7 години от като караш баничарката си дал 60-70 хиляди лв за гориво, хем караш като бабичка, за да може да харчи 4,5 на 100 при положение, че производителят дава 5 на сто разход, хем пък питаш колко харчи електромобила със 140 километра в час. Не се ли усещаш, че щом са дали 500 км пробег, с твоя стил на шофиране ще минеш 600?

    Коментиран от #94, #95, #97

  • 94 Опс забравих най-важното

    2 2 Отговор

    До коментар #93 от "Как е хавата":

    Хем нямаш време да спреш до тоалетна, хем не ти пука колко пари харчиш за гориво, защото пари се изкарват, но време не, хем караш по магистралата с 90 километра в час, за да пестиш гориво и за да не те спре КАТ за превишена скорост. Браво брат, велик бизнесмен си и велик шофьор.
  • 95 Дизела

    3 2 Отговор

    До коментар #93 от "Как е хавата":

    Май ме бъркаш с някой друг.Никога не съм споделял какво карам и продавам.Баничарката е работен кон и не се кара като на рали.Как ще издържи двигателя 1 млн. км ако го юркаш с 140км/ч?.Дори и с 60 х.лв дадени за гориво пак ми е изгодно.Направил съм си сметката.Когато някога си купиш електрически автомобил ще ме разбереш.Сега само л@л@ш и дрънкаш глу пости.Имаш навика да даваш акъл на хората,без да ти поискано.

    Коментиран от #98

  • 96 Хайл

    5 0 Отговор

    До коментар #87 от "Ухааа":

    Пич,обяснява се на умен и грамотен човек,на галин ганев е загуба на време..."аФтора" на "статията"
  • 97 Хайл

    3 1 Отговор

    До коментар #93 от "Как е хавата":

    Ей галин ганев тесларев,на теб кой ти дава право да обиждаш всеки несъгласен с теб???? Тъ по го ведо ти за някакъв капацитет ли се взе на влек гну сен
  • 98 Хич не те бъркам турбо дизел

    1 3 Отговор

    До коментар #95 от "Дизела":

    Ама хайде от мен да мине че ти вервам, че сте двама различни турбо Велики бизнесмени с баничарки, които си умират да дават акъл на другите какво НЕ могат да направят.
    Доколкото си спомням обаче и ти нямаше 20 свободни минути в дневния си график за да ги отделиш за зареждане на електромобил? И между другото, на електромотора му е все тая с колко го караш. Нали все обяснявахте че 260км максимална скорост е неприложима? Ами точно тази максимална скорост, за която е проектиран двигателя при максимално натоварване, ти дава спокойствието че с 140 километра в час, този двигател ще изкара вечно. Когато баничарката ти е предвидена за максимална скорост 130-140 километра в час, наистина ако я покараш няколко часа с тази скорост ще скапеш двигателя.

    Сега усещаш ли се, че за едно ходене и връщане от София до Бургас, пътуването със 140 километра в час ти отнема 2:40 ч. А при 90 км в час ти отнема 4:15 часа

    Тоест ако тръгнеш със заредена батерия с Tesla model У и спреш три пъти по 20 минути за почивка, което е цял час, пак ще пътуваш половин час по-малко и ще дадеш по-малко пари за "гориво"

    Коментиран от #101, #104, #105

  • 99 Хохохоо

    1 1 Отговор

    До коментар #89 от "Хахахаха":

    Женски, на село може да живееш ти, мен не ме мисли от къде съм и къде съм!
    В Европа и извън нея най-вероятно ми се е налагало да излизам доста преди теб...
    Не знам, до сега не ми се е случвало в Германия да ме изпревари електричка в лява лента на участък без ограничение, пък те да си ги карат ако искат и за комбайни...

    Коментиран от #100

  • 100 Хахахаха

    2 2 Отговор

    До коментар #99 от "Хохохоо":

    Е, как ще те изпреварят, ти караш с 370 км/ч! 😂😂

    Коментиран от #102

  • 101 Да ти се изясни

    2 1 Отговор

    До коментар #98 от "Хич не те бъркам турбо дизел":

    Не смехоране, нормална дизелова Октавия ВРС комби е....
    И мен не ме мисли - достатъчно са ме засичли органите на реда и съм си платил за "гяволъка"....
    Ти ми кажи коя да е тесла, с нормално каране 140-150 на магистрала, колко повече от 300 км ще мине и колко време ще я зареждаш?
    Ти на всеки 100-200 км за по 15-20 минути пауза ли спираш? Ако да, ясно ми става от кои "возачи" си и колко само събота/неделя в хубаво време караш...
    Нали е "демокрация" - отиди, купи си тесла и си и се радвай...какво даваш наклон на другите???
    И престани с тези смешни "опорки"... колкото и да ти се обяснява, очеИзвадно не си автомобилен човек, а просто веган-куфар, който само се вози / превозното средство го води, а не взема участие в управлението...

    Коментиран от #106

  • 102 Xoxoxoxо

    2 2 Отговор

    До коментар #100 от "Хахахаха":

    Не тесльо, просто не поддържат продължително време скорости над 180-200....
    Я дай да видим ти с твойта тесла с колко я караш и какъв пробег минаваш?
    Ако искаш ще тръгнем заедно и ще поддържаме заедно еднаква прилична скорост (140-160) и да видим кой до къде, как, колко...?
    Съгласен??? Ама и "филмче" ще направим!!!

    Коментиран от #103

  • 103 Хахахаха

    1 2 Отговор

    До коментар #102 от "Xoxoxoxо":

    Аз ти написах, че пробега НИКОЙ НЕ ГО ИНТЕРЕСУВА! Ти това разбра ли го или не? 500 километра е достатъчен! Спираш за 20 минути и продължаваш! Другото се фали на дедо си, колко ти е пробега!

    Коментиран от #107

  • 104 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #98 от "Хич не те бъркам турбо дизел":

    Много ги разбираш Електрика!!!Ако караш дълго време на максимални обороти и скорост ще скапеш двигателя.Американка взела Ситроен с механични скорости под наем в Будапеща и го подкарала като автоматик на първа скорост и му подпалила двигателя.
  • 105 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #98 от "Хич не те бъркам турбо дизел":

    Какво ще превозиш с Тесла Y,може би 2 куфара?Провери колко е товарното пространство на ФолксвагенКади.Всеки си избира сам автомобила ти ли ще ми определяш какво да карам?.Щом харесваш Тесла,защо още не си купил?Карай си трошката и не си чеши езика.

    Коментиран от #111

  • 106 Ти да видиш, дизеле!

    1 1 Отговор

    До коментар #101 от "Да ти се изясни":

    Ти нали караше Кади на 600 хиляди километра без да си сменял нищо по него, което като го сравняваш с тесла на магистралата със 140 километра в час, обясняваш че баничарката после ще я маршрут гори 4,5 на сто.

    Коментиран от #108

  • 107 Xoxoxoxо

    2 1 Отговор

    До коментар #103 от "Хахахаха":

    Кой не го интересува пробега? С какава скорост ще минеш този пробег и при всякакви условия ли?
    И за 20 мин зареждаш за пробег 500 км???
    Ти вярно си....
  • 108 Да ти се изясни

    2 3 Отговор

    До коментар #106 от "Ти да видиш, дизеле!":

    Наистина имаш проблем с главата момче/момиче ли си не те знам... и само "зли" дизели са ти взели страха и акъла....
    Октавия 3 ВРС 2.0 TDI 184 к.с. / 6-степенно DSG DQ 250 с дата на 1-ва регистрация от м. Декември 2016 г. на 162 029 км от тази сутрин, 1-ви собственик...
    Чакам си 4-ката, но заради глупавите ви джендо-екрани и чипове, срока на прозиводство отиде за след Нова Година
  • 109 Хохохоо

    2 1 Отговор
    И нищо не казваш за предложението ми - съвсем добронамерено е!
    Зареждаме до "капачката" моята кола, ти "до горе" някоя тесла и правим заедно клипче - караме до Бс и назад например с нормално темпо 140-160....може моментно 200+ / градска разходка из Бс например и през цялото време с клима/парно... каквото трябва и да видим кой до къде, навит??? Така според мен ще е максимално-реалистичен теста...и то със скромна кола, нисък клас! За т. нар "премиум" няма и смисъл да застава с нас...
  • 110 Ами защо пишеш от името на дизела

    1 2 Отговор
    Я погледни мнение 98 на което си ми отговорил към кого е адресирано? Всичко което съм написал е към него. Има една народна поговорка, че когато двама си мерят ония работи, да не си завираш задните части между тях.

    Дизела кара точно това което съм написал и изповядва точно тези идеали дето кара бавно защото няма време и дава повече пари за гориво за да пести.

    Коментиран от #112

  • 111 Аз да не съм като тебе

    2 1 Отговор

    До коментар #105 от "Гост":

    Не въртя по 100 хиляди километра на година. Трите автомобила, които имам общо въртят под 30000 км годишно. Всеки който има две гънки в главата знае, че няма електричка която да си вземе при този пробег и да му е рентабилно, за разлика от хора които въртят по повече от 40 000 км годишно и им излиза сметката. С три ходения до морето годишно, сметката няма как да излезе. А отдавна съм спрял да си купувам автомобили, спрямо хорските мнения.

    Иначе за товарното пространство си прав. Всеки си знае какъв точно автомобил му трябва. Просто сравнявам автомобилите като разход, защото ако модел y беше дизелов със същия двигател, разходът му щеше да е колкото кадито. А аргументите на дизела са, че дори и да има електрическа баничарка, няма да има време за зареждане, защото времето му било по-важно от парите и пари се изкарвали, но време не. Сега изведнъж друга песен запя. Хем се подиграва, че видял Тесла да кара бавно по магистралата, за да пести, хем той прави абсолютно същото. Само дето теслата пести докато стигне до първата зарядна станция и след това ще даде газ, а той ще продължи да се влачи като баба по магистралата с 90 км в час защото КАТ дебне отвсякъде. Тази опорна точка за КАТ на магистралата най-много ми хареса. Доказва геният на дизела в измислянето на опорки и свободни съчинения на тема Тесла срещу Кади.

    Коментиран от #114

  • 112 Хохохоо

    1 1 Отговор

    До коментар #110 от "Ами защо пишеш от името на дизела":

    Това изобщо не са коментари на дизела хахаа
    Леле колко заслепено човече си...какво си мериш бе момче/момиче???
    В главата ти е страшна какафония...ама страшна и само заговори, фобии, страхове, УЖАСНИТЕ-СТРАШНИ ДИЗЕЛИ, кой какво карал и защо карал, спирал ли не спирал ли да пика... хахаха... Хвани, качи се на нормална кола, карай - върши си работа, изкарвай пари, хвани си гадже (жена/момиче) ако нямаш, ако не - радвай се на настоящата половинка и се радвай на живота!
    П.С. Нищо не казваш кога ще дойдеш с теслата си заредена до горе и да се разходим и да направим клипче??? Напълно сериозен съм и подобен тест би ми бил безкрайно любопитен и показателен!

    Коментиран от #115, #117

  • 113 Некой си

    2 0 Отговор
    Много са ми странни разни панелни коментатори.
    Драги, за да карате електромобил, е нужна инфраструктура - мрежа от зарядни станции. А не два щепсела в Търново и един в Шумен.
    Същото важи и за горивните клетки.
    Такава инфраструктура струва милиарди. Не виждам как у нас скоро ще се изгради дори бледо подобие.
    Статистиката от света много рядко касае България. Като пример - през 1999 година 98% от японските граждани са притежавали GSM. В същото време у нас процентът беше 8 (осем).

    Коментиран от #118

  • 114 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #111 от "Аз да не съм като тебе":

    Не щеш да си купиш Тесла,а караш хората да си купят.Дизела ремарке ли трябва да си закачи на Тесла Y за товара.Колко ще е разхода на Тесла Y с ремарке и 750 кг товар,колкото може да превози Фолксваген Кади.Колко ще е пробега на Теслата при тези условия.Колко пъти трябва да спреш да зареждаш,на всеки 200 км ще търсиш зарядка.Дизела си е направил добре сметката,не се опитвай да му даваш наклон в живота.

    Коментиран от #119

  • 115 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 116 Хохохоо

    1 0 Отговор

    До коментар #115 от "Гост":

    Ясна е значи работата...дано поне има книжка и да кара кола...
    Какво се "пени" за тая Тесла, все едно е на баща му Илончо... :)))
  • 117 Аз ще дойда с теслата

    0 2 Отговор

    До коментар #112 от "Хохохоо":

    Когато ти дойдеш с ферарито или Ferrari не е хубава марка? А този номер кой ми ака в гащите е достатъчно познат. Антиелектиците редовно го ползват за да се измъкват, така че защо пишеш с Ника на дизела.

    Коментиран от #120, #121

  • 118 Прав си ама наполовина

    0 2 Отговор

    До коментар #113 от "Некой си":

    Както виждаш въпрос на време и ние да ги догоним. Като следим тенденциите в Европа, виждаме Какво ще се случи в България 10-20 години по-късно. Само че тукашните антиелектрици обясняват защо европейците няма да си купят електромобил, с аргументи от българската действителност, защото си мислят че в Европа е като в тяхното "село", дори когато то се намира в някоя столична панелка пишейки от осмия етаж и се чудят как ще хвърлят щепсела оттам да зареждат. С нашите разстояния, са достатъчни точно 2-3 бързи зарядни станции на всяка магистрала с по няколко десетки колонки за да решат проблемът със зареждането в краткосрочен план за следващите 5-10 години, докато започнат да се внасят масово втората ръка електрички от Европа. И то не защото не могат да се използват, а защото новите ще са станали още по-бързи и много по-леки и ще се зареждат много по-бързо от сегашните 20 минути, за които господа бизнесмените тук нямат време и предпочитат да дадат 50 лв повече за гориво, вместо да ги губят тези минути.
  • 119 Колко пъти, един ли сто ли?

    0 2 Отговор

    До коментар #114 от "Гост":

    Колкото и пъти да сме си говорили с дизела, винаги съм му казал че баничарката за него си е добро решение и няма електрическа алтернатива. Само че отново измествате темата на спора. Дизела спори, че ще губим много време за зареждане, ако кара електрически автомобил, а не за товароносимост. В общи линии спорът е принципен, а не за конкретен модел електромобил, защото пак казвам, че в такъв случай няма как да водим спор, защото няма електрическа баничарка.

    Ако говорим за товароносимост, отиваме на пикапа на Тесла. Има малко по-малък затворен обем, но пък отворения става по-голям, което е предимство в някои случаи.

    Може да товари 1,6 тона в легена, а най-евтиния, който в Щатите струва еквивалента на 66 хиляди лв, може да тегли 3,4 тона ремарке 2.8 m3 полезен обем и два метра дълъг товарен отсек.

    Не е лоша "баничарка" за Щатите, нали? Неслучайно има 1,3 милиона поръчки. Сигурно защото "не става"

    Коментиран от #122

  • 120 Xoxoxooo

    2 0 Отговор

    До коментар #117 от "Аз ще дойда с теслата":

    Ами аз съм продавал Мазерати и по-малко Ферари, така че имам бегла представа кое как е 😉
    Дай кажи сериозно ще направим ли теста или само ще си се пените тук колко ще мине теслата на теория и само ще дразните?
    Защо изобщо размивате нещата? Имаш конкретно, точно и ясно предложение! Ако се окажете вие тесларите прави-даже и ще почерпя!!!
  • 121 Хохохоо

    1 1 Отговор

    До коментар #117 от "Аз ще дойда с теслата":

    Какви никове, какво 5 лв??? Да нямат патент или запазени права …???
    Много насериозно се взимате по тези форуми….същото като в тунинг.бг навремето…
  • 122 Дизела

    1 0 Отговор

    До коментар #119 от "Колко пъти, един ли сто ли?":

    Скоро ще има,даже ще е по рано от пикапа на Тесла.Очаква се електрическо Пежо Рифтър за началото на 2022 г. с 50квтч батерия и 280 км пробег, цена около 70 х.лв.Става само за градско.Реалния пробег е по скоро около 200 км ,трябва да спирам и да губя 1 час за зареждане на 50квт станция.За 1000 км трябва да спирам 4 пъти по 1 час общо 4 часа.
    Пикапа на Тесла няма достатъчно закрито пространство за товалене,все пак не возя сено,дъжд сняг ще повредят стоката.Ремаркето също не е решение.Ако си теглил някога ремарке щеше да знаеш.
  • 123 Ами хайде честито, антиелектрици!

    0 2 Отговор
    Hertz са увеличили поръчката от 100 хиляди на 200 хиляди броя. Без отстъпки! На същата цена, на която всеки клиент получава своята една бройка.

    А практиката на hertz е, да правят огромни поръчки и да постигат огромни отстъпки, така че след една-две години като продадат автомобила да вземат същите пари за колкото са го купили.
  • 124 За какво

    3 0 Отговор
    ни честитиш? Анти сте вие!!! На мен не ме дразнят до момента, в който не чуя истеричните ви крясъци…присъщи на същества от неопределен пол с объркана ценностна система…
    А ти си “светил” и знаеш всички подробности около тази сделка???
    Кажи ти кога и каква електричка ще вземеш???
    Покарай, експлоатирай….мини достатъчно пробвг и разнородни пътувания и тогава пак пиши….
    Стана ясно, че предложението ми за тест остава нечуто и не ви оттърва….
  • 125 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Ти гледай за колко се продава при американците: 37х.долара и това е цена без субсидии. Това са 60х.лв, опитай се да си купиш кола от друга марка за толкова и тогава говори кое е субсидирано и кое не. Това, че в ЕС са скъпи-то е заради митата, реално колата не се произвежда скъпо, не се продава скъпо, европейците ги е страх и държат цените високи с мита. Защо ИД3 не се продава с мито в САЩ? Изчакай още 3 месеца да започне масовото производство в Берлин, да видим тогава в евро колко ще струва като е направено на местна почва.
  • 126 PLAID

    1 0 Отговор

    До коментар #37 от "Смеххх":

    Другарю водач, ти не само се навеждаш в поза "партер" на бензиноколонката, ами после влизаш да им платиш. Обаче другите са обратни:D. Тва като вица за Зайо Байо. Зайо Байо, що крещиш бе, не виждаш ли че още имаш мляко около устата?! Не е мляко, п.е.дерасии, всичките сте п.е.дерасии!
  • 127 TSLA®

    2 0 Отговор

    До коментар #44 от "Гост":

    Колата пълни с 1600 км/ч. Защото е КОЛА, не опушен сандък
  • 128 TSLA®

    2 0 Отговор

    До коментар #71 от "Хайл":

    На 19 юни 2020 групата "Собственици на електромобили в България" проведохме тест за магистрален пробег със 140км/ч на Kona 64kWh и Tesla Model X 100D по АМ Тракия. Тестът бе наблюдаван на живо от над 40 човека в групата. С тази скорост Кона измина 340, Model X 2.5 тона с широките баници - 377. Но тази информация е за другите тук. Ти заслужаваш просто една шумна Ботева плесница през устата :)
  • 129 някой

    1 1 Отговор
    Най ми е смешно , че всички Тесла фанатици в този сайт никога не са се качвали в такава ...Де факто са някакви ретранслатори на съмителна информация без никакви реални , лични впечатления ...

    Коментиран от #130

  • 130 Сега те разбирам

    0 1 Отговор

    До коментар #129 от "някой":

    Вече твърденията, колко добър автомобил е Ладата и Москвича придобиват смисъл. Хвалите само това, което лично сте карали, а плюете по всичко останало и твърдите, че е боклук, само защото не сте му се качвали никога, дори да се повозите.

    Коментиран от #131

  • 131 някой

    1 0 Отговор

    До коментар #130 от "Сега те разбирам":

    Какви москвичи, какви лади те гонят, шизофреник ? Казвам само че тесла не сте и помирисвали , ама се биете в гърдите повече и от Мъск , което ми е зверски смешно.