Last news in Fakti

16 Ноември, 2021 11:41 3 598 20

BMW изчаква по-бедните страни, за да премине изцяло към електрически коли

  • bmw-
  • електрически автомобили

Германската компания не си поставя точен срок в който това да се случи

BMW изчаква по-бедните страни, за да премине изцяло към електрически коли - 1

Докато голяма част от автомобилните производители вече си поставиха срокове за преминаване единствено към автомобили на ток, то от BMW не бързат с това решение и разкриха защо. В интервю пред Dezeen, шефът на отдела за стратегии за устойчивост и мобилност – Томас Бекер сподели какво спира германците от това да преминат изцяло на ток през 2040 година.

BMW изчаква по-бедните страни, за да премине изцяло към електрически коли

По време на разговора, той поясни, че от BMW не смятат да спират с производството на бензинови и дизелови коли, докато не са сигурни, че „по-бедните страни са свършили своята работа.“ Той даде за пример страни като Норвегия и Нидерландия, където има около 7 до 9 зарядни станции на 1000 превозни средства, докато в Италия например има само 0.4 станции на 1000 коли.

BMW изчаква по-бедните страни, за да премине изцяло към електрически коли

Бекер допълни, че това се случва поради липса на „политическо лидерство“ от местните и национални правителства. „ Тези хора чакат докато някой изсипе пари върху тях, за да си свършат работата. Те няма да го направят.“

BMW изчаква по-бедните страни, за да премине изцяло към електрически коли

Все пак от BMW очакват всеки втори автомобил, който продават през 2030 година да бъде изцяло електрически. Освен това Rolls-Royce и Mini също ще преминат на ток през 2030 година. "Баварците" предпочитат да преминат на ток, едва когато необходимата инфраструктурата за такива автомобили е подходяща. В противен случай клиентите ще са принудени да купуват употребявани автомобили с конвенционални двигатели, които от своя страна ще замърсяват още повече в сравнение с по-новите такива.


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 OMEGA

    17 9 Отговор
    НАЙ ПРОПАДНАЛАТА И БЕДНА СТРАНА НА СВЕТА Е ГЕРМАНИЯ !
  • 2 Хахаха..

    11 5 Отговор
    Германия - джобната колония на Спящия Джо издава звуци в ефира..
  • 3 Грешка

    8 1 Отговор
    Има да чакааа :)
  • 4 незнайко

    8 9 Отговор
    Замърсяването на електромобилите е в ПЪТИ повече отколкото на колите с ДВГ !!! Това не се проповядва, но е ФАКТ който всички знаем. Защо тогава се набляга на електрическата тяга ? Защото сматат в бъдеще да измислят нов начин за съхраняване на електроенергията .

    Коментиран от #5, #15

  • 5 Турбодизел

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Защото бате некадърни мениджъри, които вече са им изтекли мандатите и въртят някъде синджирче са подписали едни милиардни инвестиции в тая глупост и всичко си върви по план. Тия след тях също бутат плана, защото пък има една еврейска клика, дето се наричат акционери. Те бутат топчетата на сметалата и се обаждат по едни големи телефони и викат "какво става бе, къде е парата?" Тия съответно продължават да бутат камъка и върви едно надлъгване, не ти е работа да знаеш. Никой ги не ще тия електрички, обаче тия бичат ли бичат и колите висят по плацове при дилърите. Няма такава разсипия и простотия.

    Коментиран от #7

  • 6 Ехааа

    7 3 Отговор
    Намерили кого да чакат! То бедняк с БМВ де си видял. Само някой трошляк за фукане!

    Коментиран от #8

  • 7 Така е! Никой не ги ще!

    5 3 Отговор

    До коментар #5 от "Турбодизел":

    Затова за турбодизелите на Тесла са разпродадени до 2023 година, а електрическите им модели никой не ги ще, нали? Ех ама как убедено ги разказвате тези небивалици, та чак имам чувството, че си вярвате. Тъкмо вчера четох, че за модел S и модел Х най-ранната дата е за получаване през 2023 година, а за модел 3 и модел У записванията са за декември месец 2022. Сигурно според тебе дотогава ще ги държат на плаца и чак тогава ще ги дадат на клиентите?

    Коментиран от #13

  • 8 Тъкмо това щях да напиша

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ехааа":

    Бедните държави верно карат BMW-та, ама трета употреба и не виждам BMW какво ще спечели от това?
  • 9 Нямало зарядни станции

    11 3 Отговор
    И затова BMW нямало да продават електромобили защото нямало къде да се зареждат. Ами ето ви бизнес за милиарди - правите повече зарядни станции и печелите, като в същото време увеличавате броя на работниците, вместо да ги намалявате. Колкото повече зарядни станции има толкова повече автомобили ще продавате и ще увеличите и броя на заводите вместо да ги затваряте. Ама оправданията се намират по-лесно, отколкото решенията.
  • 10 Едмонд Дантес

    7 9 Отговор
    Електически боклуци . Био дизел и бензин, това е . . За 5 минути си зареждам колата с гориво. Ще чакам да се зареди батерията 5 часа .

    Коментиран от #16

  • 11 Илън Мъск

    7 2 Отговор
    Ми нали сте голямата марка БМВ що не си правите зарядни, аз как правя искате на готово да цуцкате но няма да ви мине номера.Като нямате станции няма и коли да продавате, защото някой с БМВ като дойде да зарежда на тесла чарджър цената ще му е по 2 или 3 за мен Илън това е добре ще ставам все по-богат докато си зареждате БМВ-тата при мен.
  • 12 Оправдание

    7 1 Отговор
    Нищо не изчакват, бедните държави нямат пари да купуват, а бенве няма технологии за прилагане.
  • 13 Турбодизел

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "Така е! Никой не ги ще!":

    Тоя пък мошеник-наркоман, където е на дотации от американската държава къде го давате за пример? Така и аз мога, мерси. Изкупил всички квоти за дефицитния литий за не знам си колко години напред. Че как става тая работа бе? Е така решил той и платил. Накратко: Нито суровините стигат за производството на тия коли, нито токът, който над 80% се произвежда от въглероди, нито инфраструктурата за зареждането им. Я да видим като се приберат днес вечерта 20-те коли дето са пред блока и теоретично се включат да се зареждат с по няколко киловата мощност какво ще каже трафопостът по въпроса? Не ме разбирайте погрешно. И аз искам да карам тиха, бърза и евтина за чуване кола, но нищо още не е готово като хората за тази цел.

    Коментиран от #14, #20

  • 14 Колко километра минаваш на ден?

    2 2 Отговор

    До коментар #13 от "Турбодизел":

    А къпете ли се? Имате ли бойлер? Бойлера на нощ ти харчи точно толкова колкото и един електромобил. Колко пъти да ви се обяснява, че ако в България има 3 милиона автомобила, консумацията ще се вдигне само с десетина процента. Милион електромобила се нуждаят от 2,4 гигаватчаса годишно. До миналия месец бяхме изнесли 7,6 гигавата. Тоест произвеждаме достатъчно излишна енергия за 4 милиона електромобила , но все още нямаме и 4 хиляди. Как го виждаш този недостиг на ток?
  • 15 TSLA®

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "незнайко":

    Виж с името ти съм съгласен. То сам си го казваш. ТЕЦ на природен газ срещу 1 млн. бракувани гърнета само в софийското поле. Кола на ток от ТЕЦ: 80-100 г/км. Петролна кола с реално КПД под 30% ПЛЮС разход на ток и отделени емисии по добив (кладенци с помпи на ток тип богомолка и платформи в океана), транспорт (танкери, влакове-цистерни, петролопроводи с помпени станции), разливи, рафиниране, дистрибуция (камиони-цистерни) и т.н. на петрола - излизат ОБЩО 300-500 г/км. Като те бият с 5 на 1, мачът е свирен ;)
  • 16 SPARK

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Едмонд Дантес":

    Гледам ги такива - закачил на бавната AC зарядка и спи в колата. А до нея точно съседния кабел е бързата DC зарядка, стои свободна. Хахах!

    Коментиран от #17

  • 17 ТRIF

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "SPARK":

    Бързата зарядка е само когато наистина ти се налага да я ползваш.
    По възможност е добре да се избягва.
    Ти спящи в автомобили само в електричките ли виждаш?
  • 18 ТRIF

    0 1 Отговор
    Ха хаааа. На BMW им липсва и идея да намерят по - сносно обяснение за провала си. Те в изостаналите страни сал нови BMW-та чакат да им произведете преди да минат на електрички..

    Хи Хиии. Голям смях!
  • 19 Почти

    1 0 Отговор
    Най-бедна е Германия, най-богата България. Трябва да изчака 2096 година докато Немците забогатеят и може да започнат с производството на електрически бъбреци.
  • 20 инж Химик

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Турбодизел":

    Колега, никой не говори за България. У нас нищо не е готово и няма да бъде в близкитте 30 год. Немеца го е казал - готови са най- богатите държави. Нали знаеш - на богатия вигани му излиза по - евтино. В Амстердам на летището има стотици таксита- всичките са черни Тесла мидел S .