24 Ноември, 2021 10:15 8 896 14

Ford представи новия Ranger с много промени

  • ford-
  • ranger-
  • пикап

Пикапът е по-широк и по-дълъг от предшественика си

Ford представи новия Ranger с много промени - 1

След редица видеа и снимки на новия Ranger, от Ford най-после представиха обновения пикап с промени във визията, задвижването и размерите. Като за начало междуосието вече е с 50мм по-дълго за повече място на пътниците в задната част. Предните гуми също са преместени максимално напред за по-добри офроуд възможности.

Ford представи новия Ranger с много промени

Освен по-дълъг, Ranger е и с 50мм по-широк, което се отразява на товарното пространство, което вече побира пълно размерен палет. В задната част са добавени и „стълбички“, които да помогнат за по-лесно качване в товарния отсек.

Ford представи новия Ranger с много промени

Новият модел е наследил визията на американските си събратя с нови светлини и голяма решетка с логото на Ford. В задната част също откриваме голяма емблема Ford, както и нови светлини с дизайн подобен на този на предните.

Ford представи новия Ranger с много промени

В зависимост от версията, Ranger може да бъде по-„лъскав“ с допълнителни пластмасови елементи, рейки на покрива и други подобни. Базовата версия си остава в кабина с две врати и железни джанти.

Ford представи новия Ranger с много промени

Модернизацията продължава и в интериора, където вниманието приковава вертикален дисплей с размер до 12 инча, както и дигитален километраж пред водача. Лостът за скоростите при автоматичната трансмисия е заменен от много по-прибран селектор, а смяната на типа задвижване се променя от кръгло копче с няколко бутона. Част от екстрите включват матрични LED светлини, 360-градусови камери, адаптивен круиз контрол и други.

Ford представи новия Ranger с много промени

По отношение на двигателите, новият Ranger ще се предлага с 2.0-литров дизел с една или две турбини с неясна за момента мощност, както и нов 3.0-литров V6, отново с неясни характеристики.

Ford представи новия Ranger с много промени

Бензиновата версия ще разчита на 2.3-литров бензинов EcoBoost, подобен на този който се вгражда в Mustang. В зависимост от пазара и двигателя, изборът на трансмисия ще бъде между механична и автоматична с шест предавки или автоматична с десет предавки. Пикапът ще влезе в производство през следващата година, но в Европа той ще бъде достъпен едва в края на 2022 година с първи доставки през 2023 година.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    13 9 Отговор
    кола-мечта за българските пътища, макар, че окачването не мисля, че ще се справи с някои по-рурални области в страната

    Коментиран от #2

  • 2 Komapak

    9 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Объркали са волана, но като цяло съм съгласен с теб. 😊
  • 3 гост

    12 1 Отговор
    И също така е на добра цена. Преди дилърски отстъпки и оферти е на 64х.лв с 4х4, двойна кабина и ръчна ск. кутия. Спрямо днешните паркетници си е истинска кола, само където е труден за каране, поне на мен 5м. кола в град като Търново ми е трудно при маневри, тук всичко е тясно, свито от бордщри и части изгъзици на застрояване.

    Коментиран от #4

  • 4 ВикиЛексъсВарна

    10 4 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Доста силно си объркал цените! Форд Рейнджър/Европейският за ЕС/ стартира от 100 000 лева с ддс и винаги е 4х4....за 64 000 лв. 4х4 чисто нов Форд - не може да се купи дори завърналият се като мини Кросоувър Пума 2021 година! 4х4 Форд Европа са станали много скъпи! Дори Мондео 4х4 Комби 1.5 Еко бууст 163 коня е 77 000 лева. - Рейнджър Раптор Европа/ повдигнат е с 5 см. над стандартния Рейнджър - е 123 000 лева

    Коментиран от #14

  • 5 Driver

    9 6 Отговор
    В този клас играе Тойота Hilux и всички останали. При големите тръкове е Форд 150 и пак Тойота - Тундра.

    Коментиран от #6

  • 6 сектант

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "Driver":

    да бе батко ама това е някакси по-готино от хилукса
  • 7 Benzin

    5 1 Отговор
    До 4 Вики Лексъс. За версията с четири врати и 4х4,стартова цена е 64100. Уайлд трак с фул екстри е 94 800. По-скъп от 100к, е само Рейнджър Раптор. Говориш на изуст. Отвори ценовите листи в Мото Фое и се усведоми, да не се излагаш.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 ВикиЛексъсВарна

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "Benzin":

    НЯМА КАКВО ДА ОТВАРЯМ! Уайлдтрак е заменен с европейския Раптор от мин.година и вместо Уайлдтрак мотора вече е и на двата Рейнджъра за ЕС е 2 250 сс БИ Турбо дизел с 210 коня и 9 ст. автоматик само всички Рейнджъри 2021-2022 г. и цените стартират от 94 000 лв. с ддс. - от 2021 г. няма 3.2 литров дизел и няма ръчка за Рейнджър Европа! Респективно и цената е мощно нагоре заради задължителния автоматик 9 ст. в моделна гама 2021-2022 г. и за Европа. - от 2022 г. в Европа само Фиеста и Фокус ще са с ръчки. Тъй като стават задължителни екстрите като автоматично активиране от компютъра на спирачките при внезапно изскочил пешеходец от 2022г. - а такава екстра работи само с автоматична ск. кутия.
  • 9 Оня

    3 2 Отговор

    До коментар #7 от "Benzin":

    Този Форд е заедно с VW Амарок и ще ползват едни същи двигатели и купе! За Европа едва ли ще е достъпен преди средата на 23-та ( въпреки твърдението в статията ) . Та откъде видя колко ще струва след като е далеч от всички дилърски листи ? И кой Рейнджър има V6 мотор в момента ?
  • 10 Benzin

    4 1 Отговор
    Вики Лексъс. Явно трудно се комуникира с теб. Брат ми работи точно в сектора за продажби на товарни автомобили в Мото Фое. Явно ти е трудно да четеш и възприемаш. Това което пишеш са пълни глупости и няма нищо общо с с истината. Типичния БГ професор, от кварталната кръчма в гара на чичо Гошо,който почва на мастика от 8 сутринта.
  • 11 Benzin

    2 1 Отговор
    А относно 9. Явно имаш халюцинации, защото не мога да видя, къде съм написал V6, че това са цените за Рейнджър 2023, или някоя друга илюзия която ти се привижда пред празния поглед.
  • 12 САТЪРА НА ХАНА

    3 1 Отговор
    ГОЛЯМ СРАМ ЗА ФОРД .....
    ..... ПЪРВО ВЪВ 5 ФУТА - НА 150 СМ БАГАЖНИК НЕ МОЖЕШ ДА КАЧИШ НИЩО ..... ЗА ДА СЛОЖИШ НЕЩО ТРЯБВА Т ПОНЕ 180 СМ 6 ФУТА....
    .....
    ВТОРО, ПРИ НАС В АМЕРИКА НА СЪЩИТЕ ЦЕНИ МОЖЕШ ДА СИ ВЗЕМЕШ БАТКОТО F150 ....... ТРЕТО ПAKETA FX4 OFF ROAD ИЛИ TREMOR НЕ СЕ ПРЕДЛАГА ЗА ВСИЧКИ МОДЕЛИ В ЕВРОПА , АЗИЯ , АФРИКА И АВСТРАЛИЯ , АМИ ВИ ДАВАТ РАЗНИ СКОПЕНИ ГУЗАРСКИ ВЕРСИИ ..... В САЩ СЕ ПРЕДЛАГА ХЕМ 4 ВРАТИ ГОЛЯМА КАБИНА , ХЕМ 180 СМ ЛЕГЛО ...... ПЛЮС ИМА КИТ АМОРТИСЬОРИ ДА ГО ПОВДИГНЕШ , БЕЗ ДА СИ КУПУВАШ "РАПТОР"
  • 13 САТЪРА НА ХАНА

    2 1 Отговор
    АКО СИ ВНЕСА ЧИСТО НОВ ФОРД РЕЙНДЖЪР ОТ АМЕРИКА С ПОВЕЧЕ ЕКСТРИ ОТ ТОЗИ В БЪЛГАРИЯ
    .......... И СИ ПЛАТЯ И МИТАТА , ЩЕ МИ ОСТАНАТ И ЗА ЕДНА КОШНИЦА КАТО ДАЧИЯ ...
  • 14 ХАХА

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "ВикиЛексъсВарна":

    Говориш глупости колега! Ренджърите започват от 55хил лв. с ДДС, Мондеото също, но за тази цена не 4х4.. А раптора има защо да държи тази цена и определено ключовата разлика не е в тези 5см.. Не си запознат с материала и не знам въобще за кво се изкаваш… Ходи се скрий!