24 Ноември, 2021 12:19 9 345 15

Lancia Delta Integrale се завръща към състезанията

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • рали крос

Електрическа версия на спортния модел ще участва в състезанията през следващата година

Lancia Delta Integrale се завръща към състезанията - 1

Lancia Delta Integrale ще направи повторен дебют в рали сериите, след като от GCK Motorsport обявиха, че ще участват с електрически преработен модел в рали крос състезанията за автомобили на ток през следващата година.

Lancia Delta Integrale се завръща към състезанията

Автомобилът с който ще участват е базиран на платформа на GCK Motorsport, а не на класическото Integrale откъдето е черпено вдъхновение за визията на Lancia Delta Evo-eRX. Състезателната версия се отличава с големи раздувки на калниците, променени брони, спойлери и олекотено купе.

Задвижването е стандартно за всички състезателни автомобили от групите с два електромотора на двата моста и мощност от 671 конски сили и максимален въртящ момент от 880 нютон метра. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема 1.8 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    55 8 Отговор
    Поредната подигравка с една култова легенда... Жалкото е , и че сегашните " разбирачи " , си нямат понятие от такива коли... Истински зверове , с които се справяха само истински мъже... А сега - телевизор с гуми и батерия...!!!???

    Коментиран от #3, #8

  • 2 добрата стара

    37 2 Отговор
    версия от ралитата преди 30 години, явно новото купе не става нито като визия, нито като технически параметри, за съжаление сега автомобилите се правят от счетоводители с цел максимална печалба, при минимална себестойност на материали и качество, наскоро се качих в една S-класа от 2018г., и като видях евтината пластмаса, и изкуствена кожа, направо ми дожаля за собственика, на цената на един двустаен, и след 10 години за Надин със тази електроника произведена в КНР, а бяха времена когато модел 124 и 126 се правеха от истински инженери и бяха неубиваеми машини, но за съжаление всички свърши, алчността за трупане на богатства превзе света.
  • 3 Гената

    24 3 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    1,8 сек/100 км.ч верно е подигравка, но със законите на физиката ! Пилотите май трябва първо да ги въртят на центрофугага в Байконур, пък тогава да ги качват на такова нещо !

    Коментиран от #4

  • 4 БатП

    15 2 Отговор

    До коментар #3 от "Гената":

    Това ускорение само на гумиран асфалт. Подиграват се вече с народа, само и само да ни убедят колко са хубави електричките. Няма лошо, нека ги има, ама нека и не се лъжем.

    Коментиран от #7

  • 5 така е

    17 1 Отговор
    Време е да се спират ралитата и въобще състезанията с коли и мотори.Няма смисъл от тази електронна мъка.Ще се играят игри на екраните.То всичко ще става виртуално,че ралитата ще са най-малък проблем, породен от болната фантазия на зелените тоталитаристи.
    Ще мине и тяхното време.
  • 6 Plameni

    9 4 Отговор
    Те и сега в рали кроса ускоряват за 1.8сек до 100

    Коментиран от #13

  • 7 Хмммм

    7 18 Отговор

    До коментар #4 от "БатП":

    Нека не се лъжем! Електричките вървят повече и това го разбраха вече много хора!

    Коментиран от #9, #12

  • 8 Komapak

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Остава обиколката на о. Ман. Бензин и кръв по английски...
  • 9 Hellish

    1 9 Отговор

    До коментар #7 от "Хмммм":

    Факт, но ги боли и ти набиха минусите.
    Теб пък те боли Х..
  • 10 мамун

    17 1 Отговор
    ръчка и бензин това е истината
    голем дзвер
    е това е кола
  • 11 гост

    6 2 Отговор
    ами гледах последните състезания, опитват се нещо интересно да направят, ама без звук е страшно объркващо. поже жужене да им добяват, за да има малко емоция. действително ускоряват бързо, гумите пушат, ама са на едно шаси, само обвивките различни, някак си няма значение, ако ще и на Лада да сложат, все тая.
  • 12 Mini Cooper

    10 0 Отговор

    До коментар #7 от "Хмммм":

    Така е,вървят повече ама за кратко.Една електричка не можа да разбие рекорда на Ринга,все бензинови Поршета са в челото. Същото е и във Формула Е-карат 10 минути и приключват,а нито скоростите са някакви главозамайващи,нито изпреварвания има ,нито интерес,една колона електрички си карат с едно темпо и това е. Докато не се промени революционно технологията с електричките,батериите да станат с огромен капацитет и малко тегло,зареждането да става за 5 минути няма как електричките да превземат моторспорта. Иначе за 5 минути яко каране всеки електрически суперкар става,ама толкова му е капацитета.
  • 13 тоз

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Plameni":

    То и моя Гоуф вдига 100 за 1.5 сек. - тръгвам на 2-ра ,но на лед.
  • 14 Гост

    6 0 Отговор
    старото интеграле го гледаше цял свят. Този миксер няма да има публика колкото и на концерт на Фики.
  • 15 Владимир Кънчев

    2 0 Отговор
    Веднъж ЗМС Демир Славов от Варна ме вози в една "Ланча делта" - тренировъчната му кола, но ми остана спомен за цял живот. Не ме е срам да си призная, че се напиках от страх! Обратен завой на магистралата до Девня със 120 в час. Само Демир го може! Колата бе велика - но някога. Лафа на "пич" - телевизор с гуми и батерия го крада направо и го вземам на въоръжение. За да ме свалят от любимия ми "индианец" - Джип 5,2 Ве-8, трябва не да ме изчегъртят от него а заедно с него да ме пуснат в трошачката!Заедно - завинаги.