Last news in Fakti

26 Ноември, 2021 17:46 3 071 45

Tesla добави карбо-керамични спирачки за Model S Plaid

  • tesla-
  • model s-
  • plaid-
  • спирачки

Цената на екстрата е 18 хиляди евро

Tesla добави карбо-керамични спирачки за Model S Plaid - 1

Tesla непрестанно развива своите модели и докато по-голямата част от екстрите се добавят чрез софтуер и ъпдейти чрез интернет, сега американската марка представи доста интересна „хардуерна“ опция.

Tesla добави карбо-керамични спирачки за Model S Plaid

Става въпрос за карбо-керамични спирачки на стойност от 20 хиляди долара или около 18 хиляди евро. Към момента те ще са налични единствено за върховата версия Model S Plaid, а най-вероятно подобна опция ще бъде достъпна и за Model X Plaid.

Tesla добави карбо-керамични спирачки за Model S Plaid

В предната част дисковете са с диаметър от 410мм и разчитат на 6-бутални апарати, а в задната е заложено на 4-бутални. Заедно с тях се добавят специални накладки и спирачна течност, устойчива на високи температури.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    8 6 Отговор
    колко струва ъпдейта и колко гигабайта е
  • 2 i-рян

    7 6 Отговор
    сигурно трябва да се свърже към компютър за да смениш накладки.
  • 3 Пилот на Ферари

    12 7 Отговор
    То тия накладки сигурно са ги правили на Марс . Има ли канарчета още . За тия пари купуваш Фолксваген Пасат там .
  • 4 Пилот на Ферари

    10 5 Отговор
    за 24 хил долара - отпред дизайнерите са дали на Passat голяма решетка с „преливащи“ в нея фарове и с много хром в стила на VW Atlas. Изцяло нова е предната броня – във версията R-Line с големи въздухозаборници. По С-колоната, новите извивки по ламарините и свързващите зони с броните ще забележите колко всеобхватна е модернизацията.
    Освен това има значително по-фини LED-светлини, а при R-Line – броня с четири ауспуха.

    И всичко това на цената на едни накладки !!!!!!

    Коментиран от #5, #6, #17

  • 5 гост

    12 12 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    Недей да плещиш глупости , а дай цени на керамични спирачки за любимите ти Порше , Мерцедес и БМВ !!! Щото и те предлагат тая "екстра" , да не говорим на Ферарита и Ламборджинита , дето тая Тесла пак ги прави смешни !! Ама няма да ги дадеш , щото са толкова и отгоре , ама като са за Тесла са скъпи нали ??

    Коментиран от #7, #10

  • 6 гост

    9 9 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    Само да ти припомня , Тесла Плейд ЗАЕДНО със тия спирачки струва ПОД 150 000 долара , а любимия ти Тайкан ПОЧВА от 185 000 , в базовия вариант , дето и Модел 3 за 50 000 го бие !!

    Коментиран от #8, #20, #31

  • 7 Пилот на Ферари

    13 10 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    И какво общо има тоя курник "Тесла" с Порше , Ламборджини и Ферари ?

    Коментиран от #11, #38

  • 8 Пилот на Ферари

    9 9 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Няма да дам и 15 хил долара за тая измислена тенекия. Едно прехвалено корито и нищо друго.
  • 9 Гост

    11 8 Отговор
    И с тези спирачки сигурно още има фулове, които да врякат, че обслужването на електромобил било по-евтино от на нормална кола. Само дисковете струват колкото моята кола. Много изгодно

    Коментиран от #12

  • 10 Гост

    12 9 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    Да сравняваш Тесла с тези марки е доста ограничено. Те са символи на стил лукс и реноме, докато недоразуменията на Илон са набързо сглобени ширпотребченца с повече недостатъци и от на Балабанска каруца.
  • 11 Хахахаха

    9 9 Отговор

    До коментар #7 от "Пилот на Ферари":

    Ламборгинито ли? На това, дето мечката му откъсна вратите от пантите? Вратата падна като от курник! 😂😂

    Коментиран от #14, #21

  • 12 Аха

    8 10 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    Само, че карбоновите мноооого рядко се сменят!

    Коментиран от #15, #22

  • 13 😂😂😂😂

    8 7 Отговор
    Ми тези спирачки при другите марки са по-скъпи бе, файтонджии! Ония тръгнал с ФВ да сравнява! Ми качи са на автобуса бе, и той там ща закара, дето и колата!

    Коментиран от #16

  • 14 Пилот на Ферари

    11 7 Отговор

    До коментар #11 от "Хахахаха":

    То на "Теслата" вратите падат сами , даже и без мечка.

    Tesla е изправена пред съдебна битка. Според доклад на Automotive News компанията е завела дело срещу германската фирма Hoerbiger за това, че тя не е конструирала добре механизма за пътническите врати на колата.
  • 15 Пилот на Ферари

    10 3 Отговор

    До коментар #12 от "Аха":

    Ами сложи си тогава такива накладки на Астрата бе . Щом държиш да ги сменяш рядко .......

    Коментиран от #19

  • 16 Пилот на Ферари

    8 7 Отговор

    До коментар #13 от "😂😂😂😂":

    Че то Пасата си е за предпочитане пред измисления файтон "Тесла". Ти да не я купуваш тая ширпотреба за гъзария ?

    Коментиран от #18

  • 17 Хихи

    8 7 Отговор

    До коментар #4 от "Пилот на Ферари":

    Хахахаха, НАКЛАДКИ? Не е само накладки! Тук са спирачните механизми, карбонови дискове и накладки и нова спирачна течност! Аз на Пасат от магазина карбонови дискове не съм виждал!

    Коментиран от #23

  • 18 😂😂😂😂

    9 9 Отговор

    До коментар #16 от "Пилот на Ферари":

    Не е гъзария! Шофирането на Тесла е кеф!
  • 19 Тцтцтцтц

    10 8 Отговор

    До коментар #15 от "Пилот на Ферари":

    Абе пилотчо, карай си Ферарито на Плейстейшъна и не се меси в неща които не са ти ясни!
  • 20 Грета Тунберг

    7 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Скъпи,такава Тесла искам със силиконови спирачки.
  • 21 Гост

    10 4 Отговор

    До коментар #11 от "Хахахаха":

    Като е нагласено за кликбейт как няма да падне. Би се досетил, ако не беше кълвящ на бастун илинопоклонник.
  • 22 Гост

    6 5 Отговор

    До коментар #12 от "Аха":

    То веднъж ти стига.
  • 23 Гост

    9 5 Отговор

    До коментар #17 от "Хихи":

    Защото ги няма в магазина в Дръндар.
  • 24 Айде айде

    8 10 Отговор
    Като ви направи време на Ринга, което повечето Ферари могат само да го сънуват, пак ще ревете! Плейд ще е с време на Ринга около 7.10 минути, до 1 година! Пак ще пишем, но незнам как вие ще пишете! Сега влезте и вижте времената на колите с това време! А, ако питате как? Влезте и вижте рекорда който направиха! Плейд все още е ограничен само до 260 км/ч и само толкова вдигна на правата! Като бъде отключен до 320, като сложат здравите спирачки и излизащия спойлер за подобряване на аеродинамиката, времето е доста долу от сегашните 7.35 минути!

    Коментиран от #25, #26, #27

  • 25 Гост

    9 6 Отговор

    До коментар #24 от "Айде айде":

    Тази кола ще става само за ринга, но не и за ежедневно ползване.
  • 26 Гост

    9 5 Отговор

    До коментар #24 от "Айде айде":

    Ще ти обясня, че бавно загряваш.
    Ако ти можеше да дадеш 150000 за ежедневна кола щеше да си го направил, а не да караш дизелова Дачия.
  • 27 smeh

    9 7 Отговор

    До коментар #24 от "Айде айде":

    Фен съм на Плейда. Ама верно ме умори от смях тука с тея приказки как се свалят не 2, а 25 секунди!!! Ако ставаше с едни спирачки и спойлерче...

    Коментиран от #28

  • 28 Айде айде

    7 5 Отговор

    До коментар #27 от "smeh":

    Смях ли? Пак ще пишем другата година, но незнам какво ще пишете! Колата все още е ограничена файтонджии!

    Коментиран от #29

  • 29 smeh

    9 4 Отговор

    До коментар #28 от "Айде айде":

    2 въпроса:
    Колко е теглото на Плейда?
    И колко тежат суперкарите дали време около 7 минути на Ринга?

    Коментиран от #30

  • 30 Айде айде

    6 6 Отговор

    До коментар #29 от "smeh":

    Същия въпрос го задай, като гледаш Драг на Плейд срещу Мкларън, Порше и т. н.! И като гледаш, как големия слон излиза първи!

    Коментиран от #34, #35

  • 31 някой

    9 4 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Драсни в ютуб Тесла срещу Таукан турбо с да видиш какво я направи ...Теслата тръгна по бързо и до там след 6-7 секунди почти не го виждаше таукана

    Коментиран от #32, #33

  • 32 Хихи

    4 5 Отговор

    До коментар #31 от "някой":

    Сериозно? Айде бе! Ама Плейд ли беше?
  • 33 Хихи

    7 4 Отговор

    До коментар #31 от "някой":

    Я драсни в тубата Модел С Плейд срещу Тайкан и пак пиши!

    Коментиран от #39

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Гост

    5 4 Отговор

    До коментар #30 от "Айде айде":

    Електромоторът дърпа, но за кого е важно това, при покупката на семеен автомобил?

    Коментиран от #36

  • 36 Айде айде

    4 6 Отговор

    До коментар #35 от "Гост":

    За шофьора! Защото като си седне сам, може да си прави кефа! Семейните коли, не винаги се ползват от цялото семейство наведнъж!

    Коментиран от #40

  • 37 И между другото

    5 4 Отговор
    Тесла Модел С Плейд има нов рекорд на Драг! Новото време е 8.994 секунди за четвърт миля!
  • 38 TSLA®

    5 5 Отговор

    До коментар #7 от "Пилот на Ферари":

    Общото е, че тези ретро чайници му гледат стоповете. HOW TO BEAT A PLAID 1,000 HP BATTLE Ferrari SF90 vs Tesla Plaid DRAG RACE на уважавания канал DragTimes. 5 старта, 5 наказания. Еднакви коне, обаче ДВА пъти по-лекия хибриден чайник падна пет пъти :D
  • 39 TSLA®

    6 2 Отговор

    До коментар #33 от "Хихи":

    PLAID пръсна сфuнkтepuте на автомобилния свят и сега всички ходят на шпагат. Конете му идват при 130 и държат до 320. Първото такова МПС в историята на автомобила. Никой досега не успя да запази високия въртящ момент И във високите обороти. Ротори с карбонови ръкави, 20,000 об./мин. Зéми тоя демидж!
  • 40 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Айде айде":

    Кефа си го прави на пистата. На пътя си длъжен да спазваш правилата и ограниченията и да си отговорен водач.

    Коментиран от #41, #42

  • 41 гост

    6 2 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    Тъй , тъй , кога хвалехте шестаци и осмаци и разни измислени "премиум" немци немаше проблеми , ама като им разказа играта Тесла станахте много примерни , а , хахаххаха !!
  • 42 гост

    4 2 Отговор

    До коментар #40 от "Гост":

    И за твое съжаление правила за ускорение още няма , че да ги нарушава Тесла , а никой не е казал , че ще кара с 200 !! Ама не знам какво те грее това , като важи и за любимите ти пушилници ! Да не припомням кой се пънеше колко е важно ускорението за безопасно изпреварване !!

    Коментиран от #45

  • 43 Така ще е

    2 1 Отговор
    Днес нови спирачки, утре нови гуми за 350 километра в час, вдругиден спойлерче и така, докато някоя Тесла с "фабрично оборудване" не започне да чупи рекорд след рекорд на нюрбургринг. Разбрахте ли защо предния път счупиха рекорда на Порше тайкан само с 5 секунди? Сега отново ще подобрят рекорда, но с повече време, което да придаде смисъл за харченето на допълнителните 18 000 евро.
  • 44 Време беше

    3 0 Отговор
    Досега този модел на Tesla беше единствения автомобил в света, който ускорява по-бързо отколкото спира. Тези спирачки вероятно ще променят това.
  • 45 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "гост":

    Вашето ускорение е излишно. Няма практическо приложение. Най-много да отървете коня у рядката, като ви знам колко сте шофери. Електромобил в ръцете на такъв, като тебе, е опасен, но не и полезен.