Преди четири години от Skoda представиха компактния кросоувър Karoq, който бързо доби популярност в Европа и след над половин милиона продадени бройки се превърна в най-продавания кросоувър на марката и втория най-продаван модел на чехите през 2020 година. По-рано днес от Skoda представиха обновената версия на Karoq, която ще започне да се продава в Европа през следващата година и ще има тежката задача да продължи успехите на модела.
Подобно на по-големия Kodiaq, кросоувърът се е сдобил с нови по-тънки фарове и по-тясна решетка, като запазва конфигурацията с разделени на две нива светлини. Бронята също е с нов дизайн и голям отвор с два въздуховода в двата ѝ края.
Освен визуални, промените служат и за по-доброто въздушно съпротивление, като това се допълва още от джантите със специфичен дизайн и задната броня. Там откриваме и променени светлини с „бягащи“ мигачи.
Промени в интериора почти няма, вече всички модели пристигат серийно с дигитален километраж пред водача, а в зависимост от оборудването се мени неговият диагонал, както и този на дисплея в средата на таблото.
Под капака работят добре познати двигатели, стартиращи от 1.0-литров бензин със 110 конски сили и механична трансмисия и 1.5-литров със 150 конски сили и възможност за автоматична трансмисия със седем предавки. Най-големият бензинов мотор е 2000 кубика и генерира 190 конски сили със задвижване на четирите колела и автоматична трансмисия.
За феновете на дизела остава избор между 150 и 116-коньова версия на 2.0 TDI, като при по-мощния мотор се предлага и задвижване на четирите колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Бензин
Плевнелиев беше обещал завод на VW в България.
Какво стана?
Коментиран от #3
13:33 30.11.2021
2 Роки
Коментиран от #6
13:35 30.11.2021
3 ВикиЛексъсВарна
До коментар #1 от "Бензин":
Турция и заводите край Измир на Форд и Рено спечелиха края на 219 г. ппред смешното цехче до Ловеч - НО дойде пандемиията февруари 2020 г. в Европа и всичко се срина първо! После пък и Ердоган се озъби на Евро съюза и Германия реши да му покаже среден пръст и отхвърли решението на Фолксваген за завод за Супърб и Пасат в Измир. В крайна сметка Фолксваген решиха заводът да е в Словакия - но всичко е прекалено мътно докато не свърши ковид 19 - тоест 2023 година ще се разбере къде ще се строи новият голям завод на Фолксваген - при всички случаи ще е в Словакия - Словения или Хърватска.13:38 30.11.2021
4 Грух Джуланов
Коментиран от #7
13:41 30.11.2021
5 Луд
14:18 30.11.2021
6 123
До коментар #2 от "Роки":
Пич, това е .. Карок. Но феслифт. Вероятно си имал предвид Кодиак. Плюсовете ти показват, че повечето хора тук нямат идея за какво става дума и са виждали нова Шкода само на рекламите по ТВ.Коментиран от #10
15:21 30.11.2021
7 123
До коментар #4 от "Грух Джуланов":
Да кажеш от ФВ, разбирам, но Киа. Киа съвсем до скоро приличаше на стар модел Хюндай. Едва последните 1-2 години - актуалните модели заприличаха на нещо индивидуално. А дари изобщо не говоря за кокпита. Там пластмасовия дизайн е толкова характерен за корейците, че никой не може да ги копира.15:24 30.11.2021
8 Тираджия
19:50 30.11.2021
9 Жожо
11:30 01.12.2021
10 Роки
До коментар #6 от "123":
грешка от бързо писане. Да, имах предвид кодиака, който също е много хубав, но е твърде голям за градско. Поне според мен. Шкода в момента е номер едно като съотношение цена/качество/поддръжка15:52 01.12.2021
11 Васил
19:57 02.12.2021