Last news in Fakti

3 Декември, 2021 12:30 37 545 61

Четири коли, които доказват, че "германски" не винаги е синоним на "качество"

  • германски автомобили-
  • ненадеждни коли
Четири коли, които доказват, че "германски" не винаги е синоним на "качество" - 1

Повечето сънародници са свикнали да възприемат немските автомобили, ако не като стандарт за качество, то поне като нещо, на което абсолютно може и трябва да се разчита. И трябва да се признае, че в много случаи това е така, но има и коли, които не са толкова надеждни, макар да са немски. Показваме ви пет от тях.

1. Volkswagen Touran

Четири коли, които доказват, че "германски" не винаги е синоним на "качество"


В случая говорим за автомобили от 2015г. В България този семеен автомобил не спечели голяма популярност, но по едно време именно този модел би всички рекорди по продажби в европейските страни. Бързо стана ясно обаче, че колата има огромен брой проблеми с електрониката, скоростната кутия и дори с боята.

2. Audi Q5

Четири коли, които доказват, че "германски" не винаги е синоним на "качество"


Можете спокойно да запишете автомобили, произведени през 2008-2011 г., в черния списък. Експертите редовно класифицират "петицата" като автомобил, които заслужават вниманието на потребителите на вторичния пазар. Важно е да запомните, че през горепосочения период на производство, колата има сериозни проблеми с окачването, електрониката и трансмисиите.

3. Mercedes A-Klasse

Четири коли, които доказват, че "германски" не винаги е синоним на "качество"


Премиум качеството все още не е гаранция за надеждност, а моделите от А-класа от 2018 г. успяха да го докажат в пълна степен. Почти една трета от всички анкетирани собственици на този прекрасен автомобил се оплакват от проблеми с електричеството и електрониката, вътрешната облицовка и лошо работещ климатик.

4. Opel Astra

Четири коли, които доказват, че "германски" не винаги е синоним на "качество"

Друг популярен модел, който боледува през последните години. А именно, от 2015 г. Репутацията на Opel у нас принципно е висока, но най-новите Astra правят така, сякаш умишлено възнамеряват да забият последния пирон в капака на ковчега. Акумулаторът, двигателят, трансмисията и съединителят - по един или друг начин почти всеки елемент от автомобила дефектира.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 67 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Грайфер

    85 187 Отговор
    Все супер автомобили са си, хайде сега претенции...сравнени с френски и италиански са много по добре.

    Коментиран от #10, #31, #42

  • 2 Майсторът

    95 58 Отговор
    Абсолютно съгласен с автора. те може да са по-добри от френските, но не са като останалите германски.
  • 3 Аааааа

    141 14 Отговор
    Нямам думи......а толкова разчитах на германците, дори маслото в хладилника ми е немско!

    Коментиран от #6, #24, #33

  • 4 слафчеффф

    50 59 Отговор
    коповайте лади ! те са пест!
  • 5 Grand

    23 138 Отговор
    Кю петицата е много здрав и надежден автомобил
  • 6 Komapak

    201 36 Отговор

    До коментар #3 от "Аааааа":

    Немското е символ на средно качество. Само рекламата им е номер едно в света! И ние, понеже сме лапнишарани, се връзваме.

    Коментиран от #9

  • 7 Да бе

    145 46 Отговор
    Де да бяха само тези 4!Всичко немско е леш, даже и бирата и вурстове те!

    Коментиран от #45

  • 8 Соцагент007

    233 17 Отговор
    Клишето за "здравите" германски автомобили,датира от 80-те години,когато наистина бяха здрави.Особено моделите на Мерцедес.През 90-те ситуацията се промени драстично,като точно Мерцедес произведе най-големите боклуци в лицето на малката А класа и изненадващо,гниещата като Дачия Е класа.Ситуацията в момента е някъде по средата.Много от компонентите на колите се произвеждат от външни фирми от цял свят,а дори тези които се произвеждат в Германия се сглобяват от събрани от къде ли не гастарбайтери.Прочутото немско качество остана в историята и вече е само един мит.

    Коментиран от #37

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Ужас

    77 4 Отговор

    До коментар #1 от "Грайфер":

    Да, по добре са.... за майсторите!
  • 11 Кво немско качество?

    119 10 Отговор
    50 000 в завода и 500 са немци! Откакто влязохме некачествените, изчезна им и качеството!

    Коментиран от #14

  • 12 1234

    99 19 Отговор
    От тези изброените Опелчето е най -удачно и най -здраво .Дори нещо да се счупи , няма да е толкова скъпо да се ремонтира .
  • 13 Иван

    90 7 Отговор
    Преди 35-40 години Германия произвеждане качествени автомобили. Само едно нещо неясно остава защо съсипаха Мерцедес и Опел.

    Коментиран от #16

  • 14 Да те допълня

    165 9 Отговор

    До коментар #11 от "Кво немско качество?":

    С един коментар (не мой) по друга тема, свързана с Германия, който прочетох преди време тук. Цитирам по памет: От 2010 г насам най-високотехнологичното постижение на германците е новата джамия в Кьолн!
  • 15 хохо

    90 4 Отговор
    Те и германците вече не са толкоз германци. Та камо ли и колите им. Но квото има на пазаря - такова се взема
  • 16 Отговор

    143 0 Отговор

    До коментар #13 от "Иван":

    Ами поразходи се по улиците, площадите и крайните квартали на големите градове и ще разбереш! "Матряла" се промени!
    Ханс, Шулц, Гюнтер станаха инфлуенсъри, фейсбук и ютюб звезди, в най-добрия случай бюрократи, началници, мениджъри и наблюдаващи отстрани и за да не плащат големи заплати на своите сънародници взеха на работа и дадоха на Осман, Бонго и Петко да работят с машините за да им плащат по 10-12 евро/час, да живеят целия катун в две стаи и да спят на пода.
  • 17 някой си

    87 9 Отговор
    На Mercedes A-Klasse - то само емблемата е Mercedes !
  • 18 Хаха

    119 4 Отговор
    Отдавна германските коли не са германски. А което е германско вече се прави от неквалифицирана работна ръка. Германецът се научи и той да не работи, а да чака друг да му работи. Остана само славата.
  • 19 Колев

    98 7 Отговор
    Ами то ел.инсталацията на А класата се прави в Ямбол от братята орки как няма да има проблеми!!!!
  • 20 дзверо

    38 11 Отговор
    Чувал съм, че в колите има електроника, ама за електричество...не знам!

    Коментиран от #25, #57

  • 21 Университет

    67 4 Отговор
    Те германците вече 20 години са известни с некачествени автомобили, ама от тия само Туран се прави във Волфсбург - Q5 идва от Мексико, астрата е полска, а мерцедесчето е финландско.

    Коментиран от #44

  • 22 БАЙ Х@Й‼

    22 7 Отговор
    Вярно ли са немски колите сглобени в Китай или под френски контрол ❓❓❓❓
  • 23 Икономист

    40 23 Отговор
    От европейските производители само фиат прави горе долу по-надеждни, но е много далеч от японските!

    Коментиран от #34

  • 24 Гошо Калето

    44 1 Отговор

    До коментар #3 от "Аааааа":

    Маслото ти е немско ама друг път,чети къде е пакетирано,в някой гараж най вероятно.

    Коментиран от #36

  • 25 гост

    41 3 Отговор

    До коментар #20 от "дзверо":

    Ам тя електрониката без електричество не работи бе братчед.
  • 26 Васик атанасова

    16 40 Отговор
    Баш пък Q5 да е лош
    Че той е един от Най добрите на ауди
  • 27 фатка

    35 11 Отговор
    Опел е всичко друго но не немски автомобил още от края на 40-те години на 20-век.

    Коментиран от #30

  • 28 JAPCARS4EVER

    20 3 Отговор
    Автора е допуснал малка,но сериозна грешка - четири "марки коли" които ...
  • 29 и жги

    26 10 Отговор
    опел е американска кола от 1928 г
  • 30 афаг

    8 3 Отговор

    До коментар #27 от "фатка":

    1928 ма
  • 31 Точка

    66 11 Отговор

    До коментар #1 от "Грайфер":

    Дрън-дрън-ярина ! Карам една 21 годишна френска Ксара . Без едно петънце ръжда по ламарината ! За целия пробег от 10к км. масло не доливам ! Ремонти правя ,предимно консумативи , но цените са народни ! Е , няма "рейтинг" , не е немска , ама не ми пука , защото ми върши работа !Транспорт от т.А до т.Б !

    Коментиран от #40

  • 32 Fr fr

    67 5 Отговор
    Любими са ми всички немски коли,имам тойота но немската сила са ми препитание и няма как да не ги харесвам. Автосервизите са в подем заради немските "надеждни" коли
  • 33 Аааами

    23 2 Отговор

    До коментар #3 от "Аааааа":

    дас ист айне шайзе.
  • 34 Фиат

    22 3 Отговор

    До коментар #23 от "Икономист":

    и те, както Мерседес, правеха надеждни коли "ония" години. Но вече, не.
  • 35 ганев

    38 8 Отговор
    ЗРАВИ И НАДЕЖДНИ КОЛИ СЕ ПРАВЕХА ДО 85 94 СЛЕД ТОВА САМО ПЛАСМАСА БЪРЗИНА И СМОТАНИ СМД Н Е Н А Д Е Ж Н И ЧИПОВЕ И НАИ ВЕЧЕ ТЪПАНАРСКА ДИГИТАЛИЗАЦИЯ Т О Е С Т С О Ф Т У Е Р КОЛА 40 гд С АНАЛОГОВА ЕЛЕКТРОНИКА СЛАГАШ АКУМОЛАТОР И В Е Д Н А Г А ПАЛИ но ние станахме много ПРЕФАРЦУНЕНИ И ЗАТОВА ЩЕ ПЛАЩАМЕ ЗАЩОТО СМЕ ТЕЛЕТА

    Коментиран от #41, #56

  • 36 dancho

    12 1 Отговор

    До коментар #24 от "Гошо Калето":

    Имаше немско масло директен внос Фреско май се казаваше но изчезна, беше и по скъпо.
    Масло Мечи чал на родпея вече има само в интернет - не е лошо.
  • 37 гост

    17 5 Отговор

    До коментар #8 от "Соцагент007":

    Вярно е за 80, то имаше само руски коли и няколко немски.При сравнение няма как да спечели руска . По това време от де да знаят за хонда? И изобщо как би попаднала тук?
  • 38 адолф

    38 1 Отговор
    то останаха ли немци в германия?да не се окаже,че изброените коли са турски
  • 39 1232

    20 7 Отговор
    Хайде за другите марки приемам но, да развалиш Опел като качество, за това яко са се потрудили. Той е корава, елементарна и надеждна кола, евтина във всяко отношение но върши работа.
  • 40 Кочо

    7 6 Отговор

    До коментар #31 от "Точка":

    ЕС: Споко! Ще ги забраним скоро!
  • 41 Дфен

    4 3 Отговор

    До коментар #35 от "ганев":

    Най вероятно първото име ти е БАЙ
  • 42 наму

    16 4 Отговор

    До коментар #1 от "Грайфер":

    Какво им е на френските ?
  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 От селото

    14 3 Отговор

    До коментар #21 от "Университет":

    Мерцедес А клас се прави в Ращат...
    Няколко пъти съм ходил в завода. Карах автовоз, затова... 😉😉😉
  • 45 руслан д

    14 0 Отговор

    До коментар #7 от "Да бе":

    е нали ги правят турци и роми в Дойч.
  • 46 гост

    21 1 Отговор
    GM слагат все по-евтини части в Астра, няма какво да стане друго. Точно към 2015г. ги осъдиха за дефектните контактни ключове, които в движение се изключват и са причинили над 20 смъртни случая, защото въпреки информацията на Делфи, ГМ ги поръчват и ги вграждат заради спестяване от по-малко от 1 долар. Немците пък се закопаха с дсг-кутиите, след това и с дизелгейт, също заради корпоративни печалби. Туран е толкова скъп, а вътре е като дачия, блумоушън харчи колкото 30г. голф, нищо икономично и на всичкото отгоре си постоянно на студено.

    Коментиран от #47

  • 47 Гост

    17 2 Отговор

    До коментар #46 от "гост":

    Супърб отвътре е същия пластмасов леген като Фабия, само по-голям. Сложете едни хубави материали, да се види, че си в по-висок клас кола. Гаранция и Фолксвагените са така. Ама феновете на немското са като коне с капаци - само въртят същата плоча. Едно време други повтаряха "Мерцедес и всички останали" като папагали. Хора без собствено мнение. Някои после им влияе сериозно на портфейла това, като си купят мечтаната каруца и ги удари реалността
  • 48 шофер

    6 14 Отговор
    Ооо дааа гроздето е кисело. Германска кола е яка кола. Не като станиолените стъкларии от изтока. Кеф ти АМГ, ГеТе, М Пакет, ЕрЕс куаттро или ГеТеИ и Сие. Технологии 10 пред останалите лагерници. Зер гут!
  • 49 хахахах

    7 2 Отговор
    пак заглавието няма нищо общо със статията, тези автомобили изброени са супер НЕкачествени, а класа и качество хаххахахахахахахахахахахахахахахах
  • 50 д'Артанянц

    8 2 Отговор
    Голяма част от частите се произвеждат в Турция. Само факт.
  • 51 Иван

    11 4 Отговор
    Само дето тия астрички нямат чупене незнам защо са в тази класация. или щото при нас идват вече като им е взета душата...
  • 52 Владислав

    7 8 Отговор
    Ей ама мед ви капе от сърцето като четете такива статии а?Сакъм само чакате да оплювате немските автомобили.Ама грам и познания нямате ама зорлем да плюете и да давате акъл.Един не се намери да каже "е да де ама все пак са споменати модели в най-ниските и бюджетни класове на марките.Ами от А-класа и "Астра" какво да очаквате?В тяхния клас са толкова добри колкото и другите производители,а при някой от тях ,че и по-добри.Добре ,че сте вие да дадете акъл колко буклучави били,нищо ,че челната световна тройка се държи от тях.Най-вероятно всички тия успели и заможни хора в целия свят са пълни идиоти,че си купуват s-класа и А8.Честито,туко що обидихте и всички КОМПЕТЕНТНИ хора които част от тях и независими правят ревюта на автомобили ,имат познания,опит,да не говорим за тези хора които правят тестовете и дават най-висока оценка за качество,технологии и т.н.Къфе са тръгнали "Порше" да се сравняват с "Инфинити" или "Лексус".Само задръстен би си го купил нали???? То бива да сте неграмотни ама чак пък толкова.За недоразбралите , в световен план немските автомобили от среден клас са се доказали като надеждни такива и съчетават в тях и качество и стил и лукс и нововъведения.А за високия клас ако тръгна аз да ви обяснявам къде са по-добре и не ми отговаряйте.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Ice

    6 5 Отговор
    Спомняте ли си приказката за лисицата и киселото грозде???!!!
  • 55 Пламен Стойнев

    2 1 Отговор
    Модела Фолксваген Туран е първа серия. Произвеждат го до 2007 година. Проверявайте си информацията.
  • 56 ваз

    4 1 Отговор

    До коментар #35 от "ганев":

    Купи си едно жигули от 76г и си го карай и Кадет става.
  • 57 Swet

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "дзверо":

    А за акумулатор и алтернатор (динамо) чувал ли си?
  • 58 Драган....

    4 2 Отговор
    Астра се сглобява в Англия - Елсмиър Порт и качествпто им е под всякаква критика, твърдя го като работещ качествен контрол там!
  • 59 Цветан

    1 1 Отговор
    Ми те тия ги правят в Испания и Турция.
    Затова е така.
  • 60 Paxnas

    1 0 Отговор
    За мен тези коли са сервизни,и ако си по близо до сервиза още по добре.
  • 61 Един

    2 0 Отговор
    Има само една марка автомобили които фалираха пред избора да правят евтино за сметка на качество...това е SAAB