Ниските продажби и слабата конкурентоспособност ще принудят Volvo и Mitsubishi Motors да се откажат от присъствие на пазара в САЩ, прогнозира 24/7 Wall St. Според изданието шведската и японската марка ще се изтеглят още догодина.
Volvo среща сериозни трудности в Щатите, където трябва да се състезава не само с продукцията на гиганти като General Motors и Toyota, а и с немските луксозни производители BMW, Mercedes-Benz и Audi. Освен това шведите разполагат с доста оскъдна по американските стандарти гама, в която няма богат избор от седани, кросоувъри и всъдеходи.
През април пазарният на Volvo в САЩ е спаднал до 0.3%. През първите четири месеца на годината шведите са реализирали 19 571 автомобила, което е с 8% по-малко от аналогичния период през 2012-а.
Според 24/7 Wall St Mitsubishi Motors са заплашени от съдбата на друга японска компания - Suzuki, която бе принудена да се изтегли от американския пазар заради слаби продажби. През 2012-а "Трите диаманта" са пласирали по-малко от 60 000 коли, с 20 000 по-малко от предходната година.
Мрачните перспективи пред Mitsubishi се подсилват и от негативния имидж на марката сред американските водачи. Японският производител заема 30 място от 33 компании, включени в рейтинга за надеждност на J.D. Power & Associates.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 galaxy
08:55 29.05.2013