Last news in Fakti

31 Януари, 2014 09:14 19 967 43

Opel пуска най-мощната Astra

  • opel-
  • astra-
  • opc-
  • extreme

 

Компанията Opel анонсира предстоящото производство на свръх мощна Astra, която най-вероятно има за цел да се противопостави на предстоящия Golf R Evo. Последният ще дебютира през пролетта в Пекин и ще е с мощ 370 к.с., а от Opel са избрали да направят премиерата на версията си Extreme по време на започващото през март автомобилно изложение в Женева.
Модификацията Extreme ще е още по-мощна от Astra OPC и на практика ще се превърне в най-мощната Astra, която има право да се движи по пътищата за общо ползване. Extreme ще се прави на базата на състезателната версия Opel Astra Cup 2013, но за съжаление от компанията все още не са посочили най-важните технически данни на новия си градски болид.
Знае се, че най-мощната Astra ще разполага със специални седалки, които ще са оборудвани с шестточкови предпазни колани, като ще се различава от стандартните версии с нов аеродинамичен обвес. Предвижда се широко използване на карбонови елементи с цел намалявана на общото тегло на автомобила.
Част от останалите изменения ще включват раздути калници, две ауспухни "двуцевки", разширени и олекотени брони и огромен заден спойлер, тип антикрило. Специални ще са джантите и гумите, с които ще са "обути" те. Предположенията са, че мощността на версията Extreme ще надхвърля 350 конски сили.
Ще припомним, че стандартната Astra OPC разполага с двулитров турбо мотор с мощ 280 коня. Максималният и въртящ момент е 400 Нм, които се достигат в диапазона 2 500 - 4 500 об/мин. Ускорението на този автомобил от 0 до 100 км/ч става за 5.9 секунди. Максималната скорост на Astra OPC е електронно ограничена на 250 км/ч.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 2 Мартин Алърков

    1 2 Отговор
    + пътищата за общо ползване хаха :D инъче астричката ще е истински конкурент на гоуфо, ако има 4х4 , щото само с предно трудно ще го бори :)

    Коментиран от #3, #4

  • 3 ани иванова

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мартин Алърков":

    te i vw i opel sa s predno umnik drugoto koeto e te sa na edno nivo

    Коментиран от #7

  • 4 ани иванова

    2 1 Отговор

    До коментар #2 от "Мартин Алърков":

    4x4 triabva na bmw i mercedes
  • 5 Христо Янев

    2 1 Отговор
    samo zaradi taq astra shte zaobicham markata opel

    Коментиран от #12

  • 6 Иван Господинов

    3 3 Отговор
    Опел и спорт ... магаре и космос
  • 7 Kvo da kaja ...

    2 2 Отговор

    До коментар #3 от "ани иванова":

    Умницо има и Голф на 4х4 (Haldeks) или казано 4motion ... Недей да говориш като не разбираш.
  • 8 Ivo Ivanov

    4 1 Отговор
    Пред бога всички са равни,ПРЕД ОПЕЛ ВСИЧКИ СА БАВНИ!

    Коментиран от #10

  • 9 Iaroslav Stanchev

    2 2 Отговор
    Егати,това по тръбите на ауспуха ръжда ли е или аз не виждам добре?
    Още не е слязъл от чертожната дъска и вече го е почнала.
    Ми Опел,ко да го прайш.
  • 10 Iaroslav Stanchev

    3 2 Отговор

    До коментар #8 от "Ivo Ivanov":

    Защо Опел е бърза кола?
    За да може да бяга от ръждата.
    Обаче не може.Нито един Опел не се е измъкнал от ръждата до сега.

    Коментиран от #13, #14

  • 11 kilara

    2 1 Отговор
    Много красива кола с високи технологий в нея, на черното бяло не мога да кажа. Ще е истински кеф да се вози човек в нея, а това за ръждата вече е отдааавна изтъркано и няма нищо общо с действителноста станчев.
  • 12 ани иванова

    1 2 Отговор

    До коментар #5 от "Христо Янев":

    opela e edna ot hubavite marki posle vw,audi
  • 13 ани иванова

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":

    ti iavno vse ot retro kolite gledsh kogato astrata,kadeta i prochie im izgnivaha pragovete i vejdite veche ne e taka

    Коментиран от #15, #16, #17

  • 14 Кобрата

    2 3 Отговор

    До коментар #10 от "Iaroslav Stanchev":

    прав си бързо ръждясват и твърдо возят...возил съм се в Опел и са пълни боклуци нямат нищо общо с Mercedes,BMW,VW и Audi
  • 15 Кобрата

    2 3 Отговор

    До коментар #13 от "ани иванова":

    ти пък какво разбираш от коли та да казваш, че Opel е по добро от VW и Audi...Остава само да кажеш, че е по-добро от Mercedes и BMW и наистина ще докажеш, че не знаеш нищо.
    Opel толкова твърдо возят и друсат като каруци, че не мога да ти опиша просто, пък да не говорим, че ръждясват много и се скапват за 4 или 5 години и стават за отпадъци. пълни боклуци са OPEL-ите

    Коментиран от #23

  • 16 Кобрата

    1 3 Отговор

    До коментар #13 от "ани иванова":

    VW GOLF 7 EVO е жестока машина...Opela могат да се конкурират само с Lada 7-ца, но не и с GOLF
  • 17 Iaroslav Stanchev

    0 3 Отговор

    До коментар #13 от "ани иванова":

    Така е,на по-старите Опели им изгниваха веждите и праговете,обаче това не им пречи да издържат по 20 години,като 10 от тях в България.Здрави с евтина и непретенциозна поддръжка,още продължават да се движат по родните "магистрали".А новите таратайки на всички марки,не само на Опел изкарват по 5 години и толкова.А иначе на новите опели само това им е предимството,че не гният,но иначе са същите боклуци,като новите фаувета,аудита,бмвета,японски и френски дараци.Та мнението ми е негативно не само за новия Опел,колежке,а и за всички останали нови модели масовка на повечето марки,дори и за Ауди,на които съм фен от години и карам само такива.

    Коментиран от #18, #19, #20, #21

  • 18 Easy ryder

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":

    Хонда още си пази качеството за разлика от Тойота и Нисан в много от моделите.за съжаление напреварат по евтиния беше започната от Ауди и фолксваген и всички трябваше да намалят качеството за да могат да продават.
  • 19 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":

    Honda е най-надеждният автомобил в САЩ за последните 25 години
    Три от всеки четири машини, пуснати прези този период, все още се движат
    Автомобилите на Honda бяха признати за най-надеждните в САЩ. Три от всеки четири автомобила на японската марка (75%), пуснати в течение на последните 25 години, все още се движат по пътищата на Америка, съобщава Usatoday.
  • 20 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":

    Топ 10 на най-ненадеждните двигатели

    Марка Проблем на брой двигатели (%)

    1. MG Rover 1 на 13 (7.88 %)
    2. Audi 1 на 27 (3.71 %)
    3. Mini 1 на 40 (2.51 %)
    4. Saab 1 на 40 (2.49%)
    5. Opel 1 на 41 (2.46%)
    6. Peugeot 1 на 44 (2.26%)
    7. BMW 1 на 45 (2.20%)
    8. Renault 1 на 46 (2.13%)
    9. VW 1 на 52 (1.91%)
    10. Mitsubishi 1 на 59 (1.70%)

    Коментиран от #24

  • 21 Easy ryder

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Iaroslav Stanchev":

    Американците избраха Honda за №1
    Изненадата е победата на Toyota при пикапите
    Американската компания Kelley Blue Book, специализирана в анализ на местния автомобилен пазар, публикува резултатите от своето ежегодно изследване на отношението на клиентите към автомобилните марки.
    Американците избраха Honda за №1
    Допитването показа, че марката на която най-много държат и харесват американците, е Honda. Компанията бе избрана за „най-добър бранд”, а също така получи и наградите за оптимално съотношение между качество и цена, както и за доверие от страната на клиентите. Последният приз Honda взима за втора поредна година.

    Цялостната награда за дизайн отиде при Ford. Призът за най-добра марка в премиум-сегмента е за BMW. В този клас с най-голямо доверие у клиентите обаче се ползва Lexus, докато за спортни качества на бранда и за дизайн за №1 в класа бе избран Porsche. Има и награда за най-висок имидж на марката, която заслужи Mercedes-Benz.

    Не липсват изненади в някои от категориите. Chrysler бе определен за най-съвършената марка извън премиум-сегмента, докато Toyota взе приза за най-добър бранд в категорията на пикапите. Според Wall Street Journal последното няма особено значение, тъй като американците харесват пикапите от Япония, но когато се стигне до покупка на такава машина залагат на Ford. Това се вижда от резултата, според който в САЩ продажбите на F-150 превишават тези на Tundra шест пъти. Всъщност F-150 е най-продаваното возило в САЩ от доста години нас

    Коментиран от #32

  • 22 Монго

    1 0 Отговор
    http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=87629, това вече е минало. Харесвам новите Астра и Инсигния. Нека оставим времето да...ръждясва, ъъъ т.е. да говори.
  • 23 ани иванова

    0 1 Отговор

    До коментар #15 от "Кобрата":

    ako kaja che bmw i mercedes sa bokluci li mi da bokluci sa i ti go kazvam zashtoto razbiram ot koli zimata gi zazimiavat bmw tata

    Коментиран от #41, #42, #43

  • 24 ани иванова

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Easy ryder":

    izliza che opela e s po nadejden dvigatel ot bmw i normalno bmw sa sas barzo oborotni dvigateli i ima mnogo triene

    Коментиран от #25, #40

  • 25 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "ани иванова":

    Топ 10 на най-надеждните двигатели

    Марка Проблем на брой двигатели (%)

    1. Honda 1 на 344 (0.29 %)
    2. Toyota 1 на 171 (0.58 %)
    3. Mercedes 1 на 119 (0.84%)
    4. Volvo 1 на 111 (0.90%)
    5. Jaguar 1 на 103 (0.98%)
    6. Lexus 1 на 101(0.99%)
    7. Fiat 1 на 85 (1.17%)
    8. Ford 1 на 80 (1.25%)
    9. Nissan 1 на 76 (1.32%)
    10. Land Rover 1 на 72 (1.38%)

    Ето ги най надеждните.В интерес на истината Хонда прави по високооборотни двигатели от БМВ но са много по надеждни.
    Обяснениетои за дефектите на БМВ е ниско качество на сглобяване и грешки в конструкцията.Това води до там че са горе долу на нивото на Опел като се има в предвид че правят двигатели за Мини които са още по зле.
    БМВ е един мит създаден за да привлича наивници които искат да изпъкват с колите си.Там се набляга на някакъв псевдо имидж и показност.
    Качеството не е важно важно е да се вземат парите.
    както виждаш МЕРЦЕДЕС ПОВЕЧЕ ДЪРЖИ НА РЕНОМЕТО СИ.

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Монго

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "Easy ryder":

    За номер три в класацията-http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/19729-noviiat-mercedes-c-class-shte-byde-s-dvigatel-ot-megane/

    Коментиран от #29

  • 27 Монго

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Easy ryder":

    Да не ти обяснява за "кооперациите". Ако не знаеш-БМВ+ПСА-бензинови двигатели, 1.4 и 1.6 в Пежо 308 са на БМВ. Джиповете "Митцубиши", съъъщо. Последните дизели на някои модели "Мерцедес" са на ..."Пежо" /къде е "Монката" за коментар/. В "минало давно"-"Форд" Скорпио-дизел на..."Пежо", "Волво"-кой ще ми подскаже, кио двигатели са на Пежо. И т.н. ...
  • 28 Easy ryder

    1 0 Отговор
    И като го знам това променя ли класацията според теб.И Пежо и Рено и БМВ са горед долу на едно ниво по качество на двигателите.Волво отдавна не е с двигатели Рено.Мицубиши отдавна умряха а явно останалата част от двигателите на Мерцедес са достатъчно качествени за да го държат нагоре в класацията.

    Коментиран от #31

  • 29 ани иванова

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "Монго":

    novia C class vsichki znaem che sa s na reno dvigatel koeto e noj s dve ostrieta no reno imat dobri dvigateli i sa na formula 1 vse parvi ili sred parvite

    Коментиран от #30

  • 30 Монго

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "ани иванова":

    Ето, една жена /без да искам да я обидя/ ви е казала, направете статистика във Ф-1 колко двигателя са на "Рендето", и колко първи места са спечелели. И аз не съм привърженик на "Рено", но фактите са си факти. А аз имам една немска и две френски коли и мога да си направя разликата...за мен си. Иначе-БВМ,Мерцедес и Ауди, без коментар, коли като...истински коли.
  • 31 Монго

    1 0 Отговор

    До коментар #28 от "Easy ryder":

    Добре тогава, радвай се на "Мерцедес"-http://fakti.bg/avto/53311-sledvashtiat-mercedes-benz-c-klasse-shte-se-oborudva-i-s-dvigateli-ot-renault,
  • 32 Iaroslav Stanchev

    0 3 Отговор

    До коментар #21 от "Easy ryder":

    Ми как няма да я изберат за номер 1,като една Хонда акорд с В6 мотор струва 22000 долара,около 33000 лв.А в Бултрако същия модел,но с 2.0 ви-тек е 40000 лв. на промоция.Същата работа е и с Тойота.Евтина кола,която американеца може да си позволи да си купи само за 6-8 месеца спестяване.Кара я 5 години и я джаска за скрап.После пак нова.
    За качество изобщо не искам да ми говориш,от първа ръка виждам пословичното качество на Хонда.И друг път съм писал,дядото има ЦРВ-2000г.Купи я за 7000 лв. и защото е много яка Хонда,вече му е на 10000 лв.На това отгоре на всеки 10-15000 реглаж на клапани-60-70 лв. и това на кола от новото хилядолетие,да беше Москвич-разбирам,а то великата Хонда.Просто за качество след 2000 г. не ми говори.Виждам не съм сляп,5 години караш и после хвърляш,щото и да искаш няма ресурс за повече и щеш не щеш,купуваш нова.Само че това важи за ЕС и САЩ,а не за нас.

    Коментиран от #33, #34

  • 33 Easy ryder

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "Iaroslav Stanchev":

    Това каква кола е случил дядо ти не знам.Аз съм карал поне 10 хонди след 2000 година и не съм имал никакъв проблем с двигател.Ако обърна внимание след 25 години най много хонди (75%)остават в движение.И не цената е обяснението защото в Америка и другите коли не са по скъпи да не мислиш че Фолксваген и Ауди не са по евтини там или Хюндай.
    Но определено за Ауди след 2000 година нещата са страшни като почнеш от окачване минеш през софтуеър и стигнеш до двигатели всичко е проблемно.
  • 34 Easy ryder

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "Iaroslav Stanchev":

    А между другото на някой двигатели потъват клапани ако е карана на газ без специална присадка или не са сменени леглата със специални за газ.

    Коментиран от #36

  • 35 Споок Армин

    1 3 Отговор
    Единствения модел който уважавам от Опел е Омегата.Едната ми кола е Омега 2.0 бензин , и мога да кажа че това е прекрасен автомобил за хора които харесват мека возия и комфорт.Имал съм Кадет който беше с много добър бензинов двигател 1.3 / 75к.с.Изкарал ми е много парички НО скърцаше отвсякъде - ужасно.
    Не е лоша марка но ме съмнява че дори и Астрата с какъвто и двигател да я направят ,пак ще има нещо недоизкусурено.
  • 36 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Easy ryder":

    Не знам,човек.Той се подлъга уж по здравината на Хонда,в която дори и аз,лудия фен на Ауди, го увещавах,а то излезе.....
    Все нещо не и е в ред на тази кола.Уж газовото слагано в Италия,а само проблеми.Уж здрава ходова част,а я смени цялата.Уж 4х4 е добро,а 3 пъти сменя диференциал.
    Не ми се мисли,като гледам,че сервизите пълни все с нови коли.А цените страшни.Може и да си прав за по-здравите Тойоти и Хонди,ама поне аз останах с друго впечатление.

    Коментиран от #37

  • 37 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Iaroslav Stanchev":

    бил луд фен на ауди ?!? Аз сега ако отида и си купя 30 год. мерцедес или бмв и аз ли ще съм луд фен ! Ех,чиче,чиче ! Други хора са фенове,тия дето са купили поне няколко модел и то нови,а не 2-ра ръка със сменена ходова част с турска и газова в багажника ! Това което ти караш няма нищо общо с тия аудита,коита са сега ! Ама нищо ти си носи шапката с емблемата ба ауди и се изживявай по форумите !

    Коментиран от #38

  • 38 Iaroslav Stanchev

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ":

    Прав си,за пореден път си прав.С мисъл-остра,като стар бръснач и мнение подкрепено с железни факти,като на съветски танк бронята си същински Симеон Тасев номер 2.Същия слепок,вярващ само и единствено в своето слънце,щото развииш ли,то свети най силно.
    p.s. А ти от къде знаеш какви и колко коли съм карал и имал?Радващо е да имаш собствено мнение,но е добре да знаеш кога и как да го изкажеш,нали.Няма значение,здраве да е.

    Коментиран от #39

  • 39 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    0 0 Отговор

    До коментар #38 от "Iaroslav Stanchev":

    Леле,ти срам нямаш ли ? Това,което си написал се едно си го писал сам за себе си ! Чак не ми се вярва ! Карай си там дръгела и не ме занимавай с това да ми обясняваш,колко са здрави и качествени аудита и въобще продукцията на ваг ! Разшири си малко кръгозора и пак ти казвам не се бутай с твойта реликва при сегашните аудита !
  • 40 Кобрата

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "ани иванова":

    Mercedes и BMW си вървят винаги...ако си печен шофьор и знаеш как да караш в дълбок сняг оборотите няма да те плашат...просто не натискай педала до ламарина, а го натискай плавно и няма да имаш проблеми всичко си има чалъм...
    Гарантирам ти, че ако пуснем на сняг един Mercedes G class и едно BMW X5 Xdrive...ще му е*ат майката на Opela-ти.
    А пък на писта Опела ще издъхне няма да има шанс срещу Mercedes SLS AMG или срещу BMW M3 или M4 и като обиждаш хубавите марки без дори да си се возила в такива машини мога само да ти кажа да ми лапаш КУ*А...карай си строшената 20-годишна астра и само си мечтай да се возиш в коли като Mercedes,BMW,VW,Audi и PORSCHE които не са ти по джоба
  • 41 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "ани иванова":

    ОПЕЛ=Очукана, прогнила, елементарна ламарина това е OPEL
  • 42 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "ани иванова":

    И още от завода има ръжда по ауспусите пък ако вземеш да я караш ще прогние и ще реве като мечка
  • 43 Кобрата

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "ани иванова":

    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11391442772154082&f1=details&slink=5lvr5b
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21381998405499507&f1=details&slink=5lvrg4
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21380797213420235&f1=details&slink=5lvrg4
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21383299722799645&f1=details&slink=5lvrg4
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21390903486444330&f1=details&slink=5lvs0w
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21391068569999189&f1=details&slink=5lvsj9
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11376640845996749&f1=details&slink=5lvsvd наслаждавай се на гледката
  • 44 Gost

    1 0 Отговор
    На Kobrata май никога не му се е случвало с BMW-to или там каквото си вярва, да го препарира някой ръждясал бавен и тропащ опел на светофара или на пистата, а? Те тия чалгаризирани, като него дори след като ги отупа някой стар кошер, пак не вярват на очите си. Не бой се простако, ти може да си тесногръд и да не знаеш, заради липса на интелект и капацитет, но другите са виждали с очите си как разни каруци с по 3, 4 литрови мотори припадат от един ръждясал кадет с 2ка мотор. Можеш да го провериш в youtube и vbox, ако не вярваш. И само да ти кажа, че с пари всеки може. И то точно затова си намирате майстора, щото това което може да се постигне с ъкъл, с пари, с мисъл, желание и труд - само с пари няма как да стане. Ходи си купи некое двутонно луксче за всичките ти пари, после да си го поддържаш лесно, щото са яки и возят меко, ама да не ревеш като ти застане некоя кошница на светофара, което явно не ти се е случвало. Такъв е живота.. трудно предвидим...