Last news in Fakti

3 Февруари, 2014 09:51 8 237 26

BMW представя 4er Gran Coupe

  • bmw-
  • 4er-
  • gran coupe
BMW представя своето първо купе с четири врати в премиум средния клас и по този начин продължава последователното разширяване на моделната си гама. След вариантите 4er Coupe и Cabriolet, версията Gran Coupe е третият нов модел четвърта серия. Тази модификация съчетава визуалните качества на купе с две врати и функционалността на четирите врати. С дължината си от 4 638 мм, широчината от 1 825 мм и междуосието от 2 810 мм BMW 4er Gran Coupe има същите размери като купето с две врати. Предната част и на двата модела се отличава с идентични, типични за BMW дизайнерски елементи като двойна бъбрековидна радиаторна решетка, двойни кръгли фарове и голям въздухозаборник на предната броня.
При BMW 4er Gran Coupe обаче покривът е по-висок с 12 мм, а линията на тавана е по-дълга със 112 мм и се спуска плавно към задната част. В комбинация с типичните за марката къси надвеси, дългия преден капак и изтеглената назад пътническа клетка са повишени както пространството над главите в интериора, така и комфортът на седене. С вместимостта си от 480 л. багажникът е по-голям с 35 л. спрямо модела с две врати. Отварящият се широко заден капак или т.нар. пета врата облекчава достъпа до задната част с равен и удобен под на багажника. Сгъваемата на части облегалка на задната седалка, по желание в съотношение 40:20:40, осигурява допълнителна гъвкавост. Максималната вместимост на багажника е 1 300 л., което е най-високата стойност в класа на премиум купетата с четири врати.
Вратите са без рамки на прозорците , а функционалната елегантност на 4+1-местния автомобил се подчертава от изключително прегледните кръгли уреди с визия Black Panel и свободно стоящият плосък монитор на iDrive. Максимален комфорт осигурява и задният капак с автоматично задвижване, по желание със Smart Opener за активиране с леко движение на крака под задната броня. Новото BMW 4er Gran Coupe предлага избор от пет двигателя. Върховата моторизация е редовият шестцилиндров бензинов двигател на 435i (разход на гориво градски/извънградски/среден: 11,4/ 6,2/ 8,1 л/100 км; CO2 емисии: 189 г/ км) с работен обем 3 литра и мощност 225 кВт/ 306 к.с. BMW 428i Gran Coupe (разход на гориво градски/извънградски/среден: 8,9/ 5,3/ 6,6 л/100 км; CO2 емисии: 154 г/ км) и BMW 420i Gran Coupe (разход на гориво градски/ извънградски/ среден: 8,7/ 5,1/ 6,4 л/100 км; CO2-емисии: 149 г/ км) се задвижват от два леки и мощни четирицилиндрови двигатели с работен обем два литра, които развиват 180 кВт/ 245 к.с. респективно135 кВт/184 к.с.
Двата четирицилиндрови дизелови мотора впечатляват, също като всички подобни двигатели на BMW, със спокойния си ход, еластичността и ненадминатата ефективност. BMW 420d Gran Coupe (разход на гориво градски/извънградски/среден: 5,8/ 4,1/ 4,7 л/ 100 км; CO2 емисии: 124 г/км) с мощност 135 кВт/ 184 к.с. има зависим от монтирания размер гуми среден разход на гориво между 4,7 до 4,9 л/ 100 км. (4,6 до 4,7 л. със спортна автоматична трансмисия) и ускорява от 0 до 100 км/ч за само 7,7 сек. (7,5 сек. със спортна автоматична трансмисия). При BMW 418d Gran Coupe (разход на гориво градски/ извънградски/ среден: 5,4/ 4,0/ 4,5 л/100 км; CO2 емисии: 119 г/км) двигателят развива 105 кВт/ 143 к.с. и изразходва 4,5 до 4,7 л/ 100 км. Всички бензинови и дизелови двигатели работят по най-новата технология BMW TwinPower Turbo и отговарят на нормата за вредни емисии EU6. Версиите 428i GC и 420d GC могат да бъдат оборудвани с интелигентното двойно задвижване BMW xDrive. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 BRABUS

    2 4 Отговор
    Поредната 'новост'-купе с 4 врати,светлинни години назад(както е било винаги)!!!

    Коментиран от #2

  • 2 Димитър Рупанов

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "BRABUS":

    Всъщност те си имат отдавна купе с 4 врати. Просто това е първото купе с 4 врати в средният клас. Там където другите марки нямат.

    Коментиран от #6

  • 3 Shmeker

    1 0 Отговор
    По-скоро аналог на Ауди А5 Спортбек. Няма лошо, колата ми харесва
  • 4 galaxy

    0 1 Отговор
  • 5 триста итридесети

    3 4 Отговор
    БМВ си е БМВ
    Бас ловя, че и на жапан паур им харесва, ама няма да си признаят.
    Голяма мъка е тяхното ей!

    Коментиран от #19, #22

  • 6 Ivo Stefanov

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Димитър Рупанов":

    пълно с разбирачи:
    " Просто това е първото купе с 4 врати в средният клас. Там където другите марки нямат".

    това купе е създадено като конкурент на Mercedes CLA
  • 7 M_SUX

    2 2 Отговор
    Доста по-добре от нормалната 3ка която като я загледаш в профил разбираш, че е 1 към 1 със стария модел - и стоповете са същите и профила и калника при който гумата е по-навътре и се губи стойката на самия автомобил, не знам как може на хората толкова да им харесва и да е толкова продавана, но имам крайно много забележки към стандартната 3та серия.

    p.s.
    Това вече си е друго нещо, доста по-добре, има агресия и стойка и е различна от Е92 :) Но бих изчакал малко да видя купето на Мерцедес. Ясно е на всички, че Ц класата ще е доста по-луксозна от баварката - все пак на бмв-то са сложили половината табло от Х5 който излезна преди 7 години така че не може да говорим за кой знае какъв лукс. Ц класата има и директна преднина с двата си различни модела Ц - лъкшари и спорт(2 напълно различни предници) + другите вече разновидности комби,купе. Все си мисля, че Ц класата като излезне много хора който са си купили 3ката ще си скубят косите, но ги оправдавам, защото не всеки може да следи какво ще излезне при конкуренцията малко по-късно.

    Коментиран от #8, #9, #10

  • 8 Даниел Атанасов

    1 1 Отговор

    До коментар #7 от "M_SUX":

    Едва ли някой който си е купил БМВ като това , ще съжалява,че не е купил Мерцедес и обратното.Да не говорим че новите Мерцедеси особено последната Ц класа интериорът и е трагедия,дори и Е класата е по-пластмасова от БМВ-то на снимките по-горе.(лично мнение и не задължавам никой с него)
  • 9 триста итридесети

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "M_SUX":

    Откъде ти е ясно?
    Какво разбираш под по-луксозна, и БМВ-то може да бъде още по-луксозно, зависи от екстрите, а салона на това е бонбон, не е претрупан. Винаги на БМВ салоните са ми харесвали повече в тоя клас.
  • 10 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "M_SUX":

    Тройката и четворката също имат различни видове пакети като Luxury, Sport и Modern, но освен това можеш да си я вземеш с Мпакет.В момента тази агресивна визия я няма в никой от новите Мерцедеси и изглежда в пъти по-яко от тях (като изключвам S класата по други причини).И при тройката като я накичиш с М-пакет и големи джанти става много агресивна и тя.Това е перфектната кръстоска между спортен автомобил и семеен.Незнам какво не ти харесва интериора, като допълнителното оборудване е като това на C класата:)

    Коментиран от #11

  • 11 Ivo Stefanov

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Никой":

    Тази визия е 5 пъти по яка и стилна от новите на Бе Им Вие

    Коментиран от #12, #16

  • 12 Emil Petev

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ivo Stefanov":

    Нали!


    Коментиран от #15

  • 13 Xterminatorable .

    0 0 Отговор
  • 14 Споок Армин

    1 0 Отговор
    Страхотна визия .Колата ми харесва.Единствената забелезка ми е по интериора.Тези двете врътки за климатика така и не ги промениха малко.Много грозно стърчат.
  • 15 Ivo Stefanov

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Emil Petev":

    i v production variant pulna skrub

    Коментиран от #17, #18

  • 16 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ivo Stefanov":

    Това, което показваш си е чист концепт.И виж снимката над твойта казва всичко:)
  • 17 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ivo Stefanov":

    М4 изглежда по почти същия начин като концепта, това което си показал е 4хх и споко то и с класа купето няма да го оставят същото
  • 18 Е Ся!

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Ivo Stefanov":

    Умник.. това което си показал е фотошоп на това:

    А мерца е концепт както и четворката!
  • 19 Циг Циг

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "триста итридесети":

    Батка,това че ти харесваш БМВ,не значи че ние феновете на ЯПОНСКИ ЗДРАВИ И БЪРЗИ АВТОМОБИЛИ трябва да харесваме тази марка.Недей се хваща на бас че ще изгубиш.На мен лично изобщо не ми харесва това БМВ.Как през годините не промениха нещо тези хора.Ангелски очи бъбреци като на хитлер мустаците перката на тавана и т.н.Едно и също с леки промени към по-зле.Виж формата на това БМВ лигаво извити.Опитали са се да направят луксозен,агресивен,спортен,масивен,автомобил.А се е получила доста лигава кола за хора с меки китки.Няма нищо мъжко в нея.Мерцедес са по-добри от БМВ запомни човече.

    Коментиран от #20, #21, #24

  • 20 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Циг Циг":

    А дизайна на новата C класа е много по-лигав.Съжелявам, но да казваш че не се е получила агресивна визия си е направо смешно.Знам, всичко опира до предпочитания и мнения, но все пак не мисля, че има човек на света, който като види тези широки бъбреци и ухиленми ангелски очи и да каже, че не е агресивно.Това твойто се нарича пристрастяване към определена марка.
  • 21 Xterminatorable .

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "Циг Циг":

    Кой японски здрав и бърз автомобил караш ти ??? Как и тия самолетни производители не промениха нещо на тия тъпи самолети от години наред - само турбини, фюзелажи и крила правят!
  • 22 I'm back

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "триста итридесети":

    На мен ми харесва.Сега доволен ли си?На този модел най-много му харесвам, че ще набута в кучи г.з боклуците на Алди от същия клас.
    Иначе съм сигурен, че ще е и много бързо Бенвето.особено ако е с газова уретба.Така ще може да изпреварва NISSAN GTR и другите суперспортисти до морето и до Луната

    Коментиран от #23

  • 23 триста итридесети

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "I'm back":

    Тебе те знам
    Трябва да можеш да разбираш, кое от коментара ми е шега и кое не е.
    Цялата работа за гтра и 335д е, че преднината му технически не е малка, но реално на магистралата заради високия разход /спрямо дизела, а на БМВ смея да твърдя че са най-добрите/ губи по точки, замисли се: 1 минута на 22 километра колко е, и колко е на бензиностанцията. Пазара си го показва, вземи за пример също и толкова по-евтина кола /да речем авенсис/, колкото 335д от гтра, И ПАК разликата в продажбите ще е в полза на 3-ката, в смисъл: повече продадени 3-ки спрямо тези на ГТР, отколкото продадени авенсиса спрямо 3-ката.
    Това естествено не съм си играл да го проверявам, но ще е така,
    и е показателно за качеството на БМВ.
    И накрая мислиш ли, че на магистралата в Германия /там няма ограничение/ на едни 250 км дистанция ГТРА няма да има нужда от зарядка при едни 240 км/ч, щото аз НЯМАМ

    Коментиран от #25

  • 24 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Циг Циг":

    Така де, иска ти се да я харесаш, ама не трябва, мъка, мъкааа,
    вече го спечелих баса.
  • 25 I'm back

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "триста итридесети":

    Да ама ако на ГТР-а му монтирам три газови бутилки в багажника и му напълня и резервоара ти как ще ме изпревариш от тук до морето и до Луната с 335Д?
    Обади се в централата на БМВ за да ги светнеш да направят М8 дизелово за да не могат разни Авентадори, 458 Italia и GTR- и да не могат да го изпреварват от тук до морето, до Германия, до Борунди и до Луната

    Коментиран от #26

  • 26 триста итридесети

    0 1 Отговор

    До коментар #25 от "I'm back":

    Излиза че стоков ГТР не може, не е вездесъщ, не е това което си мислиш. И от тук до марс ако ще да е, има ситуации при които губи,
    А за разхода, няма какво да се каже, смачкан, това за 100к км са около 30 000 лв повече за гориво и 80 000 за колата стават 110 000 лв повече,
    Кой луд ще ги даде за 2 сек по-малко до 100? За другите минуси няма какво да се повтарям, този е достатъчен, един кожен салон на БМВ е около 5 000 лв, и са едни от най-добрите, айде и за металик още 1500, станаха 102 500 лв, и дисплея 3-4 и още нещо примерно, 110 000 да стане.
    Тези спестени 100 000 лв колко други екстри означават, бедна ти е фантазията.