Last news in Fakti

25 Март, 2014 11:56 28 398 28

Запознайте се с Mercedes-Benz 1000 SEL

  • mercedes-benz-
  • s-klasse-
  • w126-
  • chameleon-
  • kugok-
  • robert jankel design-
  • styling-garage-
  • trasco-
  • vantagefield-
  • gemballa-
  • тунинг

Стандартната S-Klasse W126 се смята за един от най-добрите автомобили в историята, но винаги е имало хора, които искат още повече от живота. През 80-те години на миналия век купувачите, които намират 500 SEL или 560 SEL за прекалено обикновен, си поръчват 1000 SEL.



Тунинг компании като Chameleon, Kugok, Robert Jankel Design, Styling-Garage, Trasco, Vantagefield и Gemballa се надпреварват да задоволяват прищевките на най-богатите почитатели на Mercedes-Benz, добавяйки всевъзможни екстри към и без това луксозната немска лимузина.



Противно на логиката, по която в Щутгарт определят индекса на модела, 1000 SEL няма 10-литров двигател. Заможните купувачи просто не се задоволяват с някаква си "5-стотица" и искат поне двойно повече.



Вариации по темата измисля почти всяка тунинг фирма. Появяват се индекси като 1001 SEL (Gemballa), 1000 SGS (Styling-Garage), 5000 GFG (GFG), 5000 SEL (Gemballa) и дори 10000 SEL (ABC Exclusive).



Сред най-известните ателиета, които "удвояват" ексклузивността на W126, е Styling-Garage. От Mercedes-Benz обаче се оплакват от прекалено явното сходство с моделните индекси и от фирмата се принуждават да сменят 1000 SEL с 1000 SGS.



Ограничения в персонализирането на 1000 SEL W126 практически няма. Стига да има кой да плаща, количествата хром, злато и оборудване могат да достигнат кичозни мащаби. S-Klasse се сдобива с нови джанти, брони, фарове, бумерангови антени за телевизора на задния капак и т.н.



Една от най-гиздавите екстри е т.нар. нос от 600. Предницата се оформя в стила на Mercedes-Benz 600 (W100) от 60-те години. EI Kugok и SGS пък предлагат цялостно позлатяване на каросерията.



По разбираеми причини особено внимание се обръща на интериора, който понякога търпи пълна трансформация. Централната конзола по дължината на цялото купе е едва ли не задължителна. Обикновено се изработва от ценни породи дървесина и има контейнери за охлаждане на шампанско.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    7 2 Отговор
    Снимките мязат на картинки от дъвки Турбо
  • 2 Естребовски

    3 4 Отговор
    Те са от дъвки Турбо.

    Коментиран от #6

  • 3 триста итридесети

    2 9 Отговор
    И голям праз като има масичка да си слага чашката, а телевизорчето до таблото къртеше, и нямат ел седалки /егати дискомфорта, непростимо/ при всичките снимки миришеше на застаряло,
    за някои може да е супер, на мен не ми е по вкуса, предпочитам си моята, даже много я предпочитам.

    Коментиран от #5

  • 4 Rock Stenley

    3 1 Отговор
    e що не? хората трябва да си харчат парите
  • 5 Nikolay Kazakov

    7 1 Отговор

    До коментар #3 от "триста итридесети":

    Мой човек ти това обмисли ли го малко преди да го напишеш ??
    Ми да застаряло е, все пак хората са имали телевизори и масички в колите по това време, когато тук са се карали ладички и жигулки и най-голямата екстра е била зарчето на скоростния лост.
    Така че друг път малко мисли пак после пиши. :D

    Коментиран от #7, #9, #19

  • 6 ярослав станчев

    3 0 Отговор

    До коментар #2 от "Естребовски":

    Да да,много здраве да имаш,на дъвките Турбо нямаше снимки от интериора на колите.Знаеш ли колко имам.1-ва,2-ра и 3-та серия.И на нито една няма интериор.

    Коментиран от #8

  • 7 триста итридесети

    2 4 Отговор

    До коментар #5 от "Nikolay Kazakov":

    Така е, но все пак признай, че сега изглежда по-съвсем друг начин, за ел седалките ги иронизирах, и все пак - S класа - а без ел.седалки !,
    цялата хубост на мерцедеса е във возията и широчината /комфорта/ и издръжливостта, никакви други такива телевизорчета, масички и тем подобни глупости.

    Коментиран от #10, #11, #12

  • 8 Vasik Atanasova

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "ярослав станчев":

  • 9 Vasik Atanasova

    0 1 Отговор

    До коментар #5 от "Nikolay Kazakov":

  • 10 mitko angelov

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "триста итридесети":

    Братле това са коли от преди 20-25 години и имат 1000000 пъти повече екстри от твойта кола. По онова време да имаш телевизор в колата е било върха на сладоледа

    Коментиран от #25, #26

  • 11 Бай Иван

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "триста итридесети":

    Кой ти каза ,че няма екстри? Има хидравлично окачване.Твоята има ли?Ако е в добро състояние единственото нещо което можеш да чуеш в нея е тиктакането на часовника като се движи стига да не е електронен.А твоята бангия сигурно при 100км в час ги докарва 130 децибела.

    Коментиран от #14, #15

  • 12 Бай Иван

    5 3 Отговор

    До коментар #7 от "триста итридесети":

    Това са автомобили на над 30 мгодини и ако можех да го намеря от някъде запазен на разумна цена с удоволствие бих си го купил и да изкарам с него остатъка от живота си!Това е добра кола!

    Коментиран от #13

  • 13 Веско Павлов

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Бай Иван":

    Ако намериш звънни и аз бих си взел една.
    Това е най-великият Мерцедес на всички времена, а на разбирачите ще им кажа, карайте си Голфовете и не се обяснявайте.
  • 14 Vasik Atanasova

    2 1 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Иван":

    ВАНКО РАЗСМЯ МЕ НА МАКС С БАНГИЯТА ХА ХАХА
  • 15 Vasik Atanasova

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Бай Иван":

    МЕРДЖАНА Е СТРАХОТЕН БИЗНЕС КЛАС
    ТРЯБВА ДА СЕ ЧЕТЕ КОМЕНТАРА А НЕ ДА СЕ ГЛЕДАТ САМО СНИМКИ
  • 16 Васил Василев

    4 1 Отговор
    Има доста безсмислени и изгъзени неща по тея модели, но има и готини, аз бих карал такъв мерджан и без доработките, особено ако е примерно 560 SEC - купенце. Ама много скъпи и има защо да държат цена още, а сигурно ще се и качва като на чочонето примерно.
  • 17 Нема Бира

    1 1 Отговор
    По думите на Джереми Кларксън ''Хората които са седели на задните седалки на този автомобил, са имали на разположение въздушен удар по всяко време на денонощието''..
  • 18 ярослав станчев

    5 0 Отговор
    Легенди са тези коли.Всичко друго са празни приказки.
  • 19 триста итридесети

    2 5 Отговор

    До коментар #5 от "Nikolay Kazakov":

    Да разбирам значи, че щом тука са се карали жигули и ладички, затова мерцедеса е супер, или по-принцип е супер, уточни се.

    Всички знаем какво означава S класа, но тези салони не ми харесват въобще, твърде пенсионерски, неособено функционални, и тия масички отзад ... като че ли влизам в автобус, а и разхода им е като на камион, а вървежа като на лада с карбуратор вьорнер /или нещо подобно/ - не става за всеки ден, но пък не ти трябват пари за хотел при нужда

    Коментиран от #20, #21, #22

  • 20 Георги Симеонов

    4 0 Отговор

    До коментар #19 от "триста итридесети":

    Говориме за автомобил от 80-тте години, остана и да не изглежда застарял в сравнение с новите С класи. И ти кога си се качвал на пура и най вече такава доработена каквито са от статията че да знаеш колко са функционални, как вървят и т.н.
  • 21 Бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "триста итридесети":

    А какво ти харесва бе Голфаджийо?
  • 22 Бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #19 от "триста итридесети":

    Ти си някаква на всичко комунистическо и за него милееш!Карай си чупената Лада и мълчи!

    Коментиран от #24

  • 23 Zari

    0 1 Отговор
    Тоа белия с 4-те фара за мъгла-нема по голяма грозотия.Къф тунинг е тва?Оригинала е 10 пъти по-добър.
  • 24 Anonymous.

    0 1 Отговор

    До коментар #22 от "Бай Иван":

    греда
  • 25 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "mitko angelov":

    като парктроник, ускорение 6.5/100, среден разход 9.3 по книжка, саморегулиращи фарове, темпомат, мултиф. волан, самозатъмняващи огледала, ел.седалки, климатроник, и още доста екстрички

    Коментиран от #27

  • 26 триста итридесети

    0 2 Отговор

    До коментар #10 от "mitko angelov":

    а между другото - телевизора в колата ми е по-голям от тоя и е подвижен

    Коментиран от #28

  • 27 Георги Симеонов

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "триста итридесети":

    Тоя ще се окаже като оня, забрайх му как беше ника, дето казва че БМВ 7, S klasse и Maybach-a не стрували дето се е возил в W222 като такси и било каруца и признаваше само Rolls-Royce^а. Дори казваше че и от Кауфланд не пазарувал щото било твърде просташки. Че и тоя ще се окаже същия филмар :D
  • 28 Георги Симеонов

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "триста итридесети":

    И телевизора ти в твоята кола може да е по - голям само ако е нещо такова