Базовите модификации на A1 и A3 ще се оборудват с трицилиндрови двигатели, съобщава в интервю за Auto Express изпълнителният директор на Audi Руперт Щадлер. Засега монтирането на подобни агрегати на други модели на марката не се обсъжда.
Компанията майка Volkswagen има в гамата си мотори с три цилиндъра. Модернизираното Polo се екипира с 1.0-литров двигател с мощност 90 к.с., а трицилиндровият 1.4 TDI на немците развива между 75 и 105 коня.
В момента базовата версия на Audi A1 се оборудва с четирицилиндров 1.2-литров агрегат с 86 к.с. Същият мотор, но с мощност 105 коня, се монтира и на най-евтината A-тройка.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Румен Янев
10:43 24.04.2014
2 Дошo
10:43 24.04.2014
3 ярослав станчев
13:31 24.04.2014
4 Светлин Карагеоргиев
Поздрави!
Коментиран от #5, #6, #10
14:33 24.04.2014
5 Светлин Карагеоргиев
До коментар #4 от "Светлин Карагеоргиев":
Какво от това, все ще се намери някой, който да се опитва да ме разубеди, наругае и куп други бращолевици, под шипковия храст, без дори да се е возил в Ауди. Само гледат от страни, харесват лъскавите брони и кристалните стопове, друго не ги интересува! Но все пак всеки си има различни разбирания.14:42 24.04.2014
6 Име:
До коментар #4 от "Светлин Карагеоргиев":
С цел олекотяване казваш..... хммм че колко пък леки да са а4 и а6?Иначе и да и не. Дайхатсу шарад gtti има 993 куб.см 105к.с обаче на под 800кг. (иначе моторчето му до 150кс си държи добре със заводските карантии) виждал съм такива надути до 200к.с. и това на мотор още от 90те.
Така че това 3цилиндрово 1.0 90кс ауди ще си се движи без проблеми ако е направено качествено. Проблема е че няма да движи 800кг а примерно 1100 - голяма работа все пак сме 2014. Fiat twin air 0.8l turbo че даже и двуцилндрово си е много прилично двигателче, форд екобууст също... натам отиват нещата.
14:49 24.04.2014
7 Споок Армин
15:36 24.04.2014
8 Споок Армин
15:37 24.04.2014
9 Борчо
Коментиран от #19
15:59 24.04.2014
10 Дошo
До коментар #4 от "Светлин Карагеоргиев":
Ехееее 200 000км, ти много ги надценяваш.То 2.0ТДИ на 70000 е за боклука ти от 1.0 чакаш 200 000 да изкара.Говорим за Алуди, да се уточним.Ако е някоя японка ще ги изкара без проблем, даже ще ги надвиши доста.Относно окачването - много други марки имат алуминиево многоточково окачване, ама да си разбрал за чак толкова проблемно окачване като при тия некадърници?
Коментиран от #11, #14, #15, #16
15:59 24.04.2014
11 Daniel Bogomilov
До коментар #10 от "Дошo":
Затова баща ми кара Пасат с 2.0тди и няма проблеми вече 200+ хиляди километра.Коментиран от #18
16:18 24.04.2014
12 Владислав Димитров
17:30 24.04.2014
13 Владислав Димитров
17:35 24.04.2014
14 Xterminatorable .
До коментар #10 от "Дошo":
Ся като нахакат някъв такъв двигател на японска кочина ше идеш да обясняваш, че днешно време така се прави и че това е еталон и ше им ближеш ...17:48 24.04.2014
15 Светлин Карагеоргиев
До коментар #10 от "Дошo":
Казах 200 000, защото ще ме нападнат веднага разбирачите. Иначе си прав. Макар че 200 000 километра се навъртат за 5-6 години точно, края на гаранцията, при стабилно каране. След това металекс. Няма ги едно времешните. както сега им викат "кошници", "пилчарници" и тем подобни. Та старите аудита издържаха по половин милион километра, ако трябва да сме честни. Да не говорим за Волво, Сааб, VW и др.Не злосторя, против Ауди а против всички модерни возила като цяло.
Затова си оставам почитател на коли преди 94-та година, те все още се движат!
Коментиран от #31
20:08 24.04.2014
16 Светлин Карагеоргиев
До коментар #10 от "Дошo":
Красиви са, спор няма! Но при положение че един диод струва 0.10 ст. Не е нормално целия автомобил да е в такива и да струва 50-60хил. лева. А електрониката, боже електрониката Че то един датчик струва до 1000 лева (дебитомер) Като се има в предвид, че е прост on/off ключ при някой модели просто катод + анод, което реално не струва повече от 2 лева. Всичко е за паро, тия хора не осъзнават, че скоро народа ще се усети и ще спре да им копува компютърните коли, от които изчезва тръпката, на това как двигателя ти трепери в краката.Коментиран от #17
20:20 24.04.2014
17 Дошo
До коментар #16 от "Светлин Карагеоргиев":
като каза дебитомер това е масов проблем при Алди докато при други марки е някаква рядкост.Изобщо при тия бараки има проблеми, които са обичайни докато собственици на други марки не подозират, че такова нещо може да се случи.При четирите нули трагедията е пълна.Коментиран от #20
08:08 25.04.2014
18 Дошo
До коментар #11 от "Daniel Bogomilov":
Баща ти е уцелил единствения недефектен Патас явно08:09 25.04.2014
19 Стоян Стоянов
До коментар #9 от "Борчо":
... а дали не е още преди 2000 г. ?!10:01 25.04.2014
20 ярослав станчев
До коментар #17 от "Дошo":
Така е.За съжаление дебиЛомера е проблем за Ауди още от 90-те години на 20 век.Обаче не Ауди отзоваха за 3 месеца почти 9 000 000 коли за дебиЛомер,а трошйота отзова,за всевъзможни "несъществуващи" дефекти,нали.
Предлагам ти да намалиш малко напрежението,защото виждаме,от 7-8 години,кой е безспорния шампион по отзоваване на дефектни коли,не е Ауди,знаеш предполагам.
Коментиран от #21
13:45 26.04.2014
21 zendera
До коментар #20 от "ярослав станчев":
Вероятно тези двигатели са иновационни,аз поне не ги схващам така но това си е мой проблем.Бензиновия наистина не ме впечатлява.Дайхатсу през 80-те имаше турбо вариант със 101кс ама не съм сигурен тази ли беше марката..А дизелите...незная..то Тойота правеше от 1.4д-90коня преди 10 години..абе незная...да не се сърдиш сега но тез двигатели не ме впечатлиха....Коментиран от #22, #23
22:51 26.04.2014
22 eba4a
До коментар #21 от "zendera":
mene poprincip dalboko me rasardi do grob no naistina tva sa palni pikni i bokluci teq motori tva go kazvam ot ogromniqt mi opit. pove4e nqma da ti progovorq.Коментиран от #24, #25
01:35 27.04.2014
23 zendera
До коментар #21 от "zendera":
Да си жив и здрав неграмотнико,всичко добро ти желая.Когато успееш да напишеш нещо успешно,пък и смислено,а пък и аргументирано,те тогава евентуално ще ти обърна внимание.За сега.....упражнявай се...но когато набереш хъс... пробвай се!Съвевт-коригирай си речника,ще звучиш по-солидно...01:43 27.04.2014
24 zendera
До коментар #22 от "eba4a":
А пък дали си еди какъв си евентуално жените го определят-не ти!Така чееее,кво повече да дрънкаме?Чак ми е смешно..Явно има доста хора които им липсва женския пол................ние с жена ми поне се посмяхме солидно комплекс.....01:49 27.04.2014
25 zendera
До коментар #22 от "eba4a":
Пък и повече няма да ми проговориш...ооо недей бе човек,няма с кого да си лафя....неграмотник...и това се толерира...да живее българия..Коментиран от #26
02:13 27.04.2014
26 eba4a
До коментар #25 от "zendera":
ti cql roman napisa posveten na men mersi ne pro4etoh vsi4ko i ne misleh da ti otgovarqm no tova s jenite dalboko me zasegna i o6te pove4e me obidi psevdonima mi ne e slu4aen aaa i za re4nika kogato stane6 ( EB.4A ) 6te go razbere6 ama na dali 6te stane6 taka 4e mlakni da ne obidi6 nqkogo12:15 27.04.2014
27 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ
16:28 27.04.2014
28 триста итридесети
Коментиран от #29, #30
11:09 29.04.2014
29 zendera
До коментар #28 от "триста итридесети":
Какво имаш предвид11:23 29.04.2014
30 zendera
До коментар #28 от "триста итридесети":
Какво имаш предвид11:23 29.04.2014
31 Bgbigbear Bear
До коментар #15 от "Светлин Карагеоргиев":
Колега напълно те подкрепям, аз притежавам Мерцедес Е 190 произведен в далечната 1988 г. бензин - газ с доказани 1 305 000 км пробег и още си го карам , не знам в коя категория (курник или таралясник) ще го сложат тук великите "експерти" ама когато един АуВудаджия се похвали с такъв пробег нека ме покани да му видя возилото ...... айде за всички коментатори останете си със здраве13:21 29.04.2014