Last news in Fakti

24 Април, 2014 10:37 5 466 31

И Audi минава на трицилиндрови мотори

  • audi-
  • a1-
  • a3-
  • tsi-
  • volkswagen-
  • vag

Базовите модификации на A1 и A3 ще се оборудват с трицилиндрови двигатели, съобщава в интервю за Auto Express изпълнителният директор на Audi Руперт Щадлер. Засега монтирането на подобни агрегати на други модели на марката не се обсъжда.

Компанията майка Volkswagen има в гамата си мотори с три цилиндъра. Модернизираното Polo се екипира с 1.0-литров двигател с мощност 90 к.с., а трицилиндровият 1.4 TDI на немците развива между 75 и 105 коня.

В момента базовата версия на Audi A1 се оборудва с четирицилиндров 1.2-литров агрегат с 86 к.с. Същият мотор, но с мощност 105 коня, се монтира и на най-евтината A-тройка.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Румен Янев

    5 0 Отговор
    Направо да слагат от вартбург - нали пак те са го измисли .......Е източните де ама нали пак са си германци
  • 2 Дошo

    1 6 Отговор
    Трицилиндорови сапунерки от пластмаса но за сметка на това на висока цена.Алуди пак измислиха нещо ново за да правят гуша от балъците
  • 3 ярослав станчев

    6 2 Отговор
    Акумулатора е по-голям,а моторчето за чистачките е по-мощно от двигателя.
  • 4 Светлин Карагеоргиев

    2 2 Отговор
    До сега от Ауди, не се славеха с надеждност, като се има в предвид алуминия, с цел олекотяване, а сега вече няма да се славят и с издържливост на моторите си, яко са се запътили по стълбицата на доло, ако продалжават в този ред на мисли. Тоя 1.0 двигател с 90 коня е така надут, че на 200 000 км. основен ремонт. Или иначе казано до изтичане на гаранцията, както винаги са правели. ДОстигам до извода, че се стремглаво се опитват да изкарат някой лев в повече и гледат с перспектива.
    Поздрави!

    Коментиран от #5, #6, #10

  • 5 Светлин Карагеоргиев

    2 2 Отговор

    До коментар #4 от "Светлин Карагеоргиев":

    Какво от това, все ще се намери някой, който да се опитва да ме разубеди, наругае и куп други бращолевици, под шипковия храст, без дори да се е возил в Ауди. Само гледат от страни, харесват лъскавите брони и кристалните стопове, друго не ги интересува! Но все пак всеки си има различни разбирания.
  • 6 Име:

    3 0 Отговор

    До коментар #4 от "Светлин Карагеоргиев":

    С цел олекотяване казваш..... хммм че колко пък леки да са а4 и а6?
    Иначе и да и не. Дайхатсу шарад gtti има 993 куб.см 105к.с обаче на под 800кг. (иначе моторчето му до 150кс си държи добре със заводските карантии) виждал съм такива надути до 200к.с. и това на мотор още от 90те.
    Така че това 3цилиндрово 1.0 90кс ауди ще си се движи без проблеми ако е направено качествено. Проблема е че няма да движи 800кг а примерно 1100 - голяма работа все пак сме 2014. Fiat twin air 0.8l turbo че даже и двуцилндрово си е много прилично двигателче, форд екобууст също... натам отиват нещата.
  • 7 Споок Армин

    1 0 Отговор
    Айде и тез почнаха с излагациите.
  • 8 Споок Армин

    1 0 Отговор
    Айде и тез почнаха с излагациите.
  • 9 Борчо

    2 2 Отговор
    Пичове, вие ся КО искате? Всичко след 2008 г. се прави с идеята да бъде консуматив - инженерно /мениджърски/ му се залага живот 150К километра и толкоз.

    Коментиран от #19

  • 10 Дошo

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "Светлин Карагеоргиев":

    Ехееее 200 000км, ти много ги надценяваш.То 2.0ТДИ на 70000 е за боклука ти от 1.0 чакаш 200 000 да изкара.Говорим за Алуди, да се уточним.Ако е някоя японка ще ги изкара без проблем, даже ще ги надвиши доста.
    Относно окачването - много други марки имат алуминиево многоточково окачване, ама да си разбрал за чак толкова проблемно окачване като при тия некадърници?

    Коментиран от #11, #14, #15, #16

  • 11 Daniel Bogomilov

    4 2 Отговор

    До коментар #10 от "Дошo":

    Затова баща ми кара Пасат с 2.0тди и няма проблеми вече 200+ хиляди километра.

    Коментиран от #18

  • 12 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    Кризата крачи по Европа...http://i.drom.ru/comments/207/206908.jpg
  • 13 Владислав Димитров

    1 0 Отговор
    http://i.drom.ru/comments/207/206908.jpg
  • 14 Xterminatorable .

    2 2 Отговор

    До коментар #10 от "Дошo":

    Ся като нахакат някъв такъв двигател на японска кочина ше идеш да обясняваш, че днешно време така се прави и че това е еталон и ше им ближеш ...
  • 15 Светлин Карагеоргиев

    7 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дошo":

    Казах 200 000, защото ще ме нападнат веднага разбирачите. Иначе си прав. Макар че 200 000 километра се навъртат за 5-6 години точно, края на гаранцията, при стабилно каране. След това металекс. Няма ги едно времешните. както сега им викат "кошници", "пилчарници" и тем подобни. Та старите аудита издържаха по половин милион километра, ако трябва да сме честни. Да не говорим за Волво, Сааб, VW и др.
    Не злосторя, против Ауди а против всички модерни возила като цяло.
    Затова си оставам почитател на коли преди 94-та година, те все още се движат!

    Коментиран от #31

  • 16 Светлин Карагеоргиев

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дошo":

    Красиви са, спор няма! Но при положение че един диод струва 0.10 ст. Не е нормално целия автомобил да е в такива и да струва 50-60хил. лева. А електрониката, боже електрониката Че то един датчик струва до 1000 лева (дебитомер) Като се има в предвид, че е прост on/off ключ при някой модели просто катод + анод, което реално не струва повече от 2 лева. Всичко е за паро, тия хора не осъзнават, че скоро народа ще се усети и ще спре да им копува компютърните коли, от които изчезва тръпката, на това как двигателя ти трепери в краката.

    Коментиран от #17

  • 17 Дошo

    0 1 Отговор

    До коментар #16 от "Светлин Карагеоргиев":

    като каза дебитомер това е масов проблем при Алди докато при други марки е някаква рядкост.Изобщо при тия бараки има проблеми, които са обичайни докато собственици на други марки не подозират, че такова нещо може да се случи.При четирите нули трагедията е пълна.

    Коментиран от #20

  • 18 Дошo

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "Daniel Bogomilov":

    Баща ти е уцелил единствения недефектен Патас явно
  • 19 Стоян Стоянов

    1 0 Отговор

    До коментар #9 от "Борчо":

    ... а дали не е още преди 2000 г. ?!
  • 20 ярослав станчев

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "Дошo":

    Така е.За съжаление дебиЛомера е проблем за Ауди още от 90-те години на 20 век.
    Обаче не Ауди отзоваха за 3 месеца почти 9 000 000 коли за дебиЛомер,а трошйота отзова,за всевъзможни "несъществуващи" дефекти,нали.
    Предлагам ти да намалиш малко напрежението,защото виждаме,от 7-8 години,кой е безспорния шампион по отзоваване на дефектни коли,не е Ауди,знаеш предполагам.

    Коментиран от #21

  • 21 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "ярослав станчев":

    Вероятно тези двигатели са иновационни,аз поне не ги схващам така но това си е мой проблем.Бензиновия наистина не ме впечатлява.Дайхатсу през 80-те имаше турбо вариант със 101кс ама не съм сигурен тази ли беше марката..А дизелите...незная..то Тойота правеше от 1.4д-90коня преди 10 години..абе незная...да не се сърдиш сега но тез двигатели не ме впечатлиха....

    Коментиран от #22, #23

  • 22 eba4a

    0 4 Отговор

    До коментар #21 от "zendera":

    mene poprincip dalboko me rasardi do grob no naistina tva sa palni pikni i bokluci teq motori tva go kazvam ot ogromniqt mi opit. pove4e nqma da ti progovorq.

    Коментиран от #24, #25

  • 23 zendera

    2 0 Отговор

    До коментар #21 от "zendera":

    Да си жив и здрав неграмотнико,всичко добро ти желая.Когато успееш да напишеш нещо успешно,пък и смислено,а пък и аргументирано,те тогава евентуално ще ти обърна внимание.За сега.....упражнявай се...но когато набереш хъс... пробвай се!Съвевт-коригирай си речника,ще звучиш по-солидно...
  • 24 zendera

    2 0 Отговор

    До коментар #22 от "eba4a":

    А пък дали си еди какъв си евентуално жените го определят-не ти!Така чееее,кво повече да дрънкаме?Чак ми е смешно..Явно има доста хора които им липсва женския пол................ние с жена ми поне се посмяхме солидно комплекс.....
  • 25 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "eba4a":

    Пък и повече няма да ми проговориш...ооо недей бе човек,няма с кого да си лафя....неграмотник...и това се толерира...да живее българия..

    Коментиран от #26

  • 26 eba4a

    0 3 Отговор

    До коментар #25 от "zendera":

    ti cql roman napisa posveten na men mersi ne pro4etoh vsi4ko i ne misleh da ti otgovarqm no tova s jenite dalboko me zasegna i o6te pove4e me obidi psevdonima mi ne e slu4aen aaa i za re4nika kogato stane6 ( EB.4A ) 6te go razbere6 ama na dali 6te stane6 taka 4e mlakni da ne obidi6 nqkogo
  • 27 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    2 0 Отговор
    Браво на Ауди,сега ще имат един цилиндър па-малко за ремонтиране ,съответно и са си намалили дефектите с поне 25% !
  • 28 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Край! Отказвам се нацяло да си продавам колата

    Коментиран от #29, #30

  • 29 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "триста итридесети":

    Какво имаш предвид
  • 30 zendera

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "триста итридесети":

    Какво имаш предвид
  • 31 Bgbigbear Bear

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Светлин Карагеоргиев":

    Колега напълно те подкрепям, аз притежавам Мерцедес Е 190 произведен в далечната 1988 г. бензин - газ с доказани 1 305 000 км пробег и още си го карам , не знам в коя категория (курник или таралясник) ще го сложат тук великите "експерти" ама когато един АуВудаджия се похвали с такъв пробег нека ме покани да му видя возилото ...... айде за всички коментатори останете си със здраве