Last news in Fakti

25 Април, 2014 12:25 6 309 17

Audi RS3 ще получи мотора на Golf R400

  • audi-
  • volkswagen-
  • a3-
  • rs3-
  • golf-
  • r400-
  • mercedes-benz-
  • a45 amg

Турбинираният петак на суперспортното Audi RS3 ще отстъпи място на 2.0-литровия четирицилиндров двигател, демонстриран с концептуалните TT quattro sport и Volkswagen Golf R400, съобщава Auto Zeitung. Така новото поколение на горещия хечбек ще разполага с мощност поне 400 к.с.

Следващата RS-тройка ще бъде построена на модулната платформа MQB на Volkswagen. Автомобилът ще се екипира със седемстепенна роботизирана трансмисия S tronic и фирмената система за двойно задвижване quattro. Премиерата на модела се окачва в края на годината.

Неотдавна плъзнаха слухове, че RS3 ще запази 2.5-литровия си петцилиндров двигател, но мощността му ще бъде увеличена от 340 на 360 к.с., за да даде адекватен отпор на най-потентния хечбек в света Mercedes-Benz A45 AMG. Audi обаче ще се превърне в лидер в сегмента още преди появата на новото RS3. В момента немците подготвят модификацията S3 Plus с 375 коня срещу 360-те на A45 AMG.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошo

    2 2 Отговор
    Че ти някога получавало ли е други мотори освен тези от Гоуф?

    Коментиран от #2

  • 2 ярослав станчев

    2 7 Отговор

    До коментар #1 от "Дошo":

    Ти си пиши,не се притеснявай.Простено ти е.То за японски коли статии няма от месеци,освен за поредния милионен тираж отзовани трошйоти.
    Ауди А3 стана кола на годината,а джапанките нещо ги няма даже и в класацията.Една Мазда дето докрета до финалния спринт,ама и тя издъхна в последните метри.Как да ги има,горките,те са като спортния тотализатор,днес пускат няколко милиона,а на другия ден си ги прибират.
    Пиши и успокоявай напрежението,че ще се побъркаш иначе,с тез японските трошляци.

    Коментиран от #3, #4, #16

  • 3 Име:

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    Не си имал късмета да се докоснеш до японска кола.
  • 4 zendera

    5 1 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    Ей човек ,от едно нещо много се нервя при тая марка.Защо едни и същи двигатели ползват и двете марки.Е добре де-и каква е разликата тогава с голфа в случая?Само в купето и теглото което в случая е незначително.Ааа разликата е в парите които ще се дадат за голфа или аудито..

    Коментиран от #9, #15

  • 5 ярослав станчев

    5 5 Отговор
    А мен не ме ли дразни?Бензиновия петак на Ауди е легенда,а сега и той отива в историята.Доказан във времето и различни изпитания,като здрав и непретенциозен,емблематичен за марката,но го свалят,за да сложат по-евтиния от фолцфаген.Това е единственото обяснение,за мен-цената.Но така се губи идентичността на марката.
    За съжаление не е само при фаиве и ауди така.При БМВ,Мини,Ровър,Ролс Ройс не е ли така?А сега след ортаклъка и с Тойота,не е ли така?А Форд и Волво не бяха ли така? А Форд и Субару сега?Фиат и Алфа,Рено и Мерцедес,Ламборгини и Ауди и още много примери има.Различни марки,но едни и същи платформи,мотори,дори и дефекти.За съжаление глобализацията и стремежа към по-големи печалби,за сметка на по-малките разходи се използва от всички фирми.Защо виждате само Ауди и Фолцфаген? Де да беха само те,ама не би.И ще става още по-зле.Няма как една,две или пет фирми да слагат в колите си мотор,който ще издържа без проблеми 10 години,а останалите да правят таратайки,които изкарват 5 години гаранция,нали?Те големите са се разбрали още през 2000 г. Не са Фолцфаген най-голямото зло,те са само част от него.

    Коментиран от #7, #8

  • 6 скар фейс

    6 1 Отговор
    Тук съм съгласен с теб. Наистина този 5-ак на ауди беше много хубав двигател. Сега целият им концерн е почти идентичен от към механика и техника. Колкото до останалите марки, ами да така е, защото света се комерсиализира. Автомобилите вече не са това, което са били едно време. Сега купуваш, ползваш, сменяш и хвърляш. До преди 10-на годинки ситуацията беше следната - да се съберат парички за колата, а пък за останлото (поддръжка, данъци няма грижа). Сега е обратното. Няма как да не се сетя за старите и добри модели, като ауди 80 Б3, мерцедес 124....
  • 7 Име:

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "ярослав станчев":

    Ок съгласен съм, но само ми кажи какво общо имат форд и субару че ми е любопитно. Доколкото знам само в Субару Трезия слагат мотор от тойота всичко друго си е боксери, какъв форд?????
  • 8 Дошo

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "ярослав станчев":

    Двигател легенда при Алуди - разбирайте такъв който е минал 100000км без основен ремонт.Те феновете такова чудо не са виждали и като стане ДВГ-то придобива статут на легенда

    Коментиран от #10, #14

  • 9 Дошo

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "zendera":

    Те сега пак добре, че ползват един ДВГ само Алуди и СОЦваген иначе обикновено Шкода ползва същите мотори.После ми разправят, че четирите нули били премиум защото били с кожен салон пък Шкодата била бюджетна марка

    Коментиран от #11

  • 10 zendera

    1 3 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Нищо лично но за дизелите съм убеден че са достатъчно добри, стига да не беше мултитроника примерно.Даже конкурират беемвейските в доста аспекти,за мое съжаление.
  • 11 Xterminatorable .

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "Дошo":

    Добре, ще ти задам въпроса така: Къде си виждал в Шкода 3.0 TDI, 4.2 ТДИ, 3.0 ТФСИ 4.0 Т, 5.0Т ?!
  • 12 eba4a

    2 1 Отговор
    tva 6te e palen kenef a vie gram neste naqsno s ne6tata zle e rabotata

    Коментиран от #13

  • 13 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "eba4a":

    Поне направи 12 години-вижда се че си пъпчивко..
  • 14 ярослав станчев

    0 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Ми то и хубава кола от трошйота е същото.Една година караш,3 пъти ти я отзовават,за хубава.
  • 15 Стоян Стоянов

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "zendera":

    Дошо си е краен относно Ауди (както винаги), но не бива да забравяме какво беше Ауди преди 15-20 години. Това, че сега делят общи платформи и ДВГ с VW (което в частност важи и за Сеат, че и за Шкода) не означава, че са лоша марка. Просто Ауди вече не са Ауди: те са поредната претопена марка, благодарение на ВАГ. За някои е добре, мен лично това въобще не ми допада.
    А относно качеството и изработката на новите коли след около 2000 год е ясно - там две мнения няма: да си издържат гаранцията . Лошото в случая е, че обикновения българин трудно ще смогва на тия темпове - ние не сме на нивото на европейците. Поне повечето ...
  • 16 СМЪРТ-ЗА- ТУРЦИТЕ

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "ярослав станчев":

    Ти с и болен,чиче ! То за това А3-ките вървят втора ръка за по 5000 лв. и никой не ги копува,эащото са много здрави ! Сравни цените ,че се излагаш !!!!
  • 17 Рашко Ломския

    0 0 Отговор
    Новите коли не се правят, за да си издържат гаранцията, просто хората в БГ които карат коли ги купуват когато отдавна колата е станала за основен ремонт. Имам приятели и в сервиз Ауди и в БМВ и в Пежо и всичките са ми казали едно и също. Един автомобил издържа около 250 хиляди километра, след което е за основен ремонт. Това е един много голям пробег. Ако Българин си купи нов автомобил без значение от марката, вероятно ще го кара 20 години безпроблемно. Проблема е че Българина купува автомобили, които вече са минали 250 хиляди километра и основния ремонт чака тях. Не можеш да си вадиш изводи за една жена каква булка е била след като си я опознал на 50г. Който е женен ме разбира какво искам да кажа, как жената се променя през годините и тялом и духом и най-вече характера.