956 0

Google ще наказва сайтовете с агресивни реклами

Google ще наказва най-лошите практики на рекламодателите

Снимка: БТА/ AP
Снимка: БТА/ AP
Денис Джамбазов

В ерата на развиващите се технологии и масовото ползване на мобилни устройства в световен мащаб, една от най-лошите практики на рекламодателите са агресивните реклами.

Поради тази причина гигантът Google обмисля да започне санкциониране на използващите пречещите реклами, пише „Digital Trends“.

85% от сайтовете са налични и за мобилни устройства. Сред наказанията се предвижда и сваляне на сайта надолу в резултатите от онлайн търсачката.

Google ще продължи да дава предимство на сайтовете, чийто дизайн е оптимален за мобилно ползване, но ще маха етикета „mobile-friendly“, ако използват агресивни реклами.

Сред основните проблеми на потребителите са и малките бутони за затваряне. Много често без да искат браузващите в интернет неволни отварят рекламата, която ги насочва към сайта на продукта или услугата.

Към критериите, които Google взима под внимание при класирането, е т.нар. формат „interstitial“. Пример за него е изскачащата реклама преди да бъде осигурен дори достъп до съдържанието, което иска да разгледа потребителят.

Google ще започне да проверява тази практика след 10 януари 2017 година, посочва изданието.



Напиши коментар:


Публикувай