1 287 21

Съкращение в държавния дълг на Русия

Той е спаднал с 2.8%

Росен Стойчев

През септември руският държавен дълг е отчел съкращение с 2.8%. Това се посочва в доклад на Сметната палата в Русия, относно напредъка по изпълнението на федералния бюджет, съобщи ТАСС.

На 1-ви септември руският държавен дълг е бил на стойност от 2.26 трлн. рубли. Дялът на бюджетни кредити в общия публичен дълг се е увеличил с 14.1% до 49% от началото на годината.

Дялът на търговските заеми от началото на годината е намалял с 12.4%. до 29.2%. В 66 региона се наблюдава увеличение на обема на бюджетни разходи, а в 13 региона увеличаване на обема на търговските заеми.

 

Русия


Коментари

Коментарите са сортирани от стари към нови
  • кроко (гост)
    Отговор
    1 08:24  06.10.16
    Къде са киро, коня и стоян да ни обяснат как ще се отрази тази новина на фалита на Русия!?

    Коментиран от #2

  • балцерович (гост)
    Отговор
    2 09:11  06.10.16

    До коментар #1 от "кроко":

    Ти вярваш ли на тия журналя?
  • Бай хой (гост)
    Отговор
    3 09:22  06.10.16
    Намалява !Как няма да намалява,като Путин е натирил Кабаева да заработва по кьошетата на Москва ?

    Както се казва който си го може той си го може и 2 % са си 2 % Кой ти ги дава ?
  • Киро (гост)
    Отговор
    4 09:29  06.10.16
    А фалита наближава, дарагие таварищи!

    Сложиха на тезгяха за продажба и Роснефт, щото деньги нет!

    Путю видя, че нещата отиват на изуй-гащи и почна да тропа по масата да му отменяли санкциите американците, всички санкции, веднага!

    Ма нали санкциите не им се отразявали, бе, таварищи??

    хохо

    Коментиран от #5

  • Трол (гост)
    Отговор
    5 12:12  06.10.16

    До коментар #4 от "Киро":

    С такива постове и центче няма да изкараш! Виж Деса-обосновава се, аналЛизира, излага доводи, излага се! Ти к'во, много постно го даваш, я разгърни фантазия, иди до Козяк да ти сведът новите директиви, да ти кажат какво,що и как да ръсиш, че с този индийски орех в черепухата за никъде не си.

    Коментиран от #6

  • кроко (гост)
    Отговор
    6 12:39  06.10.16

    До коментар #5 от "Трол":

    Точно на кирето няма смисъл да му се отвръща! С коня става смях, щото ръси яко простотии на всякакви теми; от деса може да научиш някоя нова лъжа и да усетиш какви са новите инструкции...
    ама кирето е ограничен папагал и освен изтъркани клишета, друго не знае. Виж че другите се отучиха да повтарят че Русия ще фалира до 2-3 месеца и други подобни глупости, но кирето дори това не можа да научи, а и за смях не става - толкова е ограничен, че няма как да разбере колко се излага.
  • Бай хой (гост)
    Отговор
    7 17:05  06.10.16
    Вай, вай вай, козяк нещо яката я е закъсал. Щом е започнал да се занимава със скромни личности като моята особа. Та горкичките са започнали да клонират адаши. Е излагацията си е за тяхна сметка. Ако съм обидил някой да извинява. А който прави каквото трябва дълговете му намаляват. Само мошенниците и злодеите трупат кредити и не ги плащат. А някои твърдят че с огромен дълг си богат. Да на лоши кредити.
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    8 23:13  06.10.16
    държавния дълг на русия бил в рубли ,ти да видиш!тва е вътрешното задлъжняване в русия предполагам .намалял дела на търговските заеми и то значително.демек търговската активност пада .малко е объркващо държавата да дава или получава търговски заеми ,но кво да се прави русия връща соц началото в икономиката си.
    та скъпи путинофили тва дето са публикували не само не е добре ,а е много зле :)!за вас обаче е достатъчно че намаля държавния дълг на русия :),а този на сащ става все по голям.много ще бъде обаче учудващо накрая когато русия фалира с малък дълг ,а америка просперира с голям.

    Коментиран от #10

  • Диди (гост)
    Отговор
    9 23:41  06.10.16
    Повечето държави имат дългове.Важно е как живеят хората там.Е,моля да опишете как живеят руснаците,каква подкрепа получават хората от държавата?
  • кроко (гост)
    Отговор
    10 01:15  07.10.16

    До коментар #8 от "стоян георгиев":

    Аре бе?! Да не се окаже нещо като "далаверата" с мюсюлманските бежанци - западняците повече от 2 поколения не могат да ги интегрират, ама бъчварова ще ги интегрира за 2 години и работа щели да си намерят, а ти веднага: "Далавера, по 150 хил на бежанец!" Сигурноще има далавера, ама не за българите.

    Та и тука пак ги разтягаш едни в стил "Още ги чакам да фалират до 2-3 месеца!"

    Коментиран от #11

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    11 11:14  07.10.16

    До коментар #10 от "кроко":

    става въпрос за 1000 човека демек в 50 села да се разселят по 20 и готово.друг е въпроса че те като ги разселят веднага ще избягат щото не ги виждам в българските села как ще отселеят.иначе 150 милиона ще влязат за да се yкрепи границата да се направят нови заграждения ,видеонаблюдение, да се купи нова техника и т.н. ще се докарат и 100-200 полицаи от други части на европа .всичко тва явно не ти харесва виждам.предпочиташ да не се разбираме с европа и да не вземем тези 1000 човека ,но за сметка на това ни пари, ни помощ?

    Коментиран от #12

  • кроко (гост)
    Отговор
    12 13:50  07.10.16

    До коментар #11 от "стоян георгиев":

    Да, бе съгласен съм. Само че така както нямаше да са за миграните тея пари, утре може да се окаже и че не става въпрос за 1000 човека, а за 10 хил. - нашите управляващи никаква вяра не може да им се има. И ако ги сложиш на куп, познай какво ще стане - гето! Не за първи път ще има араби в България, ама при сегашния ред емного вероятно д стане гето. А и как ще ги интегрираш успешно и ще си намерят работа ако живеят в някакво село със малко и застаряващо население?

    Коментиран от #13

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    13 00:58  08.10.16

    До коментар #12 от "кроко":

    аз не мога да коментирам предположенията ти ,а коментирам конкретиката дето обаче се изкривява умишлено от теб и компанията ти.и споко няма да останат араби в българия ,просто няма да има кво да ядат и поради тази причина все още ги няма.за сравнение в гърция нелегалните са над два милиона и тва е много преди кризата в сирия .българия трябва да се придъжа към квотите ,а не да се връзва на орабан.щото ако няма квоти ще връщат чужденците в първата страна от еc в която са влезли .демек у нас и в гърция.тва е подлата идеика на орбан ама отде акъл да се види !

    Коментиран от #14, #16

  • Бай хой (гост)
    Отговор
    14 10:19  08.10.16

    До коментар #13 от "стоян георгиев":

    И от къде се пръкна това "правило" да се връщат в първата държава където са нахлули и с каква цел? Трол, третират ни като роби и същества като теб искат да продадат и децата си за някоя субсидийка от враждебни фондации.

    Кой покани хората от третия свят и им обеща да ги приеме? Та не знае ли че те са няколко милиарда и е нормално при възможност да поискат да се отърват от колонизацията чрез миграция?

    Те това е новият нацизъм - ще приемат няколко милиона за цвят а останалите ще бъдат избити като терористи. Или сега не им казват нацисти а неолиберали. Същите г..на че и по гадни.
  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    15 14:17  08.10.16
    ами тва е правилото по което сега ги връщаме в турция.връщат се обратно по система от де са дошли,но реално ако турците затворят границата си за бежанците ,познаи къде ще останат ако няма система за равномерно разселване!
  • кроко (гост)
    Отговор
    16 15:00  08.10.16

    До коментар #13 от "стоян георгиев":

    Знам че в Гърция ги има отдавна, даже и чеченци си били поканили преди години, дето сега им правят проблеми. И да, малко вероятно е някой да остане ако сме такива скъсани. Но не изкривявам аз нещата, а действителността си е такава - боко казва едно, а излиза че прави съвсем друго и това е винаги! На мен прото думите на Бъчварова ми се сториха поредния пясък в очите - ще интегрира за 2 годни, хора, на които са им нужни 3-4 поколения, че и работа щели да си намерят. Тва няма как да стане, значи има нещо друго дето ще става, ама дали ще е само цоцане на кинти........

    Коментиран от #17

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    17 23:46  08.10.16

    До коментар #16 от "кроко":

    виж бе,тва с бежанците е проблем на цяла европа и няма как боико да реши нещо сам.иначе популиски изказвания правят всички политици ,те затова са такива.

    Коментиран от #18

  • Бай хой (гост)
    Отговор
    18 17:30  09.10.16

    До коментар #17 от "стоян георгиев":

    Деске ма за кви проблеми пишеш? Та не ли шмеркелита кукурита ги покани като маман? Сега ко дръпнахте наопаци.

    Виж една девица по горе как живеят хората с дългове. Ами обясни им по колко гражданина на седмица отстрелва полицията в сащ. Как сащ водят класациите за най много убийства, престъпления, изнасилвания и все такива благинки на хамериканската мечта. Ами я кажи как милиони останаха без електричество в същия този сащ, а безполовите тръбяха за режими на тока през соца.

    Коментиран от #19

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    19 22:09  09.10.16

    До коментар #18 от "Бай хой":

    да,явно пак те стегна шапката при смяната на времето.поне прочети кво съм писал преди да ми отговаряш,казвам ти го за незнам кои ли път.

    Коментиран от #20

  • Бай хой (гост)
    Отговор
    20 22:19  09.10.16

    До коментар #19 от "стоян георгиев":

    По новият закон за образованието се допускат възрастни хора да се ограмотяват. Вземи се запиши в началното училище и първо научи всички букви а после и да съставяш изречения.

    И си смешна с тези папагалски повтаряния на нпо лозунги и директиви от козяк. Не ни интересуват никакви бежанци от турция или германия. Вярно е че хората бягат от хамериканската демокрация в Ирак, Афганистан и Пакистан но ние с нищо не сме виновни.

    Коментиран от #21

  • стоян георгиев (гост)
    Отговор
    21 22:23  09.10.16

    До коментар #20 от "Бай хой":

    тва по какъв повод го изстреля?нямаш пари за диазепам или какво?

Напиши коментар:


Публикувай