679 0

„Сирма Бизнес Консултинг“ разработи чатбот за банкови услуги

WitBank може да комуникира автоматично с клиентите на банките през стандартни канали за съобщения и да изпълнява различни финансови операции

Стефанаки Йоанис

Компанията за банкови и финансови технологии „Сирма Бизнес Консултинг“ АД (СирмаБК) разработи чатбот (chatbot) за банкови услуги. Той представлява интелигентна програма, която може да комуникира с клиентите на банките чрез стандартните онлайн канали за съобщения (Skype, Facebook, Viber и др.), предоставяйки им лесен достъп до информация и услуги.

Голямото предимство на решението е че не се ограничава до определен чат канал и покрива всички широко познати канали, използвани от потребителите. В своята стратегия компанията предвижда да интегрира работата на WitBank с голяма част от разработените от нея продукти като SCARDS (система за управление на карти) и WeBank (система за многоканални услуги за крайни клиенти).

През последните месеци чатботовете навлизат изключително бързо в банковата сфера и все повече банки от Америка до Азия въвеждат такива приложения. Очакванията са много скоро те да автоматизират голяма част от ежедневните задачи в този сегмент.

България


Напиши коментар:


Публикувай